-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peppo
őstag
válasz
BandiT85
#44291
üzenetére
Persze. A powerplay képernyőn kiválasztod Barbit, és a Rating menüpont alatt látni fogod.
Ott három sorban ott lesz az előző hétről áthozott merit, az ezen a héten gyűjtött, és az éppen aktuális. Annyi a lényeg, hogy mikor a négy hét lejár (ez bármilyen napon lehet), akkor az előző hétről áthozott merit legyen legalább 750, és akkor a következő csütörtökig tudsz venni pajzsot.Nálad elvileg már megvan a 4 hét, szóval neked most kellene összeszedned 750-et, és akkor jövő csütörtöktől mehetsz pajzsot venni.
-
FehérHolló
veterán
válasz
BandiT85
#41689
üzenetére
Én most a Ceos-Sothis köröket csinálom a földre landolós állomásokat kihagyva, főleg courier és delivery küldetésekkel egy Krait mk2-ben. Közben meg lepuffantom az összes virgoncot, aki szerint jó ötlet kiszedni engem a hipertérből (küldetés bónusz pénz és bounty jár értük).
Csak a rep jutalmakat választva, bónuszokkal és bounty-kkal körönként 4-5 milliót keresve pár óra alatt Chief Petty Officer rangról Lieutenant fölé kerültem, de mivel nem igazán jön olyan küldetés, amivel rangot lehetne ugrani (franc fog SRV-s küldetéseket csinálni közben), így gőzöm nincs, hogy hol tartok éppen.Ez a dupla fed rankos két hét eléggé kihasználandó.

-
Raymond
titán
válasz
BandiT85
#41571
üzenetére
Itt [link] pl. van egy FBC es ugyan a kepen par pillanati keresni kell, de a kozepen van egy Python is. Na most ha belepsz egy rendszerbe ahol ott parkol egy FCB es elrepulsz mellette/korulotte akkor messze nem fog ekkoranak hatni. Nagyon kozel kell hozza repulni, szinte mar surlodsz hozza hogy valami rendes merete latszodjon, pl. mint itt: [link] Amit picit tavolabb vagy mar messze nem jon elo a merete.
Vagy ha a fenti kepen latott Python-al ami a jatek szerint 87m hosszo leszallsz egy bolygon es akkor az SRV-bol nezegetve inkabb egy talan ket kocsis kamion hosszat adja es nem valami kozel 100m targyet.
Egy Anaconda merete is itt inkabb latszodik mint a jatekban: [link] es azert mert itt vannak olyan reszletek a kepen amihez az Anaconda meretet hasonlitani tudod.
A cockpit problema is ugyanez - a nagy meretu cockpit-ok gyakorlatilag ugyanaz mint a kismeretu csak nagyitva. Tehat nincs tobb kisebb reszlet ott, max az van hogy van ott egy rakat ures hely. De az amirol viszonyitani tudnal es amit szinte allandoan bamulsz - a radar es az elotted valo cockpit resz ugyanolyannak hat fuggetlenul attol mekkora hajoban ulsz.
-
a2d2
addikt
válasz
BandiT85
#40147
üzenetére
Én inkább kilövöm a targetet olyankor. Ha HMD van a fejeden akkor minden egyes joystick gombot nagyon megbecsülsz

Amúgy sima Thrustmaster T.Flight-ot használok. Hétfőn vettem használtan egy Hotas X-et, erre kiderül hogy nincs is rajta több gomb, egyszerűen csak átpakolták a gázkarra őket.
De nagyon bagós helyről érkezett, még rá sem dugtam a gépre, kint szellőzik a pajtában.
Megtisztogatom aztán egy alkalmas pillanatban mikor nincs otthon az asszony egy gyors huszárvágással kicserélem a kettőt - észre sem fogja venni a különbséget
-
wollnerd
aktív tag
válasz
BandiT85
#40097
üzenetére
Hát nálam nem teljesen így van... Lehet hogy át kéne variálnom pár bind-et és átszoknom mert jelenleg így használom Logi x52pro-t: (szerkesztett kép)

Láthatjátok hogy van, a hátul lévő POV, nem teljesen áll a kezemre/ujjaimra...
Lehet hogy át kéne tennem a boton található fehér/ezüst POV-ra...Ti hogy használjátok ennél vagy/és ehhez hasonló hotasotoknál?
Mivel az előző, Thrustmaster FCS hotasnál is, a boton található POV-val használtam a dokkolási irányzékokat, nehéz lesz átszoknom!
-
Peppo
őstag
válasz
BandiT85
#39972
üzenetére
Köszi!
Van pár efficient pulse is raktáron, majd összehasonlítom. Egyelőre szokatlan, hogy az energia elosztásával is aktívabban kell játszadozni, és a célponttól is nagyban függ, hogy lövök-e rá az összes lézerrel, vagy csak a nagyobbakkal. A kicsi, fürge ellenfeleket csak pillanatokra tudom befogni, akkor azok kapják az összesből. Sokszor elég is nekik pár másodperc. Ha viszont lassabb, akkor egyelőre jobbnak tűnik csak a nagyokkal adni neki, mert azt elég sokáig bírja energiával. De ezt majd kitapasztalom.
A távolság nem probléma, odajönnek ők hozzám.

Igen, a mozgást is gyakorlom még, de általában a tolatás bejön. Csak a fürgék esetében van, hogy még ez sem elég. De mostanában úgyis wingben nyomjuk, és valamelyikünk mindig látja.

Nekem nem jön be a fixed. Ha egérrel játszanék, azt használnám, de joy mellett sokkal használhatóbb a gimballed. Legalábbis nekem. Ha chaffet tol, addig töltöm az energiát, aztán ha abbahagyja, akkor kap mindent, ami a csövön kifér.
Ok, ha már lesz vele elegendő tapasztalat, majd írok.
-
Peppo
őstag
válasz
BandiT85
#39866
üzenetére
Ez már teljesen ízlés dolga szerintem. Én pl. hotast használok, így tényleg nem nagyon élvezném, hogy 5-6 km-re lévő, pár pixeles hajócskákra lövöldözzek vele.
És igazából értelmét sem látom. Eddig mindenre elég volt a mc-k lőtávolsága. Nagy ritkán egy hajó meg tud lógni, de bőven nem annyi, hogy e miatt taktikát kellene váltanom.
Akkor már inkább távolabb lévő hajók "behúzására" használnám. Előfordul, hogy 4-5 km-re lévő mission targetet látok, és azt előbb meg kell közelíteni, mert magától nem támad meg. Lehet, ezt kipróbálom. Az egyik incendiary mc-t lecserélem long range beam lézerre.
Mondjuk thargoidos hajóra a hűtés miatt el tudnék képzelni egy long range thermal vent kombót a gaussok és plazmák mellé. Egy interceptort messziről is eltalálnék, elég nagy.

-
-
gentlelynx
tag
válasz
BandiT85
#39164
üzenetére
Azért erről a shieldless technikáról olvastam már egy-két helyen... inkább tűnik valahol a mágia és a jediség közötti dolognak, mint troll-kodásnak

Az is nagyon impozáns, ahogy közel tartja magát a condához... Ami hull sérül, azt inkább pont ezekből szedi össze, nem abból, hogy bármilyen fegyverrel eltalálná az "uraság"...
Tényleg, az a zöld pöttyös lövedék milyen fegyver lehet?
A második összecsapásban viszont van több olyan manőver, amit nem értek a conda részéről... többször egyértelműen célon lehetne neki az Adder, mégsem tüzel...
Szerintem el sem hitte szegény, hogy pont vele történik ez
-
orientcx
őstag
válasz
BandiT85
#38894
üzenetére
Bocs, nem fogalmaztam elég pontosan. A régi rendszerben ha az adott mesternél 5-ös szinten voltál, akkor mázlis esetben egyet pörgettél, és az alapmodellből máris lett egy fullra tolt csúcsmodell. Ha nem volt mázlid(és ez bizony 100-ból 101x így volt
), akkor az új pörinél megint 0-ról indult a menet. Most viszont egy-egy újabb kísérlet ráépül az előző eredményére, a cucc mindig valamennyivel tovább fejlődik, tehát lépésenként teszed meg az utat a plafonig. Általában(hangsúlyozom, általában!) az első szintre elég egy pöri. 2-esről 3-asra 2 kísérlet, 3-4-re pedig 3db. Aztán a végén az 5-ös maxra már nagyobb a szórás, néha 5, néha 10-12 menet a csúcsig.
A másik: Ahhoz, hogy mondjuk a 2. szintről eljuss odáig, hogy már a 3-as szintet pörgethesd, nem kell feltétlen eljutnod a 2-es maxig, elég ha megközelíted azt, mert a rendszer már hamarabb felajánlja a 3. szintű upgrade lehetőségét(mindig figyeld, hogy mikor válik aktívvá az opció baloldalt az adott menüben).
Tehát: Ha esetleg valamiért akkor éppen csak 3-as szintig szándékozol eljutni(mittomén, adott szakinál még csak addig a fokozatig jutottál, vagy a nyersanyagaid annyit engednek), akkor érdemes azt a 3-as fokozatot kimaxolni, minden más esetben pedig csak addig érdemes feltolni, amíg a szaki meg nem adja a következő szintű fejlesztés lehetőségét. Aztán ha később tovább akarod majd tuningolni a cuccot, akkor természetesen nem 0-ról, hanem a már eddig elért pozícióból haladhatsz tovább a plafon felé.
És még valami: Spec effect-et nem csak a max 5höz pakolhatod fel, hanem akár 2-es, vagy 3-as szinten lévőhöz is(megint csak érdemes az adott menüpontot figyelni, hogy aktív-e már).
Összességében sokkal gyorsabb, és kevésbé frusztráló lett az eljárás, nem is beszélve a mati kufárság intézményének köszönhető, jelentős egyszerűsödésről
-
orientcx
őstag
válasz
BandiT85
#38890
üzenetére
Valószínűleg még nem éreztél rá az új lehetőségekre. Az engizés, és a material beszerzés is már egy jó ideje drasztikusan könnyebb lett. Valóban vannak kurrensebb anyagok(mint pl a modified embedded firmware, amit te összetévesztettél a lényegesen gyakoribb modified consumer firmware-el), de ezeket néhány küldivel viszonylag gyorsan be lehet szerezni. A többit meg egy material kereskedőnél kisebb megkötésekkel a meglévő készletedből cserélgetheted az éppen szükségesekre.
Ami pedig a tuningokat illeti, a régi fejlesztések nem elvesznek, hanem csak egyel alacsonyabb szintről indulnak. Pl ha volt egy régi 5-ös fejlesztésed, az az új rendszerben 4 maxról indul, ha hármas, akkor 2 maxról, és így tovább. És hiába vagy egy szakinál ötös szinten, minden egyes "szűz" alapdarabot mindig egyes szintről kell kezdeni. Cserébe viszont 4-es szintig pár pörgetéssel el lehet jutni, négyről ötre szokott kelleni 5-8 próbálkozás. Ráadásul most szabadon választhatsz spec effect-et, amit utólag is bármikor újrakezdés nélkül megváltoztathatsz
De vigyázat, az új upgrade-nél van egy fix plafon, amit már nem lehet fokozni, és némelyik régi fejlesztés jobb ennél a plafonnál(pl az én régi large fix frag cannon-om klasszisokkal veri az újat, sajnos a Krait-en G-sek kellenek, így most nem használom). Tehát ha netán volt kiugróan jól sikerült régi 5-ös tuningod, akkor azt tartsd meg, fejlessz az új szisztéma szerint egy alapmodellt maxra, és hasonlítsd össze, melyik a jobb. -
brd
nagyúr
válasz
BandiT85
#32346
üzenetére
Összefoglaló, de a WHITE DWARF csak másfélszeres távot nyújt, a 4x-eshez NEUTRON STAR szükséges.
