-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #35434 üzenetére
Szia!
Üdv a csapatban! Sajna nincs kimondott balkezes hotas A T.16000M -et szoktuk javasolni két példányban, mivel ez átszerelhető jobb és bal kézre is. Gázkarként is lehet használni a joyt.[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz ForRedGlory #35434 üzenetére
Duvi mester jól mondja, csak annyival egészíteném ki, hogy bár valóban használható gázvezérlésre is egy második joy, de az nem lesz teljes értékű sajnos, mivel a joy-t a centeren kívül nem lehet fix pozícióba állítani. Tehát ha pl. folyamatos 75% tolóerőre van szükség, akkor a joyt ezen az értéken kézzel kell tartani, nem lehet fixen ott hagyni a kívánt pozícióban, mint egy rendes gázkart.
A tudomány a valóság költészete!
-
wollnerd
aktív tag
válasz ForRedGlory #35456 üzenetére
HOTAS-os FCS T16000M van nekem is!
Az a jó hogy a gázkar (TWCS Throttle) és a botkormány (T.16000M) külön-külön van, külön usb-ből jönnek ki, tehát fel lehet cserélni a helyüket, így a te esetedben sztem simán lehet a botkormány bal oldalon és a gázkar a jobb oldalon. Botkormányt pedig egy két kisebb alkatrész segítségével átalakítható bal/jobbkezesre.Én jobbkezes vok és innen a Bluechipből vettem.
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Vesa
veterán
válasz ForRedGlory #35511 üzenetére
Itt van egy...Hogy jó-e, azt nem tudom megmondani, mert nem ilyen setup-ot használok.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
wollnerd
aktív tag
válasz ForRedGlory #35511 üzenetére
Itt egy másik, egyenesen a Thrustmaster support oldaláról. [link]
Bár sztem elég érdekes lenne inkább két botkormánnyal irányítani a játékot, mint hotassal.
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #35680 üzenetére
Mert az Angliai szerveridőt mutatja. Ezenkívül a játékban felvett küldetésekben megadott idő is ehhez igazodik! Nem lehet változtatni rajta
-
Mister_X
nagyúr
válasz ForRedGlory #35710 üzenetére
Tolass.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Vesa
veterán
válasz ForRedGlory #35710 üzenetére
Max gázon fordul legrosszabbul a hajó. Na éppen ez az, ahol egy Hotas előnye megnyilvánul a külön gázkarral. Forduló előtt vedd vissza a tolóerőt 35-55% közé, akkor sokkal jobban fog fordulni a hajó. A hatékony manőverezéshez folyamatosan variálni kell a gázadással.
A tudomány a valóság költészete!
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #35710 üzenetére
A sebességindikátor kék tartományában fordul legjobban a hajó. Ehhez hozzájönnek még az egyéb combat manőverek, mint pl. tolatás, flight assist on/off, thrusterek használata. Ezek együttes használata szükséges harc közben. A repülési alapokban le van írva az összes manőverezési lehetőség. E mellé ajánlok pár videó tutorialt:
- Pilot Training - Basic Combat
- Combat Tips 101 E1
- Combat Tips Episode 2 Advanced Maneuvering -
wollnerd
aktív tag
válasz ForRedGlory #35714 üzenetére
Hoppá...
És nem kényelmetlen (már) neked balkezesként?PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #35714 üzenetére
Nem apróztad el Gratula a Warthoghoz!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ForRedGlory #35718 üzenetére
A T.16000M és a Warthog belül ugyanaz, nem? "Csak" az élő szövet a fémvázon egy nagy szinttel magasabb kategória a Warthognál.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Vesa
veterán
válasz ForRedGlory #35714 üzenetére
"tegnap megvettem a Thrustmaster Hotas Warthogot."
Gratlua! Akkor üdv a varacskos klubban!
A tudomány a valóság költészete!
-
orientcx
őstag
válasz ForRedGlory #35710 üzenetére
A fordulékonyságot alapvetően több dolog határozza meg. Az első, és legkézenfekvőbb értelem szerűen maga a hajó. Ha pofozkodni támad kedvünk, aszerint is öltözzünk.
A másik lényeges tényező a hajó sebessége. Mindig a kék tartomány eredményezi a legjobb agilitást.
A harmadik összetevő a PIP menedzsment. Sajnos a 12 helyre csak 6db pötty jut(kivéve a multi crew esetét, ahol 7 vagy 8 db lehetséges). Nagyon nem mindegy, hogy miképp gazdálkodunk vele. Ha a pajzson tartunk négyet, akkor az lényegesen erősebb lesz, mintha 0, vagy 1 lenne rajta. Gondolom az is nyilvánvaló, hogy miért kell a fegyverzetre is minél több energia. Ám ha forgolódni akarunk, pláne ha gyorsan, akkor nincs mese, a thrusterekre kell koncentrálni a maximális 4 db-ot. Ez durván meg fogja növelni az agilitást. Persze nyilván nem lehet folyamatosan a gépházon tartani ennyi PIP-et, ezért harc közben érdemes folyamatosan változtatni az elosztást. Ehhez óriási előny, ha macro gombokat használunk előre beállított, helyzetspecifikus kombinációkkal(mittomén, mondjuk fordulásnál 2-4-0, lövöldözésnél 4-0-2 v 3-0-3 stb, de ez nagyon függ fegyverzettől, stílustól, sok minden egyébtől). Persze a jól használható energiagazdálkodásban elengedhetetlen a jó PD.
A negyedik dolog a FAOFF használata. Ilyenkor ugye a hajó mozgási iránya nem változik, csak a helyzete, ami értelemszerűen gyorsabban zajlik, mint a teljes irányváltás(éppen ezért egy aszteroida mező közepén vigyázni kell a használatával, mert hiába nem a kavicsok felé néz az orrunk, attól még lehet, hogy pont az egyikük felé tartunk). De mindenesetre így gyorsabban tudjuk látótérbe hozni a tisztelt ügyfelet.
Hatodiknak említeném a boost használatát. Amíg a hatása tart, drasztikusan megnő a fordulékonyság is. Komolyabb hajók komolyabb PD-jével gyak folyamatosan boostolhatunk, és még az olyan relatíve lomhább hajóval is, mint a Corvette, remek fordulókat tudunk csinálni.
Megemlítenék még egy lehetőséget, a tolatást. Mindannyian sokszor jártunk már úgy, hogy a közeledő ügyfél "túlfut" rajtunk. Ezt megelőzendő sokszor érdemes rükvercbe kapcsolni, minek következtében a kuncsaft nem hogy eltűnik mögöttünk a tűzvonalból, de pont hogy az orrunk előtt kezd el forgolódni, és máris kezdődhet a galamblövészet.
Természetesen a hatékonyságot tovább növelhetjük, ha ezen módszereket kombináljuk. Pl a boost+FAOFF remekül alkalmazható akkor, ha a kuncsaft amolyan "tapadós" fajta, azaz fordulékony, és ezért szeret közelről támadni(tipikusan ilyen pl az Assault ship). Emiatt ezeket sokszor nehéz is a látómezőbe hozni. Ezzel a módszerrel viszont megoldódik a probléma. A boost segítségével távolodunk, és mivel a FAOFF miatt a mozgási irányunk nem változik, ezért az ügyfél nem tud túl közel kerülni hozzánk, mégis rá tudunk fordulni. Ha viszont egy olyan hajó a célpont, amelyik szeret távolságot tartani(ilyenek általában a kisebb hajók, pl a Courier vagy Eagle), akkor a sima boost a nyerő, mert akkor a hajó mozgásiránya is a cél felé fordul, ergo a távolság is csökkenni fog. Sőt, remekül lehet szabályozni a célhajó távolságát aszerint, hogy a boost+FAOFF-al indított fordulóban melyik pillanatban kapcsoljuk vissza a FA-t Ha hamarabb, akkor hamarabb változik a mozgási irányunk is, emiatt közelebb kerülünk a kuncsafthoz. Ha meg később kapcsoljuk vissza, akkor hosszabb ideig sodródunk más irányba, ezért a távolság is kevésbé fog csökkenni, és adott esetben pont ez kell ahhoz, hogy ne fussunk túl rajta.(Figyelem! a sziklák között csak óvatosan a FAOFF-al, különösen a boost+FAOFF-al)
Persze a fordulékonyság csak az egyik tényező a harcban. Fontos tényező, de a meghatározó mégis a gyakorlat, ez egy igen összetett játék, sok mindenre csak igen hosszú idő alatt lehet ráérezni.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #35745 üzenetére
Én folyamatosan csuklok, már negyedik éve
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #35830 üzenetére
Most még nem hajó függő (3.0-tól már az lesz!). Átülhetsz egy alap Sidewinderbe és azzal kilövetheted magad. DE! Nem mindegy, hogy lőnek ki. Annál az állomásnál állj meg a bejárat előtt, ahol wanted lettél. Várd meg, hogy leszkenneljenek az ottani security hajók és kilőjenek. Másik megoldás ugyanígy kezdődik, csak megkérd egy haverodat, hogy az adott rendszerben menjen oda az állomás elé veled, de még a tűzszüneti zónán kívül. Vigyen magával egy KWS-t. Ha ott vagytok, akkor párszor lőj bele a haverodba. Ezután ő szkenneljen le téged a KWS-el, majd ha ez lefutott, lőjön ki. Most még működik ez a módszer, de 3.0 után már nem fog Arra érdemes figyelni, hogy ha meghalsz, akkor az utoljára látogatott állomáson fogsz újraéledni.
-
to.ca
tag
válasz ForRedGlory #35830 üzenetére
... és kilövetés előtt váltsd be a BH-bondokat, és add le felfedezési adatokat!
load"elite",8,1
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #35833 üzenetére
Szerintem hagyd a csudába azt a vérdíjat! Menj el másik rendszerbe és dormantá válik a büntetésed. Azt a 7 napot kibírod máshol is
-
_Kondor_
tag
válasz ForRedGlory #35833 üzenetére
eddb.io-n rákeresel a bountyt kiadó minor frakcióra, az megmutatja neked, hogy hol vannak állomásai.
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #35889 üzenetére
Jól írtad Petty Officer rank kell a Sol permithez.
(#35894) Ice_Man22
Igen, jön a Plasma Charger is. A videó végén van egy újfajta Guardian(?) oszlop is. Az eddigi oszlopkban csak kristályok voltak. Ebben pedig valamilyen "energiagombóc" kavarog.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #35927 üzenetére
Valószínűleg mass lockban vagy és ez lassítja az FSD töltődését. Ilyenkor folyamatos boosttal távolodj a hajóktól. Minden energiát az engire és a maradékot a sysre (pajzs miatt). Másik szempont, hogy milyen hajóval és fittel vagy felszerelve? Ha gyors a hajód és erős pajzsa, akkor túl kéne élned egy ilyen szituációt.
[ Szerkesztve ]
-
summers
tag
válasz ForRedGlory #35927 üzenetére
Ha másik rendszerbe ugrasz, akkor nem számít a mass lock, gyorsan tölt fel az FSD. Gyorsan el tudsz menekülni, főleg PvP-nél szoktam használni
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #36088 üzenetére
Egyik havernak van és maximálisan meg van elégedve vele. EDHU csoportban se hallottam, hogy bárki panaszkodott volna rá. Szerintem csak peches vagy
-
-Solt-
veterán
válasz ForRedGlory #36088 üzenetére
Thrustmaster... nekem 2db T300 szarta össze magát két hét alatt.
www.smart-bus.hu
-
Vesa
veterán
válasz ForRedGlory #36088 üzenetére
Nekem is ilyen van évek óta, de semmi baja. Vagy erőteljes pech, vagy a forgalmazó szívat valami javíttatott sz*rokkal.
A tudomány a valóság költészete!
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #38700 üzenetére
Az EDHU csoportból többen is használják és általában mindenki elégedett vele, DE (mert mindig van egy de)! Rendszeres karbantartást és zsírzást igényel a gázkar és a sín, mert hajlamos gyorsan összeszedni a port. Én inkább az X52 Pro-t javasolnám, ha kettőjük közül kéne választanom.
[ Szerkesztve ]
-
bencze
senior tag
válasz ForRedGlory #38700 üzenetére
Nekem talán 2 hete van meg, elő is jött a thruster akadozás de lazítottam a rugón és használható. Még nem zsíroztam meg mert nem szeretném nagyon olyasmivel kenni amivel sokat kell foglalkozni (pl hamar kikopik vagy port szed be stb) de a redditen javasolt anyag drága (nyogel 767a), szóval egyelőre nem találtam tuti megoldást. De amúgy tetszik. Az zavar, hogy ha valaha vr-re váltanék, a joystickon levő gombokkal nehéz lesz operálni mert az vakon nem olyan könnyű, de monitoron jó mert kb mindent a hotasra tudtam bindolni nem kell billentyűzet. Én azért vetettem el a logitecheket mert szidták netszerte, hogy rossz a minősége a thrustmasterhez képest.
Tetszeni a Virpil tetszik de az majd jó lesz ha megnyerem a lottót.-= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ForRedGlory #38710 üzenetére
A gázkart egyszerűbb, azt csak alul bontod, joy bonyolultabb egy fokkal. Azt ugye páran javasolják, hogy felülről tolj rá valami cuccot és az jó lesz, de valójában le kell szedni a talpat, mert a lényeg alatta van, ahogy fentről nem jut le a cucc. YTn van videó róla, vigyázni kell a kábelekre, hogy ne csípődjenek be, szóval óvatosan. (A garancia pedig gondolom ugrik a szétszedéssel, de engem nem érdekelt, mert annyira rossz volt a gázkar)
Más: Dss probe? Megint lemaradtam? Volt egy revamp?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #38724 üzenetére
3.3-ban megváltoztak a szállítós küldetések. Ha elvállalsz egy ilyen küldit, akkor külön be kell pakolni a raktérbe a szállítandó árut. Nem kerül be automatikusan, mint régen. Azért változtatták meg, hogy a kis rakterű hajókkal is fel lehessen venni a nagyobb rakományokat szállító küldetéseket. ilyenkor többször kell fordulni, de mégis kivitelezhető.
-
a2d2
addikt
válasz ForRedGlory #38724 üzenetére
Hehe akkor nem csak én szívtam meg ezzel
Látod, olvasnád rendesen a fórumot (38715-ös hsz) akkor nem mentél volna felesleges köröket.[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #38771 üzenetére
Első kérdésre itt a válasz.
Pitya kolléga anno megcsinálta a magyar nyelvű feliratokat a hivatalos PP training videókhoz. Az EDHU-n van még egy bemutató anyag, de ez még nagyon az elején készült.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ForRedGlory #38782 üzenetére
Ezt nem értem M betű lenne a default bind?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Pissti
csendes tag
válasz ForRedGlory #38874 üzenetére
A type-7es már nagynak számít, így az outpostok kilőve, de nem is engedi felvenni azokat a küldetéseket, ahova nem tudsz leszállni.
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #38874 üzenetére
Amennyiben a hajód bármelyik paramétere nem felel meg a küldetés követelményeinek (raktér mérete, leszállópadok nagysága...), abban az esetben nem is engedi felvenni felvenni az adott küldetést. A küldetéslista alsó részében találod ezeket a feladatokat, pirossal kiírva a hiányzó kritériumot.
Ha elvállalsz egy küldit, akkor mindig alaposan olvasd át a részletes paramétereit, mert sokszor megtámadhatnak bizonyos rakományok(utasok) miatt. Ezt mindig pirossal kihangsúlyozzák a küldetés leírásában. Alul találod az Open Galaxy Map gombot, amire rányomva egyből a célrendszerbe ugrik a csillagtérkép és láthatod, hogy milyen távolságot kell megtenned, illetve a rendszer adatait.
[ Szerkesztve ]
-
Stormrider
tag
válasz ForRedGlory #38885 üzenetére
De az szintenként emelkedni fog majd 10-15-20-25-50 De akkor is melós dolog tudom.
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #38922 üzenetére
Tökéletesen kivitelezett gyakorlat Márkis kiállítjuk az IPSZ tagságidat
-
a2d2
addikt
válasz ForRedGlory #38922 üzenetére
Szerintem hagyd abba mára
Nekem sikerült végül biztonságban tudnom az ASP-t két fuvarral. Nem akartam lecserélni, annyira szép a kilátás belőle
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Cooper911
senior tag
válasz ForRedGlory #38922 üzenetére
FSD bekapcsolása elött nem kell a célra fordulni. Kijössz a dokkolón elfordulsz 90 fokot, boost amig a mass lock meg nem szűnik, aztán fordulsz rá és aztán FSD. Sőt ha egyenesen boostolsz ki, mass lock eltünés után egy kicsit vársz, megfordulsz akkor akár az állomás felé is tudsz ugrani.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
Cooper911
senior tag
válasz ForRedGlory #38930 üzenetére
Ha sietsz, nem mindegy mennyit repülsz a mass lockban. Ha átrepülsz a karimán az hosszabb út mintha előre vagy oldalra eltávolodnál az állomástól és a mass lock eltünése után ráfordulnál a célra.
Lila X a cél, piros vonal a masslock határa, kék vonal a sima haladás, zöld pedig a bekapcsolt FSD-vel haladás.[ Szerkesztve ]
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
Cooper911
senior tag
válasz ForRedGlory #38953 üzenetére
Csak próbáltam rávilágítani, hogy nem csak azért hülyeség az állomás gyűrűjén átrepülni mert nekimehetsz a pillérnek, hanem (időben) hosszabb is. Bocs, hogy segíteni próbáltam.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
wollnerd
aktív tag
válasz ForRedGlory #38971 üzenetére
A rendszer neve az érdekes?
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Raymond
félisten
válasz ForRedGlory #45355 üzenetére
"de létezik, hogy értelmeset nem kapni?"
Igen, eloszor a Covid (mert mindenkinek lett egy rakat szabadideje) utanna nyaron az MSFS megjelenese teljesen felszivta a raktarkeszleteket.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
duvi
nagyúr
válasz ForRedGlory #45355 üzenetére
" Én vagyok a béna? "
Nem. Sajnos ide is begyűrűzött ami manapság a hardverpiacon zajlik. Alig van készleten pár modell és azok is eszement árakon. Warthog, Virpil, VKB alatt csak az X széria (X52/X52 Pro/X56) van, de ezeket most egyáltalán nem lehet itthon beszerezni. Így marad a T.16000M, amiből össze lehet rakni (illetve gyárilag is kapható) dual joyos verziót is. -
gabranek
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Villanyszerelés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Opel topik
- Motoros topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...