-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
válasz wollnerd #32408 üzenetére
az a keménységet állítja, nehezebb mozgatni a botkormányt ha pluszos. de ha nem érezted akkor az érdekes, egyből érezni kéne, én középre állítottam, talán az a legjobb.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
Pissti
csendes tag
válasz wollnerd #32429 üzenetére
Szia!
Lopakodásra mondjuk talán a cobra az egyik legalkalmasabb hajó.
Én pythonnal szállítottam utasokat és talán egyszer-kétszer szkenneltek be, akkor is érkezésnél. Felszállásnál, ha már közel vagy a kijárathoz, akkor érdemes egy boost-ot nyomni és úgy elhagyni az állomást. Illetve amíg nem távolodsz el annyira, hogy jumpolni tudja, addig érdemes boostot nyomogatni.Érkezésnél pedig arra érdemes figyelni, hogy az állomással szembe érkezz és egy boost után szépen besiklasz. Ez nem jönne össze, akkor is egy boost és éles fordulóval ráfordulni a bejáratra.
-
brd
nagyúr
válasz wollnerd #32737 üzenetére
DE! A játékban hogyan lehet így beállítani a modulokat?? Erre még mindig nem jöttem rá!
Ehhez kell felkeresni az adott fejlesztést készítő mérnököket. Ehhez teljesíteni kell az adott mérnök óhajait, addig nem áll szóba veled, valamint vannak a fejlesztéseknek alapanyag igényei is, amit pl. itt tudsz megtekinteni. Időigényes, repetitív sajnos, készülj fel.
The only real valuable thing is intuition.
-
duvi
nagyúr
válasz wollnerd #32737 üzenetére
"DE! A játékban hogyan lehet így beállítani a modulokat?? Erre még mindig nem jöttem rá!"
Ezek minden enginer tuningolt modulok. Össze kell haverkodnod a mérnökökkel és velük lehet feljavítani az alapmodulokat.A hosszútávú utasküldik akkor jövedelmezőek, ha mérnökökkel feljavítod az FSD-t, ezáltal megnöveled a hajód ugrótávját, hogy rövidebb idő alatt teljesíthesd a küldetést. Időarányosan érdemes számolni a bevételt, de ez nagymértékben függ a rendelkezésedre álló hajóktól és felszerelésüktől.
szerk: brd
elhúzódott a válasz és most látom, hogy ugyan azt idéztük be[ Szerkesztve ]
-
Pissti
csendes tag
válasz wollnerd #32737 üzenetére
Az összeállításodhoz annyit fűznék, hogy Basic scanner helyett Detailed surface scannert tegyél.
Lehet egy AFM unit se árthat, hosszabb távra.A mérnököknél érdemes az FSD tuninggal kezdeni és utána a többit megcsinálgatni.
Időarányosan az általad említett küldi szerintem annyira nem éri meg. Max ha többet fel tudsz venni ugyan oda. Akkor el lehet rajta gondolkodni.
[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
válasz wollnerd #32737 üzenetére
Nem kell ennyi heat sink, max kettő elégnek kéne legyen, a másik kettő +2.6 tonna teher
3A power plant elbírja ezt a hajót, 5.5 tonnával könnyebb és jobb a hőháztartásAmikor ugrótávot akarsz növelni, minden extra súly ellenséged, szóval nyilván majd szenzorra stb lightweight
Az üzemanyagtartályt is lecserélheted 16 tonnásra,nyilván ilyenkor jobban kell figyelni,hogy a hatótávon belül tankolós csillaghoz ugorj (KGB FOAM) a 6A scoop telehörpinti villámgyorsan.[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
Pissti
csendes tag
válasz wollnerd #32744 üzenetére
A modulon elvégzett tuning az a modulhoz kapcsolódik, nem a hajóhoz. Igen, át tudod tenni másik hajóra, amelyik támogatja azt a modult és ott is élni fog a tuning.
Van békés módja a beszerzésnek. A USS például az, ha Aftermath of combat-okat látogatsz meg ott biztosan akad. Persze, ha már nézegeted a szignálokat és high grade-el találkozol azt is nézd meg, mert ott akár ritkább cuccokat is találhatsz. Az elején még a Degraded és az Encoded-et is érdemes megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
válasz wollnerd #32750 üzenetére
A Detailed Surface szkenner a részletes bolygóadatokat gyűjti össze. Kijelölöd az aktuális bolygót és elindulsz feléje. Ha bekerül a hatósugarába, automatikusan elindul a szkennelés. A Discovery szkenner az ismeretlen rendszerekben található égitesteket fedezi fel (de nem azonosítja!)
