Új hozzászólás Aktív témák

  • krisztianAMG

    senior tag

    válasz Norby86 #21904 üzenetére

    A tisztánlátás végett: PayPalen 180 napod van reklamálni, ha valami nincs rendben. Ha lefotózták, akkor fel is adták, de sokszor csak TN-re hasonlító ref számot írnak oda. Nem tudom mekkora értékhatár felett adnak automatikusan számot, 20$-ig biztosan nem. Ha kifizetted érte a +2$-t, akkor követhető lesz.
    A Gearbest topikot ne vedd referenciának, kb. 5 ember chattopikja lett az elmúlt egy hónapban... A csomageltűnések nem kínára vonakoznak, hanem az EU raktárra. (Ez sem a GB sara, a DPD kevert el nagyon sok csomagot.) Viszont az is igaz, hogy valami nincs rendben náluk. Nekem egy július 20-i rendelést szeptember 9-én indítottak útnak a boríték szerint. Amíg a helyzet nem tisztázódik, csak olyanoknak ajánlom a rendelést, akik nem ijednek meg, ha három hét múlva nem ér ide a csomag. Igazából a topicban még senki sem jelezte, hogy a kínai raktárból érkező rendelés elveszett volna, úgyhogy ebből a szempontból nincs senkinek sem félnivalója. Mindent postára adnak.

    Levelet írhatsz nekik, udvariasan válaszolni is fognak, de mindjárt refundal fenyegetőzni nem érdemes. Először is 60 munkanapnyi várakozást fognak kérni, addigra pedig 98%, hogy megérkezik a csomag. Tudatosítani kell, hogy nem véletlenül ennyire olcsóak, viszont a nyárig egyátalán nem volt panasz rájuk... Reméljük hamar rendbejönnek a dolgaik, és újra elégedetten vásárolhatunk tőlük.

    Ha valaki mégis innen szeretne rendelni, erősen ajánlott azt a két dollárt rákölteni a TN-re.

Új hozzászólás Aktív témák