-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Secundus
tag
válasz orientcx #32967 üzenetére
Háát.. Nem értek egyet a képekkel. Én a Core Dynamics-hoz egy izomagyú tengerészgyalogost tennék, mivel hogy kizárólagosan katonai beszállító. A Gutamaya-hoz pedig szerintem egy szőke fehér stewardess ruhás cicababa illik. Nem sok mindenre jó, de legalább jólesik ránézni.
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #33094 üzenetére
Az volt a baj, hogy beam lézerekkel próbáltad. A sebzés/PD terhelés aránya jelenleg a burst lézereknek a legjobb a három fajta közül. Én FdL-en próbáltam egy full efficient burst laser setup-ot. Persze még mindig többet esznek az MC-knél, de 2 pippel nagyon sokáig (ez aztán a pontos tudományos definíció ) 3-4 pippel meg szinte folyamatosan lehet velük tüzelni, miközben a hőmérséklet nem megy a kritikus szint fölé. Nyers dps-ben az MC egyértelműen jobb, de ha beleszámoljuk a munícó vásárlással, vagy bányászattal járó macerát, akkor már kábé egálban van a két megoldás.
-
to.ca
tag
válasz orientcx #33098 üzenetére
Gondolom, egyéni harcmodor kérdése, kinek mi jön be. Pont tegnap cseréltem le a korvetten a két kicsi overcharged burstot efficient beamekre, heat shock effektekkel, ezeken kívül a két medium HP-n is ugyanilyenek vannak, a large és huge helyeken pedig overcharged multik. Az eddigi körönkénti ~1,5 millás CZ-ből 2,5 millió lett. Ennyit számít az efficient kisebb PD és hőterhelése. És a hősokk is jól jön az ellenfélen.
Nekem jobban fekszik CZ-ben és RES-ben is ez a fitt, a gyengébb ellenfeleknek sokszor elég a lézer is, nem fogy a lőszer.
Egyébként nekem általában úgy jön ki, hogy mire elfogy a golyóbis, addigra kiürül az SCB is, meg - szerencsétlenségtől függően - megfogyatkoznak a vadászok is, úgyhogy épp ideje a restocknak.
Az általad említett MC - Frag Cannon fittet azért lehet, hogy egyszer kipróbálom, de akkor már azzal a spéci pacifier, vagy milyen puskával, amit valamelyik Power Play-kiskirálynál lehet beszerezni. Az már pvp-ben is harapós lehet, sőt, szerintem inkább odavaló. De az nem az én terepem, ritkán űzöm.
Ja, a jelenlegi kiépítésben nálam a pip-kiosztás harc közben: 3-1-2.Még valami: Van arra tapasztalat, hogy előnyös-e, ha több lézeren is van hősokk-effekt, vagy olyan, mint a multiknál a corrosive, amiből elég, ha csak egy (persze a legkisebb) köpködi a trutyit?
[ Szerkesztve ]
load"elite",8,1
-
duvi
nagyúr
válasz orientcx #33107 üzenetére
Akárhogy is alakul a farmolás, az biztos, hogy lesz itt "ereszd el a hajam"
Galactic News: Federal Capital Ship Destroyed by Thargoids -
summers
tag
válasz orientcx #33324 üzenetére
Hali!
Ha jól tűröd a monotonitást, akkor a bázisok szkennelése is nagyon adja a MEF-eket. M2M és M3M típusú bázisokat szoktam szkennelni, mindkettőből van kb 70 címem. Mire a végére érek a listának, kezdhetem előlről, mert eltelik annyi idő, hogy újra lehet szkennelni. Én CIF-et farmolok, szeretnék kipörgetni Palin-nál +42-44%-os optimal multipliert, ezért nem rég kidobtam 220 MEF-et, mert kellett a hely.
-
Micsurin
nagyúr
válasz orientcx #33381 üzenetére
Két hónapja a Baron két, nem egész három nap volt, annyira csak nem lehet szívás, .... BattlestarGalactica 8 évada be van tárazva , szóval jöhetnek a Data Deliveryk!
No para estére itt fogok hétvégén csapkodni.Bár most a Kondával is elvagyok végre rendesen felszerelt a kicsike, engik is kezelték már, és van 292 milla rebuyra. Szóval Resben játszadozok vele.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Vesa
veterán
válasz orientcx #33401 üzenetére
orientcx
Ez brutál! Te építetted?
Én sajnos nem vagyok jó mechanikából, az elektronikátmegoldom, de nem lenne a szemnek is szép a végeredmény. Ezért maradnom kell a gyári megoldásoknál.haxiboy
Szerintem is drága, ugyanakkor készen van.
Arduino elektronikai részével ellennék, de egyrészt nem tudok szép dobozt csinálni neki, másrészt, ezen a kütyün LCD gombok vannak, ami nem hülyeség, mert így ha betöltöm egy alkalmazáshoz a profilt, akkor rögtön azok az ikonok jelennek meg, ami oda való. Így nem kell megjegyezni minden gomb funkcióját. Pl. használnám munkához is (Photoshoop, AE, 3Ds Max), illetve sok játékhoz is jó lenne. Van makrózható gamer billem, de nem mindig elég, ez kiegészíthetné. Igazából az LCD gombok tetszenek, mert ezt nem tudja a makrózható bill. sem,[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
nubreed
veterán
válasz orientcx #33470 üzenetére
A Krait az számora olyan mint egy felhizlalt Cobra, szvsz semmi extra. A Chieftan sokkal jobban bejön, végre már kicsit elszakad az eddigi tök egyforma formavilágtól. A Type 10 is izgalmas.
Más: arról nincs szó, hogy VÉGRE hajónként eltérő HUD lesz? Ezt nagyon megkéne valósítani, semmi értelme ennek, hogy minden hajóban ugyanúgy néz ki a HUD... ezt már nagyon régóta mondom.
Jó lenne még ha testre lehetne szabni a hajó belsőket...
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
válasz orientcx #33473 üzenetére
Nekem fölülről is nagyon tetszik a Chieftan, de valóban, izlések és pofonok. Végre egy olyan formavilág ami nem hasonlít semmire amit eddig a játékban láttunk. Tuti lesz ilyen hajóm. Ez medium vagy large lesz amúgy?
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Felhőtakaró
tag
válasz orientcx #33473 üzenetére
A Krait ??? Ezt leginkább egy brutális nagyonagy FSD-vel szerelt ezeréves sólyomra hasólítanám . Nem túl nagy de elfogadható méretű fegyverzettel, kis raktérrel. Valószinüsíthetőlegn galaxis méretű cirkáló feladatok ellátására. A képek alapján az FSD mérete az anakondáéhoz hasonló méretű , viszont a hull tömeg vélhetően valamivel kevesebb... azaz lájtos köntösben átléphetjük vele talán a 60-as ugrástávot is
huhh
-
nubreed
veterán
válasz orientcx #33490 üzenetére
Már én is bőven 30+ -os vagyok, szóval nem éppen tartozom a fiatalsághoz, benne voltam valamilyen szinten régen is az Elite -ezésben, de ugyanakkor, a Wing Commander és társai, bármi amit Roberts tervezett sokkal jobban lekötött időnként. Én nem ragaszkodom a régi forma világhoz, a sci-fi pont egy olyan műfaj ami állandóan fejlődik. Ami ma még sci-fi, holnap már valóság lesz. Ma egy 70-es 80-as években készült sci-fin csak röhögünk, hogy mennyire gagyi mai szemmel nézve (tisztelet a kivételnek!!), ez igaz az egész műfajra.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Mortel
senior tag
válasz orientcx #33490 üzenetére
Az egész játékot belengi valami nagyon félresiklott design: ezek miatt a fejek miatt néha a röhögőgörcs, néha a hányinger fog el. Nem is veszek fel pilótákat, ilyen retardált félkegyelműekre nem vadászt, de egy fűnyírót sem bíznék... És a hajók fegyverzetét takaró lemezek, meg ez a hangárba való leeresztés, aztán megfordítás...
Nektek tetszenek ezek az arcok?
De, őszintén?
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
Vesa
veterán
válasz orientcx #33505 üzenetére
Nekem a kezdetektől van egy olyan érzésem -nem vagyok vele egyedül, a neten is találkozni ilyen véleménnyel bőven-, hogy az "ős Elite" sikere nem Brabennek volt köszönhető, hanem a "csendes másodiknak", Ian Bell-nek. A mostani rész is csak a pénzről szól, lélek nincs benne (ellentétben a régivel). Kimaxolták a dolgot a Kickstarter+Beta+végleges verziókkal, realizálták, hogy lényegesen több vevő már nem lesz, így szép lassan kivégzik az egészet...Ez jól látszik az elmúlt év munkatempójából, és a most felvázolt "jövőképről" (ami végülis a jelek szerint nincs). Braben egy üzletember, és annak egész jó. De véleményem szerint Bell volt az igazi Elite zseni, a távozásával pedig ment a játék lelke is (már a korábbi folytatásoknál is lehetett ezt érezni).
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
nubreed
veterán
válasz orientcx #33505 üzenetére
Bennem olyannyira megtört a lendület, hogy április óta minden mással játszom inkább, csak ED -vel nem. YT -on valamennyire követem az eseményeket, kedvenc hangyánk videóit meg szoktam nézni, illetve egyéb más ED -s dolgokat, de még nem vitt rá a lélek, hogy el is indítsam a játékot. Ha bejön a Chieftan és mellé egyre több Thargoid tartalom, lehet, hogy már ránézek, de addig nem hiszem.
Nem kell verzió számokon lovagolni, mert az csak egy bemondott adat, de kevésnek érzem az ED fejlődési ütemét. Már rég a 3. évad (version 3 ha úgy tetszik) kellős közepén kéne lennünk, ha tudják tartani az eredeti terveket. Nem baj, addig is mással is el lehet lenni.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Mortel
senior tag
válasz orientcx #33505 üzenetére
"De annak idején, a C64 elterjedésekor az Elite mást jelentett, mint egy játék a sok közül. Akkoriban olyanok voltak a programok, hogy lőj le mindenkit, amíg el nem halálozol. 3x. Vagy 5x. Esetleg ugorj át mindent, amíg bele nem esel. 3x. Vagy 5x. És akkor jött a Tenkes kap ... akarom mondani egy olyan játék, ami ha grafikailag természetesen nem is, de összetettségében akár ma is megállná a helyét. Azt a hatást, amit az a minőségi ugrás adott, amit ez a játék a a többihez képest akkoriban jelentett, egyszerűen nem lehet szavakkal leírni, azt csak átélni lehet. Ha az Elite akkor jelent volna meg, amikor már volt Wing commander, vagy Free space, meg sok más, akkor csak egy játék lett volna a sok közül. De az Elite 1984-ben született meg, 64kb-on(amiből még persze lejött annyi, amennyi a gépnek kellett) Hát ezért lett legenda, ezért lett "A" játék."
Eme remekbe szabott sorokat majdnem megkönnyeztem!
Szívemből szóltál!