Más: a programban módosítottak valamit, vagy a VGA driver-t gyógyították meg? Kb. 1-2 hete nem játszottam vele és volt közben egy drivercsere. Amellett, hogy érezhetően kevésbé terheli a VGA-t a játék, simán tudok mellette filmet nézni és csak pár másodpercenként döccen be egy-egy képkockányit (sajnos valamennyi döccenés elkerülhetetlen a jelenlegi Windows megoldással, ha nem exclusive módban fut a 3D-s program), korábban ez másodpercenként többször előfordult (a VGA soha nem megy 100%-on Elite alatt, mert VSync On és úgy lőttem be a grafikai beállításokat, hogy ne is érje el a 100%-ot).
-
to.ca
tag
válasz
BandiT85
#31913
üzenetére
Sajnos ilyen, bosszantó, hogy ennyi idő alatt sem oldották meg ezeket az anomáliákat.
Igazán hosszútávú utazásnál azért sem ajánlott a neutron-boost, mert minimum az FSD károsodik, emlékeim szerint ugrásonként 2%-kal. Ez sok ugrás után óhatatlanul ahhoz vezet, hogy kénytelen leszel javítani. Ez idő és AFMU kérdése.
Ráadásul 80%-os állapotnál már kezd nemigen működni az FSD, szóval kb. 10 ugrásonként megállhatsz javítani.
Hozzájön még a supercharging-hoz szükséges manőver. Egyrészt az ehhez szükséges idő, ami hosszabb, mint megkerülni egy scoopolható csillagot, és közben feltankolni, másrészt ebbe azért bele lehet hibázni, és akkor akár nagy sz@rba is kerülhetsz, bár megfelelő rutinnal erre egyre kevesebb az esély (a monotóniával meg egyre több
)
Arról nem is beszélve, ha találsz egy neutron-mezőt, akkor kisebb ugrásokkal többet tudsz szkennelni, ami manapság már elég jól fizet.Összefoglalva: szerintem egy esetben van létjogosultsága a neutron-highway-nek: ha nem túl extrém távolságra (max. 10 FSD-boost ugrással), gyorsan kell eljutni valahová. De a megspórolt idő így is sokkal kevesebb lesz, mint ami elméletileg számolható az ugráshosszok növekedése miatt.
Én inkább a monotónia megtörése miatt szoktam néha, arra jó. -
Cooper911
senior tag
válasz
BandiT85
#31602
üzenetére
"Ez hogy nincs shipyard Maian, szerintem nettó kib@szás.
"
Annak idején volt egy event ahol a maia-ra kellett építőanyagot szállítani és minél nagyobb szintet ért el az event annál több minden lett volna elérhető az állomáson. Sajnos kevesen mozdultak rá a témára így nem sikerült elérni a max szintet így nem lett shipyard sem. Akkoriban a mérnökök még nem voltak ismertek igy a legtöbb hajóval hosszú volt az út. Igaz akkoriban még ship transfer sem volt, szóval a shipyard hiánya nem fájt annyira.duvi: "Kozmetikai kiegészítőkkel nem lehet megtartani a játékosokat."
Főleg ha ebben is maguk ellen dolgoznak. Komolyan mondom vennék Raider suitot meg tetkót, meg Raider Ship kitet ... ha lenne a Pythonhoz. Na meg ha tudnék valami a Raider lore-ról. Anno megjelent 3 ship kit aztán fél évig semmi. A hajó festések is keserves lassúsággal érkeznek. Mindig volt valami indok, hogy miért ilyen lassúak (Roller coster, PS4) kiváncsi vagyok most begyorsulnak e. -
duvi
nagyúr
válasz
BandiT85
#31454
üzenetére
De igen
Többek között ezért is javítottam E-ről D-re, másrészt az ugrótávolság növelésére mindig a D-s modul a legjobb. Lehetne még C-s, de itt meg csökken az ugrótáv a D-hez képest. C fölött már érdemes elgondolkodni, hogy megéri-e, mivel jelentősen megnő az energiaigénye, ami már nem biztos, hogy belefér a reaktor (PP) kapacitásába. -
summers
tag
válasz
BandiT85
#31416
üzenetére
Én 4 db medium fix beam laser-t efficient tuninggal, így sokáig tudom használni, meg egy gimballed huge mc-t corrosive effektel. De PVP-ben nem jó ez a fegyverkiosztás, de NPC-k ellen tökéletes. Más játékosok ellen inkább long range tuning a legjobb szerintem fix fegyverekkel, így a sebzése 5 km-re is ugyanolyan jó mint 500 m-re.
-
Secundus
tag
válasz
BandiT85
#30391
üzenetére
Dehogy nem lesz Corvetted.
Annyira nem vészes még a helyzet, de mindenképp a következő nerf előtt javaslom megcsinálni a rangot. Nekem pl. a Cutter-hez szükséges 12-es rangot (Duke) 7-es rangról (Baron) 40 óra volt felhúzni HIP 10716 - Van Royen Vision és Wu Guinagi - Ziegel Dock között ingázva hírvívő küldetésekkel. Egyébként pedig nem kell 1 milliárd credit egy jó Corvette/Cutter hajóhoz. Nekem kb. 462 millióban van a Cutter és még nem volt olyan Elite Anaconda NPC kalóz akit mosolyogva ne lőttem volna darabokra, pedig kifejezetten béna harci pilóta vagyok. Úgyhogy kitartás, meglesz az a Corvette, csak olvasd a fórumot, hogy éppen mikor hol érdemes a legjobban rangot húzni. -
grHawk
aktív tag
válasz
BandiT85
#30391
üzenetére
Ez ilyen. De én örülök neki. Ahogy nubreed is írta, ezt ki kell érdemelni. Hogy nézne az ki, hogy mindenki Corvette-el nyomulna? Éppen ezért szükséges (arról vitatkozhatnánk, hogy mennyire teljes) a sok hajó variáció, eltérő árak és teljesítmény. A Corvettet - mind erejében, mint hozzáférhetőségében - azoknak találták ki, akik a combatot magas szinten akarják művelni. Én örök élet bounty hunter voltam, a Corvette számomra a játékbeli "nyugdíj". Felküzdöttem magam a ranglétrán, harccal, összegyüjtöttem a pénzt (nem egyszerre, szép fokozatosan), szintén harccal. És most, beülhetek ebbe az óriásba és mindenféle aggodalom nélkül mehetek neki bármilyen wingnek. Persze, nem vagyok halhatatlan, de jóval egyszerűbb dolgom van. Valamint sokkal nagyobb szerepet kap a stratégia, mivel egy nagyobb, lassab, jó tűrőképességű hajóban több időt gondolkozhat az ember, mint egy FDL-ben, a torpedókat kerülgetve. És ez kényelmes, de végigmentünk már azon az úton, amin most neked kellhet, ha ez a célod, nem ugrottuk át.
-
nubreed
veterán
válasz
BandiT85
#30391
üzenetére
Szerintem nem kell 1 milliárd hozzá, főleg ha a kínainál ollózod össze a cuccokat. Én eddb.io -n rászűrtem a modulokra és így mindent ott sikerült megvennem 15% discounttal. Bár attól függ miket akarsz rátenni. Nekem most kb. 400-500 milla áll benne a Corvette -ben a géppel együtt és nem érzem azt, hogy szar lenne.
-
summers
tag
válasz
BandiT85
#30107
üzenetére
Hali!
Eddig 4 Exploration Layouts-os bázist szkenneltem a listából, de még nem adott MEF-et. Sőt, szkennelés után a combat rangomat elit-ről levitte harmless-re, de miután visszaszáltam az űrhajóba, visszaált a rangom. Másnál is jelentkezett ez a jelenség? Van esetleg egy hosszabb lista az exploration bázisokról?
-
Secundus
tag
válasz
BandiT85
#30107
üzenetére
Köszi mindenkinek a tippet, aki felvilágosított, hogy MEF-et az Exploration settlement-en kell keresni, nem a Scientific-en. Eddig soha egy darab MEF-et nem találtam a Scientific Settlement-eken, erre tegnap elmentem a Altair - 1 - Galvani Depot Exploration-ra, és rögtön dobott 3 MEF-et!
Azonnal rohantam is Todd "Blaster" McQuinn-hez és megpimpeltem a 2db large Multi-cannon-t Grade 5 Overcharged Weapon-re. Még 1 MEF maradt is, mert mindkét Multi-Cannon-ra elsőre 43% illetve 44% DPS nvekedés jött ki. 
-
baphomet
senior tag
válasz
BandiT85
#30107
üzenetére
Ha műhold dobja, akkor farmolásra érdemes lehet kipróbálni (sajna nem emlékszem nekem miket adott, mikor arra jártam) a Rahu 1 mellett található Unauthorized Installation-t. Itt általában van két műhold is, ha meg épp nincs, akkor kilépés-belépés, mint az köztudott.
A hely egyébként maga a fejvadász paradicsom. Hatóság semmi, és csak wanted hajók vannak mindenféle méretben és rankban, magányosan, és csapatosan is. Ki-ki megtalálhatja köztük azt, amivel még meg tud birkózni, és az utánpótlás folyamatos.
-
grHawk
aktív tag
válasz
BandiT85
#30101
üzenetére
Pontosan tudom, hova menny: Keres egy high-tech rendszert, azon belül egy lakott earth-like bolygót. Körülötte Encoded SS-eket. Ezekben általában műholdakat találsz majd. Ezt szkenneled és kapod. Vagy 70-et farmoltam ki pár hónappal ez előtt olyan 1 hét alatt (napi 1-2 óra játékidővel).
-
kiskuplung
őstag
válasz
BandiT85
#30101
üzenetére
Hogy egy klasszikust idézzek.
Melvin Udall:Hidd el, haver, én lennék a legboldogabb férfi, ha ezt viszonozhatnám...
... de sajnos datat nem lehet egymás közt cserélgetni.Gondolom az nem vigasztal, hogy az Inara-n "very common"-ként van megjelölve a spec. FW., és ezt én is így éltem meg eddig.
Cserébe elárulom, hogy sajnos én még soha egyetlen MEF-et sem találtam, de jó lenne ha megírnád, hogy Te mit tettél ezért?

