-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
42861
senior tag
válasz
grHawk
#36438
üzenetére
Akkor kb. egy irányban vagyunk, csak te már elfogadtad, hogy ez ilyen, én még csak próbálom. Bár ennyi játékóra után már illet volna nekem is.

Más.
Az előbb egy Irandan nevű rendszeren haladtam át. Egymás hegyén-hátán jelentek meg a threat 5-ös non-human signal source-ok. A rendszerben jelentős a Sirius INC jelenlét. Bár eddig csak az Aegis-t támadták a Thargok, most lehet, hogy a Sirius következik?
-
42861
senior tag
válasz
grHawk
#36427
üzenetére
Igazat adok neked, én is egy kicsit első indulatból írtam, mert felcseszett agyilag. De a logikátlanságokra te sem tudtál érdemben reagálni. Miért lehet egy fejlesztést megcsinálni távolról (akármilyen modul 1-5-ig fejlesztése) és egy másikat miért nem (experimental effekt)? És erre nem magyarázat az, hogy mert csak, hogy ne legyen a szánkba adva minden. Ez vicc. Akkor ne legyen egyáltalán a remote workshop. Ez így csak egy dühítő félmegoldás. Értelem nincs mögötte. Engineer repu szintén. Távolról nincs repu, ha ott vagy, van. Miért? Csak.. semmi elfogadható magyarázat, semmi "sztori" nincs mögötte. Nem hiszi el, hogy én fejlesztek vagy mi? Ennyire magányos, hogy nem megyek hozzá? Költözzön earth-like-ra.
A 15%-os akció abszolút reális és logikus. Főleg így, hogy csak a kínai rendszereiben van. Elég megnézni a mai kínai gyári munkásokat. Egy tál rizsért rakják össze napi 16-18 órában az ájfónokat, szinte rabszolgakörülmények között. Ezt simán el tudom képzelni 2000 év múlva is, csak nem ájfónt hanem FSD-t meg Haulereket raknak össze. Sokan vannak, bagóért dolgoznak, simán fent tudják tartani a nonstop 15%-os akciót.
Commodity ugyanígy. Teljesen logikusnak tartom, hogy egy bányászattal foglalkozó rendszerben, ahol egy darab életre alkalmas bolygó sincsen és nonstop az aszteroidamezőket kapirgálják ércekért, nem fogok tudni halat venni gabonával megtömködve. Ők megveszik. Ehhez a pénzt pedig az eladott ércekből teremtik elő. High-Tech rendszerek ugyanez. Gyártják a hajókat a menő kütyüket... aztán vagy vesznek kaját valahol, vagy tömik magukat a műhússal (Synthetic Meat, ugye ezt is high-tech rendszerben kapni).
A material gyűjtögetést én is hasonlóan csinálom mint te, csak én excelt vezetek róla. A lényeg ugyanaz. A grindeléssel sincs problémám, ~1500 óra Diablo 3 is bennem van, ott is van grindelés dögivel. Material Trader szintén jó dolog, bár amikor először meghallottam az első gondolatom egyből az volt, hogy végre meg lehet majd venni minden matit. De az már tényleg sok lett volna..

-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#36334
üzenetére
Az új rendszerrel kapcsolatban az általad felsorolt bugokra gondoltam. Nagyon sokan panaszkodnak ezek miatt. Pl. megkarcolt fényezésért bünti (véletlen baráti tűz), kifizethetetlen bounty (nulla Notoriety esetén is)... Azért a PowerPlayben nagyon megnehezítették a játékosok életét. Aki eddig nem szerezte meg a barbi pajzsot, az most 4 hétig wantedként játszhat. Egy kevésbé rutinos játékosnak (vagy aki nem combatorientált), openben ez felér egy halálos ítélettel.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
grHawk
#36279
üzenetére
Mielőtt mindenki nekemesik. Kedvelem ezt a játékot és csak azért nem tolom folyamatosan, mert szándékosan lassítva van a tartalomhiány végett. Ezért félévente szedem csak elő, megnézem az "újításokat" (értsd a dizájnerek körülnéztek a piacon hogy néz ki egy modern MMO) és van aminek örül az ember van ami még mindig fájdalmas. Lásd hogy azzal húzzák az időt hogy nincs banki tranzakció (világ vicce egy jövőben játszódó realisztikusnak kikiáltott "szimulátorban"). Másik kedvencem az 500KLs utazások rendszeren belül.
Ezek primitív játékmechanikai megoldások amiknek közük nincsen ahhoz, hogy hogyan épül fel a játék művészeti világa.
@Duvi: Értem hogy neked valamilyen belső késztetés miatt védened kell a kedvencedet de ne jöjjünk már olyan baromságokkal hogy ez nem az én játékom! Nem ismerjük egymást ezért ne is ítélkezzünk feleslegesen, mert ilyen szép mondatokat én is tudok írni mint látod

Elnézést, hogy néha leírom ami nem tetszik, van ilyen. Nem kötelező egyetérteni vele de ne a személyemet támadjátok már miatta (önigazolást keresel, nem a te játékod, etc)
De hogy jót is mondjak, a Chieftain nagyon jó lett, ahogy az Engineeringnél is rájöttek végre, hogy nem szerencsekerekezni utaz az ember több száz fényévet. Már csak arra kellene rájönni, hogy a remote engineeringre minden plan alap kéne hogy legyen.
@cinemazealot: tudom
De így mindenki értette mire gondolok. -
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#35380
üzenetére
Az első linken az első képen látható térképet 3 éve várom. De nem lesz már belőle semmi.
Egyébként nagyon jó, fantáziadús artok vannak, látszik, hogy a grafikusokkal nincs gond. A vezetéssel van (gondolom Braben, vezető fejlesztők stb.), akiknek sikerül ezekből a legfaékebb verziókat kiválasztani, vagy az igazán érdekeseket eleve bele sem tenni a játékba. Ha ezeknek a koncepcióknak csak a fele megvalósult volna, már egy szavam nem lenne. -
-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#34574
üzenetére
Ebben az esetben elég brutál fegyvereket kapott, plusz az a 8db utility mounts is durván hangzik. Majdnem egy Anaconda, csak a 6-os PP és PD rontja el az összképet. A 7-es thruster sem fog örülni a T9-hez képest megnövekedett többletsúlynak. Ettől függetlenül tuti, hogy sokan nekiugranak az engi tuningnak és megpróbálnak majd összelegózni egy repülő erődöt belőle. Lehet, hogy én is