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
totila
tag
válasz orientcx #33508 üzenetére
" Amúgy ha már itt tartunk, elkezdtem összeállítani egy videót "RES taktikák nagyobb hajókra" címmel, és már lassan a vége felé tartok vele, de valahogy abbamaradt. Most úgy is mindenki a thargokkal van elfoglalva."
engem nagyon is érdekelne még így félkészen is, akár privátban is átküldhetnéd -
baphomet
senior tag
válasz orientcx #33696 üzenetére
A sightseeing küldetések is növelik az exploration rank-et. Egy 5 milliós küldi olyan 2%-ot dob pioneer-ből elite felé, és a megfelelő hajóval egy ilyen fél óra alatt teljesíthető. Nem sokkal izgalmasabb, mint sima felfedezés, viszont kevésbé monoton, látványos, érdekes helyekre is elvihet, és még némi izgalmat is lehet belecsempészni wanted utasok felszedésével.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
-
Mortel
senior tag
válasz orientcx #33864 üzenetére
Javaslatom így szól: Cseréld le a power plant-ot class 8-ról 2-re, és kérj felszállási engedélyt.
Más:
Sajnos a Corvettel nem lehet outpostokra leszállni...
Pedig az a finom...
Ott legalább látszik valami Sci-Fi-s élmény, nekem legalábbis nagyon hangulatosak, körös-körül repkedni, néha perceket töltök el csak állva melletük..
Meg ilyesmi...De, nem adtam fel a Corvettet, csak még nem értem meg rá.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
Micsurin
nagyúr
válasz orientcx #33864 üzenetére
"Amikor anno feltűnt az ED-ben, azonnal rácsaptam, és enyém lett a 00003-as sorszámú darab(csak azért nem a 00001-es, mert a bejáratnál előreengedtem egy mentőst meg egy terhes anyát )"
Nem sikerült betenni a vasat a bedobom mi? Ismerd be!
Hajaj a fedesek meghalnak docking computer nélkül.... Semmi más dolga nem lenne a Birodalomnak, csak vírust rejteni a navigációs rendszeretekbe, magatok csapnátok szét a flottátok!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duvi
nagyúr
válasz orientcx #33976 üzenetére
"Meg persze + egy géppel"
Na igen, csak a lényeg maradt le(#33974) Micsurin
Szerintem még mindig életképes a full MC build, ha van rajta engi tuning, 1db corrosive + a többin incendiary effekt. Nekem ez van a Corvetten és nincs gondom veleBroo Tarquinnál minden követelmény megvan?
How to discover: From Hera Tani (grade 3-4). (Ide kell a grade 4, hogy beadja)Meeting requirements: Gain combat rank Competent or higher.
Unlock requirements: Provide 50 units of Fujin Tea (ez már a meghívó után fog kelleni)
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz orientcx #33976 üzenetére
A Huge helyre agyaltam esetleg a Condán is egy Plasma Acc.n, vagy nem lenne értelme ? Hiányzok valami a hajóról ami valóban "nagyágyú" és képes önmagában lekapni egy 20-30% hullt.
Mert mióta meg vannak a Dirty Drive modulok már egész kellemesen lehet a kondát terelgetni. Nem is akarok másik hajót megvárom azt az Alliance csoda hajót... aztán eldől Corvettre repülők rá vagy a "4 rotorosra".