-
sensor060
aktív tag
válasz
BandiT85
#28754
üzenetére
Vannak jó passenger küldetések is. Ma is volt nekem egy, ha jól emlékszem 45-50 fényévet kellett utazni (2-3 ugrás), tourist beacon leszkennel és már lehet is visszautazni. 3.5 millió.
Ehhez persze az kell az 'allied' státusz az aktuális állomáson ahol a küldit adják. -
Cooper911
senior tag
-
baphomet
senior tag
-
duvi
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz
BandiT85
#27899
üzenetére
Nem éri meg a First Class, ha a gyors pénz a cél, akkor tedd tele a hajót annyi Economy Class-sal amennyit csak elbír, Solo-Open-Solo, felveszed az összest, és átugrassz a szomszéd rendszerbe, nekem most egy oda-vissza út nagyjából 4-5 millió között hoz, és nem egész 15 perces művelet...

Jönnek nagyobb elvárásúak igen, de egyre több lesz és egyre jobban fizetnek az Economy Class utasok is!

-
nubreed
veterán
válasz
BandiT85
#27436
üzenetére
Köszönöm a leírást!

Egyelőre ebbe nem kezdek bele, mivel pl nincs a pythonon engineer fejlesztés semmi. Sajna mikor kijött az Engineers update nem fogott meg a dolog. De a Corvette -el persze már érdekelni fog.
Most egy másik pénzkereseti lehetőséget tesztelek. Abban is van open-solo ki-be loggolás, de hát ez van sajna. -
baphomet
senior tag
-
baphomet
senior tag
válasz
BandiT85
#26975
üzenetére
Egy modulra egyféle modot lehet csak feltenni. Minden újabb felrakott mod törli az előző összes effektjét. Viszont a magasabb szintű (4-5) modoknál vannak véletlenszerű másodlagos effektek, ami majdnem bármi lehet. Pl. egy FSD hatótáv növelésnél is kaphatsz mellé egy kevéske boot idő csökkenést.
Plusz az ugye megvan, hogy a faster FSD boot sequence nem az FSD visszahűlés, vagy az ugrás előtti feltöltés idejét csökkenti, hanem a lekapcsolt, resetelt FSD újra on-line-ba állásának idejét, ezáltal egy viszonylag haszontalan mod egyébként is. -
orientcx
őstag
válasz
BandiT85
#25077
üzenetére
"Persze-persze, utána a Kondámat, a Cutteremet, meg a Corvettemet is fel tudom vele tuningolni..."
-
Na pont ez a lényeg. Ez egy hosszú folyamat lesz, megéri az erre alkalmas hajó kiépítését. Én a Pythonon kívül az Assault ship-et, a kondát, és a Corvette-t is szeretném felgyúrni. Na most ezen a négy hajón összesen 24 db SB van(a bétában tapasztaltam, hogy ez az egyik legfontosabb fejlesztés). Az ötös szinthez darabonként pl 2 db imperial shielding kell a very rare kategóriából, és 3db a refined focus crystasl-ból, ami csak simán rare. Ha ezeket megszorozzuk a 24-el, akkor már alapból is egy igen tekintélyes mennyiség adódik, de ezt még nyugodtan továbbszorozhatjuk egy "x" együtthatóval, mert ki tudja, hányadikra sikerül majd a tuning. És akkor még szóba sem hoztam az összesen 15 db MC-t, amit még a spec effect-el is megbonyolítottak. Bizony nem lesz egyszerű az ezekhez szükséges anyagokat mind összekapirgálni. Márpedig ez elsősorban küldetésekkel lehetséges, és erre pedig a multifunkciós Pythonnál jelenleg nincs jobb, gyak minden fajta mission teljesítésére alkalmas. Kellő tűzerő és pajzs, raktér, medium landing pod. De kell a 20Ly-es FSD, és kell a 400-as tempó, hogy mindig te dönthesd el, mikor háborúzol, és mikor nem. Az FSD-t nem kunszt felnyomni, a thrustereket már kicsit összetettebb, de az még úgy ahogy. Viszont a neheze csak utána jön. Ezekhez már érdemes egy alaposan átgondolt stratégiát felállítani, milyen sorrendben, melyik mérnöknél hogyan éred el az ötös szintet, és adott modul tuningból pontosan melyiket akarod. Aztán össze kell írni, ehhez milyen és mennyi material és data kell, aztán pedig jöhetnek a dolgos küldetéses hétköznapok. Először nem volt kedvem hozzá, de mióta ráéreztem az ízére, nagyon tetszik, mert összetettebb a dolog, mint elsőre látszott, tényleg át kell gondolni, mit hogyan, és akkor haladni is lehet
-
orientcx
őstag
válasz
BandiT85
#25071
üzenetére
"A fullos FDL-met szeretném atomra tuningolni. Kérdés hogy lehet más hajóval is begyűjteni az anyagokat, vagy csak azzal, amit tuningolni akarok?"
-
A material, és a data nem a raktérben van, ezeket a cuccokat valószínűleg a farzsebükben tárolják a pilóták, mert akár ebben a hajóban vagy, akár abban az SRV-ben, mindig nálad vannak. Tehát az FDL-el is ugyanazt az 500/1000 db-ot tudod összegereblyézni, mint akár egy T9-essel. Más kérdés, hogy a kurrensebb materialokhoz csak küldetésekkel juthatsz hozzá, oda meg sokszor elkél a raktér. Erre egy felpiszkált FSD-t, és thruster-t magáénak tudó, vegyes használatra fittelt Python a legjobb(az enyém rakománnyal 21 Ly, és nem egész 400-as sebesség, de a thrust még csak 4-es tuning, lusta vagyok visszamenni Merope-be az ötösért)
Vigyázz, mert az npc-k nagyon erősek tudnak lenni, keményen felpiszkált gépekkel vadásznak, és a pofátlan csalásoktól sem riadnak vissza(pl egy Dropship 14x(!) töltötte vissza nulláról maxra a pajzsát(ebben a kommentben panaszoltam el a dolgot (#24918) )
Lényeg, hogy kell a thrust upgrade, mert bizony néha csúnya meglepetések érhetnek, és nem árt, ha tudsz pucolni.
-
-
D.R.O. - De drága vámpír testvér, hát hogy keverheted össze a Galnet monoszkópot a targoid cicavízióval???

Ez itt a thargoid Manócska és malacka
-
-
sensor060
aktív tag
válasz
BandiT85
#24216
üzenetére
Úgy látom ,hogy ezeknek a 2-3 milla/küldetés időszaknak véget vetettek, és a 2.1 után jóval nehezebben fog jönni a pénz.
Másik dolog, hogy szerintem a frissítés óta jobban kijönnek a hajók közötti különbségek, az egyes hajók hátrányai. Gondolok itt olyanra, hogy egy fullos Anaconda is kevés a harcban, mert az ellen nehezebb lett, kis Eagleök meg Cobrák helyett Anacondák meg Pythonok jönnek, és ezek ellen egy nehéz (max fegyver, max pajzs, max minden) Anaconda annyira lomha lesz, hogy ihaj. Tehát szerintem a multi purpose hajók kora lejárt.
Ez most kicsit kimozdítja a beállt játékmenetet, tehát lehet jobb lesz, fene tudja.
Az engineers update-et is szerintem úgy tervezték hogy hosszú távra legyen tennivaló, új, teljesítendő dolog a játékban.
Szerintem ez sem rossz, mert senki sem akarja 5 nap alatt fullra tekerni a hajóját, mert utána megint megunja, félreteszi... és ez nem jó a Frontiernek.
Én ezt látom ebben a frissítésben, változtatásban ... viszont a bugokat meg kell javítani! -
rtitusz
őstag
válasz
BandiT85
#23915
üzenetére
Sokat számít, ha tudod, hogy mit érdemes szkennelni. pl. Én csak a központi csillagot szkennelem, meg az ammonia, earth-like és water worldöket. Semmi mást, mert nem éri meg a fáradságot. Ezzel a módszerrel a SgrA* oda-vissza út hozott 195 milliót, amiből, ha kivonjuk a 2100db neutroncsillagot, ami a bónusz volt, azaz csak a bolygókra és rendszerekre koncentrálunk, akkor is megvan (195000000-2100*50000) kb. 90 millió a profit. Asszem 4500 körüli rendszert látogattam meg az út során, ebből ha levonjuk a 2100 db neutront, akkor kijön, hogy 2400 rendszerrel keres az ember 90 milliót, azaz 1 rendszer átlagban nagyjából 37500 creditet ér. (akkor, ha csak a fentebbi dolgokat szkenneled)
-
Vesa
veterán
-
duvi
nagyúr
válasz
BandiT85
#22524
üzenetére
Igen. A 2.1 – The Engineers már a Horizons egyik tartalmi frissítése lesz. Bár lehet, hogy az alapjáték is megkapja, csak részlegesen (pl. bookmark és óra). Az új küldetések egy része (bolygófelszín miatt), nem érhető el az alapjátékban.
-
válasz
BandiT85
#21804
üzenetére
Nyugi, tuti haza fogsz érni, hisz le van írva a Commander Krónikákban!

Hmmm, mondjuk nem Sidey-val mész, így rezeg a léc...
-
válasz
BandiT85
#21802
üzenetére
Elméletben nem fogod bukni az adatokat mert ugyanazt a játékos profilt használja mindkét játék. A planetary modul automatikusan meg fog jelenni a hajódon ha a Horizonst indítod el. A felszíni száguldozáshoz venned kell egy hangár modult és egy SRV-t is. Gondolom útban a galaktikus mag felé kevés ilyen lehetőséged akad...

Szóval leszállni le tudsz, de száguldozni a felszínen nem. Ha nem mindenáron kell az IPSZ tagsági akkor próbálj alacsony gravitációjú bolygókra landolni. (pl. 0,5 körül). A leszálláshoz nem fog boost kelleni.
Mivel száguldozni úgysem tudsz a felszinen, szerintem ne erőltesd a leszállósdit amíg haza nem érsz...

-
orientcx
őstag
válasz
BandiT85
#20994
üzenetére
Ilyesmire bátorkodtam célozni én is, de azért csak "sz" betűztem, mert Babits mester elhíresült soraival ellentétben nálam a ritmus időnként indurka-pindurkát meg-megdöccen, és emiatt ezt még egy magamfajta Fed szájhős sem tudja alliterációvá magasztalni.
Sajnos ez csak egy szimpla "sz" betűs felsorolás(attól ez persze még egy remekmű) 
-
rtitusz
őstag
válasz
BandiT85
#20735
üzenetére
Hehe, pont oda megyek majd, mert anno kimaradt a lófej köd (hibás volt a nebulák megjelenítése), csak először elérem még az Eta Carinát.
Eredetileg körbe akartam utazni a galaxist, de meggondoltam magam, kell az a Corvette.
Majd ha le lehet szállni az összes bolygón és sétálgathatok kedvemre, akkor nekilátok!Végre újra itt vagyok, a mai nappal letudtam utolsó egyetemi megmérettetésem, már csak a diplomamunkám kell leadnom májusban.
-
VitoSagi
tag
válasz
BandiT85
#19864
üzenetére
És az alacsony hőkibocsájtás sem segít már. Én most teleraktam magam fegyverrel, ha nem elég megijeszteni akkor le is lövöm a francba... Másik koncepció ami piszkálja a csőrömet, hogy építek egy olyan Asp-ot ami tankolás nélkül tud menni úgy nagyjából 400 Ly távot, ebbe az összes csempész küldetés célja belefér Robigo-ból, így megállás nélkül mehetek az első állomásig és ott tankolhatok újra. Igaz így be kell áldozni a pajzsot is, hogy legyen elég hely a plusz tartályoknak, ezt kompenzálom erős hullal... Ki fogom próbálni, ezzel szeretném a rendőri baszogatást maximum 1 alkalomban meghatározni, a célállomásnál.

-
duvi
nagyúr
válasz
BandiT85
#19077
üzenetére
- Federal Dropship mondjuk úgy, hogy nem ajánlott (hű de finoman fogalmaztam
) Ellenben a Federal Assault Ship kimondottan jól sikerült. 16 fényév ugrótáv nem rossz, ha combat hajóról beszélünk.
- "Vulture jó, ha egy helyben vagy, csak vadászol, aztán akartam utazni egy-két száz fényévet, fel is idegesített, eladtam." Ha teszel rá egy Fuel Scoopot, máris nem probléma a hosszútávú utazás.
- Olyan hajót nem fogsz találni, ami mindenben nagyon jó. Nagy ugrótáv, erős pajzs, nagy raktér, erős fegyverzet ...
Több célirányos hajót kell tartani (persze ha már van annyi pénzünk). Alapvetően kell egy jó szállító/küldizős hajó és mellé egy combat ship. -
undercover
őstag
válasz
BandiT85
#17806
üzenetére
A teleport jó lenne
A második eset, hátradőlsz és beáll magától. Én gamepadal játszom nem Joystick így nekem hasznos mert ezzel nem tudok ennyire precíz lenni. Nem is a berepülésről van szó az állomásra az könnyű, hanem a leszállás amit megtudok csinálni, de időigényesebb mint a computer.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3240
- Samsung Galaxy S23 / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B760M i5 12400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB ZALMAN Z1 Plus Cooler Master 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 256GB Black-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3626, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


Én Overcharged-el használom és az egyik kicsin corrosive a többin incendiary effekttel.

"
Azonnal rohantam is Todd "Blaster" McQuinn-hez és megpimpeltem a 2db large Multi-cannon-t Grade 5 Overcharged Weapon-re. Még 1 MEF maradt is, mert mindkét Multi-Cannon-ra elsőre 43% illetve 44% DPS nvekedés jött ki.




) Ellenben a Federal Assault Ship kimondottan jól sikerült. 16 fényév ugrótáv nem rossz, ha combat hajóról beszélünk.