-
campernoob
csendes újonc
válasz
grHawk
#34421
üzenetére
Ilyen típusú vitákhoz, még hiányolok két hajót a játékból: a Courier fed párját, illetve a gunship Imperial megfelelőjét. A két "nagy vas" oly mértékben eltér, hogy szinte összehasonlítani sem érdemes őket. A kisebb hajókat úgy "hozhatnák képbe", legalábbis az új játékosok számára, ha a Fed/Empire szintlépéseknél amikor újabb vasat old ki a játékos akkor a szintlépő küldit az előzővel kellene teljesíteni. Mert a jelenlegi rendszer nem szól másról, csak értelmetlen grind, ami semmilyen összefüggést nem mutat az elérendő céllal. A mai napig nem jártam azokban a rendszerekben, amihez permitet szereztem, azt se tudom, hogy van-e ott valami érdekes. Ugyan így a Powerplayt is közelebb lehetne hozni a játékosokhoz, mert jelenleg a Barbie pajzson kívül a többi jutalom, inkább csak érdekes, mint sem csábító.
-
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#34379
üzenetére
Egyet kell, hogy értsek. Én is kb. így vagyok vele. Ennél sarkosabb is a véleményem, de ezt most megtartom magamnak, mert az új játékosokat nem akarom elriasztani. Csak annyi, hogy a jelenlegi állapotában, és azokkal az igéretekkel és beharangozásokkal együtt, amik az utóbb mondjuk fél évben elhangaztok, már arra sem tudnak rávenni, hogy belépjek a játékba.
-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#34379
üzenetére
"nem azért vesznek fel új embert, mert növekednek, hanem mert a korábbi, már bevált kulcsembereket átcsoportosítják a marketing menyországnak számító Jurrasic Parkos projektre."
Szerintem ez téves koncepció, mivel eddig is volt párhuzamos címük, amin az ED mellett dolgoztak (Planet Coaster). Én inkább a Kínai tőkeinjekciónak tulajdonítom a létszámbővítést. Persze ezek mind feltételezések és csak az idő fogja eldönteni, hogy kinek lett igaza
-
anatron
aktív tag
válasz
grHawk
#34222
üzenetére
Azért nem mindenben.A felszíni bányászkodás igen igénytelenre sikerült.Semmi szimulátor feeling nincsen benne.
Bele lősz egy darab sziklába ,az szétrobban,majd supermárió módjára felveszed a darabokat.
A meteoros bányászkodás szerintem nagyobb feeling.Látszik,hogy abba anno több időt öltek. -
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#34222
üzenetére
Igen értem, de szerintem ebből a szemponból ez itt kevéssé igaz, mert a szűk közösségen belül is igazságtalan lenne ez a konkrét működés. Itt nem a gameplay-ről van szó tulajdonképpen, hanem arról, hogy azonos áron vásárolt játékban bizonyos játékosokat kvázi csak azért jutalmaz(na) a rendszer, mert korrában kezdtek el játszani. Erre meg nem nagyon van igazságos megoldás, bár fene tudja, lehet, hogy ha nagyon foglalkozni akarnának vele, akkor valamit ki lehetne találni. Bár annyi balance azt hiszem van, hogy a már felfedezett rendszerekre kevesebbet fizetnek, de ebben nem vagyok biztos.
-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#34195
üzenetére
Persze, ezzel maximálisan egyetértek, de egy játék esetén sokszor kell kompromisszumot kötni, éppen a "játék" mivolta miatt. Ugye jelen esetben azért, mert aki anno a szűz rendszerben kezdte a játékot, az akár egy egyszerű hajóval, néhány ugrásból szépen haladhatott előre első felfedezőként. De az idő előrehaladtával ez a lehetősêg már csak egyre távolabb adott, mert már csak ott vannak felfedezetlen rendszerek. Ehhez már jobb hajó kell és sokkal tőbb idő. Ez pedig a _játékon_ belül igazságtalan, hiszen miért adjon a rendszer kevesebb lehetőséget egy játékosnak csak azért, mert később vette meg a játékot és később kezdett el játszani egy olyan játékkal, amiért pont annyit fizetett mint az aki korábban kezdte? A valósághoz nincs köze ez kétségtelen, de ilyen esetekben a fejlesztőnek mérlegelnie kell a megoldást illetően.
orientcx
Irónia rulez
...a nick-en azért látszik, hogy OFF. 
-
Micsurin
nagyúr
válasz
grHawk
#34195
üzenetére
"Bár ez a gond az Elite-el. Van ahol nagyon is szimulálná a valóságot, máshol meg telibe köpi a logika minden szegletét és sz*rik a szimulációra"
A rang rendszer és gyönyörei.
Napi többszöri előléptetés.... Jobban eltudnám képzelni, hogy TÍZED ennyi rep kelljen a szintek meglépéséhez, de sokkal nehezebb legyen egy egy Navy mission, ha bebukód 24h múlva ismételheted. Ha sikerült, és összejön a következő szint akkor is csak 24h múlva mehetsz újra naval missionre. ...valamekkora time gate lenne benne de nem ez... szintű.Kérdés:
Létezik, hogy assasinate mission páciense nem jön ? NAV bolya scannelve, RES nincs a rendszerben, sőt tulajdonképpen semmi sincs a rendszerben, és SC-ben sincs az alany. (Küldetés idejének a fele lejárt már kb. pedig a rendszerbe is hamarabb érkeztem.)

Majd egyszer csak kikap egy Cobra SC-ből, engedem neki, és némá hát ezt a kis krapeket kerestem eddig, 10%-ra lövőm első fordulásból majd elrepül a hajó felett még félig se fordultam rá, Frame Shift Charge Detected, elboostolt ----> ugrik.
Többé nem kerül elő, mission failed.
[...] remélem a Corvette tényleg ennyire megéri, már LT.Commander 60%-on vagyok.... Post Cpt és Cmd, azt hiszem most jön majd csak a neheze.

-
Mortel
senior tag
válasz
grHawk
#33707
üzenetére
"De a játék ilyen. Megadta a Solo és PG módot azoknak akik el akarják kerülni a veszélyt (eközben persze hozzáférnek mindenféle közösségi dologhoz, amivel alááshatják az Openban kőkeményen küzdő játékosok munkáját és gyakorlatilag a szemünk előtt orozhatnak el győzelmeket), de ez a passzív mód már tényleg nevetséges."
Bocsáss meg, de mit is oroznak el?
Arról nem beszélve, hogy nem egy cmdr csak azért játszik online, hogy a másik életét megkeserítse.
Nem egyszer lőtt ki cmdr. "azértmertcsak."
Hadd döntsék már el, hogy mit játszanak, hogyan és miért.
Miért zavar mindig valakit a másik??
Ja, elfelejtettem: ilyen az ember.

-
brd
nagyúr
válasz
grHawk
#33317
üzenetére
A nem fénysebességű lövedékkel rendelkező fix fegyvernél (pl. multicannon) hasznos célzássegítő működését látod, ha jól sejtem (ha nem változtat a mozgásán a cél a lövedék odaérkezéséig, akkor oda kell lőni az ideális találathoz), mivel folyamatosan változtatja a pályáját a cél, és esetleg a te hajód is, ezért a célzássegítő is máshol jelzi az ideális tüzelési célpontot. Ezt a jobb oldali panelen tudod állítani, a GUNSIGHT MODE nevű opcióval.
-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#33166
üzenetére
Oké. Az alábbiak a személyes véleményemet tükrözik, tehát nincs semmi jelentőségük!
- Négy év távlatából is úgy gondolom, hogy minden hibája ellenére nagyszerű és egyedi játék az Elite Dangerous. Nálam is voltak/vannak kisebb-nagyobb pihenők - más játékok miatt -, de mindig visszatérek az ED-hez. Már csak egy év kell és utolérem a WoW korszakomat, amivel 5 évig játszottam folyamatosan. Indulás óta nagyon sokat fejlődött a játék, de a Horizons megjelenése után sokat veszített lendületéből a fejlesztés. Az eredetileg egy évadra tervezett Horizonsból 2 év lett, ami jól szemlélteti ezt a lassulást. Persze ha igazságosak akarunk lenni, akkor figyelembe kell vennünk a fejlesztés technikai nehézségeit is. Minél több tartalom kerül be, annál nehezebb az új tartalak implementálása. Olyan mint egy nagyra szőtt pókháló. Egyre több a nem kívánt kölcsönhatás, amik váratlan problémákat hoznak magukkal, ezért egyre jobban megnyúlik a fejlesztési időszak. Lehetséges, hogy pont ezért lesz változás az elkövetkező kiegészítők megjelentetésével kapcsolatban.
- Nem aggódom a játék jövőjéért. A jelenlegi információk alapján, még sok-sok évet jósolok az ED-nek. Nagyon sok pozitív lépés történt a Frontier életében. Megjelentek az ED konzolos verziói, jól sikerült a Planet Coaster, betársult egy kínai játékóriás a cégükbe. Ezek alapján stabilnak érzem a céget és az ED jövőjét. Amiért egy kicsit aggódok, az az ED-re szánt figyelem és erőforrások nagysága. Sokan úgy gondoltuk, hogy a konzolos verziók és a Planet Coaster sikeres megjelenése után, többet foglalkoznak majd az ED tartalmi fejlesztésével. Erre most bejelentették a Jurassic World Evolutiont, ami szerintem egy Planet Coaster mutáció lesz. Ebből következik, hogy ha nem vesznek fel új fejlesztőket, akkor marad a jelenlegi ED stáb és fejlesztési tempó.
- Biztosnak semmiben nem vagyok biztos
Nagy valószínűséggel kapunk új hajókat (lásd Type 10 Defender), fegyvereket, fejlesztéseket és idegen technológiákat. Végre összeeresztenek minket a Thargoidokkal, amiből sok jó is kisülhet. Remélem, hogy az újdonságok mellett kapunk némi rácfelvarrást is! Például a kevésbé népszerű tartalmakat is (pl. felfedezés, bányászat..) visszahozzák a játék vérkeringésébe. -
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#33084
üzenetére
Hát nem tudom...szerintem a legtöbb embert nem érdekli annyira a kozmetika, hogy azert pénzt adjon. En mar csak elvből sem vennék pénzért sima textúrákat. Ellenben bármennyi pénzt megadok egy olyan DLC-ért, amiben a játékmenetre alapvető befolyással bíró, komoly tartalmat kapok. Szerintem a kozmetikai kiegészítőkbol nem jön annyi bevétel, amiből a fejlesztés szinten tartható. Bar azt hozza kell tenni, hogy a Horizons-ban 2ev alatt villantott tartalomhoz bőven elég lenne...csak az meg a közösség jelentős részének édes kevés.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
grHawk
#33084
üzenetére
Tudod ki a halál venné meg az alap ED-t most már.....

Ettől nagyobb mennyiség? Lassan a hírlevelek is csak a paintjobokról szólnak....

A "Pulse" festések meg szerintem egyszerűen fenomenálisak, igazi "hoolywodyblockbusterscifi" stílust adnak. A Fed szájhősök azonnal visszafordulnak elvégre egy Konda egy Birodalmi Akadémiát Gyémánt eredménnyel végzett pilóta kezében lehengerlő eszköz.

És nem, nincs bajom a rendszerrel... a Kondámon még a fegyverzet színe is cián színű.


-
Cooper911
senior tag
válasz
grHawk
#33009
üzenetére
Ingame-en kivűl sok infó megtalálható, de ez valahol nagyon gáz hogy ezekért a netet kell túrni.
Kicsit olyan mint a Prometheus film ahol azt mondták hogy "de hát a DVD extrákból sokminden kiderül" Hát bakker a moziban engem az nem nagyon vigasztalt.
Én a frontier helyében felvenném az inara-s srácokat, csinálnék egy frontendet a játék és az inara közé, igenis ingame tudjak megkeresni egy nekem kellő modult, egy jó kereskedelmi útvonalat, stb. Akár kerüljön creditbe egy egy keresés. Felvenném Obsidian ant-et meg pár ilyen arcot és a galnet mellett lehetne hírcsatorna videókkal amit szintén ingame meg tudsz nézni. Várni kell a lavian brandyre? Nézzünk addig híreket.Szóval lehetne ezt másként csinálni. Valahogy Brabhamről Eclestone jut eszembe

-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#32935
üzenetére
Ha az elmúlt két év termését nézem, akkor megnyugtatlak, hogy a közeljövőben egyik sem várható. Ugyanis, mindkét fejlesztés túltesz a "Horizons Season" teljes 2 évadán, munkabefektetés szempontjából. De mint már írtam korábban, a remény hal meg utoljára...Én a legrosszabbra számítok már, így csak pozitívan csalódhatok.

