-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Azumi?
csendes tag
válasz
betyarr
#27794
üzenetére
Szia!
Ha felfedezni indulnál, akkor ne tegyél a hajóra 5A-snál kisebb fuel scoop-ot.
Higgy nekem, nagyon agyrohasztó tud lenni egy idő után a rengeteg tankolgatás.Az 5-össel meg elég hamar megvan.

(6-osról nem is beszélve....)...ja, és ezzel meg is fogod közelíteni a száz millát, mert ezek a modulok elég drágák...
A
-
Cooper911
senior tag
válasz
betyarr
#27785
üzenetére
Valami ilyet ajánlanék.
Opcionálisan SRV hangár.
Engineer FSD long range jump tuning minél nagyobb se árt, ha pl a galaxis közepe a cél. De a bubitól nem túl messze is jókat lehet felfedezgetni, Detailed surface scan-el befogni a bolgyókat és megscannelni őket.
Itt egy kép, hogy melyik bolygókat érdemes leginkább scanelni.Lehet vele keresni, de nem ebből fogsz hirtelen meggazdagodni.
brd: Csinálj rá egy macro-t pl ezzel a programmal: http://ahkscript.org/
-
GU-81M
tag
válasz
betyarr
#27459
üzenetére
Én amint lehetett mindig váltottam nagyobb rakterű hajóra (de mindig úgy alakult, hogy volt vagy 6-7 rebuy-ra pénzem). A T6 után egyből jött a T7, aztán a T9 és végül az Anaconda. Ahogy nézem a T6-nak olyan 100T körül alakul a raktere, aminél reálisnak tartom a 10-15 milliós körönkénti hasznot (~150k credit/T az egész raktérre nézve nagyon jó). A T7 esetében már, kb 200 tonnával, a duplájával lehet számolni, a T9 raktere pedig kb 480T... (50 milliósat Anacondával mentem, a T9 majdnem 70-re képes, a T7 olyan 30-ra, a T6 pedig 14-15-re)
Nagyobb raktér esetében 6-7 milliósakat is kell felvenni, mert ott már egyre nehezebb megtölteni a rakteret, illetve csak 20 küldetésed lehet egyszerre, tehát nem is tudnád kicsikből kitölteni. Ezen kívül nagy hajó esetében azt is figyelembe kell venni, hogy sokfelé kell majd leszállítani az árut, az pedig sok plusz időt jelent.
Én úgy csináltam, hogy minden küldetésnél számoltam egy gyors credit/T arányt és ez alapján döntöttem; kisebb hajóknál igyekeztem 160 alá nem menni, később 130 körül volt a cél, de az Anacondánál megelégedtem a 100-120k/T-val is, mert azzal a hajóval nagyon gyorsan lehet egy kört megtenni. Azt viszont jobb észben tartani, hogy minél jobb arányt akarsz elérni, annál többet kell open/solo között váltogatnod, ami nem minden esetben éri meg.
-
GU-81M
tag
válasz
betyarr
#27448
üzenetére
Csak pár kört kellett volna menni az adatszállítós küldetésekből (persze stackelni kell őket, de remélem ez már evidens
). Adományozni szvsz fölösleges ott. Azon nem kell meglepődni, hogy sokat kell váltogatni az open-solo között, ez egy ilyen módszer... Sok millás küldiknek rosszabb a credit/T aránya, én 72 tonna fölöttieket nem vettem fel (100k credit/T volt nálam a lélektani határ az egész raktérre vetítve). Anno ennyiből egy T9-et vettem, valami ilyesmit, a hardpoints és a utility mounts pedig ízlés kérdése, de mindenképpen érdemes kerülni a harcot. Sothis/Ceossal kapcsolatban arra viszont készülj fel, hogy nagyon sokat kell ugrani vele, viszont egy kör nálam majdnem 70 millió körül hozott, de csak két kört bírtam vele (és mindenképpen olyan helyen vedd meg, ahol olcsóbb).Egy kör Sothis még beleférhet, holnap viszont jön az 1.7/2.2, onnantól más lehetőség után kell nézni (amikre érdemes rákeresni, ha kereskedni szeretnél a továbbiakban is: slave trade, trade loop).
Ha nagy vadra pályázol, akkor 190 millióból már kijön egy nagyon alap trade Anaconda, kb 2 visszavételre elegendő credittel. Ellenkező esetben pedig egy csomó más hajó közül választhatsz.

-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#27406
üzenetére
Megállsz és átlogolsz openbe vagy privát groupa (ez egy fokkal biztonságosabb). Játékban felveszitek egymást barátnak, majd összeálltok wingbe. Innentől már látjátok is egymás pozícióját a mapon. Haver visz magával Fuel Transferer Limpet Controllert és probléma megoldva.
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#27404
üzenetére
Máskor szólj be ide a fórumra, az EDHU Discordjára, vagy a Fuel Ratsnak és viszünk neked üzemanyagot! Discord kliens letöltése - EDHU Discord szervere
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#27390
üzenetére
A cargo alatt találod a material tárolót.
Az összefoglaló Horizons szekciójâban találsz még infót róla.(sorry telóról vagyok) -
Cooper911
senior tag
válasz
betyarr
#27353
üzenetére
"nem tudom,hogy melyiknek lehet a folyománya,hogy időnként találok a raktérben különféle (maradék?) árukat.ezek miből keletkeznek vajon?"
Ha megnézed a küldetések leirását ott van, hogy pl INF+++ REP++ Material (4) meg ilyenek. Ezek azt jelentik, hogy ha megcsinálod a küldetést akkor az mennyivel növekszik az Inflence (befolyás) a Reputation (előmenetel) az adott frakciónál. A material pedig azt hogy 4 materialt is kapsz jutalmul. Ha megnyitod a leirást akkor az is látszik, hogy konkrétan mit fogsz kapni. Ha majd a mérnököknek dolgozol és kell valami cucc akkor érdemes az ilyen materialos küldiket keresni.
Az pénzes adományozással jól lehet húzni az adott frakciónál a reputationt. Főleg azért mert azonnal megvan. Figyelj, mert vannak olyan adományozós küldetések ahol valamilyen árut kell adományozni amit ugye elösször be is kell szerezni.
Sothisos küldiket meg a jövő héten érkező patchben vissza fogják butitani, szóval addig nyomasd őket.
-
brd
nagyúr
válasz
betyarr
#27378
üzenetére
Nem vesznek el a dolgaid, de ha súlyos történés van, akkor a serverrel az utoljára sikeres szinkronizáláskor létező állapot köszön vissza legközelebb. Pl. nálam előfordult a beta-ban, hogy javítottam éppen egy modult, megjavult 100%-ra, majd ugrottam SC-be, ott még haladtam is kicsit, majd kidobott a játék. Amikor vissza tudtam jutni, azt az állapotot találtam, amikor elkezdtem javítani a modul-t.
-
-ZeeZee-
senior tag
válasz
betyarr
#27353
üzenetére
sokszor van olyan,hogy adatokat viszek sothisból ceosba,meg nyilván ezekből jóféle fuvarokat messzebbre.nem tudom,hogy melyiknek lehet a folyománya,hogy időnként találok a raktérben különféle (maradék?) árukat.ezek miből keletkeznek vajon?
A teljesített küldetésért kapod. El lehet adni őket a "piacon"...
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#27310
üzenetére
- "Bombázás" alatt azt értjük, hogy begyűjtenek egy csomó Unknown Artefactot, amit pénzért eladhatnak az állomásokon. Ennek az Artefactnak van egy olyan nem kívánt mellékhatása, hogy fokozatosan tönkreteszi a hajók és állomások rendszereit. Még szállítani is nehéz, mert huzamosabb idő után teljesen tönkreteszi a hajót. Állomásokon eladva, akár több napra is kiüthetik az adott állomás szolgáltatásait.
- Hajófelszereléssel kapcsolatban csak általános tanácsokat tudunk adni. Általában a kiválasztott feladat határozza meg az ajánlott konfigurációt. Pl. egy felderítőhajó ugorjon nagyot, legyenek könnyű (D-s) moduljai, tankoljon gyorsan... Combat hajóknál értelemszerűen a pajzs, armor, tűzerő, manőverezőképesség a meghatározó. Vásárlás előtt ITT érdemes összelegózni a számunkra legoptimálisabb variációt. Ha már van egy elképzelésed, hogy milyen célra szeretnél hajót építeni, akkor írj nekünk és szívesen segítünk a konkrét fittelésben is!
- Külső kameranézet (Debug Camera) használata. Érdemes átkonfigurálni ezt a háromgombos megoldást, hogy gyorsabb legyen a kameraváltás.(#27313) sensor060
Betennéd a full T9 fittedet? Hátha tudunk segíteni a melegedésproblémádon. -
-ZeeZee-
senior tag
válasz
betyarr
#27308
üzenetére
Pontosan nem tudom, csak annyit tudok, hogy ha unknown fragment-et adsz el, akkor egy idő után megszűnnek az állomás szolgáltatásai. Van egy csoport, aki ezt használja "szivatásnak" a töbi játékos felé.
szerk: külső kamera nézet alapértelmezésben ha jól emlékszem Ctrl+Alt+Space. Ekkor a hajót tudod kívülről körüljárni, az irányításnak megfelelően.
-
brd
nagyúr
válasz
betyarr
#27310
üzenetére
A scoopolásnak egy titka van, ha kicsi a teljesítménye (nem tölti fel max. ~10 másodperc alatt a tankot): úgy kell tankolni vele, hogy kb. max. ~80%-ra (hajófüggő) használjuk ki a teljesítményét, mert így pont olyan messze lesz a hajó a csillagtól, hogy még nem melegszik (nagyon), és akár percekig tankolhatunk így. Az "A", "D" és "B" moduloknak van előnye, az E-st kerülni kell, a C amolyan szükségmegoldás. A "B" annyiban jobb az A-nál, hogy nagyobb az integritása, ha direkt azt lövik, tovább tart ki, viszont nehezebb (manőverezésre, hiperugrásra hat negatívan). A "D"-s a legkönnyebb. A "C" amolyan szükségmegoldás: nincspénzünkazA-radenemakarunknehezetmertúgyromlikaFSDhatótáv. Persze az "E"-től az "A"-ig növekszik a modulok teljesítménye is.
Van a beállítások között egy Classified Camera (Toggle? - most nincs előttem a játék), azzal tudod bekapcsolni a külső kamerát, de ebben az Elite-ben akkor nem tudod manőverezni a hajót, erre készülj fel, mert a kamerát mozgatod a vezérlőeszközökkel (baromság, de azt gondolják, ez a jó). -
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#27242
üzenetére
Ne számíts rá. Hajófelszerelésre Hi-tech rendszereket/állomásokat érdemes látogatni. Ezen belül a kínai (Li Yong-Rui) rendszereiben mindenki 15%-os kedvezménnyel tud vásárolni. Elite vagy béta támogatóknak ott van még Founders World (Shinrarta Dezhra), ahol mindent megkapunk egy helyen, 10%-al olcsóbban.
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#27150
üzenetére
A fuel tank mérete növeli a tankolás nélkül megtehető távolságot, de cserébe csökkenti a szállítható áruk mennyiségét! Kis hajóknál nagyon fontos a cargo mérete, mivel kevés az internal modul hely. Inkább jobb és nagyobb Fuel Scoop-ot javaslok és több cargot, mint a cargo helyére plusz üzemanyagtartályt betenni. Ez persze teljesen szubjektív vélemény, mivel mindkettő megoldás használható.
(#27156) orientcx
Jól összefoglaltad a témát. Én is így látom az ED játékoseloszlást
Csak az zavart, hogy most ennyire rövidre fogtad a mondandódat
-
42861
senior tag
válasz
betyarr
#27150
üzenetére
Jól gondolod. De Sothisra nem jutsz el fuel scoop nélkül. A nagy semmin vezet át az út, nincsenek állomások ahová betérhetnél naftáért. Max csak akkor ha minden cargo helyére fuel tankot veszel. De a visszaútra akkor is kell a scoop, mert akkor már a rakománynak kell a hely.
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#27144
üzenetére
"mi ez a "buborék"?"
Egy virtuális terület megnevezése, ahol nincs konkrét határvonal. Pl. lakott rendszerek buborékja.
Ebben az esetben a célállomások halmazát jelenti."azokat a küldiket,amiket openben felveszek,azokat lehet soloban is teljesíteni?"
Igen. Teljes átjárhatóság van a három játékmód között (open/solo/privát)."meg azt nem értem,hogy nekem tegnap egy oda-vissza út (összesen kb. 900ly) azért elég hosszan eltartott.még fast routon is több,mint 20 ugrás (inkább 30)."
Ez mind a hajód felszerelésén múlik. Minél nagyobb ugrótáv (maxos FSD + engineers tuning) anál gyorsabban éred el a célod. Másik fontos elem az üzemanyagkapacitás. Minél több üzemanyagod van, annál ritkábban kell tankolnod."illetve nekem valahogy nem megy a tankolás rendesen.a vége mindig az,hogy majdnem megsülök"
Nem szabad folyamatosan a csillag felé haladni, mert akkor tényleg megsülsz. Csak annyira kell megközelíteni a csillagot, hogy nagy sebesség tankolhassál. Másik lehetőség, hogy megközelíted a csillagot optimális tankolási távolságra és orbitális pályán körözöl körülötte. Amikor kezdesz túlmelegedni, akkor kicsit eltávolodsz a csillagtól."az SC-ből gondolom nem kell kilépni a tankolás alkalmával?"
Nem. Sőt! Csak SC-ben tudsz tankolni. -
GU-81M
tag
válasz
betyarr
#27145
üzenetére
A buborék a galaxis emberiség által lakott és ismert része. (vagy valami ilyesmi)
Az open-ben vagy solo-ban felvett küldetések nincsenek megkülönböztetve, ezzel nem kell törődnöd.
Érdemes solo-ban leszállítani a dolgokat, hogy elkerüld az esetleges PvP-ket (Sothis/Ceos most nagyon népszerű).2,5 millióért már lehet T6-tal is menni, ezt később lehet fejleszteni A-s FSD-re.
Minden út 380-410 ly között lesz, szóval készülj fel a minimum 15-25 ugrásra. Nekem a mélypont a T9 volt, töltve, A-s FSD-vel 41 ugrás.... Csak két kört kellett vele mennem szerencsére, viszont egy köt kb 70 milliót hozott.
A töltést én úgy csinálom, hogy egyből leveszem a gázt megérkezés után és amikor elérem a koronát csak lassan közelítem meg (mintha csak súrolni szeretném), olyan 10-15 Mm/s sebességgel, aztán pedig lelassítok 30km/s-re és onnan korrigálok, sose szoktam a maxot kihozni a FS-ból. Ha végeztem, akkor kb derékszögben kilövök és mikor kikapcsol a FS, töltöm az FSD-t.
-
42861
senior tag
válasz
betyarr
#27136
üzenetére
Sothisnak én nem állnék neki kis hajóval. Minimum a Type 6. Egy Type 7-el mentem oda a hétvégén és alig akart adni olyan küldit, ami befért volna 24 cargoba. Ha kis hajóval vagy, akkor javaslom ott a data trade küldiket. Boom Data Delivery, Courier Job feladatok. Ezek csak Sothis és Ceos 3 állomása között mennek, és néha ezekért is ad 60-90k creditet. Sothison kezdesz, felszeded az összes frakciótól. Ha soloban vagy, váltasz openra, ott is felveszed őket. Majd vissza solora. Megint felveszed ha van.Ezt a váltást eljátszhatod párszor, aztán irány Sothis másik állomása. Ott ugyanez. Egyszerre ha jól tudom 20 küldi lehet nálad, ha tele vagy, irány Ceos. Ott leadsz mindent, majd ott is megszeded magad a fent írt módon. Pikkpakk összejön pár milla így is, és közben a repud is hasít felfelé.
-
GU-81M
tag
válasz
betyarr
#27136
üzenetére
Először is érdemes pár adatszállítós küldetést elvállalnod Sothis és Ceos között, hogy barátságosak legyenek veled a frakciók (azt hiszem ez a rang kell), ez max 4-5 kör lehet a két rendszer között. A lényeg, hogy ezután fognak megjelenni a nagyobb szállítós küldetések, amiket érdemes felvenni: 8-12-24 T, ezek általában 2,5-5,6 millió között hoznak, illetve a későbbiekben ezek ritkulni fognak (a rangod hamar eléri a szövetséges szintet) és a 40-56-60-72 küldik fognak leginkább dominálni (ekkor már nagyobb hajód lesz és rengeteg idő a buborékban szétszórni az árut, így érdemes ezzel is számolni), amik pedig 4,5-7,5 millió között hoznak a konyhára.
Amit figyelj, az a tonnánkénti ár, amíg kicsi a raktér, inkább a kisebbeket kell felvenni, amiknél jobb ez az arány (>130k/T), később jó lesz, ha 100k/T fölött tudod tartani az átlagot. Példának okáért most 384 tonnás a rakterem és olyan 50 millió között hoz egy kör... persze nem mindig jön ez össze, volt már 45 és 58 is ezzel a setuppal. A nagyobb (>90) küldetésekkel nem érdemes foglalkozni.
És akkor, ami talán a legfontosabb, a küldetések stackelése. Az egész Sothisozásnak ez a nyitja: új küldetéseket kapsz minden open/solo váltáskor, így lehet elérni, hogy egyszerre több ilyet is fel tudj venni. Bemész soloba, felveszed, amit érdemesnek tartasz, aztán átlépsz openbe és megint felveszed a legjobbakat. Nem kell megijedni, ez eltart egy darabig.
Nekem 30-40 perc ezzel megy el egy kör esetén, 20 perc a buborék, ott kb 40 perc a leszállítás és kb 15 perc Sothis. -
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#27136
üzenetére
"hogyan lehet azt kisakkozni,hogy útba ejtsem a közelebbi célpontokat?"
Csillagtérképen látszanak a küldetéshelyszínek (narancs színű ikon). Sothisból induláskor bejelölöd a hozzád legközelebb álló célrendszert és onnan sorba végigugrálod a többit. Ha több mint 3-4 helyszín van, akkor érdemes a "széléről" sorba felfűzni az állomásokat. Ezzel elkerülheted az oda-visza ugrálásokat." "csak" 1,1 millás küldit láttam"
Egyrészt a jobban fizető küldetésekhez magasabb reputáció kell (ezért ajánlottam, hogy kezdésként vállalj Sothis-Ceos közötti adatszállítást), másrészt a hajód cargo kapacitása is behatárolja a vállalható küldetések számát. Eleve egy kisebb hajóval nem tudod felvenni a több 10/100 cargonyi fuvarokat, amik darabonként 5+ milliónyi creditet fizetnek. -
grHawk
aktív tag
válasz
betyarr
#27136
üzenetére
Annyit azért meg kell hagyni, hogy nem voltunk teljesen pontosak. Leszögeznék pár dolgot:
Senki nem tiltja senkinek, de még csak rosszalni sem rosszaljuk, irigyek sem vagyunk, az egyetlen dolog, amit szem előtt tartunk, mikor azt tanácsoljuk, hogy inkább ne, az a Te érdeked.
Viszont reflektálnék az egyik vitapartner kijelentésére, miszerint ez olyan, mintha megnyernénk a lottót és rajtunk múlik, tudunk-e bánni az összeggel. Nos igen, de a valóságban nem nyersz lottót attól, hogy olvasol egy fórumposztot.
Na de a vitától eltérve:Mostanra a valóság az, - és ezért imádom a 2.1-et - hogy hiába van meg a legnagyobb hajó a "karrier kategóriádban" és hozzá minden modul, az még csak a félút. Talán egy tradernek vagy bányásznak korlátozottabbak a lehetőségei, de sok más játékosnak, főleg egy combat orientáltnak a pénzbeli csúcs még csak a jéghegy... basszus szóismétlés. A lényeg a lényegben, hogy én pl. tradeléssel (hardcore grind két pont között) jutottam el sideytól a condáig. Mindig nagy célom volt a combat része a játéknak és mákomra, pont ekkor került bétába a 'ships', vele együtt pedig a Corvette. Azt "ki-repufarmoltam", ami már kevésbé volt unalmas, ugyanis a condával kevés pénzből is sok kalózvadász küldetés teljesíthető volt, ennek köszönhetően pénz is csordúlt rendesen. Mire bekerült a Corvette, már meg is tudtam venni, sőt a kínai rendszerekben még fel is pimpeltem. És pont, mikor már elértem volna a "na most mit csináljak" szintre, jött az Engineers. Fullra fittelt Corvettal is gyengének éreztem magam a velem egyrankúakkal szemben (NPC), ezért ez nekem alap volt, hogy szépen szisztematikusan kimaxolom. És 2.1 óta nekiálltam, most 2.2 előtt (lehetőleg) egy héttel, meg be is fejezem. Szóval nem, nem ér véget a játék az anyagi kifullozásnál, ha mégis, akkor annál a játékosnál amúgy is véget ért volna. Valószínű.
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#27111
üzenetére
Pontosabban mérnökök. A Horizons csomag tartalmi frissítése az Engineers kiegészítő. Ebben 15 NPC mérnököt kaptunk, akiknél különleges tuninglehetőségekkel fejleszthetjük fel a hajóinkat. Erősebb fegyverzet, hajtómű, pajzs ...stb. Most októberben érkezik a Guardians (2.2 patch), amiben - többek között - újabb mérnökök is érkeznek.
-
Cooper911
senior tag
válasz
betyarr
#27092
üzenetére
Nem biztos, hogy el kéne adnod a haulert. Azt is meg lehet csinálni, hogy vigyen 16tonnát és az ugrótáv is hasonló. Egyedül a fuel scoopoláshoz kell egy keresztrejtvényt bekésziteni

Itt a config. -
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#27089
üzenetére
- Nem érdemes játékvezérlőket előlapi USB porttal használni. Ezeknek az eszközöknek nagyobb az áramfelvételük és könnyebben megérzik a feszültségingadozást.
- Sothishoz összeraktam két fittet, ami belefér a költségvetésedbe és amivel nekivághatsz a hosszú útnak:
Diamondback Scout - megpakolva is 26,31-et ugrik (én ezt ajánlanám)
Adder - 2 tonnával több cargo és jóval olcsóbb mint a DBS. Cserébe gyengébb a pajzsa és sokkal tovább tart az utazás.
-Ha megérkezel Sothisba, akkor először csak a szomszédos Ceos rendszerbe vegyél fel adatszállítós küldetéseket. Egyrészt ezzel gyorsan felhúzhatod a reputációdat - amire szükséged lesz a jobban fizető fuvarokhoz -, másrészt időarányosan elég jól fizetnek a te pénztárcádhoz mérten.
- ID esetén - ahogy GU-81M kolléga is írta - gázt nullára és hagyod magad kiszedni, majd a támadóval ellenkező irányba elkezdesz boostolni. Mikor mögéd kerül a támadód, elkezded kilőni a fegyverekhez felszerelt aknákat, amik jelentősen lelassíthatják (kisebb hajókat fel is robbanthat) az üldöződet, valamint nyomod a chaffot is. Támadáskor ne felejtsd el az energiamenedzsmentet használni! Meneküléskor minden energiát a pajzsra (sys) és a hajtóműre (eng) csoportosíts át! Ezáltal tovább bírja a pajzsod és nagyob sebességgel távolodhatsz a támadódtól.
- Másik fontos részlet az útvonaltervezés. Mindig figyelj az útvonaladon található tankolható csillagokra. Ha folyamatosan olyan csillagokhoz ugrasz, amikből nem lehet tankolni, akkor egy idő után elfogy az üzemanyagod és ott ragadsz az űrben. Ezért kell a linkelt kép alapján bekapcsolni a tankolható csillagok mutatását. Ennyi és nem több.(#27085) GU-81M
"Habár a fórumon nem igazán szeretik ezt a témát, de ha sok pénzt akarsz szerezni, akkor a Sothis/Ceos rendszerbe nézz el"
Sajnálom, hogy ennyi komment után se jött át a mondandónk lényege
Semmi gond a Sothis "témával". Elég sokat beszéltünk is róla. Egyszerűen a helyén kell/kéne kezelni ezt a fajta pénzszerzési formát, főleg az új játékosoknak, mivel nem kívánt "mellékhatásai" lehetnek. -
GU-81M
tag
válasz
betyarr
#27089
üzenetére
Hidd el megéri, jelenleg ezek a küldetések fizetnek a legjobban ahhoz képest, hogy mennyi energiát kell befektetni és hogy mennyi kockázattal járnak. Fél afk üzemmódban lehet csinálni őket és nem csempészés, értéktelen hulladékot, vagy üzemanyagot kell szállítani. Egy kör (oda-vissza út, küldetések stackelése, leszállítás) kb 2,5-3,5 óra, hajótól/felszereléstől/szerencsétől függően és nagyon jól lehet vele keresni. Nem véletlen, hogy a következő verzióban, ami kb 2 héten belül fog érkezni, már erősen nerfelve lesznek.
500ly nem sok, legyen üres a raktered, vegyél egy jobbfajta fuel scoopot és a legnagyobb FSD-t. Ha visszakeresel, akkor megtalálod a hozzászólásaim között, hogy milyen hajóknál milyen felszereléseket használtam (Sidewinder->T6->T7->T9->Anaconda->bármi).
-
GU-81M
tag
válasz
betyarr
#27082
üzenetére
Szia!
Habár a fórumon nem igazán szeretik ezt a témát, de ha sok pénzt akarsz szerezni, akkor a Sothis/Ceos rendszerbe nézz el, ott kell 400 ly-es biowaste/fuel küldiket felvenni. Én T6-tal három kört mentem, T7-tel szintén, T-9-cel kettőt és meg is lett az Anaconda, mindezt kevesebb, mint egy hét alatt, 24 óra játékidővel....Sajnos a 2.2-ben nerfelni fogják, ami nemsokára kijön, így mindenképpen érdemes menni pár kört. Most trader Anacondát használok erre, így egy kör kb 2,5 óra és 48-58 milliót hoz (inkább már le sem írom, hogy mennyi creditem van). Szinte semmi kockázat nincs, ugyanis legális árut szállítasz... ID esetén egyből nullára veszem a gázt, így kijövök SC-ből és az FSD gyorsan visszatölt ilyenkor, irányba állok, boostolok, esetleg chaffot is nyomok és már ugrok is tovább.
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#27072
üzenetére
Ha nincs meg a Horizons, akkor a bolygókhoz közeledve kidob SC-ből, mivel nem tudsz belépni a lesiklási zónába.
"hol bolygó,hol nap közepébe vitt mindaddig míg nekiütköztem."
Ezt kifejtenéd egy kicsit bővebben? Bolygó vagy csillag közepébe rak be
Hiperugrás után vagy SC-ben a célpont megközelítésekor történik ez? Gondolom közelítéskor (legkésőbb 0,6-nál) beállítod a sebességet a kék tartomány közepére... -
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#27070
üzenetére
Szia!
Mióta kijött az ED első DLC-je (Horizons néven), azóta le lehet szállni a légkör nélküli bolygókra. A felszínen vannak dokkolható állomások is, ahova küldetések is szólnak. Lehetséges, hogy ilyen felszíni állomásokat targeteltél be. Horizons videók A fenti Téma összefoglalóban bővebben is olvashatsz a Horizons tartalmakról... -
#95488640
törölt tag
válasz
betyarr
#22797
üzenetére
A játék mentést online tárolja, nem offline. Nyugodtan reinstallhatsz.
Azonban a kontroller és billentyűzet kiosztásodat, azt lokálisan tárolja itt:C:\Users\FELHASZNÁLÓNEVED\AppData\Local\Frontier Developments\Elite Dangerous\Options\Bindings
Ezeket kimented, és reinstall után visszamásolod, akkor minden egyedi billentyű és kontrollert konfigod megmarad.
-
válasz
betyarr
#19281
üzenetére
Igen, ezen nem baj, hogy változtattak, elég vicces volt, hogy gyakorlatilag minimális volt a bírság a haszonhoz képest. Ez még a jobbik eset amúgy, való életben ugye bukod az árut, plusz még kapsz egy nagy adag büntit is. Itt most elvileg "csak" a küldetésnek lőttek. Felértékelődik a chaff és a silent runing. Kár, hogy a héten nincs nagyon időm játszani, szívesen megnézném élőben milyen lett a változás.

-
Cooper911
senior tag
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#18731
üzenetére
- "a csempészeket "csak" megbűntetik ..."
A büntetés mellett csökkenni fog a reputációd és ha eléri a kritikus Hostile (ellenséges) szintet, akkor az a frakció kapásból lőni fog rád, amint meglátnak.
- "annyira lassan töltődött,hogy mire leléphettem volna,addigra kilőttek"
Ha ennyire lassan töltődik, akkor tuti, hogy kiütötték az FSD-t. Szerintem most még inkább tegyél fel egy maxos pajzsot (3A Hauler config), amíg elegendő rutint szerzel. Persze a pajzs mellett nagyon fontos, hogy ilyenkor minden energiát a pajzsra (sys) és a hajtóműre (eng) irányíts át!(#18732) Sylc
"Adok magamnak 2 hetet
" --> Mazochista ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Sylc
senior tag
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#18717
üzenetére
Ha áru van a rakteredben (akár 1 tonna is), akkor sokkal gyakrabban támadnak meg a kalózok. Ezek a kiszedések SC-ből simán kezelhetőek, ha jól van felszerelve a hajó. Ezzel a Hauler configgal már jó esélyed van a túlélésre ha az alábbiak szerint jársz el:
1. Amikor észleled az ID-t (interdiction), nullára visszaveszed a gázt és elengeded az irányítást. Ahogy (#18707) Urby66 is írta, ilyenkor jó eséllyel (de nem 100%-ban!) nem ütik ki az FSD-t és pár másodperc múlva újra használható lesz.
2. Ahogy visszakerülsz normál térbe, minden energiát a pajzsra és a hajtóműre teszel (ez lehet 3 pip sys+ 3 pip eng, vagy 4sys+2eng) és padlógázzal elkezdesz távolodni a támadódtól. Menet közben amikor él a boost lehetőség, folyamatosan nyomni kell. Mindeközben folyamatosan nyomni kell a chaffot (elterelő csalik), amik megzavarják a támadó célzórendszerét! ITT láthatod a három főrendszer (sys-eng-wep) energiaelosztását.
3. Amint újra aktív az FSD máris nyomod az ugrás gombot. Jobb oldalon, alul látsz egy kis körbe forgó kék ikont, ami az FSD újrahasználhatóságát mutatja. Amikor lejár eltűnik és használhatod is az FSD-t.- Haulerrel ne nagyon állj le harcolni, mivel az egy db small fegyver kb. semmire se jó. Ezért is dobtam ki a configból, mivel csökken a súly és nő az ugrótávolság.
- Ha nagyon nem megy a menekülés, akkor szerelj fel erősebb pajzsot (ez a raktér rovására megy). ITT a config link hozzá. -
Sylc
senior tag
válasz
betyarr
#18717
üzenetére
Nezd, szerintem a gond a jatektapasztalatoddal van, en fegyver es pajzs nelkul kereskedtem a jatek leglassabb hajojaval (T9), kihegyezve a maximalis ugrotavolsagra, igy sikerult osszekaparnom 750misit.
Egy player kivetelevel senki sem zavart az utamon, mert ID-bol megszoktem (nem a stop, boost and go -val, hanem siman evade).
Kereskedelem T6 elott, ertelmetlen, questekkel tobb penzt szerzel / ora.
Elmondom miert:
Kereskedelemhez negy dolog kell,
jo utvonal (ezt talalsz neked megfelelot az eddb.io-n pl). 3000cr/t felett kezdunk kereskedelemrol beszelni, csempeszessel 4-5.000cr/tRakter minnel nagyobb, annal tobb a profit, egy atlag low lvl csempesz kuldetes, 100.000 credit, tehat ez osztva 3.000-el, minimum 33 tonna cargo kell, hogy hozd egy csempesz kuldi profitjat (amit ugye lehet halmozni stb, de ezt en elitelem, masok nem, de a profitert barmit
) mindezt kb 4-8 tonnanyi cargobol (12.500cr/t profit, ugyanez kereskedelmmel 4x akkora cargoval hozod ki).Ido (turelem) A>B>A kereskelem baromi unalmas es monoton, viszont mire eljutsz egy normalis szintre, mar 10.000.000/ora profitot fog hozni, ami jo egy darabig, de pl az elso 500.000.000cr zsebpenz utan (ekkor mar minden hajodra van eleg penzed) nehez motivaciot talalni a trade elitre...
Forgotoke jo dolog egy 400t rakteru T9-el bohockodni, ellenben ha nincs penzed telivasarolni aruval (amint 3k a profit, atlag 15k/t az ara), a rebuyrol nem is beszelve, nem erdemes belekezdeni.
Sajat tapasztalat alapjan, akkor kezdj bele a kereskedelembe komolyabban, ha eppen nincs jobb dolgod, nagyon kell a Clipper / Python / Conda stb, es masok sem hivnak CZ-be vagy CQC-ni, mert minden akcio elveszi a motivaciodat.
Az meg, hogy van egy harci es egy trader hajod, szinten folosleges, egyszer megcsinalod az 1.000.000.000-t es tobbet nem akarsz tradelni
(Resetet most nem szamoljuk) -
válasz
betyarr
#18706
üzenetére
Amikor jön az indirection akkor leveszed 0-ra a gázt és így kiesel a normál térbe. Ez azért jobb mint próbálni megszökni mert ha nem sikerül a szökés akkor sérülni fog a hajód és az FSD lassabban hűl le. Ahogy a normál térbe kerülsz minden energia a hajtóműre a maradék a pajzsra és nyomod a boost-ot meg a chaff ot. A gázt told maximumra. Az boost azért kell, hogy minél jobban eltávolodj az ellenségtől a chaff miatt pedig nehezebben talál majd el a támadód. Ahogy lehűlt az FSD azonnal nyomod a J-t és amint feltölt el is ugrasz. Az a lényeg, hogy folyamatosan boost-olj és szórd a chaff-ot. Manőverezni nem kell, a hajód úgyis úgy fordul mint egy tégla... :-)
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#18702
üzenetére
- Mivel a Haulernek nincs túl sok variálható internal modulja, és kezdéskor a profit nagyon számít, ezért inkább a közeli rendszerekbe keressél oda-vissza fuvart. Persze lehet hosszútávú kereskedés is, de ilyenkor gondosan tervezd meg az útvonaladat (iktass be állomással rendelkező rendszereket a tankolás miatt). Útvonaltervezésnél, mindig figyelj rá, hogy meddig fut a folyamatos sárga útvonalcsík (idáig elég az üzemanyagod) és honnantól lesz szaggatott a vonal, amit már csak közbeiktatott tankolással érhetsz el!
- Másik lehetőség a Fuel Scoop használata, amivel lemondasz 2tonna raktérről és kicsit lassabban jön a pénz, de cserébe viszonylagos biztonságban utazhat a csillagokból való tankolással. Itt arra kell figyelni, hogy csak az alábbi kezdőbetűvel rendelkező csillagtípusokból lehet tankolni: OBAFGKM -
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#18632
üzenetére
- Fuel Scoop-olható csillagok kezdőbetűinek a listája: OBAFGKM Ez nagyon fontos, mivel nem lehet minden csillagból tankolni! Hosszabb útvonalaknál, amikor betervezel csillagokból való tankolást, mindenképpen nyisd meg a Galaxy map/View fülön a Stars listát. Itt csak a fenti kezdőbetűvel rendelkezőcsillagokat jelöld be, és a mapon látni fogod, hogy tudsz-e tankolni az útvonaladon.
- Maga a tankolás egyszerű. Addig közelítesz a csillaghoz, amíg automatikusan bekapcsol a Fuel Scoop. Közben folyamatosan figyelni kell a hőmérsékletet és eltávolodni, ha már kezd túlmelegedni a hajó. Itt egy bemutató videó a tankolásról. Annyival egészíteném ki, hogy én nem szoktam megállni tankolás közeb, hanem lassan de folyamatosan a csillag körül repülök. Csak annyira közelítem meg, hogy jó sebességgel töltsön, utána felveszek egy körpályát, ezáltal nagyon lassan melegszik fel a hajó.
- A tankolási időnek több összetevője van:
1.Fuel Scoop nagysága, minősége
2.Csillagtól való távolság
3.Az üzemanyag tartály nagysága (pl. plusz tank modullal értelem szerűen tovább tart a tankolás)(#18636) ergepard
Ahogy írták a srácok, eleinte viszonylag gyorsan megy a ranklépés. Persze a 2000 CR még itt is kevés önmagában. Jelenleg még nem mutatja a játék a különböző rankok százalékos állásást, de a Horizons-al már ez is bekerül a játékba. -
duvi
nagyúr
-
baphomet
senior tag
válasz
betyarr
#18453
üzenetére
Nézegesd végig, csak találsz köztük kedvedre valót, de legalább ötleteket.
Én a hotasx-et úgy használtam, hogy gázkaron lévő billenőkapcsolókat (tengelyt) egy-egy shift gombnak használtam, így az összes többi gombra akár 3 funkciót is be lehet állítani.
Pl. a Joy POV kapcsolója: alapon a segédhajtóműveket vezérli (lateral/vertical thrusters), shift1+POV energiamenedzsment, shift2+POV freelook.szerk.: na nem elég, hogy beelőztek, de még alaposabban is.

-
Sylc
senior tag
válasz
betyarr
#18453
üzenetére

Ez alapjan lodd be a sajatodat (en az alap hotas x belallitasokat szabtam magamra)
Amit it latsz, az a gazkaron levo shift (kulonbozo szinek), vagyis 5os gombra nem bindelsz semmit, de 5+3-ra kozosen mar igen (flight + flight assist ebben az esetben, kekkel), tehat megszokod, ha repulessel kapcsolatos funkciok kellenek, akkor ez 5-os gombot nyomod hozza, harchoz a 6ost, 7-es nalam a kabinban korulnezes, de ugye ezt mindenki maganak lovi be.
Igy az alap 12 gomb (amibol a gazkaron levo mini joy minden iranyara kulon funkciot lehet adni a jatekhoz + shifteket is kezeli) siman lekezel 50 - 60 funkciot, bill erintes nelkul.
A 12-gomb melle nincs feltuntetve, de a gazkaron levo billeno gombhoz is tudsz kulon funkciokat adni (mellesleg az ED leszallaskor, ha kint van a landing gear, uj "landing" setupot engedelyez, ilyenkor folulirhatod a harci beallitasokat, mintha teljesen ures setupod lenne, majd mikor elrakod a landing geart, minden marad a leszallas elotti allapotban.
Arra figyelj oda, hogy a jatek kiosztas jelenleg nem tartalmazza az esetleges Horizons-os elemeket (jump a buggyval pl).
Kenyelmes az a hotas, nekem is ilyen van, probaltam X52-X55-ot, nem cserelnem le rajuk (a driver macerat nem is emlitve).
-
Cooper911
senior tag
válasz
betyarr
#18421
üzenetére
A már fent emlitett oldalon kivül, a játékban is van némi támasz.
A galaxis térképen valamelyik fülnél alul ki lehet jelölni ilyen kis négyzetekkel, hogy mutassa hogy milyen árutipusokat honnan hova érdemes vinni. Ilyenkor színes mozgó vonalak jelzik hogy mit hova. A környező rendszerekről meg lehet venni ezeket az infókat a rendszerre mutatva valamelyik ikonnal.
A comodities marketben az utolsó oszlop tetején van egy fül, azt lenyitva kiválaszthatsz szomszédos rendszereket és akkor mutatja, hogy oda mit érdemes vinni, vagy onnan mit érdemes hozni.
De ezek csak tájékoztató jellegüek, mert lehet hogy csak nagyon minimális hasznot hoznak.A térképen tudsz keresni populáció méret szerint is. Ha keresel két közeli nagy lakosságú ellentétes rendszert (pl ipari-mezőgazdaság, vagy kitermelő-feldolgozó), akkor ezekbe ellátogatva, az árukészletet feltérképezve biztos találsz olyat amivel érdemes ide oda ingázni.
-
Sylc
senior tag
válasz
betyarr
#18421
üzenetére
Ott single trade, ha csak egy iranyba erdekel, vagy loop route A>B>A tradehez. Beirod honnan indulnal, majd mindent kidob.
OCR progival van frissitve, atlag 3 napos adotok meg aktualisak.
Most epp CQC-zem, nincs idom elmagyarazni hogyan mukodik, max ha elakadsz majd irok hozza egy "tutorialt".
-
-
Denzo
tag
válasz
betyarr
#18272
üzenetére
Íme: [link]
Szerintem nem fogsz csalódni a t.flight hotas x-ben. Pár óra próbálkozás után én is kezdek hozászokni és egyre jobban tetszik, csak hát nem volt botkormány a kezemben Lock On (2004) óta. Ezen kívül javaslom a Joystick Curve [link] nevű progit amivel finomhangolhatod a szerkót. Egy kis útmutató videó a használatához érdekes akcentussal [link] -
brd
nagyúr
válasz
betyarr
#18261
üzenetére
Én a Descent 1-et még billentyűzettel játszottam végig (egér sem volt, azaz a célzás is digitális módon valósult meg), egy 486-os, vagy talán már P1-es gépen, az ED ahhoz képest egyszerű.
Hotas mellett harc közben egyáltalán nem kell a billentyűzethez nyúlni, bár nekem az 5 axis kevés volt, ezért ráapplikáltam 1 analog joybuttont, így a vertikális thurster is analóg lett, ezért felszabadult 2 gomb (és van még 2 analóg irány, amit nem tudom még, mire lesz jó, de sima gombként is használhatom, csak akkor a joy-t kezelő board programjához megint hozzá kell nyúljak, hogy nagy legyen a deadzone), ezenkívül én használok fejkövetést is, így a 2 oldalsó, ill. a Horizonsban majd ha jól látom az alsó panelhez sem kell + gombot használjak. Nekem nincs vele gondom, stabilan áll. A Hotas alatt én a T-Flight Hotas X-et értem amúgy, te is? Mert ha nem, akkor nyilván attól függ, hány gomb található rajta. -
Denzo
tag
válasz
betyarr
#18261
üzenetére
Amennyiben Te is Thrustmaster t.flight hotas x-et rendeltél azt tudom mondani, hogy nem árt rögzíteni. Főleg a botnál tapasztaltam azt, hogy hajlamos előre billenni még úgy is, hogy szinte a minimumra tekertem a kar ellenállását. Nem szörnyen rossz, de engem kissé zavar. Megyek is a barkácsboltba és veszek öntapadós tépőzárat, megpróbálom azzal rögzíteni, mert nem szeretném fixen az asztalhoz "szögezni". Nem tudom, hogy beválik-e majd. Sokan használnak a fórumozók közül ilyet, várjuk az ötleteket, tapasztalatokat, hogy Ti mi módon oldottátok meg.
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#18261
üzenetére
"gondolom a hotas mellett nem kell sokat nyúlkálni a billentyűzethez(?)
ami még izgatja a fantáziámat,hogy a hotas megáll rendesen a "lábán"?úgy értem egy-egy brutál akcióban ha egy kicsit megrángatom,attól még stabilan az asztalon marad?vagy dől-borul és nekem kell megszoknom,hogy nem durvulok?"
- Belépőszintnek a HostasX-et szoktuk javasolni, mivel ár/érték arányban a legjobb választás kezdőknek.
- Ezzel már úgy ellehetsz repülés és harc közben, hogy ne kelljen a billentyűzethez nyúlni.
- Elég stabil a talapzata, szóval az intenzív mozgatás is jól bírja.
- Persze ha hosszútávra tervezel és van rá keret, akkor lehet komolyabb versenyzőt is választanai ( X52 Pro, X55...) -
brd
nagyúr
válasz
betyarr
#18240
üzenetére
Annyit még hozzátennék, hogy egyrészt érdemes az oldalsó, ill. alsó-felső Thrusterekkel is játszani harc/fordulás közben, másrészt, hogy van a tolóerő-beállítás, ill. van az aktuális tolóerő (vagy hívhatjuk sebességnek is, úgyis fura a játék fizikája sok helyen, és így talán érthetőbb), utóbbi csak késéssel követi a beállítást (bocs', ha ez egyértelmű volt), és nyilván utóbbinak kell a kék sáv közepe környékére esnie, tehát ezt is bele kell számolni a fordulóba.
Alapól felismeri. Persze majd úgyis át fogod állítani.
-
Denzo
tag
válasz
betyarr
#18226
üzenetére
Ne csüggedj, gyakorolj! A játék tavalyi megjelenése előtt személy szerint sok-sok órányi oktató videót megnéztem, hogy ne legyek teljesen felkészületlen, de az első időkben annyira izgatott voltam, hogy egy csomót bénáztam. A tájékozottság nem helyettesítheti a gyakorlatot. Megnyugtatásul nekem is gyakorlatilag újra kell tanulnom az irányítást, mivel vettem egy Hotas X-et és még a dokkolás is kihívást jelent.
Nem is merek élesben repülni, csak a training mission-ökben próbálgatom a beállításokat és már a tököm tele van. 
-
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#18215
üzenetére
Szia,
Nem lehet, hogy ugyanaz a gondod mint ÁDI kollégának volt délelőtt?(#18214) Urby66
Ezek szerint már otthon vagy? Rendben hazaértetek a találkozóról?
-
válasz
betyarr
#1758
üzenetére
Nem, a 40 eurós season pack csak a béta indulásáig (tehát még az alfa fázisban) volt csak elérhető. Aki akkor nem vette meg, azoknak külön egyesével kell megvenniük a dlc-ket ha akarják (nem tudni pontosan mennyit terveznek, de azért nem most fog egyből kijönni egy új, nem kell félni. Illetve dlc-kbe ilyen nagyobb komponensek lesznek várhatóan, mint bolygóra leszállás, stb. A 400 milliárd bejárható csillag elvileg alapból elérhető lesz mindenkinek, aki megvette a játékot.
most az a +20 euró igen, bejuttat a játékba a hátralévő hónapokban (szvsz leghamarabb novemberben jön, de inkább tenném decemberre), amíg meg nem jelenik a teljes verzió, illetve megkapod azokat az extrákat, amiket az elővásárlók is megkapnak (ezt azok nem kapják meg, akik a megjelenés után veszik meg)
-
duvi
nagyúr
válasz
betyarr
#1755
üzenetére
-Végleges megjelenés még idén várható. Béta2 szeptember 30-án jön ki. A jelenlegi 55 rendszert kibővítik 500-ra, kapunk új hajót, felfedezést, frakciókat, rangokat, hajó amortizációt, hajó moddolást, új állomásokat, oktató modulokat, új fegyvereket...
-A 20 euro nem kevés pénz. Olvasgass még egy pár napot, nézegess videókat a YT-on. Nem kell elkapkodni a döntést. Nekem nagyon bejött az ED. Majdnem minden nap tolom egy kicsit. Nem bántam meg a 60 eurós árat, de ez én vagyok. -
válasz
betyarr
#1755
üzenetére
Emberfüggő... Van akit közülünk jobban lekötött mint másokat. Legtöbbünk ráadásul befizetett a Star Citizenre és erre is, és most ahogy jött a 0.9 az SC-be, azt is többet játszották mint azelőtt.
Összességében szerintem jó játék lesz mindkettő, de jelenleg egyik sem köt le tartósan, én nem vagyok oda annyira a dogfight-ért, így az Elite-ben több tartalom van számomra jelenleg, ugyanakkor a repülés az SC-ben jobban tetszik, illetve itt nem igazán jön be a starcruise. A többi korrekt, csak beletéve x órát, nekem elég volt addig, amíg nem bővül a lehetőségek tárháza. De még egyszer mondom, jó játék az Elite, és megéri a pénzét, legalábbis nem bántam meg a 60 eurót,, de perpill azért örülök hogy nem vettem season pass-t még 40-ért, amivel minden későbbi dlc-t megkaptam volna.
Most majd a beta 2-ben jön sok új item a hajóra és mélyebb customizáció, még egy rakat bolygó, és remélhetően más pénzszerzési lehetőség is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4th: i5-6GEN I 8GB I 512SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 13 Pro Max / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:87%
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3489, 100% Akksi
- Apple iPhone 17 Pro Max 512GB / 36 hónap jótállással!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest





Hiperugrás után vagy SC-ben a célpont megközelítésekor történik ez? Gondolom közelítéskor (legkésőbb 0,6-nál) beállítod a sebességet a kék tartomány közepére...
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

) amit átkattintva pc-re,egyből működött minden



