-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cooper911
senior tag
-
bot1978
senior tag
ósit, na de mé’ nem dumál a csajszi? Azt én kapcsoltam ki, hogy ne dumáljon, vagy ez ilyen, hogy azt bemondja, hogy kinyitottam a rakteret, de azt nem, hogy minnyá megdöglök mert nincs elég powa a létfenntartáshoz és fogy az oxigén?
Köszi srácok
, rá nem jöttem volna, hogy ez így direkt…uhh, szokni kell nekem ezt az észjárást
-
Mortel
senior tag
Elég lenne, ha lenne rá idő...

Én örülnék a legjobban az SC megjelenésének.
Akkor végre lenne valami motivációja az FDL-nek tartalmas tartalmak megjelenítésére, vagy igen hamar látványos fantábor-csökkenésben lenne részük.
De, sajnos ez a veszély egyelőre nem fenyeget, az SC még nagyon messze van a kiadástól.
Meg, egyébként sem lehet tudni, hogy mindenben beváltják e ők is, azt amit ígérnek...

-
Mister_X
nagyúr
Na én meg azt hittem, hogy én vagyok a helikopter. Sebaj, leadtam a küldetést és azóta eltettem három "pirate lord"-ot láb alól. Kettőt keresni se kellett, célrendszerben bolyongtam mikor ki akartak vágni supercruise-ból: padlófék, kivágódunk, 180 fokos fordulat és mielőtt még be tudott volna scannelni, megkóstolta mindkettő a kinetikus ágyúk tartalmát. A harmadikat keresni se kellett, gondoltam még intel szerinti célidő előtt beugrok egy állomásra, erre elkezdett egy Distress Call kéken világítani, hogy mission objective.
-
wollnerd
aktív tag
Így már nagyon világos!
Kössziii.Az első osztásra az eredményemnek 415 ugrás jön ki. (és gondolom ha tudjuk az ugrások számát akkor az első osztásra nincs szükség.) És én amit délelőtt is elmondtam hogy az úttervező 20K-ig 820 ugrást adott ki, az egy nagy benézés volt!
320-ről van szó valójában! ugye a Neutron/WD csillagokkal... Persze ott van ez a +2K is. De ezt is le lehet csekkolni az úttervezővel kb. mennyi ugrás és akkor az első ismert ugráshoz hozzáadjuk az lecsekkolt ugrások számát és azzal szorozzuk meg az 2 fsd közti időt elosztjuk a 60-nal és voilá!

Duvi mester ki is rakhatná az összefoglalóba ezt a formulát a utazási idő kiszámításához.