-
RaGi91
senior tag
válasz
grHawk
#32295
üzenetére
Nekem semmi tartalom nincs a játékban jelenleg.
A küldetések szarok, alig pár fajta van, pénzt szerezni gyerekjáték, nem kell exploit hozzá. Ha van pénz, van minden.
A pve egy vicc, a pvp megint (más okból).Majd 1-2 év múlva ránézek, hogy mi van a Thargoidokkal. Most nem erre a 3 scriptelt eseményre gondolok.
A grind még élvezhető is lenne, ha közbe kéne valamit csinálni. De annyi, hogy elmész A-ból B-be, majd vissza.
Vagy rodeózhatsz a vízfestékkel rajzolt bolygókon, amik úgy néznek ki mintha 20 éve készültek volna. De nem baj, mert 100-al kevesebb ott az fps. Még szerencse, hogy nem bugos, ja, de. Rengeteg a gamebreaking bug, rengeteg a szerverhiba, a multicrew p2p. Csak ülnek a babérjaikon.Megjegyzés a képhez: Timbalderis AB 1 D A arsenic farmolás. A fél bolygó ilyen volt. Be tudtam menni a textúra alá, sőt a kavicsok a levegőben voltak. És láthatatlan sziklák mindenhol.
-
totila
tag
válasz
grHawk
#32275
üzenetére
tényleg voltak kisebb villongások régebben is, de ritkán, és azok belevesztek a sok jó dumába, és poénba, ma meg poén meg jókedv sehol, csak ez az adok-kapok
ha eszembe jut, régen mennyit nevettem, akkor még szomorúbb a mostani hangulat. eleve elég kihalt a fórum
de talán majd ősszel megint beindul -
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#32266
üzenetére
""open ilyen sz*r, open olyan sz*r""
Ilyet senki nem mondott, nem állított! Ez csak a te fejedben létezik a téves mondatértelmezések sorozata miatt. Én csupán leírtam, hogy _számomra_, a Solo mód önmagában elégséges a maradéktalan játékélményhez. Mivel az eredeti kérdés erre vonatkozott!
Ha nem kötsz ebbe bele, akkor nem bontom ki a magyarázatát sem (ami bár még mindig csak kizárólag rólam szólt, kiegészítve azzal, hogy veled ellentétben én tökéletesen megértem és elfogadom azokat/azt is, akik a multit részesítik előnyben).Részermről itt ezennel zártam ezt a dedós témát!
-
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#32257
üzenetére
Én meg azt nem értem, hogy mit nem lehet érteni azon a felfogáson, amit én és Vesa is képviselünk. Bottal se piszkálnám meg ezt a játékot, ha csak és kizárólag openben lehetne játszani. Nekem sincs se időm se energiám arra, hogy mindenféle hülye gyerekkel foglalkozzak openben akár azért mert éppen pvp -zni támad kedve, akár azért, mert rám ír valami baromság miatt. És még csak segíteni se akarok senkinek, én is megtanultam egyedül a játékot, persze sok fórumozással, youtube video nézegetéssel és egyebekkel, akkor más is képes rá. Én tiszteletben tartom, hogy sokan meg csak openben tudnak gondolkozni, de akkor a te félék is tartsák tiszteletben ennek az ellenkezőjét, mert van a magányos farkas típus és én is ilyen vagyok. Deal with it bro'...
-
Vesa
veterán
-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#32239
üzenetére
"Nem rettegek senkitől felfogás", csupán semmi kedvem másokkal találkozni mert antiszociális vagyok, nem érdekelnek mások, sőt, kifejezetten idegesítenek mások. Hazajövök melóból, leülök játszani, és semmi kedvem a helyi idióta vér istvánokkal szenvedni, mert csak felidegesítem magam és ezzel elrontják a szórakozásomat. Pont. Mindenki úgy tolja ahogy akarja.
-
glovasi
tag
válasz
grHawk
#32244
üzenetére
Szép sztori
Engem egyszer csak úgy semmi rakománnyal (épp mentem vissza jármű vásárlásból Sothis-ba) is megpróbálta egy rohadt NPC kiszedni a T6 hajómat SC-ből. Viszont eddig egyszer se tudtak, mindig megúsztam a manővert (kopp-kopp).Annyi kérdésem viszont lenne, hogy az Escape vector mozgási sebessége függ-e a hajó manőverezési képességeitől? Azaz egy alap T9-nél is ugyanúgy cikkcakkozik mint egy full manőverezhető hajónál?
-
Djuree
félisten
válasz
grHawk
#32239
üzenetére
én se tudnék csak npc-kel játszani, már évek óta nem játszok semmi single játékot, már csak időpocsékolásnak érzem. meg abban számomra kihívás sincs, egy MI sosem lesz olyan mint egy hús-vér játékos.
persze tanulni eleinte jó lesz nekem is a single, de csak amíg muszáj...hnap érkezik a hotas. kell vmit kalibrálni rajta? gondolom azt csak pc-n lehet majd. vagy ps4-en is lehet?
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz
grHawk
#32163
üzenetére
> Egyébként nem valószínű, hogy külső eredetűek. Valamilyen szinten kapcsolatban vannak a struktúrával.
Szinte biztos. Loj szet "scavengert", a lehetseges "loot" kb mindnel ugyanaz: Unknown Fragments, Unknown Carapaces, Unknown Energy Cells, Unknown Organic Circuitry, Unknown Technology Components, Unknown Ship Signatures, Unknown Wake Data, stb.
-
to.ca
tag
válasz
grHawk
#32118
üzenetére
Érdekes ez a Sidewinder-exploit... Ami szerintem nem is exploit, mint pl. a G5 tuning G1 árban.
Azt aláírom, hogy a játék szellemével nem nagyon egyeztethető össze ez a lehetőség, de sokan (én magam biztosan) csak azért használom ki időnként, mert
- méltánytalannak találom a véletlenül / figyelmetlenségből kilőtt clean hajókért kapott büntetés mértékét, és
- mert "törvényes" lehetőség a játékban.
Úgy gondolom, akkor lenne elfogadható és méltányos ez a lépés, ha a büntetés kiszabását megelőzné egy feltűnő, jól észlelhető, és időben érkező figyelmeztetés. Értem én, hogy ez nehezen kivitelezhető, ha pl. egy Corvette-tel mondjuk HazRES-ben a ahrc hevében véletlenül megsorozok egy Eagle-t, mivel itt pár másodperces "aktusról" van szó, de oldják már meg!
A Fine-vel nincs bajom, az jöjjön is, sőt a jelenlegi összegeket nevetségesen kevésnek ítélem, nyugodtan többszörözhetnék. Legyen tétje, ha az ember figyelmetlen!Hull Repair Limpet - végre!!! Kár, hogy mire megjön a 2.4, addigra valószínűleg már úton leszek a galaxis valamelyik sarka(i) felé.
-
baphomet
senior tag
-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#32097
üzenetére
Nem feltétlen hátrány ez, talán az új vezető egy új szemléletet, lendületet is hozhat magával a fejlesztéshez. Még azt sem tartom kizártnak, hogy a sorozatos játékos visszajelzések alapján döntött a vezetés a leváltása mellett, hiszen ez egy üzleti vállalkozás és a játék megítélése jelenleg nem túl fényes! Lehet, hogy Braben is úgy érzi, változtatni kell mert ez így már nem tartható. Más kérdés, hogy talán Braben hozzáállásával sem teljesen 100-as minden, de nem tudjuk a belső ügyeket, találgatni meg nincs értelme.
Én egyelőre pozitívan állok a dologhoz, remélem jó lóra teszek, és az új project vezető megtölti végre ezt az alapvetően jó játékot, élettel is!
-
-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#32051
üzenetére
Az X3 egy sandbox szimulátor! Az, hogy nem ismered, nem az én hibám. Az X3 Reunion az év játéka is volt. Az X-rebirth-ről valóban azt olvashatod sok helyen, hogy sz*r, és ezt én is osztottam sokáig, mivel megjelenését követően hatalmas csalódás volt az X3-hoz képest. De a Rebirth előtti X3 széria mindenhol jól értékelt, még Steam-en is.
A multis dolgot én is említettem, de minden más tekintetben lényegesen komplexebb játék az X, sokkal több lehetőséggel még azzal együtt is, hogy nincs 4 milliárd rendszer. Valójában kiválóan összehasonlítható a két játék, még akkor is, ha a multi miatt nem teljesen azonosak, de ennyi eltérés meg minden játéknál van. Az X a kezdetektől egy ős Elite klónként van számon tartva, csak lényegesen továbbfejlesztett klónként. Az ED érkezése előtt éveken át nem volt más alternatíva a műfajon belül.
"Csak aztán jött a "a játék szar, bezzeg más játék..."
nem nagyon követed a kronológiaia sorrendet, mert az egész csak azért vetődött fel, mert Duvi kolléga konkrétan rákérdezett, hogy milyen játékot tudunk mondani amiben sok száz/ezer órát el lehet lenni. Erre érkeztek válaszként az említett játékok, nem csak úgy a semmibe kezdett bárki is idecitálni egyéb címeket.
-
anatron
aktív tag
válasz
grHawk
#32041
üzenetére
Ahogy elnézem a te kommunikációd is rendesen félre siklott.

A Witcher és a többi játék a játékidővel kapcsolatban merült fel ha visszaolvasol.

Amúgy az egész történet 2.4 Excájtikus bejeletésével kezdődött.
Mindenkit felcsigáztak,hogy most aztán egy akkora ,de akkora bejelentést tesznek ,hogy minimum felcserélődnek a pólusok az E3 után.Aztán nem így lett,mert egy béna felvezetést egy 2 éves Thargoid tészta követett.Kösz, ez minden?
Na ezen buktunk ki legutóbb,nem máson.(szerintem jogosan)
-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#32041
üzenetére
"Viszonyítsátok szimulátorhoz. Melyik szimulátor ad teljesebb élményt az Elitenél?"
X3. Tudom elcsépelt hogy mindig ezzel jövök, de leszámítva azt, hogy az a game kizárólag single player (ami mondjuk nálam pont előnyére válik), gyakorlatilag egy Elite klón, tehát kiválóan hasonlítható az új Elite-hez is. Persze sokkal régebbi, a grafika közelébe nem érhez az ED-nek, de a játékban meglévő lehetőségek tárháza mellett azt kell mondjam, mai napig messze felülmúlja az ED-t.
Az X-rebirth már kevéssé lett jó, főleg megjelenést követően iszonyat volt, de a 4.0-ával feljött az is egy igen kiváló játékká. Olyan komplexitással, amit jelenleg konkrétan semmilyen más űrszimulátor nem tud nyújtani a piacon, beleértve az ED-t is és még az el sem készült SC-t is. -
Ice_Man22
senior tag
válasz
grHawk
#32041
üzenetére
+1. En azt is hozza tennem, hogy mikor megunom az Elitet akkor megyek starcraftozni kicsit. De fene tudja mindig visszavagyok. Jah es mas jatekok... Az ubisoft fele anno 2070 et megvettem, ujra raktam a windowst mert muszaly volt... Erre azt irja, hoy az aktivacios kulcs nem jo... Nah akkor r*hadjon meg a fejleszto barmilyen uber jateka van. Olyan amilyen a Frontier de ilyen hiba nem volt eddig vagy nemtudok rola.
-
Hauptmann
veterán
-
RaGi91
senior tag
válasz
grHawk
#31992
üzenetére
Akkor nincs lezárva. Ajnározzátok a semmit.
Visszább többen is kifejtették a témát. Ami kieg jött az is vacak. Az engineering hónapokig bugos volt, a multicrew folyamatosan kidob és gyakorlatilag 0 értelme, powerplay?! ... kérlek. Ugyanmár.
Huhúúú Thargoids Return.. Pár év és lesz belőle valami. -
kiskuplung
őstag
válasz
grHawk
#31960
üzenetére
Nem tudom, én nem fogom fel ilyen tragikusan a dolgot. Pl a ma estém tök jól telt a kis borocskámmal, aztán behuppantam a Riftbe és elzúztam a megadott helyre, megismerkedtem 1 angol meg 1 magyar sráccal, megtaláltuk a beacont a roncsokkal, közben 1x szétlőtt valami idióta mindenkit, ezért újra vissza kellett menni meghallgatni a transmittert..
Szóval összességében én jól szórakoztam
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Linux kezdőknek
- Pánik a memóriapiacon
- Milyen notebookot vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Samsung Galaxy Z Flip6 - színt lép
- Olcsó vs. drága egér: melyiknél érzed meg igazán a különbséget?
- Android Autót minden mobilra!
- Futás, futópályák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ne már! Drágább lesz a GPU a memóriapánik miatt?
- További aktív témák...
- DELL latitude 5410 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-10210U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- DELL latitude 5410 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 64GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2137, 100% Akksi
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- Több db Nvidia Quadro M4000 8GB GDDR5 videokártya számlával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Strix RTX 2080Ti 11GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Szép munka.
Betettem az összefoglalóba.
De így mindenki értette mire gondolok.




Akkor respawn timer! Annyi volt meg nekem is, hogy semmi sem végleges mint WoW-ban a Goblin város pl.




Visszább többen is kifejtették a témát. Ami kieg jött az is vacak. Az engineering hónapokig bugos volt, a multicrew folyamatosan kidob és gyakorlatilag 0 értelme, powerplay?! ... kérlek. Ugyanmár.
