-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Munkas
aktív tag
válasz
Pissti
#45020
üzenetére
Én is azt néztem. Csak olyan kevesének tűnt az 5W1D=144 óra, mert akkor kezdtem, amikor érdekességképp behúztam az Epice-store-ban, mert ingyenes volt. Az kb. 100 nap (pandémia idején). Napi 1,5 óra nem is olyan sok. Majd megmutatom a feleségmnek, hogy ő, akkor biztos többet nézi a sorozatokat

Epic store-ban hol látszik ez? -
BandiT85
aktív tag
válasz
Pissti
#39843
üzenetére
Az már más kérdés, hogy egy kis célpontot, hogy talál el az ember 4km-ről fixed fegyverrel.
Szerintem 4km (vagy efelett) csakis fixed fegyverrel lehet eltaláni bármit is, a gimballed akkorát kóvályog, hogy csak néha-néha talál el valamit. Nálam most ez a taktika, két longe-range beam heat venttel a Corvette-en.
Elkezdem lőni, aztán szép lassan tolatok és lövök. Bármi ami közel ér, annak már nincs pajzsa, meg hullja is lement már rendesen, ha még él. Ja egér és bill kombó, ezt Hotassal, vagy joy-jal a büdös életben nem tudnám megcsinálni...
Most igazából gyúrok a Grade 5 long range-re mert a mostani 4800m is kevés.

Nyilván ez az egész csak lézerekre vonatkozik, ammunition type fegyókkal teljesen felejtős. (ha csak nem parkló célpontra lövünk.)
Szerk.: titkos tipp, ki kell jelölni egy akármit a megölendő hajón, akkor látja is az ember, hova kell célozni.
-
a2d2
addikt
válasz
Pissti
#39843
üzenetére
Engem az lepett meg hogy nem egyenesen arányosan növeli, hanem már az első szint is maximálisan tartja a sérülést.
Megnézem majd este hogy milyen nyersanyag kell hozzá, áthozatom a Vulture-t és az első szintet rárakom azzal sokat nem vesztek aztán megyek egy kört egy RES-ben hogy mennyire szokható a fixed.
Igazából a 1,5x-es sebzés és a chaff figyelmen kívül hagyása eléggé vonzó. -
a2d2
addikt
válasz
Pissti
#39748
üzenetére
Köszi mindenkinek a választ, ez így nagy könnyebbség!
"a remote fejlesztés esetén nem nő ez a fokozat" - nem azért nem nő a fokozat mert ugyanazt a fejlesztést két különböző hajtóműre elvégezve sem nő? Úgy értem hogy különböző fejlesztéseket kell aktiválni hogy szintet lépjek, nem?
Nem tudtam mi az a pinnelés de bepinneltem tegnap egyet csak hogy ne tévesszem el melyiket szeretném majd kérni. Van bármilyen hátránya ha gyorsan végigzongorázom a repertoárt és az összeset pinnelem? Így mindegyik elérhető lesz később távolról is. -
Peppo
őstag
válasz
Pissti
#39743
üzenetére
Köszi!
Egyelőre bebiztosítottam magam, vittem nekik egy csomó térképet, így most ally vagyok náluk. Úgy, hogy az utóbbi két napban szétlőttem vagy 300 hajójukat.

Mire leadom a 20 küldetést, biztos visszamegy kb. neutralig, de az belefér. Csak azt nem akarom, hogy maguktól lőjenek rám. -
Kidus
őstag
-
-
bot1978
senior tag
válasz
Pissti
#39241
üzenetére
Szerintem kell legyen ritkább is, mert nekem csak onnan meg kilőtt hajókból van és azért tudtam használni a mérnököket. Hajóból meg... Expert vége felé vagyok még csak, szóval olyan rengeteg hajót nem lőttem ki...
Köszi a büntit, odaírhatnák, hogy interstellar factors, fingom sincs mi a koncepció, de rákeresek és ennyi, választok egy megfelelő helyet, bár nem teljesen értem mi a tosz, a többi mi, ha nem csillagközi? Hagyjuk. Ezek a dolgok... a programozóknak több a szabadidejük, mint nekem az tuti
-
bot1978
senior tag
válasz
Pissti
#39237
üzenetére
Type 10-et kimaxoltam, nem tudtam, hogy vacak, cockpit meg tök jó volt VR-ral. Mondom ez lesz az én hajóm. Elég hamar meguntam, hogy 260 a végsebesség úgy hogy maxra volt tuningolva, mondjuk tank volt csurig.
