Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    válasz Baliga Tamás #51945 üzenetére

    Pontosan!
    Közben halad az ügy... most kaptam mailt az LG-től
    "Tisztelt 00!

    Egyeztettem társosztállyal és szervizzel is és azt a választ kaptam, hogy a szerviz ki fog állítani Önnek egy hivatalos szakvéleményt. Ez a jelenséggel kapcsolatban az LG hivatalos állásfoglalása. Amennyiben ezzel nem ért egyet akkor a helyi Békéltető Testületet tudom ajánlani.

    Remélem tudtam Önnek segíteni.

    Üdvözlettel:
    xy
    LGE Ügyfélszolgálat.

    Rákérdeztem annál, akitől ezt a mailt kaptam és a válasza:

    LG: amiben leírja a szerviz a véleményét a jelenségről
    LG: amennyiben esetleg ebben az van, hogy a tv jó akkor máshol kell keresni a problémát és ha Ön ezzel nem ért egyet akkor kell a Békéltető testülethez fordulni.
    én: értem, de hiába írja le azt, hogy a TV jó, mert nem tudja azt amit az LG (mint gyártó) állít
    LG: ebben nem tudok érdemben nyilatkozni várja meg a szakvéleményt, nem tudom mi a tartalma

    /aztán elköszöntem/

    Tovább nem is zavarok ebben a topikban, mert a jogi topikban fogok segítséget kérni a továbbiakban ez ügyben. :R

    UI:
    Látjátok, az LG ragaszkodik a 100Hz-s teóriához és véleményéhez, mint gyártó.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák