-
Fototrend
🔦Üdvözöllek!🔦
A topik elsősorban az elemlámpákról, fejlámpákról, akkukról és a velük kapcsolatos technikai és tapasztalati beszélgetésről szól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz kicsiPistike #67513 üzenetére
Azért, mert a NiMH akkuknál a töltés módja miatt eleve sokkal nehezebb meghatározni, hogy mikor érik el a teljes töltöttséget, és azok a paraméterek, amik ezt jelzik, nagyon erősen függenek a konkrét akku típustól, a korától, a hőmérséklettől, az alkalmazott áramerősségtől, stb... És még valamennyit szór a töltő elektronikája is.
Azért magasak az értékek, mert nem detektálja a töltő a töltés végét, és sokszorosan túltölt ( ez káros is az akkura nézve ), és azért alacsony, mert túl hamar érzékeli úgy, hogy teljesen fel van töltve az akku, pedig nem.
Kapacitást kisütéssel mérj.
Érdemes azt is kitapasztalni, hogy az adott töltőnél az adott akkukkal milyen áramerősségek mellett lesz jó a lekapcsolás töltéskor. Általában az akkukra írt "normál" töltési áramerősség jó kiindulási alap.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetni (keresem típusú is) és reflinket beilleszteni az ÁSZF III/10/16-17 pontja alapján tilos, az ilyen tartalmú hozzászólások moderálásra kerülnek!
- Bemutató Convoy M1 és M2 elemlámpa bemutató
- Bemutató Convoy L2 2016 elemlámpa
- Bemutató Convoy C8 bemutató - Előre mutat
- Bemutató Convoy L2 - már majdnem prémium
- Bemutató Convoy S2+ bemutató - A szükséges plussz
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen