Új hozzászólás Aktív témák

  • wollnerd

    aktív tag

    válasz Peppo #41027 üzenetére

    Úgy, hogy 4-es PIP-be rakom a WEP-et és mind a 7-et elindítom és a végére igaz, hogy épp elfogy az energia, és a hő is 90-95%-on is jár, de addigra már 5-7 mp után már "Asteroid depleted". :) Kikapcsolásra pedig gyorsan lemegy a hő, másrészt ha valamelyik laserből kifogy az energia, (egyszerre 4-nek ki szokott fogyni) a hő is máris visszafogja magát. Nagyon gyorsan kibányász egy asztit és aztán a 9 limpet összeszedi kb. 40-50 mp alatt. kábé 1 percbe kerül egy aszti foglalkozása. :)
    Itt a link a fitt-hez.

    Gondoltam a Python-ra is, de megnéztem a hajók manőverezési statisztikáit és így ASP nyert... Különben is nem szeretek a bányászattal egyhuzamban hosszú-hosszú ideig foglalkozni. Ezért is csak 256 tonna a Cutter raktere, kb. 1.5 (max 2 óra) alatt bányászok ki 256 (+10, refinery is raktér. :D) Painite-t, okosan kihasználva a limpeteket is.
    De lehet hogy egyszer kipróbálom a Pythont is erre, úgy se volt még mindig soha. :D Pedig 2017 júl. óta játszom.

    Szerk: pont az overcharged PP azzal is jár hogy jobban melegszik... :U Ezért váltottam 7A-sról 8A-sra majd hűtéssel engiztem.

    [ Szerkesztve ]

    PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház

Új hozzászólás Aktív témák