Háromféle Discovery szkenner van, különböző hatótávval:
- Basic Discovery Scanner - Has a 500 LS range
- Intermediate Discovery Scanner - Has a 1,000 LS range
- Advanced Discovery Scanner - Has a system-wide rangeItt egy felfedező gyűjtögető fitt a DB Exphez.
-
warcat
veterán
válasz wollnerd #32753 üzenetére
Ha egyszer már rátaláltál,akkor jelölve marad a bolygó felszíni térképén és csak simán kijelölöd és leszállsz.
Azt nem tudom,hogy ennek feltétele-e a surface scan,és esélyes,hogy jobban jársz,ha leadod a megszerzett felfedezett adatokat sima self-destruct helyett első körben(DBX biztosítása aprópénz Quince stb veteránoknak,és ugye visszakerülsz egyből az engineerhez vagy ahonnan nekiindultál),de ha ezek teljesültek már majdnem biztos,hogy fel lesz tüntetve későbbi látogatáskor a bolygó felszíni térképén.
Könyvjelzőt meg vagy a bolygóra vagy a rendszerre dobsz és névnek Dav's Hope-ot adod.
EA: It's in the crate!
-
Cooper911
senior tag
válasz wollnerd #32753 üzenetére
Kordinátára repülni elösször nehéznek tűnik.
Elöször figyeld az első kordinátát ha közelit a szükségeshez akkor ok ha nem akkor fordulj meg pl felfelé 180 fok. Ha az eslő kordináta stimmel akkor fordulj jobra amig nem közelit a másik kordináta. Ha távolodik akkor ott is egy megfordulás. Így nagyjából be lehet lőni.Vagy megnézed ezt az odalt.
Beirod a jelenlegi kordinátát, meg azt ahova repülni akarsz és kiirja hogy milyen irányba kell repülnöd. Pl North East 44fok. Akkor abba az irányba fordulsz és repülsz amig oda nem érsz. Esetleg néha megismétled a beirást hogy még mindig jó irányba mész e.[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
duvi
nagyúr
válasz wollnerd #32764 üzenetére
Az az SRV szkenner. Ennek a jelei alapján tudod meghatározni, hogy az adott irányba milyen anyagokra számíthatsz. A használatával tudod megtalálni a felszíni érceket és ásványokat, amiket be kell gyűjtened. Itt egy interaktív magyarázóoldal a jelek értelmezéséhez.
Mindenkinek szívesen segítünk, de az oldal tetején van egy elég tartalmas Téma összefoglalónk, amiben ezek mind le vannak írva. Például erre a kérdésedre konkrétan a Horizons tartalmak szekcióban találod a részletes választ
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz wollnerd #32828 üzenetére
Nem. A 2.4 zártkörű bétája már most is elérhető. Annyi a különbség az eddigi frissítésekhez képest, hogy ez a szezon utolsó kiegészítője és kivételesen nem tesznek bele minden újdonságot a bétákba. A béta időszak (closed és open együtt) kb. 4-5 hét szokott lenni. Ezután élesítik és akkor várhatóan megkapjuk az összes új tartalmat. A lényeg, hogy ha minden jól megy, akkor szeptember végén kint lesz a végleges 2.4.
-
Vesa
veterán
válasz wollnerd #32869 üzenetére
Ez a Thrustmaster T. 16000M típusú joy-nak a HOTAS változata. Valójában kitölt egy űrt, mert eddig a HOTAS X/4 és a lénygesen komolyabb Saitek x52 Pro/x56 között nem létezett átmenet (sem árban, sem minőségben).
Az általad linkelt darab a T. 16000M -hez hasonlóan HALL szenzoros, a throttle pedig csúszósínes, ami messze jobb a Hotas X/4 potis megoldásánál. Más kérdés, hogy a kialakítása nem mindenkinek kényelmes és persze nem ér fel a nagyobb testvérekhez sem. Bár ezen is lehetne vitázni, mert a Saitek is potis, tehát kevéssé precíz mint ez, cserébe sokkal több gombot és funkciót kínál ennél. Egy szép középút ez a cucc, ami eddig hiányzott a piacon.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
baphomet
senior tag
válasz wollnerd #32869 üzenetére
Több, mint fél éve használok ilyet. Remek cucc, én nagyon meg vagyok vele elégedve.
