Új hozzászólás Aktív témák

  • campernoob

    csendes újonc

    válasz duvi #34017 üzenetére

    Nem Haz Res-ről beszélek, mert az a 3 "nagy vas" bármelyikével az már csak "seal clubbing" ,az igazi korátot ott nem az jelenti, hogy milyen gyorsan ölsz, hanem, hogy mikor sziveskedik a rendszer végre újabb értékelhető ellenfeleket bedobni, ezért is nem kellő mértékben hatékony pénzszerzési forrás (túl sok az üresjárat, amíg csak vársz, ezért picit unalmas is). Amit említettem az a Conflict Zone-k ahol a bevétel nem a combat bondokból jön (az aprópénz) hanem a küldetések teljesítéséből (habár ezt kicsit újrabalanszolták, de azért még így is kifizetődő). Amiért jobbak a CZ-k a bevétel mellett, mert kevesebb az üresjárat szinte folyamatos az akció, és az ellenfelek is keményebbek (pláne high intesity esetén), ezért messze szórakoztatóbb. A probléma az hogy a kiengedési szabály (FSD elkezd tölteni, de nem tölt fel teljesen) más a CZ-k esetén, ott nem elég eltávolodni a "jelzőtáblától" "x" kilométerre, hanem függ attól hogy vannak-e még a te oldaladon harcolók. ha nincsenek akkor nem akar elengedni a rendszer. Így sikerült összehozni egyszer egy 60 kilométeres menekülést Cutterrel, mert csak ekkor engedett volna kiugrani, a másik két vas ebben a szituációban "otthagyta volna a fogát", na meg a jól képzett vadászpilótát is(ez az ami jobban tud fájni).
    Egyébként megnéztem a videót is, köszönet az alkotónak, ilyen szórakoztató ED videót még nem láttam, nagyon jó poénok vannak benne.

Új hozzászólás Aktív témák