-
wollnerd
aktív tag
Viszont azt a matekot még nem igazán értem.
A tankolási PERCET szorzom meg a hajó max. ugrási távolságával? Hol marad az ugrások száma? Próbálom visszakövetni a 30Ly-s példád, de nem tudom hogy jön ki a 1-2 óra hozzáadásával is a 24 óra. (Gondolom a kb. 22K Ly-s utazásról beszélünk mind2-en)
Az én hajóm 53 Ly ugrási távval rendelkezik. tegnap este megnéztem egy példát. (és mivel az úttervező 20K út tervezésére képes. Nem értem miért csak ennyit tudtak kihozni... ennél nagyobb a galaxis, na mind1.)
820 ugrást tervezett. (plusz még az a 2K Ly út) És átlagosan kerekítve 1 perc alatt tankolom fel. -
wollnerd
aktív tag
Asszem 4A-s Fuel Scoop van. (látható a linkben.) Ugye általában a következő rendszer a csillag "mögött" van, rámegyek a csillagra, körbe megyek rajta és közben tankol a hajó.
Mire elérem a rendszert, addigra már majdnem tele lesz (ha minden csillagnál ezt csinálom). Szóval kb. 15-20 mp alatt feltankolja a 16 tonnás tankot. 
-
Vesa
veterán
-
to.ca
tag
Erre próbáltam célzózni. Nyilván sokkal hamarabb lelépnének a vásárlók a store-ból (és a játékból is, de szerintem ezért nem sírnának Frontieréknél egy határig), mivel hamarabb el lehetne érni az Endgame-ig.
A számunkra jó megoldás nyilván az lenne, ha a grindet valódi tartalommal helyettesítenék, de nekik ez munkaóra, stb. Az, hogy hol van az egészséges egyensúly, azt az mondja meg, aki diktál, és a játék életciklusának ebben a fázisában nem kérdés, hogy ez már a Frontier, bármennyire is fáj nekünk rajongóknak.
-
grHawk
aktív tag
-
pcnet
addikt
Bedokkoltam ASP-vel felfedező útról visszatérve, átültem egy Sidewinderbe és nem voltak nálam az adatok. ASPbe visszaülve újra nálam voltak. Eladtam az adatokat, majd scaneltem egy rendszert. Az állomásra visszatérve el tudtam volna adni az adatot (ha 20+ lyre lettem volna ugye). Eladtam a scannereket, eltűntek az adatok. Ez alapján úgy tűnik, hogy az adatok a scannerrel mozognak.
-
pcnet
addikt
"vagy ki nem lépsz az aktuális session-ből (pl. kilépsz a főmenübe, vagy a játékból)"
Sőt még azon is túl. Ha úgy lépsz ki akár főmenübe, akár a játékból, hogy még nem érted el az útvonalad utoldó pontját, akkor ha vissza töltöd a játékot és megnyitod a Galaxy map-et, újra tervezi a hátralévő útvonalat és mehet tovább a target next system in route. Én felfedezés idejéte a firegroup váltó gombra szoktam tenni Hotason, asszem a 3as gomb, tök kényelmes, csak a jobb mutatóujjamat kell megemelni és megpöccinteni vele a kapcsolót. Egy Beagle point túrán marha kényelmes/hasznos tud lenni.

-
Piszkos-Fred
aktív tag
Nem irtad, elnezesedet kerem, en vettem a faradtsagot es gondoltam tovabb az otletet. Ha mar lud, legyen kakas is, nemde?
(nehogy komolyan vedd mar, azt hittem mindenki csak viccel itt nemi napszuras utan, de kezdek felni, hogy vannak itt komolyan gondolt gondolatokat is...) -
Piszkos-Fred
aktív tag
Igazad van, legyen automatizalt minden
Beloggolunk, beirjuk, hogy ma mennyi penzt vagy mennyi nyersanyagok akarunk, esetleg melyik frakcional mennyi rangot lepni es hajra, mehetunk nyaralni, a gep ellesz maganak. Sot, egyszerubb, ha kivesszuk az egesz repulest a jatekbol (unalmas is, oda is kell figyelni, mindig lassu a hajo, sosem ugrik akkorat, amennyit akarunk - pff, csak a nyug van vele) es legyen belole egy tycoon jellegu menedzsment jatek, es csokolom.Elite Tycoon. Mod tamogatassal nyilvan, hogy a kereslet, kinalatot a script fedezze fel, nana'

-
glovasi
tag
Főleg ha lenne valós robotpilóta, ami állomástól állomásig elvisz.. egy mai Boeing 777 felszáll-elmegy-leszáll anélkül hogy a pilóta hozzányólna.. valahogy az ED űrhajói elfelejtették ezt az őskori technológiát, egy Docking Computer 2 tonna