Előtte egy X52 Pro-t nyúztam másfél évig, nekem ez a T.16K hotas jobban bejön, mint az. A több, mint 20e Ft-nyi felárat meg aztán végképp nem éri meg a Saitek.
Röviden néhány gondolat:
- Az anyaghasználata meh, kopogós műanyag, de legalább az érdesebb fajtából, így a felforrósodott pilótafülkében megizzadt tenyér sem csúszik le róla, a botkormány megpláne, oldalt gumírozott.
- Az összeszerelési minőség jó, nem recseg-ropog, nyeklik-nyaklik. Masszív.
- Rengeteg kezelőszerv van rajta, persze az ED-hez még majdnem kevés így is, de egy gombot shiftnek beáldozva már elégséges. A gázkaron lévő minijoynak hála van 6 jól használható analóg tengelyünk, amit nem sok más termék mondhat el magáról.
- A joystick tetején és a talapzaton lévő gombok elég lötyögősek, nincs egy határozott nyomáspontjuk, ami egy csöppet zavaró. Ezzel szemben a tűzgomb és a 4/8 állású kapcsolók parádésak (és hát ezeket használjuk leginkább).
- Érzékenység, precizitás megint csak nagyon jó. A warthog érzékelője van ebbe is bepakolva.
- Ergonómia határeset. Nem rossz azért, hosszú távon sem kényelmetlen, vagy fárasztó használni, azzal nincs baj, de nekem az alsó-középméretű tenyeremmel kellett eszkábálni egy fél centis magasító betétet a joy csuklótámaszára, hogy szuperkényelmesen elérhessek minden gombot, és a gázkar oldalán lévő legalsó traktus eléréséhez is egy csöppet meg kell nyújtóztatni a hüvelykujjamat. Nagyobb tenyérrel kényelmesebb lehet, bár már olvastam arra panaszt, hogy nekik meg beleakadhatnak a nagy virsli ujjaik a gázkar frontján lévő billenőtengelybe. (amit a TM rocker-nek nevez, de ez hülyeség, bármit csináltam vele, csak nem szólalt meg az űrmetál \,,/ )Bármi kérdés volna még, állok rendelkezésre, míg Duvi el nem zavar a joystick topikba.
szerk. (#32870) Vesa:
Összességében nincs több kezelőszerv az X52 szérián sem. Ott a sticken van több cucc, míg itt a gázkaron. Ebből a szempontból egálban vannak.[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz wollnerd #32881 üzenetére
Másik szerveren fut a beta és gondolom régebbi mentést dobtak át. Nincs ezzel gond régen is így volt, sőt pl EVE-ben is így volt.. Nincs hiba benne, játsz. De az elért dolgok nem kerülnek át a véglegesbe, ezzel legyél tisztában.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
brd
nagyúr
válasz wollnerd #32881 üzenetére
Jól, a béta mindig egy külön serveren fut, egy akkor készült Elite univerzum mentésből indítva. A feladatkezelőből hiába lövöd ki, mert ha máskor nem, egy Hiperugráskor mindenképpen elmentődik a karaktered aktuális állapota a serverre. De a béta a béta serverre ment, az semmilyen hatással nem lesz a nem béta karakteredre.
Szerk.: kezd rendundáns lenni a topic.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
pcnet
addikt
válasz wollnerd #32881 üzenetére
Én is szívtam sajnos, bár tudtam régebbről, hogy kb 2 hetes mentésre számíthatok. Az elmúlt egy hétben tradeeltem egy csomót, de a bétában még a trade előtti mentés van. Így pont nincs pénzem Corvettere. Pedig már dörzsöltem a markom, hogy most lövöldözök egy jót. Nah, mindegy, talán egy Anacondára fussa!
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
-
to.ca
tag
válasz wollnerd #32915 üzenetére
Nekem ez túl színes, hosszú távon fárasztja a szemet. A "gyári" is, de az legalább úgy van kitalálva, hogy minden egyértelmű első blikkre is.
Ha nem akarod kiégetni a retinádat, akkor két lehetőséged van:
1. Választasz egy kevésbe szaturált, nyugtató kékes, vagy zöldes HUD-ot. Ezekkel többnyire az a probléma, hogy nehéz megkülönböztetni a barátot az ellentől, ez harc közben fájdalmas tud lenni, ezért inkább csak explorer üzemmódban használható.
2. Keresel egy kevésbé bazári, de azért jól "olvasható" színkombinációt, ami már megfelelő információtartalmat nyújt az olyan helyzetekben is, amikor nincs idő a kijelzőt bogarászni. Én ezt tettem.load"elite",8,1
-
duvi
nagyúr
válasz wollnerd #33007 üzenetére
Nem egyik pillanatról a másikra változik a helyzet. Már a Horizons megjelenésével (több mint egy éve) elkezdtek gyűlni az infók és jelek a Thargoidokról. Most ott tartunk, hogy bolygófelszínen lévő idegen (Thargoid) bázisba is bemehetünk az SRV-vel.
-
grHawk
aktív tag
válasz wollnerd #33007 üzenetére
Az egész téma ingame időben számolva évszázadok alatt épült fel. Mind a felbukkanásuktól az eltűnésükön át az újra feltűnésükig. Gyakorlatilag a csapból is ez folyik a játék bármely hírcsatornáján. Jelenleg 3303-at írunk, nem 3003-at. Az Elite: Dangerous, mint játék világában, nem mint univerzumában (bár időben egyszerre haladunk elvileg), kb. 2 év kellett, mire a megerősíthető bizonyítékokhoz eljutottunk. Persze vitatható, hogy mennyire gáz az, hogy, ha ingame módszerekkel lehetetlen előrejutni egy ilyen ingame misztikum feltárásában, hiszen pont ezért fordulhat elő, hogy Te, mint aki vélhetőleg nem olvas külföldi fórumokat (és ez nem is elvárt, egy játéknak illene annyira narratívnak lennie, hogy azért hellyel-közel tájékoztasson), lemaradsz a történésekről. Bár azt azért felrónám neked, hogy van ám ingame GalNet, ergo újság, melyben igencsak lore-körítve, de megtalálhatóak az infók. Bár pár hónappal ez előttig heteket késett az ingame GalNet.
Annyi biztos, hogy jó érzetet ad ez a történés a történések mögött dolog, de olyan karcsú a narratív sztorivezetés, hogy mint wollnerd sem, sokan mások sincsenek képben. Az volt a céljuk, hogy úgy érezd, mint ha egy kis porszem lennél, nem mindent megváltó hős, csak hát jól tudjuk, hogy Marika néni is érzésre megy el szavazni, nem pedig mert a politika a napi téma a kötözőklubban. Pedig rohadtul be kéne vezetni valami fasza kötözőklubbos Thargoid kibeszélőt, de erre úgy tűnik nincs keret Frontieréknél.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz wollnerd #33017 üzenetére
Ennek pont van tudományos magyarázata. Minden, a játék megjelenésekor ismert égitest pontosan ott van, ahol lennie kell. Az Alfa Centauri rendszer meg hát tényleg ilyen. Az A és B csillagok viszonylag közel vannak egymáshoz a C viszont valóban majdnem 0,2 fényévnyire van a másik kettőtől.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Alfa_CentauriValószínűleg nem minden állomást helyeztek el kézzel oda, ahol van, de gyanítom, hogy a Hutton Orbital -egy gonosz kacaj kíséretében- direkt került pont a Proxima mellé.
-
ati3x
senior tag
válasz wollnerd #32869 üzenetére
Hali! Pont tegnap vettem. Éppen a hétvégén olvasgattam itt a fórumot, és ment a dikurzus a hotasról. Felnéztem a thrustmaster oldalàra, és megtalàltam ezt. Utàna néztem teszteknek, plusz youtube, és pàran azt mondtàk jobmint a saitek x52. Ami régi vàgyam volt. Mondjuk tegnap 2 óràt elvett a t.a.r.g.e.t-el való szopàs, de utólag kiderült én voltam a béna. Hamàr megvettem, elökerült az elite is. Vagy màr 1.5 éve nem jàtszottam vele, ugyhogy újra kellett tanulnom.. Trainingeztem.. Maga hotas nagyon frankó. Ezért a pénzér best buy!
-
baphomet
senior tag
válasz wollnerd #33040 üzenetére
Asszem minden felszíni állomáson van large pad, de ne vicceljünk már!
A Belugának egész alul van a hídja, és hosszú, mint állat, ezeket figyelembe kell venni a levélbedobónál. Kapcsold be a mouse widgetet, ha eddig nem tetted volna, (az sokat segít a nyílás megcélzásnál) és úgy menj át a levélbedobón (vagy felszálláskor levélkidobó? ), hogy a widget vízszintesen egy csöppet a képzeletbeli felezővonal alá essen, és tempósan (közel a 100-hoz) haladj át rajta, különben ráfordul az állomás a hajó farára. Íme egy tankönyvi példa:
https://www.youtube.com/watch?v=udjEwbJKQBEAmi esetleg még segíthet ráébredni és elhinni, hogy milyen marha nagy levélbedobó még egy Belugához képest is, az az hogy valamiféle a háztartásodban fellelhető 3D megoldással kipróbálod a dolgot: piros/kék anaglif szemüveg, 3D tévé, vagy VR headset.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz wollnerd #33042 üzenetére
Inkább gyakorold a dokkolást. Én sose használtam docking computert és csak az anakondámat csaptam oda egyszer, mert nem néztem meg előtte, hogy máshol van a hajón a cockpit. Nem nehéz az. Húzd be a landing geart és szép lassan menj. Előbb utóbb meg kell tanulni és egyáltalán nem nehéz. Néhány passengeres kör után már 150-el süvítettem befele a levélbedobón. Mondjuk néha az NPC-k előszeretettel jönnek neked.
Az elite-nek ez a szépsége, hogy van egy szép tanuló görbéje, ne add fel, menni fog az.
HAJÓ MÉRETEK[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz wollnerd #33042 üzenetére
Az Orca large a Python medium landing pados hajó. Igaz, hogy a Pythonra sokkal több cargo fér fel, de cserébe az Orca sokkal nagyobbat ugrik. Dokkolás szempontjából, mindkét hajónál sokkal könnyebb a helyzet, mint a Belugával. Ez a két hajó teljesen más célra való. Az Orca egyértelműen utasszállításra/szállításra van tervezve. A Python multifunkciós hajó. Általában combatra fittelik, de engineer fejlesztésekre is ajánlott, mivel az összes ehhez szükséges modullal felszerelhető, ezért nyersanyaggyűjtéskor nem kell cserélgetni a modulokat. Ráadásul meg is védheti magát a támadókkal szemben.
-
Pissti
csendes tag
válasz wollnerd #33042 üzenetére
Én a Pythont választottam mivel multis hajó és könnyedén át tudtam szerelni, annak megfelelően, hogy mit akartam csinálni. Keret még nem volt meg hozzá, hogy minden célra külön hajóm legyen, így ez volt az egyszerűbb megoldás. Tudtam szállítani, harcolni és utasokat szállítani, attól függően, hogy mihez volt kedvem.
Viszont, ha csak utasszállításban gondolkodsz, akkor nem biztos hogy a Pythont javasolnám. Akkor már a Beluga jobb választás, főleg hogy már megvan. Eladni nem volna célszerű, mert buknál vele némi pénzt. Pár kört menny vele és akkor meglátod, hogy mennyire fekszik ez a hajó. -
Mortel
senior tag
válasz wollnerd #33049 üzenetére
Szia!
Jobb oldalon beírod a rendszert ahol vagy, fölé amit keresel, (esetleg a discountot bepipálod, ha kell) és megmondja hol leled meg.
Annyit érdemes figyelni, hogy mikori a dátum a kérdéses rendszerben, mert ami túl régi, az lehet, hogy nincs is...
Üdv:
M
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
-
to.ca
tag
válasz wollnerd #33076 üzenetére
FSD szempontjából mindegy, mindkettő tudja a G5 tuningot.
Hogy melyikükhöz mész, azt annak alapján döntsd el, hogy ki az a számodra fontos mérnök, akit rajta keresztül tudsz unlockolni!
Ezt pedig itt tudod megnézni:
https://inara.cz/galaxy-engineers/
(Bocs a béna linkelésért, mobilról írok.)[ Szerkesztve ]
load"elite",8,1
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot