-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gentlelynx
tag
válasz
nubreed
#46182
üzenetére
Nem alaptalan, amit írsz. Kipróbáltam D2EA videója alapján a dolgokat... hát nem vagyok egy "vájtszemű műértő", de szignifikáns a romlás a javasolt értéknél. Én továbbra is azt gondolom, hogy az FPS-nél nagyobb ellenségünk a hardver túlhajtása, hosszú távon.

Viszont érdekes módon ezen egy X0.85-nél már el lehet érni egy olyan kompromisszumos értéket, ami egyelőre elfogadhatónak tűnik...
Meglátom... ha nem kell revidiálnom magam, én leszek a legboldogabb. -
gentlelynx
tag
válasz
Hexarius
#46160
üzenetére
Érdekes dolog ez az fps is, de ami engem még jobban zavar, hogy olyan részeken ahol a látvány vagy ugyanolyan szintű mint a Horisons-ban (vagy inkább még gyatrább) egyszerűen széthajtja a vasat. Fullra kitolja a gpu-t meg a memóriát az állomás menüjében (de minek?), a marketben is úgy pörög, mintha magfúziós egyenleteket számolna napszámban...
Aztán jön a meglepetés... a festékbutikban visszaesik 40%-ra, a holome-ben is forgathatod az avatart, mint egy rock-and-roll táncos, meg se kottyan...
Csináltam egy tesztet, ami alapján kimondható, hogy ami mozog az oké, ami statikus az széthajt. Értem én, hogy angol, meg, hogy logika, meg, hogy ezek így nem szerepelhetnek egy mondatban, de akkor is! Mi a bánatért nem lehet ezeket az egyszerű dolgokat, mint a menüképernyők megcsinálni normálisan? Hogy akarunk így elvárni normális fps értékeket olyan helyeken, ahol még akció is van? -
gentlelynx
tag
Na, leteszteltem még egyszer a Contolls-t... Az van, hogy amíg a hajóban vagy (Odyssey), addig nem nyúl a Horizons beállításokhoz. Ha gyalogoskodsz, akkor viszont elkavarja a Horizons beállítást. Ezért jó, ha profilt csinálsz rá, mert így egyszerűen átválthatsz. Na, de itt jön a csavar! Ha Horizons indítottál, akkor az elállítja az Odyssey gyalogos módját. Ügye milyen jó kis csapat ez az FDEV?
-
gentlelynx
tag
-
gentlelynx
tag
Valószínűleg volt már korábban, de lehet, hogy érdemes a felszínre hozni a Controlls-ok témában.
Bizonyára tapasztaltátok páran, hogy ha Controlls-nál az on foot controlls-t "piszkáljátok" esetleg felülvágjátok a korábban a ship-hez beállított dolgokat.
Ennek egy oka van, mégpedig az, hogy ha bármilyen preset-hez hozzányúltok, akkor abból "Custom" lesz.
Ezt elkerülendő, lehetséges megoldásként szóba jöhet, hogy mielőtt ezekbe belekezdenétek, a korábbi Custom beállítást, úgymond, "véglegesítitek". Ezt én úgy csináltam, hogy custom.binds állományból cisnáltam egy másolatot "ship_srv.binds" néven, majd a file-ban a
<Root PresetName="ship_srv" MajorVersion="1" MinorVersion="0">
sorban is megadtam ezt a nevet.
Ezután bátran nyúltam hozzá az onfoot beállításhoz, majd amikor ezzel végeztem, akkor ennek mintájára készítettem egy másolatot onfoot.binds néven és átszerkesztettem a sort benne:
<Root PresetName="Onfoot" MajorVersion="1" MinorVersion="0">Ami még esetleg figyelmet érdemelhet, hogy ezekben bármi módosítás újra Custom-ot csinál belőle, így ennek "véglegesítéséről" minden esetben gondoskodni kellhet.
Remélem másnak is segít!
o7
-
gentlelynx
tag
válasz
gentlelynx
#45740
üzenetére
Nos, bocsi, hogy a saját hsz-re válaszolok, de úgy néz ki megvan a megoldás és hátha segít másnak is!
https://customersupport.frontier.co.uk/hc/en-us/articles/360021729800?input_string=odyssey+install+no -
gentlelynx
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#45721
üzenetére
Nekem is pont ez a bajom, nem él az install gomb a Steam luncherben, pedig a listában benne van az Odyssey... A frontier luncherből feltettem, de ott meg a Horizonst kéne újra raktni, mert nem érzékeli... Hihetetlen béna... Össze van kapcsolva a Steam és a Frontier acc, de nem akar menni... így, ha Horizonst akarok indítani az steam-es luncher, ha meg Ody-t, akkor frontier-es... ez így nem valami jó