Egy eredeti kép a beszállítótól:
[kép] -
duvi
nagyúr
Igen, külön külső nézete van a hajónak és az SRV-nek. Ezért kérdeztem, hogy ott is jelentkezik-e a hiba? Így már tuti, hogy nem a hotas vagy a drivere hibás. Marad a konfigurációs probléma. Pl. lehet, hogy az alternatív gázfunkció a billentyűzeten van és ez a hunyó. Másik tipikus hibaforrás, hogy a kijelölt gomb megnyomásra, vagy nyomva tartásra reagáljon?
-
grHawk
aktív tag
-
grHawk
aktív tag
Akkor jöjjön egy rávezető példa:
Két autó versenyzik. Az egyiknek 6 kört kell tennie, míg a másiknak csak egyet. A pálya ugyanakkora, az autók ugyanazt tudják. Ki fog előbb a célba érni? Na ugye.
És, hogy ne legyek teljesen bunkó: számomra az a nevetséges, hogy ezt fairnek tartod. Csak ez.
-
orientcx
őstag
Ami a véletlen generátort illeti, azt speciel én sem szeretem, de az viszont mégsem lenne jó, ha az éles játékban is a bétában szokásos "egy halért bármit kipörgetek bárkinek" szöveggel hirdetnék magukat a mérnökségek. Csak akkor van értéke egy-egy jól sikerült tuningnak, ha meggondolja az ember, hogy mit mikor és hányszor próbál meg, mert tétje van a dolognak, mert minden egyes pörgetés mögött munka van.
De ha valaki ezt egy laza félórás csalással is el tudja érni, akkor azzal az én sikeres, valós teljesítménnyel elért fejlesztéseimet is devalválja.
Mindazonáltal mindenki azt csinál, amit akar(és persze amit lehetővé tesz neki a játék
)Kidus - Ahogy írtam, a ban szerintem is túlzás, elég, ha úgy ébred másnap a delikvens, hogy csupaszok az MC-i

Csak azt nem tudom, el tudják-e kapni a kis huncutokat -
orientcx
őstag
"Az a baj, ezt a hibát úgy fogod fel, hogy ez olyan előnyt jelent, amit behozni normális játékosként lehetetlen elérni. normális játékosként is lehet olyat pörgetni, csak rengeteg felesleges idő telik el a gyűjtögetéssel."
"Nem azt kellene megoldani, hogy ne legyen bug, hanem, hogy ne kelljen a bug használatával elérhető eredményhez a felesleges idő"
Érdekes felfogás. Annyira tetszik, hogy tovább is fejlesztem:
Mindenki kapjon az induláskor egy csontig felgyúrt flottát, mert azt játékosként is megtehetné, csak egy csomó felesleges időpazarlással...
-
grHawk
aktív tag
"we’ve identified accounts that have engaged in repeated and deliberate use of a game exploit"
Ők is, így a témához kapcsolódva én is a rendszeres visszaélőkre értem. Azokra, akik tudatosan visszaéltek egy hibával, kihasználtak egy nem rendeltetésszerűen létrehozott, hanem hibából eredendő kiskaput. És hidd el nekem, hogy akik ezeket kihasználták, nem valószínű, hogy Condákat lövöldözni járnak RES-ekbe, mint a nagy átlag. Valamint nem kell külső eszközt használnod ahhoz, hogy csalj. Kerülgethetjük a forrókását, védhetjük az exploitereket, támadhatjuk a rossz gamedesign-t (beleértve magát a hibát, vagy éppen a Frontier grindre való rávezetését és a fölösleges körök lefuttatását a játékossal), de ez akkor is csalás. Lehet, hogy a válasz a szokásos marketing duma, ettől függetlenül remélem kellően agresszívak lesznek a büntetés végrehajtásának terén.
Amúgy jelentős előnyt jelent, ugyanis - az én példámmal élve - a G5-ös fejlesztés koránt sem siker. Lehet, hogy a legmagasabb értékekkel játszadozunk, de ez igaz a negatív effektekre is. Persze, ott a lehetőség arra, hogy a negatív effekt legkisebb mértékben, míg a pozitív effekt a legnagyobb értékben érvényesül, ezt külföldi körökben god-rollnak hívják. Van rá esély, de kicsi. Olyannyira, hogy sokan - és ezért az én példám - nem grindeltek annyit, hogy több száz rollt pörgetve a tökéletes értéket hajhásszuk, helyette megelégedtünk egy a setupunk alapján elégséges, mondhatni megfelelő eredménnyel, így tetszőlegesen, de egészséges mennyiségű játékidővel (kb. 4-5 óra volt modulonként) egy moderált mértékű hasznot értünk el a hajón. Ha ez másképp lett volna akkoriban, akkor most én is egy god-rolled Corvette-al játszanék és keseríteném meg az openban CG-zni próbálók életét.
"innentől az RNG már csak azért szopat a játékban, hogy repetitív agyromboló időtöltéssel növelje a kedves fejlesztőcég a játékban töltött időt, és előnyben részesítse azokat, akiknek nincsen a gépen kívül élete"
Tökmindegy. Én is utálom, de ez nem vesz rá arra, hogy bugokat használjak ki.
-
grHawk
aktív tag
Azóta a Frontier válaszolt:
Hi everyone,
Just wanted to let you know that we’ve identified accounts that have engaged in repeated and deliberate use of a game exploit which allowed people to gain a significant and unfair advantage with Engineering; we will be reviewing and taking action where we feel it is appropriate. The development team are working on a fix for this exploit and we will give you an update on this as soon as we have it.
We’d like to remind people of the code of conduct, particularly the section outlined here:
We also do not tolerate the use of any exploits or the use of any possible bugs in the game to generate player advantage. Any player caught cheating or taking advantage of any exploits or bugs will be penalised and could face a game ban.
We really appreciate all reports of bugs and exploits in the game, and if possible we ask players to report any discovered as soon as possible. As mentioned earlier, reporting these bugs makes for a fairer, better balanced, and more fun Elite Dangerous. If you do not wish to report a bug / issue on our forums due to the sensitive nature of such, you're welcome to contact us directly via our ticketing system.
Regards,
CMDR Sticks
Frontier Support TeamSokan már most kampányolnak, hogy ne legyen örök ban. Úgy látszik rengetegen kihasználták a bugot. Legtöbben azt tartják igazságosnak, ha visszavonják az exploiterek fejlesztéseit a fegyverzetről, de szerintem ez kevés lenne. Remélem bannolják az összeset. Amikor a 15%-os insurance reprodukciós bug megjelent, az első adandó alkalommal jelentettem a dolgot, sokan pedig azt is következmények nélkül kihasználták. Nevetséges néhány ember felfogása.
-
nubreed
veterán
Akkor még az is lehet, hogy az EDFX kavar be, amit én használok. Ma este majd tesztelgetem.
Nem ablakban játszom, azt sosem szerettem, mindig full screen. Nekem más nem fut a háttérben, ami jelentősen kihasználná a kártya erőforrásait. Böngésző az megy, de nem hiszem, hogy az bekavarna. Meg MSI Afterburner mindig. -
duvi
nagyúr
Köszönjük a részletes leírást
Frissítettem az összefoglalót.(#31282) kraven54
Normál térben és hajtóműnél, pl. bolygófelszín közelében így működik a fizika. Épen ezért vigyázni kell a gyors leszállással (főleg a nagyobb tömegű hajóknál), mert könnyen a talajba fúródhatunk. Főleg a nagyobb gravitációjú bolygók esetében. -
duvi
nagyúr
Hozzászólást nem tudok szerkeszteni. Próba topic tökéletes lesz. Onnan átemelem az összefoglalóba. Az összefoglaló hamarosan frissítve lesz. Megvártam a 2.3 megjelenését és a várható javításokat. Amint elkészültem, beírom a topicba is.
(#31266) cintula187
Próbáld ki, hogy átállítod a tervezést economy-ra és nézd meg, hogy változott-e a lista. -
duvi
nagyúr
Szerintem a GTA nem jó példa, mivel itt nagyobbrészt a konzolos eladások hozzák a bevételt. Az indie játékok többsége korai fázisban jelenik meg, ezért nem éri meg a warezcsapatoknak az állandó bajlódást, frissítést. Ha jobban megnézzük a "nagy címeket" akkor ezeknél is a konzolos eladások dominálnak. A Pc-s verziók már a hivatalos megjelenés előtt felkerülnek a virágboltokba. Az itteni eladások nagyrésze, csak a multiplayer (online) játékmódok miatt realizálódnak. A fejlesztési trendek is egyre inkább eltolódnak a konzolok felé. Sok esetben Pc-re már csak az utólagos portolásokkal találkozunk (Lásd konzolos irányítások és grafikai kompromisszumok). Az ED elsődleges célplatformja a Pc, ezért a fent leírtak alapján, nem tartom indokolatlan döntésnek az online védelmet.
-
grHawk
aktív tag
Egyedül egy dolgot látok, mint problémát, és ezt csűrhetjük-csavarhatjuk, de kiküszöbölhetetlen:
Szinte minden single-player játék, ami valaha ki lett adva, megjelent tört változatban is, ezzel óriási anyagi károkat okozva kis és nagy játékfejlesztő cégeknek is. Emiatt ez elképzelhetetlen. Az internet kell a valós verzió megerősítéséhez és kész. Elfogadni ezt és elvárni a fejlesztőktől, hogy lenyeljék ezt a békát, számomra álomvilág kategória. Rózsaszínfelhő és a többi hasonlat. -
orientcx
őstag
Nem is igaz, ez egy igazi épülő halálcsillag

Jó, hát mondjuk valóbanT9-ből, na bumm, az ember abból építkezik, ami talál
Ebből a szögből egy picit emlékeztet. Jó, egy kis Fed nagyotmondás azért kell hozzá, de az meg nekem van

De ha nektek semmi sem jó, akkor tessék, itt van egy kétorrú nő három orrlukkal(csak úgy rovaton kívül).

Feleségnek nem ajánlom, mert már a sarokról megérzi a lavian brandys lehelletet
-
cintula187
addikt
-
Denzo
tag
Köszi a biztatást! Ha nem is röhögve, de meg lett a 10. t PAINit. Nem is olyan fájdalmasan nehéz találni mint ahogy a neve sugallja (további kb 30 aszteroida átkurkászása után sikerült). Az azonban biztos, hogy most egy darabig nem fogok bányászni, még akkor sem ha maga Hófehérke kér meg rá, nemhogy valami bánya(rém)mérnök!

-
GU-81M
tag
A napokban gondolkoztam el, hogy be kellene szerezni valamilyen fejmozgást figyelő rendszert, viszonylag hamar el is jutottam az EDTracker/EDTracker Pro-hoz, érdemes lenne azt is számításba vennetek, nekem pl sokkal szimpatikusabb, mint az arcfelismerés és az ez alapján történő pozíció meghatározás, nem mellesleg erőforrás takarékosabb, precízebb és a megvilágítástól független. Arról nem is beszélve, hogy relatíve olcsón is megúszható, ha mi magunk rakjuk össze (lásd a termék honlapját), de a pro változat (készre szerelt) is csak kb 13-14 ezer forint (Angliából jön).
-
grHawk
aktív tag
A combat loggerekkel szemben való drasztikust eljárást csak abban az esetben tartom jónak, amit fentebb is írtam, hogy ha az authority kompetens veszélyforrás lenne a banditákra nézve. De az általad vázolt mészárlós szituációban leírt szembenálló erőviszonyokra azt tudom mondani: ez van. Mint, ahogy a való életben sem tudunk egyenlő esélyekről beszélni egy iskolai/munkahelyi mészárlásról. A Frontier teremtett egy világot. Ebben a világban vannak rossz fiúk és vannak jó fiúk. És előfordul igen, hogy a rossz fiúk nagyságrendileg nagyobb előnyben vannak. Ehhez csak megkéne teremteni a megfelelő rendszereket (wanted rendszer revamp), (authority revamp), és már nem lenne kérdés, hogy CBLnek lenni jó vagy rossz dolog-e.
-
sensor060
aktív tag
Jártam én is már úgy, hogy bedokkolás közben egyetlen rakétával 0-ra lőtte a T9 thrustereit az illető, majd (mivel mozogni nem tudtam) megvárta míg kicsit odébbsodródok, aztán pár lövéssel szétlőtt. Ilyen már többször előfordult velem, és ezek általában Community Goal-os küldetéseknél vannak, olyanoknál, ahol valamilyen szállítási feladat van.
Ez elég bosszantó, mert egyrészt drága volt a hajó, a rakomány oda... hiába írtam neki hogy ezt most miért csinálta, tulajdonképpen egy fegyvertelen hajóra lőtt, de nem válaszolt vissza.
Ami még fura volt, hogy ő messziről előtte a rakétát, viszont semmilyen szankciót nem kapott érte (úgy értem nem kezdte el őt támadni a helyi rendőrség).Értem én hogy solo-ban menjek, de az amúgy is hideg, rideg, sötét űrben jó látni online játékosokat.
-
-
anatron
aktív tag
-
anatron
aktív tag
Neten ezt írták:
Step 1:
First we need to tell your router to use port forwarding. As this process is slightly different for every router please visit PortForward.com and search for your specific router.A port forward is a way of making a computer on your home or business network accessible to computers on the internet, even though they are behind a router. It is commonly used in gaming, security camera setup, voice over ip, and downloading files. After you have forwarded a port you are said to have an open port.
-
orientcx
őstag
Az egészet úgy kell elképzelni, hogy mindenki a gazda hajóban ül, a vadászt csak távirányítással kezelik.
Ha lelövik a cuccot, akárki is ült benne, a hajón találja magát. A kollégát csak akkor vesztjük el, ha a gazdahajó megsemmisül(neki már nem jut escape pod)
Ja, és igen, ha visszahívod, akkor befoltozzák a lukakat rajta, és igazi szimulátorhoz méltóan örök lőszere van(legalábbis a szakinak még sosem fogyott ki, pedig már elég ügyes ahhoz, hogy néha egy egész kört letudjon elhalálozás nélkül(néha meg egymás után kaszabolják le, amint kidugja a nóziját)
-
Cooper911
senior tag
Na ne csináld már, hogy nem lehet 100ról megállni. Én a belugával is meg tudtam állni még ha elöl volt is a pad. Ott sakkal nagyobb gond, hogy néha beverem a gép nagy farokszárnyait.
Meg ha ez ennyire gond miért nem használsz docking computert?
Outpostból sincs túl sok variáció:

-
kiskuplung
őstag
Nem tudom, én ezt tényleg nem érzem problémának
Pont, ahogy írod, egy idő után automatikusan a jó irányba mozdulsz el, mint ahogy autóvezetésnél se gondolkodsz, hogy mi, merre.Te is FA-OFF-ban repülsz, szerintem nem tart semmiből menni egy kört, hogy megtaláld a helyed, nekem még tetszik is, hogy cikázhatok egyet.
Az sokkal jobban idegesít, hogy kevés a pad az outpostokon, és folyamatosan spammelni kell, hogy végre leszállhassak, főleg openben.
-
Vesa
veterán
Egy másik ok amiért kéne, éppen a szimulátor jelleg amit annyira hagsúlyoznak mindig. A jelenlegi rendszerben nem mindig lehet szépen leszállni, mert nem látni hova is kell, vagy milyen irányból (pl. outposton nem látni, melyik végéről kell közelíteni).
Namost ezért olyan arcade módon repked mindenki a landing padok környékén a videókban is, ahogy tuti senki nem közelítene meg egy leszálló platformot "in real life". Ilyen össze-vissza manőverek nincsenek. Ha viszont előre tudom, honnan kell közelíteni és pontosan hova kell leszállni, akkor jobb a beleélési faktor, mert valóságosabban tudok landolni. Van, akinek ez is fontos. -
Cooper911
senior tag
Ja, hát a leszállási rendszert 100as tempóhoz taláták ki, nem 3x akkora sebességhez.
Egyébként annyi kéne hogy kivül az állomás neve csak egy irányba lenne kiirva és akkor abból tudnád, hogy az az alja és onnan indulna mondjuk a landing padok számozása. Így már beérkezés elött tudnád nagyjából hogy hol van az adott pad. -
grHawk
aktív tag
Én nem vagyok a változások ellen, sőt, csak néhányan annyira elszaladnak képzeletben, mint ha megakarnák reformálni a játékot. Pl. sokan akarnak játékosok közti kereskedelemre lehetőséget, sőt anno én is akartam. Csak valaki rávilágított egy olyan dologra, ami megrontaná a játék varázsát.
Jelenleg a játék igazi élményének megéléséhez nem kell a legjobb, legfullosabb hajó. Aki meg mégis azt akarja az igenis be kell vállalja a grindelős nehezebb, kevésbé élvezetes utat. Ha a játékosok közt lehetne kereskedni, akkor teret adnánk a már profi szinten működő botoknak. Azért nem jár mindenki Corvettel meg Cutterrel, mert nem szenvedte végig a rank grindelést, nem gürcölt gombokért (hagyjuk most a long-range smugglingos easywayereket), nem küzdött meg az Engineerek elvárásaival, hogy végül használhatóvá is tegye a több ezer tonnás jószágát. Ez egyedi ebben a játékban. De ez csak egy a sok apróság közül, melyek egyedivé teszik ezt a játékot. De igen, abban igazat adok, hogy kellenek a logikai hibákat kitöltő feature-ök, fejlesztések QOL terén, csak csínján, hogy az eredeti célt ne döntsük a manapság szalagon érkező tucatjátékok közé.
-
duvi
nagyúr
Neutroncsillag tankoláshoz ajánlom, hogy mindenki töltse le az alábbi útmutatót (baphomet kollégának köszönhetően, az Összefoglaló/Horizons Tartalmak szekcióban is megtalálható) és egy olcsó kishajóval gyakoroljon:

- Mentéshez jobb klikk a képre és Kép mentése más néven opció.
-
orientcx
őstag
"van már annál jobb megoldás a docking requestre"
-
Nincs sajnos, csak a macro marad. Asszem az 1.5-ig nem volt ezzel gond, mert amikor a terminálnál kiléptünk SC-ből, akkor mindig alaphelyzetből indult a folyamat, azóta viszont ez csak hiperugrásnál van így. Én az állomás előtti utolsó, idegtépően lassú szakaszban szoktam visszaállítani ha kell, és akkor érkezéskor már zökkenőmentesen megy a dolog -
Rick3D
senior tag
Nagyon jól hangzik és örülnék is neki. Viszont az igazság az nem hittem volna hogy ilyen gyorsan kapok érdemben nem hogy választ de segítséget is. Most jelenleg előreláthatóan kb 3 hétig matikat fogok szedni (4) és csak utána lesz szükségem ezeknek a beállítására. Ha esetleg erre később visszatérhetünk annak nagyon örülnék

Jelenleg a " Controls" al akadtak nagyon nagy problémáim. Xbox 360 kontrolleremet minden kilépés után újra kell bindelnem SRV-re és már a tököm kivan vele
Hiába kerestem meg a binding.init és neveztem át (már kimásolva újra átnevezve , visszamásolva is próbáltam ) sehogy nem akarja megjegyezni
. . . Ötletek ? 
( Xbox 360 controller csak srvre ! )
-
-
orientcx
őstag
Emiatt sajnos nekem is bent ragadt az Assault Ship-em, de ebből okulva azóta úgy parkolom le a hajóimat, hogy minden olyan modult, amin nincs upgrade, azt leszedem, és cargo rackot teszek fel a helyére(persze Shinrarta-ban lakom, ahol bármit vissza is tudok venni). És az új raktározási lehetőségeknek hála, ezt már a féltve őrzött tuning cuccokkal is meg lehet tenni.

Mindazonáltal azért jó lenne egy commodity raktárat is csinálni, és hogy elkerüljék a grHawk által emlegetett befolyást, lehetne erősen korlátozni a mennyiséget, esetleg lenne rá valamiféle bérleti díj is. És ha már itt tartunk, egy material és adattárolóra is nagyon vágyom. És persze legyen a fa alatt villanyvasút, meg távirányítós kisautó is. Megy hintaló. Meg ...jól van na, mááabbais hagytam...
-
Cooper911
senior tag
Simán megoldható lenne az átszállás még storage nélkül is. Amikor át akarsz váltani bejönne egy menü, hogy mit akarsz átrakni a többi kuka. Aztán így plusz hajókat használhatnál "tárolónak" de hát miért ne parkolhatnál egy hajót cuccal tele?
anatron: Na mindig tanulunk valamit.
-
betyarr
veterán
és -ZeeZee- és duvi: na,hát akkor ez volt a gebasz,mert E-s FS-em volt.sokszor túlmelegedtem,vagy ha nem mentem megfelelő távolságra,akkor kb. 30-40 perc volt tölteni a tankot.majdnem kirügyeztem...most van egy 2A-s.hát ég és föld.
sajnos ez a kamera nem gyere be,mert ugye közben se manőverezni,se semmi.annyi,hogy látom kívülről a hajót.duvi: igen,ezt az oldalt ismerem.na majd gyakorlatozok még ezzel a felszereléssel kapcsolatban.nagyon kevéske még az ismeretem.sokat kell még tanulnom,de előre is köszi a segítséget

-
sensor060
aktív tag
Nekem a T9 mindig túlmelegszik (ha meg messze vagyok a naptól akkor meg sosem rakja tele a tankot), és ezért addig lekapcsolom a pajzsot. Viszont nem elég csak azt lekapcsolni, a Shield Boostereket (ha van) is le kell. Szerintem ez egy kis bug, mert ha nincsen pajzs akkor mit boostol, de tény hogy melegszik. Kikísérleteztem.
-
orientcx
őstag
"ha a célkeresztben tudja vele az ember tartani a móresre tanítani kívánt illetőt, akkor nagy tűzerő, de számomra még Palin prof' műveivel is közel úgy fordul, mint tank"
-
Na ja, egy imperial Fighter biztos fürgébb a Corvette-nél, de két pöttyel a gépházon simán lekövetek egy Eagle-t is(FAOFF-al, rükverccel,és segéd thrusterekkel természetesen). A videókon ezt is láthattad.
Egyértelműen jobban fordul mint egy Python, négy pöttyel és folyamatos boost-al pedig meg már szinte cikázni lehet vele. 
Sztem nincs ma ennél nagyobb királyság
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- MIUI / HyperOS topik
- Windows Insider Program
- Okos Otthon / Smart Home
- Formula-1
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Senki sem töröl ennél jobban
- Spórolós topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- DELL latitude 5410 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-10210U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- DELL latitude 5410 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 64GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- 100% ÚJ - PÁR DARAB LENOVO LEGION PRO 7 - RTX 5090 - 64GB, 2TB SSD
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3897, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 11 Pro Max / 256GB / Kártyafüggetlen /12Hó Garancia / Akku:84%
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

Holnap bele is vetem magam, lesz egy kis időm garázdálkodni 
, rá nem jöttem volna, hogy ez így direkt…

Kössziii.

Ezek szerint többet nyerünk, ha csak egyet viszünk magunkkal.