Abban volt piszkált multi, azokból tettem is át Anacondára, szóval mérges már a kelgyó. Type 10-ből áttettem még azt hiszem tán a powert is, szóval most olyan elhagyatott bontott semmilyen jószág éppen az egyik állomáson és áll benne 750 milla, bányászni jó lesz amíg el nem adom.
Igazából ez a bolygófelszínes téma…
hát egyszer talán kénytelen voltam valami navihoz vagy mérnöknek kellett valami az ördög emlékszik már, szóval csináltam, de egy egyszerű bolygó körüli jéggyűrűből sokkal több mati jött bányászat közben. Cargo-s csak értéktelen szemét de közben állandóan dudált a mati ahogy érkeztek a limpetek, szóval most van amiből sok van, van amiből semmi. Próbáltam contact-nál kiüzletelni, hogy legyen mindenből, csak erősen korlátos az is.
Picit érződik, hogy nagyon kockák fejlesztik. Pl. éppen több kabinban szállítottam, elfelejtettem dokkoláshoz engedélyt kérni, berepültem és emiatt buktam 5,7m kreditet, mert az egyik csapat ezért failedre ment az egyik kabinban, de közben meg másik három a többi kabinban nem. Ebben mi a logika? Mind ugyanoda ment.
Meg egy utas eleve honnan tudja, hogy egy kapitány kért e engedélyt? Vicc.
Na, mindegy hagyjuk.
Játék, csak ezek a bosszantó gyökérségek. Pl. ha van mati treader, akkor miért nincs ott az összes mati bármit bármire, max egyes cuccoknál tegyenek oda egy time-ot, mert teszem azt rendelni kell, helyben nincs. Ám legyen, de ha mindig pont azt nem tudok trade-elni, ami éppen kell akkor minek van? Hogy többet kelljen programozni?
Szeretnek dolgozni vele. -
wollnerd
aktív tag
válasz
Pissti
#38287
üzenetére
"Beam mellett nem biztos, hogy tennék az mc-re incendiary-t"
Akkor mit ajánlasz? Ugye, én szeretnék a delikvensek minél erősebb sebzésére menni..
Auto Loader? Az mennyire hasznos a gyakorlatban?
Emissive Munitions? Hasznos? Előnyömre mehet ha az ellenfél túlmelegedési sokkot kap?
Multi-servos vs. Oversized exp. effect? Azaz a 3% gyorsabb tüzelés vagy a 3%-os plusz damage a jobb?
Duvi:
Noted.
Akkor vmi mást használok a 2 MC-nak (is), hogy mit, fenti kérdés. 
gentlelynx:
És tényleg! Erről megfelejtkeztem!
Majd az egyik PD helyére rakom. És figyelek a fogyasztására.
Valójában felesleges volna 2 PD? Ugye direkt úgy helyeztem el hogy fent legyen elől, mindkét oldalon.Köszi a válaszokat!
-
gentlelynx
tag
válasz
Pissti
#38287
üzenetére
...valamint, ha felbiggyesztenél egy Kill Warrant Scanner-t, akkor azzal is lehet növelni a bevételt.
Nekem az a tapasztalatom, hogy egy 4-5 millás helyi bevétel mellé, akár 2M IS-zaciban beváltható cédulát is össze lehet gyűjteni vele.
Azért azt hozzátenném, hogy a KWS fogyaszt szépen, tehát kicentizett PP-nél külön figyelmet igényelhet.
Csak nekem rá kellett mérnökölni a fast scan-re, mert hamarabb elpukkantak a delikvensek, mintsem leszkennelődtek volna![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(De azért ezt a fittet elnézve, megint rájöttem, hogy csíra vagyok
) -
gentlelynx
tag
válasz
Pissti
#38197
üzenetére
Hát, nem tudom... (azt igen, hogy "háttalnemkezdünkmondatot"
)
Azért amikor azt látom, hogy tapasztalt CMDR-ek (nálam biztos tapasztaltabbak) 45 perceket elkínlódnak egy-egy ilyen Interceptor eliminálásával, akkor azért felmerül bennem a kérdés, hogy ez az eddig megszokott játéktempóhoz képest mennyire lesz ez a magamfajtának "plusz".
Olvastam, hogy a Scout-ok azért ennél győzhetőbbek, akár normál (bár gondolom itt is fontos, hogy 'mérnökölt') fegyverzettel is, de eddig igyekeztem kerülni a találkozást.
Mondjuk Palin bácsi környékén eddig is hemzsegtek az NH USS-ek, de ezek szerint akkor a bubiban beljebb is várható a felbukkanásuk...
Fogja vajon jelezni valahol (akár a rendszertérképen), hogy az Incursion állapot eltávolításához szükséges ölések mennyisége rendszerről rendszerre hogyan változik?
Arra is kíváncsi leszek, hogy a T-CZ-kben már tartani fog a csihipuhi NPC-kkel és ha belépsz, akkor kapásból tűz alá vesznek a T-k? (Az eddig CZ-kben szokásos "nézelődés"?) -
-
duvi
nagyúr
válasz
Pissti
#37170
üzenetére
Igen, tegnap az új hajófestések frissítésénél hibáztak egy kicsit
Sanszos, hogy valós az információ. Másik érdekesség a tegnapi Chapter Two | Launch Trailerben látható. Végigléptettem a trailert és pár pillanatig látszik az új chat menü. Ráférne már egy ráncfelvarrás, mert csapnivaló a jelenlegi chatfunkció. Arra számítottam, hogy már most megkapjuk, de sajnos nem jött be 
-
duvi
nagyúr
válasz
Pissti
#37163
üzenetére
Pontosan. Ráadásul most nem csináltak bétát (minek is
) és sorban jönnek elő a bugok. Pl. egyes küldetések túl jól fizettek és bugosak is, de már dolgoznak rajtuk. Gyanúsan könnyű kilőni az összes NPC hajót, ezért sanszos, hogy itt is eltekertek valamit. A Kraitról csak annyit, hogy szegény Python!
Aki szeret harcolni, annak erősen ajánlott kipróbálni ezt a hajót
A fülke melletti fegyvergondoláknak, tisztára II. vh-s légiharc feelingje van tüzeléskor 
-
Secundus
tag
válasz
Pissti
#36017
üzenetére
Tegnap a 3.0 Patch után kipróbáltam az új tuning rendszert. Először Farseer mamánál húztam az FSD-t, az eddigi 20,79 ly / 26,55 ly (teli hassal / üresen) ugrótávolságól sikerült felhúzni 22,09 ly / 27,41 ly távolságra felhúzni az Imperial Cutter-t. Utána elzarándokoltam Maia rendszerbe a vén prosztatáshoz (Prof. Palin), hogy valamit barkácsoljon még a Grade 5 Clean Drive Tuningon. Eredmény: 269 m/s (boost: 431 m/s) sebesség változott 282 m/s (boost: 451 m/s) sebességre. Összességében megéri újra elzarándokolni az Engineerekhez. A maximumra pörgetéshez nekem 6-6 készlet alapanyagra volt szükségem.
-
-
Cooper911
senior tag
válasz
Pissti
#32438
üzenetére
Ehhez még annyit tennék hozzá, hogy a leszállási engedélyt akkor célszerü kérni amikor az állomás már kitölti a látóteret és szemben vagyunk a bejárattal. Az engedély megkapása után nagy gázzal (nem boost) célszerű behúzni.
A másik, hogy ha befelé scan detecded van de beérsz még mielött végeznének akkor kifelé ez automatikusan folytatódik. (legalábbis régebben igy volt.) Tehát ilyenkor nem célszerü ilyen küldiket felvenni, vagy kell csinálni egy kidokkolást aztán vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- iPhone 13 emelt kapacitású 3500mAh diagnosztizálható akkumulátor, +ajándék ragasztó
- Keresek Xbox Series S / Series X / Playstation 5 konzolokat
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12600K / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 512 SSD!
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
)
)

) és sorban jönnek elő a bugok. Pl. egyes küldetések túl jól fizettek és bugosak is, de már dolgoznak rajtuk. Gyanúsan könnyű kilőni az összes NPC hajót, ezért sanszos, hogy itt is eltekertek valamit. A Kraitról csak annyit, hogy szegény Python!