@duvi: Köszi "How to discover: From Hera Tani (grade 3-4). (Ide kell a grade 4, hogy beadja)" Elsiklottam felette!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
campernoob
csendes újonc
válasz orientcx #34028 üzenetére
orientcx
Még egyszer gratula a videóhoz, remek a humorérzéked! Igazándiból csak annyi merült fel, hogy teljesen használhatatlan-e a Cutter combatra, válasz természetesen nem, de az ilyen képességei elmarad a vetélytársakéhoz képest. Mivel a youtubon sincs túl sok videó ezen kérdéskörben (talán még combat Orca videóból is több van...), ezért reagáltam a felvetésre, és ebből alakult ki a remélhetőleg tiszavirág életű "Justice for Cutter!" mozgalmam. Egyébként a feladvány nem túl bonyolult mive a hajó adottságai igencsak leszükítik a lehetséges elfogadható megoldások számát. Ugyan ez a felvetés Condára, Corvette- re már sokkal nehezebb, mivel a lehetőségek sokkal szélesebbek, és a lehetséges jó megoldások száma is igen nagy. Egyébként már túl vagyok a harci Conda időszakon, végülis valamivel meg kellett keresni a Corvette-re valót. ha már Corvette, akkor én a kevert SB megoldást alkalmazom reinforced bi-weave shielddel (természetesen terjed a neten az a bődületes marhaság is, hogy combat shippen használjunk thermal resistes shieldet, de vajon miért? Nehogy napszúrást kapjon a pilóta?). Így 7 SB-vel (időközben az FDL-ről kukáztam egy jobb darabot) a Corvette shieldem a következő:erősség: 3056, kinetic resist:62,1% thermal resist:43,2%, explosive resist 70,2%, jó tudom ezek nem a legjobb rollok, de egy kicsit lusta vagyok az anyagbeszerzéshez, de összességében ezzel azért nincs akkora gond. A CZ-zés légyege az, hogy a küldetést teljesíted és ebből származik a bevétel, ha visszaosztod a küldi bevételét a hajókra, akkor könnyen belátható, hogy akkor keresel jól időarányosan, amikor a csirkeaprólékot irtod, és akkor keresel rosszul amikor "tökölsz" egy nagy hajóval, vagyis fordított logika működik a HazRes-hez képest. Sajnos az a lehetőség megszűnt, hogy ha ugyan azon frakcióra felveszel párhuzamosan küldiket akkor a killeket mindegyikhez beszámolja. Így volt olyan eset (sajnos már beleestem a három küldis korlátozásba), hogy 1 óra 20 perc alatt 50 milliót kerestem, ez szerintem HazResben lehetetlen. A mostani rendszer szerint is azért megvan a kb. 10-15 millió/óra (cserébe könnyítettek mindkét szint nehézségi fokán ezért gyorsabban lehet darálni), mivel HazResben nem vagyok annyira járatos, ezért kérdezem hogy ezzel a célpontválogatós módszerrel hozható-e ennyi? A kis vadászok egyébként meglehetősen hatékonyak a CZ-kben, olyannyira, hogy a Corvette fegyverzetét is ehhez igazítottam. A nyerő választás a birodalmi fix beamos verzió, mert a fedes nem tud profitálni a plusz shieldből és hullból. Néhány dolog ezzel kapcsolatban a kisvadász akkor hatékony, ha besegít neki valaki, az sem szükséges, hogy tényleges sebzést vigyen be (mert ez lehet akár AI segítség is). Low intensity CZ-ben jobb magunk mellett tartani (defence mód) és utasítgatni a célpontok közös támadására, míg high intesity esetén agressive módba kell kapcsolni, és nem szabad targeteket adni neki, mert ilyenkor előszeretettel sérül, vagy elhullik. A mennyiben a közelünkben tevékenykedő vadász elhullik, és az új kiküldött azonnal megismétli ezt a produkciót, akkor biztosak lehetünk benne, hogy a közelünkben (a valószínűség sorrendjében) AspX, Type-9, Phyton, Imperial Courier van, ezek előszeretettel rakétáznak, és egyszerre több is lehet belőlük, ezért ilyenkor nem szabad a kisvadászt kiengedni (max a legutolsó ilyen típusú ellenfél támadása közben, és biztonságosabb ha az ellenfél pajzsát már leszedtük). A kiengedési szabályról: (Akkor ezek szerint ezzel lehet, hogy még nem is találkoztál?) ez akkor következik be amikor a CZ-ben elfogynak a szövetséges hajók, ez a küldetést adó frakcióval való viszonyodtól függ alacsony szinten 40-50 killél