Az lehet a probléma alapja, hogy míg az alapjátékot és a Horizonst a steam-en vettem, az Odyssey-t a frontiernél. Hogy lehetne ezt konszolidálni? Van valakinek tippje? -
gentlelynx
tag
válasz
zeno79
#44346
üzenetére
Ha a radaron közvetlenül mögötted megy valaki "huzamosabb ideje" (és nem T6)
, akkor az valószínűleg előbb-utóbb csak rápróbálkozik az ID-re...
A lényeg, hogy a gombok beállítását nézd meg és a target-eknél keresgéljél, hogy ne csak az előtted lévő célpontot tudd kijelölni.
-
gentlelynx
tag
válasz
zeno79
#44343
üzenetére
Ha még kezdő vagy, jobb, ha tudod, hogy az npc-k mérnökölt verdákkal csapatnak, így okozhatnak meglepetést minden szinten. Ha van nálad áru vagy küldetés, akkor tuti lőni fog, ha kirángatott, ha üresjáratban vagy, akkor valószínűleg egy felháborodott üzenet kíséretében - miszerint: "ehh nincs nálad semmi, akkor minek vagy itt egyáltalán!" - odébbáll.
Érdemes bind-elni egy gombot az enemy targetre meg a legmagasabb ellenséges targetre, mert amikor élesíti az interdiktort, akkor ezzel ki tudod jelölni és akkor már látod, hogy kb. milyen szintű ellenféllel állsz szemben... akarommondani épp háttal...
Veled egy szintű, vagy alacsonyabbal azért lehet sansz, de menekülésnél mindenképp gondolj arra, hogy a high wake-elj egy másik rendszerbe, mielőtt a biztosítótársaság ügynökét kellene felkeresned
Ha a combat-ot akarod gyakorolni, akkor arra inkább olyan helyeket érdemes választani, ahol biztos jelen vannak a biztonsági erők, hogy baj esetén elvegyülhess közöttük. -
gentlelynx
tag
válasz
orientcx
#44261
üzenetére
Tegyük azért világossá, hogy itt a massacre küldetésekről beszéltünk, mert a wing-es assasinate-ek, azért közelítenek sokszor ahhoz a szinthez, aminél már tényleg érdemes esetleg összeállni. Nyilván van az a felkészültségi szint, mind "hardveresen", mind pedig röpképességben, amikor ezt el lehet hagyni, de tényleg szignifikáns a nehézségi szint különbsége a solo és wing assasinate küldetéseknél.
-
gentlelynx
tag
válasz
orientcx
#44259
üzenetére
Ha már maradunk a kérdésnél; winges kevesebbért, vagy solo mission...
A winges, ideális esetben 4 felé osztódik, tehát a frakció részéről a kifizetés szempontjából lehet matekozni:
4x39 : 81 ük (1,9mill / ük) (ha nincs tele a wing, pl. 3 főre már 1,4/ük)
1x40 : 30 ük (1,3 mill / ük)
Ha egyáltalán létezik a fogalom, hogy "angol logika", akkor valahol itt keresendő az FDEV indítéka.
(Persze mondanom sem kell, hogy a fenti számolás a szükséges ráfordítás időfaktorát figyelmen kívül hagyta, annak figyelmen kívűl hagyásával, hogy nem lehetne figyelmen kívül hagyni
) -
gentlelynx
tag
válasz
orientcx
#44256
üzenetére
Nekem tegnap este az arcomba tolt durva összegű pirate massacre-kat, amik nem voltak wing-esek... Viszont volt pár wing-es, ami szánalmasan keveset adott a fentiekhez képest.
A nem winges pirate massacre 30 kalózért közel 40 millát ajánlott.
(
vagy fordítva?... Fenébe, jobban kell figyelnem...)
Mondjuk majdnem mindegy és ne felejtsük, hogy ehhez jozzá jönnek a vócserek... -
gentlelynx
tag
Azért ez a "mindenes" egy olyan dolog, amiről mind tudjuk, hogy nem létezik, de keressük, mint a Szent Grált.
Olyan hajó építhető, ami mindenhol megállja a helyét (persze adott keretek között), de hogy "tökéletes" legyen rá... meg még tölteni se kelljen?
Egy T10 laser turret-et megnéznék mondjuk, de Corvette-ben az a jó, hogy a méretéhez képest kifejezetten mozgékonyra is lehet fittelni és még a tűzerő is megmarad.
Ha a fegyverzet elviszi az energiát az engine-ről, akkor ott vagy, hogy lesz egy lomha nagy céltáblád, amire max építesz egy hulltankot. (mert a pajzs is hamar elpárolog róla, még a barbi is) -
gentlelynx
tag
válasz
warcat
#43635
üzenetére
Igen, sajnos nagyon úgy néz ki, hogy az FC-k sok bug-ot hoztak...
A lag-októl egészen addig, hogy pl. nem lehet SC-be ugrani, mert kifagy a játék és a különböző színű hajós hibaüzenet a vége... már ha megvárod... Néha gyorsabb ilyenkor feladatkezelőben kilőni a játékot mert úgy is az a vége, hogy ki kell lépni desktop-ig.
Bosszantó nagyon és azt is el tudom képzelni, hogy aki most jön a játékba, annak simán elveszi a kedvét (és sok régi játékosnak is elvette már).
Divat lett most egy kicsit szidni az FDEV-et, nagyon nincs is mentségük, úgyhogy nem kezdenék bele, de nem lenne jó, ha ez a tendencia megmaradna. -
gentlelynx
tag
Elvileg tölthetó a patch...
(Steam-en kb. 139MB)
https://forums.frontier.co.uk/threads/fleet-carriers-update-patch-4-patch-notes.551646/(47. oldal környékétől érdekes)
-
gentlelynx
tag
Ha jól értettem itt kifelé menetkor van galiba... Szóval, ha játékos lő, akkor nagy valószínűséggel, egyben egy csaló görény is...
Mérnökök és egyéb, valamilyen oknál fogva (Jameson) népszerű rendszerekben tényleg tanyáznak genkerek, így ezekre a helyekre (főleg kezdőknek) javasolt a nem open játékmód.
Igazad van, szerintem sem bünteti eléggé a játék az ártatlanok gyilkolászásában élvezkedőket. Konkrétan semmi hátrány nem éri őket akkor sem, ha már több 10 milla vérdíj van a fejükön... max. jön egy-két silány npc fejvadász...
Létezik persze az ATR, mint megfelelő tűzerővel bíró biztonsági egység, de ezek is kijátszhatók. -
gentlelynx
tag
válasz
Gabesz87
#43466
üzenetére
Csak úgy nem lő az állomás, illetve a bug-ot nem tudom kizárni.
Az állomáson belül más játékos tuti nem lő, mert akkor őt szedné szét az állomás.
Én még valami illegális cargo-ra tudok gondolni, ami miatt ilyen galiba lehet. Nézd azért meg, hogy a helyi biztonsági szervnél nincs-e valami befizetni valód, bár ha meg mégis lenne, akkor jó eséllyel ébredsz majd egy távoli börtönjáraton. -
gentlelynx
tag
válasz
Black_Sheep
#42583
üzenetére
Üdv a játékban!
Az alábbiak kizárólag a saját véleményt tükrözik, nem képeznek vitaalapot
A hajóválasztás az első időszakban nálam inkább a profit és a biztonság növelését célozta. A többnyire harcra teremtett hajóknál figyelmbe kell venni, hogy - főleg a játék kezdeti időszakában - csak korlátozottan hatékonyak. A low és high res-ek és nav beacon-ok, ahol van rendfentartás esetleg jó gyakorló terep lehet, de mindenképp figyelni kell arra, hogy mindig legyen annyi pénzünk, amennyi a hajó biztosítása.
Én már sokszor sok helyen leírtam, hogy nekem a Python jött be a leginkább, mert főleg kezdetben elég általánosan használható és megfelelő ütemben lehet vele profitot termelni és a mérnökök sorbavétele után akár harcra is alkalmassá tehető, de az önvédelmi szintet viszonylag hamar el lehet vele érni.
Kettős (hármas-négyes-akárhanyas) csillagú rendszerekben, mint általában az 1-es számú csillag mellett van a rendszerbe érkezési pont, ezen nem lehet változtatni. Minden más égitest pozíciója és távolsága innen számolódik.
A fegyvereknél az energiafogyasztást és a sebzés mértékét érdemes elsősorban figyelni, de nem elhanyagolható a muníció igénye sem. Ezeket kell mérlegelni, illetve, hogy mennyire vagy képes célozni a fegyverzettel. Fix-nél a legnagyobb a sebzés, viszont nehéz vele célbatalálni, gimballed az bizonyos korlátok között célratart, de kisebb a sebzése, a turret-es fegyverzet meg akár hátrafelé is tud lőni, viszont a legkisebb a sebzése.
Azt tapasztaltam, hogy a legtöbben kipróbálnak többféle fegyverzetet, aztán megtalálják a számukra legmegfelőbbet. Ez egy időigényes folyamat lesz, szerintem nálad is. -
gentlelynx
tag
Köszi ezeket a konkrét tippeket, rá fogok csekkolni!
Mint olvashattad én is "megfelelő res"-t írtam
Értettem ez alatt, hogy legyen bármilyen szintű, de megfelelő ütemben és mértékben spawnolja a "kuncsaftokat". Sokszor tapasztaltam már, hogy hiába volt HAS, alig adott értékelhető célpontot. Volt egy elméletem is, amit aztán nem sikerült igazolni, hogy egy időben volt olyan feelingem, hogy open-ben jobban adta az értkékes és ízletes falatokat, de mint mondtam, ezt csak elmélet maradt...
Nekem "normál" játékmenettel, tehát vegyes küldetésekkel, kalózírtásokkal/harci zónák látogatásával és néha trade-el 6 milliárd gyűlt össze, így összességében a beruházás még finanszírozható lenne, de ahogy Duvi is írta, nem szabad megfeledkezni a modulokról sem, amiknek - úgy gondolom - szintén jól meg fogják kérni az árát. -
gentlelynx
tag
Áh, összevágott anyagot látsz!
orientcx: a móttód a fentire is igaz!
De az mindenesetre engem is foglalkoztat, hogy milyen ismérvek alapján lehet olyan rendszer együttállást találni, ahol jól adja ezeket a küldiket is és a megfelelő res is rendelkezésre áll... Van esetleg valami state, amikor jobban szórja az assasinate küldiket?
-
gentlelynx
tag
válasz
Morpheusz.
#42362
üzenetére
Ezzel én is így voltam és persze (sokak mellett) én is belefutottam, hogy összekevertem a neutront egy fehér törpével
, de így tanulunk... Most már, ha "keletre" megyek, mindig a Jackson's Lighthouse-on át vezet az utam és visszafelé is érdemes beiktatni.
Az 56-57-es ugrótávval nincs semmi baj, ha figyelembe vesszük a neutron 4x szorzóját, akkor biztonsággal megugorható vele a ~220ly, ami azért már egy elég jó érték.
Expló hajóra, hosszú útra egyébként is érdemes különböző biztonsági elemeket is feltenni, főleg, ha neutronozol... ilyenkor egy MRP (de inkább 2) nagyon hasznos tud lenni. Van aki fel szokott még tenni repair limpet cuccot, bár én az említett körutamon nem éreztem hiányát, de vigyáztam is a vasra, amennyire lehet. Aztán érdemes még SRV-t is vinni, mert nyersanyagra sok minden szintetizálásához szükség lehet (pl. ugrótávot is tudsz növelni - "jumponium"-nak szokták becézni
), valamint azért mész nézelődni, hogy egy-egy mutatósabb bogyóra le is tedd magad és furikázz kicsit. 
Coloniára az ottani mérnökök miatt érdemes kimenni és feloldogatni őket, hogy aztán blueprint-eket tudjál pin-elni náluk. -
gentlelynx
tag
válasz
Attila 1984
#42358
üzenetére
Nincsenek "korlátok"... csak későbbre halasztott lehetőségek
-
gentlelynx
tag
válasz
Morpheusz.
#42357
üzenetére
Alapvetően azért szerintem érdemes szétválasztani az "explorerkedést" a "neutron sztrádától"... Amikor felfedezel, akkor nem annyira a nagy ugrótáv a lényeg, hanem, hogy minél több rendszert meglátogass, az ott lévő bolygókat scanneld, esetleg leszállj valahova nézelődni, "fényképezkedni"...
A neutron-nak akkor van értelme, ha konkrét céllal akarsz eljutni távolabbi helyekre, pl. colonia /SagA vagy valamelyik csillagködhöz, guardian site-hoz, stb. (Vagy akár ezek közül bármelyiktől vissza a bubi-ba.)
Felfedezőknek az ugrótáv egyrészről arra jó, hogy nehezebben kerülnek bajba, ha csak messzebb van tankolható csillag, illetve az alap ugrótáv képezi alapját a neutronos szorzónak. Bubin belüli közlekedésben meg egyértelműen arra jó, hogy hamarabb odaérj valahova, könnyebben elérhetőek a mérnökök vagy akár a küldetések célpontjai.
Én amikor a Coloniáról mentem SagA-hoz a galaxis síkjábó felfelé indultam először és ott sikerült zsinórban olyan útvonalat találni (nem segédprogrammal) a térkép segítségével, hogy gyakorlatilag neutrontól neutronig ugráltam. Pesze ezek között volt olyan is ami nem használta ki a max. ugrótávot, de így mégis gyorsabban átértem. Ezt az utat viszont egyáltalán nem nevezném explorerkedésnek... ez tényleg csak utazás volt. (Leszámítva, hogy egy csomó neutron first explós volt így is
) -
gentlelynx
tag
válasz
Morpheusz.
#42354
üzenetére
Nem kell akkorát ugranod, ha van közben becélozható rendszer, viszont azt "kézzel" kell megtenned. A neutronos route "ajánló" csak irányadó, de nem azt jelenti, hogy képes leszel neutrontól-neutronig 1-1 ugrással eljutni.
Én úgy szoktam csinálni, hogy a feltöltött ugrótáv alpján választok egy - a következő neutronhoz - közelebbi célpont rendszert. Ha ügyes vagy, akkor 2-3 ugrással már ott is vagy a következő csóvánál.
(Remélem jól értettem a problémát
) -
gentlelynx
tag
válasz
Cooper911
#42017
üzenetére
Bizony! De jó kis kaland volt!
Egyébként az oldal megvan még: Lab 69 Xeno
Annyira nem népszerű már, mint akkor volt, az jól látszik a grafikonból, viszont úgy tűnik "életben" van az oldal...
Bár nekem úgy tűnik a "Previous target" alatt nem frissek az adatok. (Annó úgy "javították", hogy leszedték
) -
gentlelynx
tag
válasz
gentlelynx
#41991
üzenetére
Hihetetlen, hogy telik az idő... 2018 decembere volt

-
gentlelynx
tag
válasz
-ZeeZee-
#41990
üzenetére
Értettem elsőre is, csakhogy én valamikor a múlt év eleje környékén szeleteltem (vagy lehet, hogy még korábban, már nem is emlékszem pontosan) és azt már nem szedi be utólag. Ebből gondolom, hogy ez valami új statisztikai elem lehet. Nincs jelentősége, úgy is lesz még Targoid írtás előbb-utóbb, emiatt nem fáj a fejem

(Meg is nézem, hogy mikor lehetett az Oitbi védelmére összehívott akció...) -
gentlelynx
tag
Igen, jól tudod, elite-ként számolódik mindegyik. Annó én is így húztam meg rendesen a combat elite felé vezető utamat... 2000-nél is több scout-ot felszeleteltem, de az inara nem mutat egyet sem, pedig abban az időben még használtam az edmc-t... Ez valami új fícsör az oldalon? Mióta van?
-
gentlelynx
tag
válasz
gentlelynx
#41962
üzenetére
Mekkora ziccert hagytam ki!

"Öngyújtókból és hajvágókból épített űrjármű!!" = Clipper
-
gentlelynx
tag
válasz
orientcx
#41961
üzenetére
Azt se felejtsük el, hogy azért manapság a "forum" eléggé a retro ágát képviseli az eszmecseréknek, kérdés-válasz szintérnek... a discord él és virul és pörög is hálistennek, de való igaz, hogy ezek a jól összeszedett, megfogalmazott kérdések és az azokra adott szintén a teljeskörűségre törekedő válaszok most valahogy háttérbe szorultak.
(Ja és keresni is mennyivel jobb itt!)
Azért én is gyakran benézek, hátha van valami új.
...de azért néha az is elég, ha megtudom, miért ne vegyek öngyújtót/hajvágót/birodalmi űrjárművet
-
gentlelynx
tag
válasz
raymi16
#41911
üzenetére
Nem vesztettél sokat...
FDEV tanult a szeptemberi hibáiból, így kapásból meg tudta őket ismételni...
Bug hegyek, lag-ok és olyan bent maradt hibák, amikről azt mondták, hogy megcsinálják.
Rendszerbe lépéskor szaggat,
Com panel hibáit nem javították,
Combat Zone-ok hibásan működnek (Low,Med,High egyaránt)Amit megcsináltak, az a női npc crew hangja. (Köszi apu.)
Hír viszont, hogy még ma jöhet egy hotfix:
Greetings Commanders,
Thank you for your patience while we investigated some of the issues that have arisen during the January Update. We have determined the cause of the stuttering issue that players have experienced upon exiting hyperjump and we will shortly be releasing a patch to fix this. Please see below for when the fix will be released on your platform:
PC - Wednesday 15 January at 12:00 UTC
Xbox and PS4 - Next week (beginning Monday 20 January) - Exact date to be confirmed -
gentlelynx
tag
válasz
aerosmith
#41909
üzenetére
Változó, ezért nehéz tippelni...
Elvileg már hallani olyan híreket, hogy be lehet lépni, de még nem tudom megerősíteni.
Olyan is volt már régebben, hogy elindult, aztán újra leállt... Szerintem érdemes megvárni az itteni idő szerint 15h-t, de van ahol már (steam) tölthető a frissítés. -
gentlelynx
tag
válasz
orientcx
#41902
üzenetére
Én emellett annak örültem volna, ha már kiválasztom a kép alapján a sok elfuserált karakter közül a leginkább elviselhető ábrázatút, hogy ott üljön a hídon a számára fenntartott székben. (és ne magamban kelljen beszélnem...)
Félek, azonban, hogy ez a "nem hal meg" csak egy igazolás lesz arra, hogy igazán nincs is a hajón, hisz a fighter-t is távolról irányítja...
Csak akkor azt nem értem, mi a csuda lehet az a crew quarters... vagy mi..., amit a boxedes modulvideókon mutogatnak...
De most tényleg! Miért nem látható a felbérelt pilóta holo-ja?
-
gentlelynx
tag
válasz
Djuree
#41754
üzenetére
Ha beállsz Li Yong-Rui-hoz és eléred nála az 5-ös szintet, akkor kétszeresét kaphatod a felfedezés adatokért.
Egyébként meg olyan helyen érdemes leadni, ahol az adott állomás annak a frakciónak a birtokában van, akikkel szeretnél jóba lenni, esetleg jobban fizető küldetések reményében. -
gentlelynx
tag
válasz
raymi16
#41656
üzenetére
Ó, teljesen megértelek!
Nekem is sokszor kezdett a vörös függöny leereszkedni egy-egy ilyen story hallatán és hazudnék, ha azt mondanám, hogy az én fejemben nem fordult meg hasonló gondolat az ilyen kis lelkinyomorékok móres oktatásáról, több szemeszterben...
Én egyszer figyelmetlenségből open-ben mentem be Shinrartára a mindenes Pythonommal... Hát izgalmas percek voltak, annyit mondhatok. Végül élve megúsztam, de szerintem ez csak a midikloriánok műve lehetett, mert a több hullámban érkező támadásokkor valahogy sikerült mindig ráérezni, hogy hogy fussak
És itt azért az is megemlíteném, hogy a támadók nem egyedül voltak (3 fős wing) és nem egyforma fitt-ekkel. Mindig volt valami, amiben az egyik erősebb volt és azt vetették be.
Egy szó, mint száz, óvatosnak kell lenni a bosszúval is.
-
gentlelynx
tag
És azt is tegyük, hozzá, feltételezve, hogy sikerül összehozni az instát, hogy azért a genkerek között akad jó pár profi PvP játékos, akinek alkalmasint nem okoz gondot egynél több ellenfél legyűrése. Megfelelő fitt-el egy olyan hajó ellen is kiválóan helyt tudnak állni, amiről PvE szinten azt gondolnánk, hogy "verhetetlen".
-
gentlelynx
tag
Stignora parancsnok neve ismerős valakinek? Esetleg itt is jelen van?
Ismerkedési szándékkal friend request-et küldött a játékban, de nálam nem így működik a dolog. (Ha egyéb csatornán nem veszi fel velem a kapcsolatot, akkor sajnos el kell utasítanom.
) -
gentlelynx
tag
Én is először T9-re gondoltam bányászat kapcsán, aztán pont a Krait lett, ami végül is bejött... Bevallom, eddig nekem sosem volt türelmem addig kint maradni, míg telepakolom, bár azt is hozzátenném, hogy úgy is éreztem, hogy elkerült a "bányász-szerencse"... Általában hamarabb elfogytak a limpetek (szintetizálni nem volt kedvem), így beletörődtem, hogy annyi a zsákmány, amennyi és inkább mentem eladni. A jó hely keresése és a kalózok ID-jének kivédése pedig pont egy olyan dolog, amire a Krait kiválóan alkalmas.
-
gentlelynx
tag
Pár napja nem jártam erre, jó kis "termést" összehoztatok

Szóval a kérdésre, úgy láttam nem érkezett még reakció (ha mégis, akkor bocsi) így a választ szerintem a Segédletek alatt a "FOV értékének utólagos növelése" címszó alatt találjátok.
A módosítások előtt a mentés hasznos lehet, de erre ott is találtok figyelmeztetést. -
gentlelynx
tag
válasz
Submarine
#41442
üzenetére
A HUD-al mindig variálnak valamit... Gondolom azért, mert ez mindig elsőként látható és a pszichológia az, hogy "látványos dolgokat csinálnak". Nekem annyira nem zavaró... A DC megtalálja akkor is, ha el sem olvasom
Kis járművön, ahol nincs DC-m, ott meg eddig mindig megtaláltam a helyem a placcon 
Sajnos nagyon sok "apróbb" hiba van, amivel foglalkozniuk kellene... Ebben úgy tudunk segíteni, hogy egyrészt bejelentjük, másrészt, ha már van róla bejelentés, akkor megtámogatjuk a hibajegyet a https://issues.frontierstore.net/ oldalon. (Mondjuk ez sem egyszerű néha... Rátalálni egyáltalán egy-egy hibára...
) -
gentlelynx
tag
Sajnos én úgy látom, hogy saját magukat hozták tényleg nehéz helyzetbe a bug-gyár bevezetésével. Tesztelés nélkül ez már túl komplex ahhoz, hogy ne az utóbbi frissítés utáni helyzet alakuljon ki. Ezen változtatni kell, ezt felismerték. Sajnos ez a felismerés nekünk most fáj. Viszont biztos, hogy jobban fájt volna, ha ilyen színvonalon adják ki a FC-t.
Sajnálom én is és türelmetlen is vagyok, de lehet (sőtt biztos), hogy még mindig így jártunk jobban. (Bár azért azt se felejtsük el, hogy a bétás időszakban is voltak az éles játékba bekerülő hibák, de reméljük így tényleg kevesebb gond lesz!) -
gentlelynx
tag
válasz
wollnerd
#41401
üzenetére
A roccat pg-jét ismerem és használtam is (egy gép elszállásig), most viszont megpróbáltam feléleszteni és erős makacskodásba kezdett. (Persze tűzfal újrataníttatása, meg ezek megvoltak.) Sajnos odalett a grid-em, így megpróbáltam újat definiálni, de vagy én mutatom a szenilitás jeleit, vagy valami nem stimmel most a progival, de eddig a siker elkerülni látszik. Kezdődött ott, hogy az oldalukról már a letöltő link sem működött, így csak a szerencsében bízhattam, hogy valahol egy pendrive-omon még van egy példány a telepítőből... (Ezzel együtt egy nagyszabású terv is megfogalmazódott bennem, hogy rendet kéne csinálni ezen kis eszközök házatáján is
)
Egy szó mint száz, egyelőre félretettem a power-grid vonalat. (Jó lenne egy kicsit szélesebb választék az ilyen eszközökből... nem is értem, hogy miért ilyen szűk a kínálat...) -
gentlelynx
tag
válasz
wollnerd
#41391
üzenetére
Nos, ha már "említést érdemeltem", azért annyit elmesélnék, hogy végül nem kimondott makrózás lett a vége, hanem csak az x52 egyik módjában a gázkaron, az sc-ben egyébként nem használt gombokra rádefiniáltam billentyűzet lenyomásokat (térkép és ctrl+v).
A tapasztalat alapján az érzelmeim ezzel kapcsolatban vegyesek. Egyrészről az egészet azért csináltam, mert kényelmetlen volt ezek miatt lenyúlkálni a billentyűzetre és ez most lényegesen jobb lett.
Viszont amire nem számítottam, az a macera az aktiválással, illetve visszaváltás, amikor már nincs ezekre szükségem.
Kezdjük ott, hogy ahhoz, hogy az x52 megfelelően működjön, minden egyes alkalommal el kell indítani az 'eszközök és nyomtatók' közül a hotas ikonján a játékvezérlő beállítását és ott még a tulajdonságokat (ez összesen +4 ablak megnyitása, ha csak valaki nem tudja, hogy mit indít el a windows, amikor a játékvezérlő tulajdonság ablakát nyitjuk meg (!)
).
A definiált profil kiválasztása csak ezután jön, viszont itt a tulajdonság ablakot le kell okézni, hogy tényleg aktiválódjon. Aztán amikor visszaállnék normál üzemmódra, akkor jön a meglepetés, mert bizonyos gombok nem kapják vissza a funkciót. Tulajdonságok újra megnyit és ismét jó. (Itt valamit a logitech nagyon elbarmolt a driver-ben...
) Lehet, hogy valamit én nem csinálok jól, de máshol is azt olvastam és tanácsként is ezt kaptam, hogy ezt bizony minden egyes alkalommal el kell játszani.Bocsánat a bő léért...ha zavaró, küldjetek a böllérért
-
gentlelynx
tag
Helyi idő szerint 16h-kor fissítést kapunk. Leállítják a szervereket...
Pontosabban... újraindítják… (ha minden igaz...)
Viszont közben már módosították az időt UTC 1500-re, úgyhogy én itt feladom
-
gentlelynx
tag
válasz
orientcx
#41336
üzenetére
Addig bizgeráltad a BGS-t, hogy magad alá vágtál

Az "üres" cz nem ritka egy-egy ilyen bugdate után, sajnos...
Én azt nem értem egyébként, hogy miért csinálja azt, hogy a wing-es cz küldi jobban fizet kevesebb célpontért, mint a sima. Pl. egy egyszemélyes küldi fizet 10 millát 60 ellenség kilövéséért, míg a winges válozat 30 millát fizet 45 ellenséges hajó likvidálásáért... Ebben hol van a logika? -
gentlelynx
tag
Azért azt itt is mindenképp érdemes megjegyeznünk, felhívni rá a figyelmet, hogy frissítés előtt mindenki mentse a beállításait (bindings), mert volt olyan akinek elszállt!

-
gentlelynx
tag
válasz
4580693
#41313
üzenetére
Ha elfogadsz egy javaslatot; ne az inara alapján ellenőrizd a modulokat, hanem magában a játékban, vagy ha mindenképp kívülről szeretnéd csekkolni, akkor az EDSM-ben elérhető coriolis (vagy ED shipyard) interfésze(ke)n keresztül. Nekem többször volt már, hogy az inara nem jól mutatta valamiért. (Hónapokig nem is látta a modult az egyik hajómon, aztán egyszer csak ott volt.) Szerintem a ticketet sem fogadnák el inara információra hivatkozva...
@Duvi: Hurrá!! > "Corrected the schematic of a targeted starport to match its actual orientation"
-
gentlelynx
tag
Bugos most az állomás hologram kijelzése, így csak akkor tudod, hogy ténylegesen merre áll, ha kijelölöd. SC-ben hiába van kijelölve, rosszul jelzi és igaz ez és a normál térben is, míg - mint említettem - ki nem jelölöd az állomást. Az állomás a bejáratra merőleges tengelyen forog, így azért kitalálható az a két lehetséges oldala, ahol lehet a bejárat. Sok esetben reklám kivetítések segítik oldalról felismerni, hogy hol van, illetve a hajók mozgása is segíthet rátalálni. Elvileg a bolygó felé kellene néznie, de mostanában olyan érzésem van, mintha ez sem stimmelne...(bizonyítékot még nem szereztem rá, jobb dolgom is volt...) Remélem javítják hamar ezt a hibát, mert nagyon megnehezíti a gyors ránavigálást és engem spec nagyon zavar. Utálok az állomás körül driftelgetni... (bár a hajó scan-ből adott data gyűjtögetésnek jót tesz... állandóan tele lesznek a tárolóim

@Duvi: Sikerült rájönni, hogy mi okozta a hotas hibát... valamiért a Cluch mode beállításánál "visszakúszott" a pipa és az ismételt beállításánál nem volt elég az apply gomb, kellett az OK is.
Erre úgy látszik érdemes lesz mindig visszanézni, amikor indítom a cuccot. -
gentlelynx
tag
válasz
gentlelynx
#41286
üzenetére
Nem értem... Nekem már egyszerűen a profile teszt ablakban sem akar csinálni semmit.
T6-ra rádefiniáltam egy Ctrl+V kombót, de nem csinál semmit. Amikor egérrel rákattintok az OK gombra, akkor bezzeg kiírja a mouse buttont…
Pedig érzékeli a hotas gomokat, mert amikor megnyomom akkor a setup grid-ben rááll... -
gentlelynx
tag
Üdv, Parancsnokok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni X52-vel kapcsolatban!
Szerettem volna SC repülés közben bizonyos gázkar gombokra keyboard billentyű lenyomást (illetve kombót) definiálni. (Térkép, útpont beillesztés vágólapról.)
Úgy gondoltam első körben, hogy ez a profilokkal sikerülhet, azonban kudarcot vallottam. Olyan gombokkal próbálkoztam, amik egyébként SC-ben nem működnek, illetve hatástalanok. Sajnos hiába állítottam be és töltöttem be a profilt, az átváltás után (Mode2) továbbra sem történik semmi, mintha a játék felülírná az én definíciómat. (Ami mondjuk nem lenne meglepő.)
A kérdés első fele inkább az lenne, hogy akkor mire való a Mode1,2,3... egyáltalán van-e értelme ED alatt?
A másik, hogy milyen megoldást tudnátok javasolni arra, hogy legalább a belillesztés (Ctrl+V) kombót rá tudjam tenni valamelyik gombra a gázkaron?
A válaszokat privátban is megköszönném! -
gentlelynx
tag
Arról lehet esetleg közelebbit tudni, hogy mi volt az a komoly bug?
Hallani már valamit arról (itt-ott), hogy mikor akarják javítani az SC-ben a bázis megközelítés tájolását? (Egyébként én abban sem vagyok biztos, hogy a hologram fordult el... mostanában olyan hülye szögben találtam több bázist is a bolygóhoz képest, hogy elgondolkodtam...) -
gentlelynx
tag
válasz
orientcx
#41218
üzenetére
A leg valószínűbb válasz, valószínűleg az lesz, hogy a "tick eljövetelére csütörtökön hajnal tájt számíthattok kelet felöl"
Szerintem a helyi idő szerint 9h körüli tick lesz ennek a nullázója.
Egyébként nagyon hamar összejön a 400, úgyhogy nem para. Vannak persze most is (mint a bányászatban) élmunkások, akik pár óra alatt kigrindelik, de nekem se jutott már begyűjthető vasárnapra, mert mind meglett szombatra
úgy, hogy igazán nem gyúrtam rá. -
gentlelynx
tag
válasz
cabala1
#41193
üzenetére
Én trédelgedtem* és nem volt fagyi, sőtt most azt sem csinálta, hogy egy másik matinál beállított cserealapot átemeljen az új cserébe, ezzel megbolondítva az egészet.
*Érdekes, hogy eddig olyanok jöttek, hogy "így-úgy bányásztam, ronggyá kerestem magam vele", most meg, hogy ki tudja hamarabb összehozni a heti arx cap-ot
#(41182)Raymond: Köszi!
-
gentlelynx
tag
Más is észrevette, hogy az állomások hologramja elfordult? Eddig egész jól rá tudtam navigálni szemből az állomásra, de tegnap este úgy oldalra dobott ki, hogy csak néztem, pedig pont szemből kellett volna...
Mert ügye eddig úgy volt, hogy ha a bejárat kicsit balra lefelé néz (fordított, de hasonló szögben mint a hajó hologramjának orra balra felfelé), akkor pont szembe kaptuk régen az állomást, de most teljesen az oldalába érkeztem. -
gentlelynx
tag
Ma kaptam egy randi-felhívást egy újnak tűnő mérnöktől...
Cloe Sedesi a boszi-buksi szektorból...
-
gentlelynx
tag
válasz
Raymond
#40777
üzenetére
Azért erre lehet, hogy jönnek majd a cáfolatok...
Most így érzed, de ezért is írtam, hogy jó téma a tuning, mert sosincs vége
Attól is függ, hogy milyen egyéb tulajdonságokkal bír a hajód, illetve milyen tevékenységre akarod használni.
Soha se mond, hogy soha, mert lehet, hogy el fog jönni a pillanat, amikor szükségét érzet majd egy másik fajta blueprint-nek. Nem csak thruster-nél vannak jelentős különbségek, találkozni fogsz még sok másik modulnál hasonló dilemmával. -
gentlelynx
tag
válasz
Raymond
#40775
üzenetére
Vicces azért ez a téma, így jobban belegondolva... írod, hogy "nem harc"... tehát kitérés, fegyverhasználat nélkül...
Ettől megint tud más megvilágítást kapni a téma - csak, hogy ne legyen egyszerű a döntés és saját magamnak is tudjak ellentmondani![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Szóval itt megint felmerül, hogy egy G3 esetében kb. 7%-al tud nagyobb lenni a boost sebesség a dirty-vel
Menekülés esetén viszont ez szignifikáns lehet.
Fegyverek miatt nincs további hőtermelés, max. az FSD tölt közben, amitől összeadódva már jelentkezhet túlmelegedés.
Ez a szép ebben, ki kell próbálni, hogy mi fog neked leginkább megfelelni...
(Számolás alapja: Krait Phantom 6A Thruster) -
gentlelynx
tag
Közelebb visz a döntéshez, ha különbséget teszünk PvE és PvP között, mert előbbi esetén bőven elég a clean, persze ott is lehet gyúrni a gyorsabb manőverekre a dirty-vel, de lényegi hátrányt nem szenved az ember, szerény véleményem szerint. Kis rutin megszerzése, és egyéb felszereltségben megfelelő hajó összerakása után úgysem lesz gondot okozó npc ellenfél... Ha viszont egyből a PvP a cél, akkor feltétlenül menjen a dirty, bár az a tuning során biztos, hogy nagyobb odafigyelést igényel, különben saját magán "ejt sebeket"...
Azt is érdemes mérlegelni, hogy ügye most egy max G3-ról beszélünk, annál is más a +hő, vagy mintha G5-re gyúrnánk... -
gentlelynx
tag
válasz
Raymond
#40768
üzenetére
Egy modulra csak egyféle módosítást tudsz eszközölni, így vagy egyik, vagy másik...
A Dirty kicsit nagyobb mozgékonyságot biztosít, viszont melegszik, a Clean kicsit visszafogottabb a menőverezésnél, viszont nem melegszik. Alapvetően "meleg" hajóra érdemesebb a clean, viszont ha nem melegedős úgy egyébként, akkor érdemes kipróbálni a dirty-t.
Én clean-eket használok általában, eddig nem volt "hiányérzetem", de az biztos, hogy a dirty harci manőverekre jobb, viszont lehet, hogy dobálni kell közben a heat sink-eket, vagy valami thermal vent-es fegyóval hűteni a vasat... -
gentlelynx
tag
válasz
-ZeeZee-
#40754
üzenetére
Vagy másik lehetőségként mérlegeled, hogy mennyi idő alatt járod meg a Coloniát és ott Mel Brandon barátunknál feltornászod magad és bepineled nála... Aztán vissza a bubiba és meg is van az Elite explorer rang.

(De ki tudja meddig lesz túszul ejtve Palin-bá...)
[link] -
gentlelynx
tag
válasz
4580693
#40701
üzenetére
Nem tudom ügye, hogy milyen szinten állsz a hajód tuningolásával, de az én tapasztalatom az volt, hogy a fejlesztési sorrendben először a védelmi, illetve hajtómű modulokat érdemes fejleszteni, mert ezek óvnak meg a váratlan helyzetekben, nem a fegyverzet. Eleinte mindenképp a "szégyen a futás de lóf#** a seggébe aki kerget" elvet vallottam, viszont az biztos, hogy nap vagy bolygó közelében nem érdemes birkózni az interdict-el, mert csak belerántanak. Gáz le és csak az irányt kell megpróbálni tartani, így azért több az esély, hogy távol tudsz maradni a kritikus zónáktól és az FSD meghajtó is hamarabb lehül. Aztán csak boost-boost és elugrani, amilyen hamar csak lehet.
-
gentlelynx
tag
válasz
4580693
#40685
üzenetére
Egyébként meg miért itt akarsz Corvette-et venni?
49LY-re van onnan LHS 20, ami már Li Young-Rui fennhatóság alatt van és Ohm City-n olcsóbban megvehetnéd... (Mint általában mindent a kínaiaknál...)
(100 Ly-en belül még 12 hely van ahol szintén van ilyen és kínai... Forrás: eddb.io) -
gentlelynx
tag
válasz
4580693
#40687
üzenetére
Azért azt nem egyszerű megjósolni...
Ahogy néztem, jelenleg két háború (4 frakció között) zajlik, amikről elképzelhető, hogy egyik vagy mindkettők befejeződik valamelyik fél győzelmével. Ilyenkor a harci küldetések visszaesnek és ide-oda szállítós, árubeszerzős mindenféle szokott lenni (áru, courier).
Ma előbb-utóbb úgyis kiderül
-
gentlelynx
tag
Azért lehet, hogy van számodra is fény az alagút végén...
Ezen az oldalon olvasom, hogy "Független-hez csatlakozva: Minden hatalom hajója után kapsz meritet.".
Ez alapján csak meg lehet próbálni a csatakosabb utját a meritfarmolásnak![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
De a puding próbája az evés; szerintem a héten én is elmegyek leszerződni és ruhabálát bontogatni a kínainak, aztán hátha ad valami szaftosabbat is a triád...
Ez a pack-hound tényleg látványos... -
gentlelynx
tag
Azért szerintem nem olyan vészes...
Egyébként meg írták már itt is talán, hogy nem kell a 4 hét alatt végig megfeszülni, hanem az utolsó héten kell egy kicsit odatenni a témát, hogy a tantestületi ülésre összejöjjön a bizonyítványra való és akkor bezsebelheted a jutalmat
Az azért látszik a wiki-ből is, hogy kinél fogsz tudni lövöldözni is... Egyébként meg BH-t mindenhol gyűjthetsz, ha már a vérszomjaddal végkép nem bírsz
-
gentlelynx
tag
Igen nála is inkább a szállítgatás játszik, mint a kékhajú leányzónál...
Itt meg tudod nézegetni a power-eket és az adatlapjukon az 'Ethos' alatt látod, hogy milyen jellegű küldetésekkel tudod kielégíteni a Praparation/Expansion/Control törekvéseiket.Szerk: Lehet, hogy ezen a lapon még inkább áttekinthető...
-
gentlelynx
tag
válasz
WhiteHawk24
#40635
üzenetére
Kétség kívül Pho módszere sokkal izgalmasabb (bár ez inkább a tharg-probe-ok megszerzéséről szól), mint ahogy én szereztem, ugyanis én olyan küldiket vettem fel, amik kifizetésekor választható volt ez a cucc. Nem emlékszem, hogy különösebb gondot okozott volna a 12 db megszerzése...
A scannert egyébként rá kell tenni firegroupra és megfelelő távolságról le kell scannelni a kijelölt cargo-t. (Csík fusson végig, ami jól láthatóan elég lassú.) -
gentlelynx
tag
Én egy ehhez kísértetiesen hasonlító Python-t raktam össze mérnök előtt, de valahogy nem állt a kezemre, vagy ügyetlen voltam, de állandóan futnom kellett...

Azt mondjuk érdemes volna vizsgálni, hogy mennyit számít valóban a mérnökölés és mennyit a gyakorlat, amit az ember összeszed a harcok során... Mondjuk emiatt tuti nem rakok össze egy mérnököletlen verdát

Jó nekem így
A mostani Python meg aztán utasszállításon és bányászaton kívül bármire is jó
-
gentlelynx
tag
válasz
Raymond
#40617
üzenetére
Felszíni szondázással talált geologiai, biológia képződményeknél sok 4-5-ös raw anyagot lehet találni HMC-ken, így szerintem sokkal gyorsabban össze lehet hozni az anyagokat, mint akár egy évvel ezelőtt...
A HGE jelforrásoknál meg ugyanez a helyzet a gyártott anyagok terén.
Szerintem ez már sokkal-sokkal gyorsabb, mint amikor én ezzel elkezdtem foglalkozni.
Ha meg rászoksz arra, hogy úton-útfélen, állomások környékén szkennelgeted a hajókat, akkor az adatok is gyűlnek. Ez utóbbit Encoded Emission jelforrásoknál is lehet találni, néhány alacsonyabb-közepes manu-mati társaságában.
Ezután már csak trader-eket kell használni és szépen csereberélni, ami kell. -
gentlelynx
tag
válasz
Raymond
#40615
üzenetére
Low-ban kevés forgalom mellett kevés a rosszfiú és van rendfentartó támogatás. High és HAZ között inkább az az alapvető különbség, hogy az előzőben még előfordulnak rendfentartók, míg utóbbiban nem (illetve nem emlékezetes a jelenlétük
), valamint itt a rosszfiúk is jelentősen többen vannak, jobban tömörülnek wing-be, erősebbek, nagyobbak. Szóval ide tényleg kell a védelem is, meg a tűzerő.
A mérnököletlenség viszont nekem nagyon nem jött be. Bosszankodtam is rajta (kezdetben), hogy kiadok egy nagycsomó credit-et és ócskavassal furikázok... A mérnökölés a harchoz szerintem elengedhetetlen. A manőverezési képességtől, a védelmen (pajzs, burkolat) át, a fegyverekig, mindegyikben igen jelentős szerepe van. Konkrétan én azt vallom, hogy össze se lehet hasonlítani a két állapotot. Más dimenzió.
Ráadásul a mérnökök feloldagatása és kihasználása egy olyan élvezetes flow-t ad a játékmenetnek, amit kár kihagyni. Nagyon jó élmény volt és nem mellesleg meg is tanítmindenrerengeteg dologra, amit a játékban érdemes látni és tudni.
Talán egy negatívuma van, az pedig az unalomig végzett nyersanyag gyűjtögetés
Érdemes a ritkább anyagokat gyűjtögetni és azokat cserélgetni alacsonyabbra, mint fordítva... -
gentlelynx
tag
válasz
Raymond
#40611
üzenetére
Erősen kisérleti jellegű még a Python, de most ezek vannak próbálva:
A felső két nagy helyen gimball beam van overcharge ill. efficient thermalvent-el
Alul egy turretes fragment szintén overcharge-al...
A 2-es helyeken meg turret MC-k szintén vegyesen overchage és efficient és az egyikre érdemescorrosive shell effectet tenni és persze mindegyiken g5-ig van pörgetve a mérnök.
Hangsúlyozom, hogy ez max. csak NPC ellen lehet hatásos és van ennél jobb fitt is.. -
gentlelynx
tag
Mondjuk, most így látva a vasat, amivel tolod, én lehet, hogy kicsit átértékelem a korábban leírtakat... Ugyanis én Python-nál kisebb hajóval nem csináltam ilyen küldit, így lehet, hogy azért így valóban több idő lehet.
Az igazán "darálós" nálam a Corvette, amivel azért tényleg egy ráfordulásból megvan a "vetkőztetés" és egy másikból (ha nagyon fürge) meg pukkantás...
Kisebb vassal valóban elnyúlhat egy kicsit találkozó, bár biztos több kört rám versz rutinban a fixed fegyverekkel...
Az FDL nálam még csak terv, de pont azon agyaltam, hogy mivel a huge alul van, így inkább pont ide rakok fixed-et, amivel akkor durrantok, ha tuti közel vagyok, egyébként meg a kicsik gimballal szórnak... -
gentlelynx
tag
Massacre küldiknél is sokszor van, hogy érdemes a FSS-t használni, így hamar megtalálod a "rajokat". Ezenkívül érdemes tájékozódni, hogy a célrendszerben van-e High vagy HAZ bányászkörnyék vagy esetleg CNB, mert ha nincs, akkor valóban sok idő eltelhet a várakozással. Azért ezeknél több nap a teljesítés, ha wing-eset veszel fel, akkor általában 6 nap körül szokott lenni. (Sima Assasinate-nél viszont a wing-es elég "keményre" szokott összeállni, mivel ott a wing tényleg szükséges a fő célpont védelmét szolgáló csapat leszedésére, úgyhogy ezekkel vigyázni kell. Partner nélkül én konkrétan, hanyagolom.)
Mostanában én is ráálltam az ilyenekre, de vagy szerencsém volt, vagy nemtudom, de nekem kb. 1 óra volt maximum egy 37-50 között kijelölt cél kiiktatása még úgy is, hogy volt amikor a rajok között rendre 9-11k Ls távolságokat dobált. Ezeknél a rajoknál inkább az a gáz, hogy hamar elugranak, így egy körben általában 4-et sikerült leszedni, de nem volt ritka a 6 sem, mire kereket oldottak a túlélésre játszók... -
gentlelynx
tag
Az időkorlát a mission-nél azért van, hogy ne tankoljál be kismillió küldit, aztán "majd valamikor" megcsinálod, mert az egyrészt bálathatatlanul bekavarna a BGS-be, másrészről meg újabb könnyítést jelentene az amúgy sem túl nehéz pénzgyártásban. Szerintem pont az az "életszerű", hogy egy küldetésre megadott idő áll rendelkezésre. Ha bukod, akkor bukod... jobb esetben büntetés nélkül, ha meg nem figyeltél, hogy a nem-teljesítés szankcionálva van, akkor te fizetsz (meg).

Szerintem ne stresszelj ezen, dobd el, ha nem megy, de ne vegyél fel olyat ami túl bonyolult vagy sok időt vesz igénybe. Egy Courier vagy áruszállítós küldi, a távolság függvényében nem vehet igénybe többet, mint ~30 perc... Ennyi játékidő meg (ha csak ennyi jut) kell a kikapcsolódáshoz minimum
-
gentlelynx
tag
Azért majd lehet, hogy érdemes lesz megfigyelni az árváltozásokat a szeptembertől bevezetésre kerülő in-game valutáért vásárolható szépészeti termékeknél... Félek (burkolt) "áremelést" fogunk tapasztalni...
Arra is kíváncsi lennék, hogy lesz-e valamilyen "jóváírási" képlet az eddig játékban töltött idő, ill. teljesítések alapján...
És jól értettem; ez konzolos világban már egy ideje létezik? Akkor azért lehet, hogy egy-két kompenzációs igény be fog futni FDEV-hez a PC-s oldalról...
Arra is kíváncsi lennék, hogy ez a változás inkább visszaveti, vagy előremozdítja majd a tervezők munkáját, hogy új és újabb külcsínt dobjanak a piacra? (Holo-me cucc nem is tudom, hogy mikor jött ki utoljára...)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Apple asztali gépek
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen processzort vegyek?
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo Miix 520-12IKB : i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 12" 2K Touch I Cam I W11 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3285
- Apple Watch Series 9 45mm GPS Starlight 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


, akkor az valószínűleg előbb-utóbb csak rápróbálkozik az ID-re...
)

, de így tanulunk... Most már, ha "keletre" megyek, mindig a Jackson's Lighthouse-on át vezet az utam és visszafelé is érdemes beiktatni.

)
Erre úgy látszik érdemes lesz mindig visszanézni, amikor indítom a cuccot.