jelentkezhet (nem a killek száma számít, hanem ez időfüggő paraméter), de legutóbb amikor így jártam akkor ez kb. 150 killnél volt. A probléma az hogy az utolsó 10-15 percben már csak kevés szövetséges van bent, és a támadások egyre nagyobb része rád összpontosul, ugyan minden ellenfél csak egy picit "rág le" a pajzsodból, pont ez ami elaltatja az ember figyelmét harc közben, és ami után kilőtték az utolsó szövetségest, akkor vagy hozzád dob erősítést, vagy rád dog a közvetlen közeledbe egy rakat rakétás kis vadászt, akik azért veszélyesek , mert ha menekülés közben leesik a pajzsod akkor könnyen kaphatsz thruster találatot, és ilyenkor a reboot alatt vagy szétszednek, vagy nem. Ilyenkor a menekülés a pusztán a sebességről szól egy ellenséges Ai Cutter elől mindhárom nagy vassal gond nélkül lelépsz, de itt a leggyorsabb vadászok elől kell kereket oldani. Egyébként még annyi változott, hogy megnövelték a CZ-k méretét (hogy mennyivel azt nem tudom), ezért nem kaptam figyelmeztető üzit, illetve büntit a "táblától" 70 km-re. Valószínűleg számodra nem fog újdonságként hatni, de kezdő játékosoknak hasznos infó lehet: menekülés közben a flight assistot ki kell kapcsolni, és úgy boostolgatni, így akár egy 100 m/s-mal gyorsabb hajó elől is el tudsz menekülni. Egyébként a legutóbbi esetben egyszerűen túlemberkedtem az egészet: majd én megoldom tűzerőből(!!!), aztán mégse... Végül is annyit azért nyertem az eseten, hogy így megszabadultam a poszttraumás stresszben szenvedő pilótanőmtől, aki a története szerint biztonságiként dolgozott szállítmányok védelmében, de a fukar vállalatok mindig elspórolták a védelmet, és ezért mindig túlerővel kellet szembenézni kalóztámadás esetén, ezért amint meglátott két-három ellenfelet máris elkezdett hisztizni, hogy jaj jaj ezek többen vannak... A mostani ezt a szituációt sokkal pozitívabb életszemlélettel kezeli: Több ellenfél? Öljük meg egyszerre őket! És a poén, hogy ezt néha ténylegesen teljesíti is. Ez egy apró adalék a játékban, de nagy piros pont a Frontiernek ezért.
Micsurin
Végül is csak a te mondatodat fordítottam ki, bocs ha esetleg túl erősnek érezted a poént. Remélem azért nincs harag? A pajzs különbség az ugyan azon shield boosterek használata mellett ezekre az értékekre jönnek ki, ezt nem én kezelem, hanem a játék kezeli így. A pajzs mérete nem csak attól függ hogy hányas méretű a pajzs, hanem egyéb paraméterektől is (aki akar nézzen utánna, egyszer találkoztam ilyen leírással valahol), átrakva ugyan azt a pajzsot egy másik hajóra más erősséget fog adni. Az azért nem teljesen igaz, hogy a combat asztalnál ne osztottak volna neki lapot, mert van aki PVP-re is ezt használja (feltételezem tudja mit csinál). A több vadászos indítás az a Corvette specialitása lett volna (két sidewindert indíthatott volna egyszerre), de ezt a multicrew bevezetése miatt elvetették PVP-ben felborította volna teljes egészében a játékegyensúlyt. Ahhoz hogy a Cuttert a megfelelő helyén tudd kezelni, ahhoz tényleg meg kell ismerni a játék további aspektusait is, és akkor világossá válik, hogy milyen esetek azok amikor ő a legjobb választás, mert több küldit tudsz vele egy körben megcsinálni. Ezek jellemzően utasszállító küldik, vagy delivery missionok, ahol egyébként érdeklődést mutatnak a az NCP-k az aktuális rakományod iránt, ilyenkor azért jól jön a pajzs (jellemzően egy kisebb méretű van fenn a 8-as slot túl értékes ilyenkor) és a harcképes fegyverzet. Például két napja egy egyébként rövid túrán (egy ugrás 15 perc SC majd 1000Ls a kövi bázisig) 7 darab "eliminate enemies" bónusz missziót dobott be a rendszer, vagyis 7 külön Ncp akart kirángatni SC-ből (szerencsére az első submitnál 3 ügyfelet gyorsan lerendeztem, így már csak további négy kellemetlenkedő Fer-de-Lance után kellett felvennem a jutalmat). Végülis egy biztos, a Cutter nem egy "kell, hogy legyen" hajó, de ha már van akkor miért ne használjam.
-
campernoob
csendes újonc
válasz orientcx #34074 üzenetére
Ha bunyóról van szó PVE-ben, akkor Corvette a legjobb megoldás szerintem is, a Conda talán egy dologban jobb, ha kicsi vadászokat akarsz elkergetni egy USS-ben, elég csak a turreteket átkapcsolni fire at will üzemmódba.
A thermal resistes shieldekkel kapcsolatban kicsit finomítanám a véleményemet, mert kicsi hajóknál ahol 1-4 SB-t használhatunk ott muszáj azt választani. De az FDL-nél és a nagy vasaknál, ahol 6-8 SB-t használhatunk, ott jobb választás a reinforced shield, a thermal resistet meg lehet oldani SB-ből. PVE-ben igen is van helye a Bi-weave shieldeknek, csak nem mindegy hogy milyen hajón, és hogy milyen jellegű a felhasználás. Kicsi és közepes hajókon a normál shield többnyire jobb döntés, de például phytonon, vagy gunshippen, már mindkét megoldás szóba jöhet, ez már erősen véleményes dolog. FDL-on a bi-weave szerintem egyértelműen jobb, mert eleve kevés slot van, és az FDL nem különösebben kedveli a meleget, ezért csak óvatosan érdemes SCB-vel sütögetni. Ahol egyértelműen jobb választás a bi-weave az pl. Cutter szállítós küldik, érdeklődő ügyfelek kezelése, ahol kisebb pajzs visszatöltődik a következő ügyfélig SC-ben. A nagy vasakra is CZ-kben , mert bármilyen erős is a pajzsod, akkor is lerágicsálnak belőle, ha a "csirkeaprólékot" is irtod. A Cz-k tulajdonképpen valamiféle horda játékmód, ahol egyébként a megnyert kör végét még egy speciális dallam lejátszásával jelzi is a játék, aztán dobja következő hullámot. Az igaz, hogy az NCP-k többsége thermal fegyvereket használ, de ilyen szempontból különbség van az Empire és a Federation CZ-k között. Míg az Empire CZ-kben arányaiban sokkal több a kis vadász, akik lehet hogy lőnek rád, de a komolyabb károkat rakétákkal okozzák, ezért itt a pajzs explosive resist értékének is magasnak kell lennie. A közepes méretű hajókat clipperek, phytonok, és type-9 jelentik, ebből az utóbbi kettő előszeretettel használ rakétákat. Mondjuk egy pajzsával "keménykedő" Cutterrel való összecsapásnál van komolyabb jelentősége a thermal resistnek, de azért ezekből jóval kevesebb van. Egy federation CZ-ben arányaiban sokkal több a közepes hajó, itt már jobban érződik a thermal fegyverek jelenléte, ezért ha ilyen helyre megy az ember, akkor érdemes az "empire SB konfiguráción" úgy változtatni, hogy lecserélünk egy-két SB-t thermal resistesre. Innetől az egész csupán egyszerű matematika. Ilyen szempontból óvatosan kell kezelni a régi ED-videókat, mert az egyik patch-nál megváltoztatták az SB-k számítási módját. Régen úgy működött a dolog, hogy az SB-k értékei összeszorzódtak pajzserősség szempontjából, míg most már csak az alapértékhez adódnak hozzá, vagyis megszűnt a szinergia. Az egy-két nagy hajóval folytatott összecsapásoknál: például bérgyilkos küldi csak a célpontra fókuszálva, vagy HazRes-ekben jobb a normál, vagy ha van, akkor "Barbie-pajzs", és persze még több thermal resist.
A fegyverek az meg egyrészt egyéni preferencia kérdése, másrészt, hogy mihez van alapanyag, vagyis mit "tudunk főzni". Amit én kiengedési szabályként emlegetek, ez régen is volt, ez valamiféle mass-lockos dolog, régen még valami figyelmeztetést is dobott low wake FSD-t indításakor, amiben valamiféle ".... mass-lock faktort" emlegetett. De ez csak azután fordul elő, amikor a CZ-ben felborul az egyensúly az ellenfél javára, ez low intensity CZ-kben hamarabb bekövetkezhet. Tehát ha bemész és csak néhány ellenfelet puffantasz le akkor nincs ez a mass-lock. Ráadásul a dolog elég zavaros, hogy mikor szabadulsz, vagyis hogy mikor megy végig a low wake FSD töltés. Volt olyan hogy a legközelebbi kis vadásztól több mint 3 km-re kellett eltávolodnom, miközben egy Cutter, és kísérete ennél kisebb távolságról is elengedett. -
campernoob
csendes újonc
válasz orientcx #34116 üzenetére
6-8 SB-nél a thermal resist vs. reinforced egy egyszerűen kiszámolható feladvány, pont ezért említettem, a régi és az új számítási módszert. Régen ki lehetet kompenzálni azt az előnyt ami a +30% optimal multiplier jelentett, a jelenlegiben viszont nem. A rakétásokkal továbbra is ugyan az a bajom, hogy ha végigjátszod a "horda módot", akkor van ennek jelentősége, és inkább csak empire CZ-kben,ilyenkor azért messze több pofont kapsz, amikor már fogynak a szövetségesek, nem összehasonlítható azzal, mintha csak kiszemezgeted a javát, mert az csak az első kör. A bi-weave shield elég sokáig kompenzálja az így beszedett sebzést, és az SCB megmaradnak későbbre. Meg mondjuk jellemző rám, hogy amíg a felvett küldik meg nincsenek, addig nem térek vissza az állomásra. Ez a mass-lockos dolog meg csak akkor jelentkezik, és akkor sem mindig, ha felborult az egyensúly, és nem úgy működik, ahogy az normál esetben: mert érthetetlen, hogy néhány kis vadász, hogy tud nagyon hosszú ideig megfogni úgy, hogy 3 km távolságra vannak tőlem, miközben egy Cutter és kísérete 2300 méterről elenged 3-4 boost után. Ez így ellentmond az alap mass-lock szabályoknak, tehát ez vagy egy bug, vagy valamilyen egyéb szabály felülírja az eredeti mass-lock szabályokat.
"Barbie shieldem" még nincs, de olvasgatva a fórumot úgy néz ki, hogy muszáj lesz beszerezni belőle, ha így két találattal megszabadítanak közel 2 GJ shieldtől.
A dokkolós témához, csak annyit, hogy egyszerűbb berepülni a postaláda nyíláson, és csak ott levenni a sebességet nullára, akkor a computer igen hamar bedokkol, ahhoz hogy valaki azzal a dokkolási tempóval felvegye a versenyt ahhoz azért elég jó szemű, és ügyes kezű pilótának kell lenni.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- LEGO klub
- Túra és kirándulás topic
- Politika
- Vírusirtó topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Repeater de milyet?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mortal Kombat 1 - Így harcol Homelander
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Sector Black Eagle
- I5 4690k+Asrock h87 pro4+HyperX 2x4 GB
- Fujitsu Esprimo D756 desktop PC, HD-7750 Videokártyával!!, i5-6500T, 8 GB DDR4 RAM, 240 GB SSD, DVD.
- Garanciális, Fujitsu D757 PC, NVIDIA GT 710 videokártya, i5-7500, 16 GB DDR4 RAM, 240 GB SSD, DVD.
- Garmin Edge 530 GPS kerekparos komputer TELJESEN UJ
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs