Új hozzászólás Aktív témák
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Sipi- #120132 üzenetére
Emlékeim szerint a mi hűtőnk valami 550 kWh/évet hazudott a lapon, de most hirtelen nem találom a neten a speckóját. Igaz, ez 600+ literes, tehát háztartási méretek között ennél nagyobb nem nagyon van. A kádár kockák Gorenje fagyasztói 1,1-1,4 kWh/nap fogyasztással mentek új korukban, 110 liter kapacitással...
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hokuszpk #120137 üzenetére
A kandelábereken 2 kW volt a világítótestek darabja és azok nem sima izzók voltak, hanem - talán - HgAr lámpák, sokkal jobb hatásfokkal, 30+ db per kandelláber:
Lámpatest hátulról:
És Apám egyik büszkesége:
A kisvonat jobbról-balra "zakatolt", kvázi mozgókép volt. 4 kB RAM-mal a vezérlő kártyában, az akkor korszerű Z80-as processzorral, ha jól emlékszem... -
Bujdy81
csendes tag
válasz Bujdy81 #120141 üzenetére
Ja, még egy érdekesség a tábláról, ha nem untatom a nagyérdeműt: mivel sok volt a kontakthiba, ezért egyszer jött egy olyan döntés, hogy az izzókat nem csak becsavarják a bajonettzáras csatlkozóba, hanem minden izzóra kell forrasztani két db, 3 cm-es drótot (lent a műhelyben, ez még nem annyira para), amiknek a másik végeit be kell forrasztani a foglalatba. Igen, létráról, nem sokkal több, mint 12 ezer db-ot!
-
Bujdy81
csendes tag
válasz A. Crowley #120145 üzenetére
Az semmi! Nekem még van is!
A VT21550-et a héten dobtuk ki, elnézést, hogy nem kérdeztem meg, kell-e valakinek egy 132 oszlopos sornyomtató!
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #120149 üzenetére
Abban az időben nem mondtál volna fel!
Ez a '90-es évek eleje, a szocialista nagyvállalatok összeomlása után volt. Akkor az volt a szóbeszéd, hogy ha Fehérváron kidobtál egy macskát az ablakon, akkor az vagy munkanélküli villamosmérnökre, vagy munkanélküli gépészre esett. Persze, ez kicsit túlzás volt, de azért megérintette a várost, hogy a csúcson majdnem 20.000 dolgozóból három év alatt maradt 6.000
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Sipi- #120228 üzenetére
40 tő tuják kivágsz láncfűrésszel kb. 2 óra alatt.
Utána felhalmozod egy nagy kupacba, majd pár héttel később elégeted a picsába. Ha barnul az nem feltétlen száradás, lehet gomba is, ami miatt hasznos is a rendes megsemmisítés, nem komposztálás.A gyökeret miért kell kiszedni? Ültetni akarsz mást, nem? Ültetsd az új növényt a régiek térközébe!
Ha csak a szemedet zavarja, akkor áss egy nyom mélyen körben, vegyél egy legolcsóbb láncot a fűrészre, slaggal csapasd le a nagyja földet a tujáról és talajszint alatt 5-10 centivel vágd el, majd temesd be! A föld durván koptatja a láncot, azért kell a cseredarab!
-
Bujdy81
csendes tag
-
Bujdy81
csendes tag
Na, végeztem egy kis kalkulációt elektromos autó fronton:
- legolcsóbb, ami 6+ személyes: Nissan evalia, 9 millió Ft
- C4-et eladjuk kb. 2 millióért (maximum!)
- Evalia az évi 20.000 km alatt eszik kb. 200x20 kWh = 4000 kWh-t, durván 4 kWp napelem kell hozzá, az most karcolja a 2 milliót.
- feltételezzük, hogy marad hosszú távon a szaldó elszámolás (nem fog),
- a váltás költsége kb. 9 millió Ft. A C4 eszik most 7 liter körül a (hamarosan) 750 Ft-os gázolajból, évi üzemanyag fogyasztása kb. 1.050.000 Ft.Tehát a megtérülési idő kb. 9 év.
Ceteris paribus egy olyan országban, ahol 36 óra alatt szántanak be egy adózási formát. Nem merek belevágni...
-
Bujdy81
csendes tag
Villanyszámla fronton, hogy értsem én is, miért magas a fogyasztás:
locsolás 1250W/h. Megy minden éjjel kb. 2,5-3 órát. Az is 3-3,5 kWh per nap. Évi 150 öntözött nappal számolva az is 450-500 kWh körül van... -
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #120524 üzenetére
"Én értelek, hogy ki lehet így matekozni, de a napelemet nem ezért csináltattam, tehát induljunk ki abból, hogy az már megvan."
Ez tipikusan az a szemlélet, ami nem vesz figyelembe mindent. "már kifizettük az autót, akkor az ingyen van" De ha 20+ éves távlatban gondolkozol, akkor rájössz, hogy nem szabad így nézni, mert rossz döntésekhez fog vezetni!
"Az a mondás, hogy aki szaldós elszámolásban van, az abban is marad, amíg nem módosít a szerződésen." Most ez a mondás. Lehet, hogy egy hét múlva más lesz...
"Ezért kell kidobni a közgázos szemléletet."
Sajnos, elég magas polcon ülnek a gazdasági kormányzatban azok, aki már kidobták. Látjuk az eredményét..."Volt pénzem (állami támogatással) felrakni napelemet, innentől kezdve ez lelki megnyugvást ad, hogy nem kell a benzinárakon stresszelni."
Tehát van annyi napelemed, amivel ellátod a házat ÉS az elektromos autót IS? -
Bujdy81
csendes tag
válasz eattila #120613 üzenetére
Én az utóbbi pár napban görgőn toltam. Beállítottam a teljesítményt az "elvárt" szintre és úgy 30-35 percet bírtam. Aztán tegnap előtt már 45-öt.
Közben újranéztem a Csernobil sorozatot.
Tegnap is felültem görgőzni, és amikor le akartam szállni egy óra után, már csak 27 perc volt a záró epizódból, annyit nem "hagyunk benne", végig toltam, másfél óra lett a végére. Nem volt őszinte a mosolyom...Amúgy kiderült, hogy tavaly miért borultam meg Nagyatádon a kerón, hiába ittam meg három óra alatt öt kulacs vizet! Végeztem egy tesztet, hogy lemértem magam a digitális mérleggel, majd tekertem 35 percet (az kb. izzadás kezdés után fél óra) és újra mérés. 0,9 kg a mínusz. Azaz fél óra alatt izzadtam, kilélegeztem, elhasználtam 900 gramm vizet. Akkor három óra alatt az öt kulacs (kb. 3 kg) víz nem véletlen volt kevés a tűző napon...
-
Bujdy81
csendes tag
Tanévkezdés témáról csak annyit, hogy ma reggel elkészítettem:
- párizsis szendvicset, paprikával,
- párizsis szendvicset paprika nélkül,
- téli szalámis szendvicset sajttal,
- felvágott nélküli szendvicset, sok sajttal.És nem basztam el, hogy melyik kié!
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #121004 üzenetére
Fogyni kéne, javul a hátfájás. Plusz specifikus torna. Vagy napi 10-15 km terepfutás!
Amúgy még nőnek kicsit a kölykök és a nyári szünetet élvezni fogod, mikor 8-9(-11-12) körül talán kiimbolyognak a szobájukból...
Nálunk az a szívás, hogy hármaska fixen hétkor kel, lecsapni sem lehet. Nyáron is. Lagzi után is.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Sipi- #121088 üzenetére
Kocsihoz elég a 3 gyerek. Viszont 4 gyerekhez már sokkal nagyobb kocsi kell!
Szlovákiában a síbérlet a gyereknek 75% a felnőtthöz képest, Ausztriában féláron megy. Ezért van az, hogy 2 gyerekkel Szlovákia olcsóbb, 4 gyerekkel Ausztria. De már hárommal is.
És azért Jasna nem Obertauern, messze sem...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Bujdy81
csendes tag
Budapest-Balaton kerékpárút, részlet:
Elindultam kerózni kicsit, mert szombaton verseny lesz és ott 2x31 km-t kell tekerjek.
(Középtávú triatlon verseny, azaz 1,9-90-21, vegyesváltóban asszonnyal)Elmentem Velencére a pfúj-pfúj országúton (8116-os számú főút), onnan a BuBa-n irány Etyek. Mentem egy 23 km-t ezen a csodán, tapasztalatok:
- Velence->Nadap: tükörsima új út, szép, sárga vonalazással, perfekt! A várható forgalom alapján lehet hogy keskeny lesz, de ez legyen a legnagyobb baj!
- Nadapon belül nem történt semmi, lakóövezetben felfestettek kerékpáros nyomot. Az útminőség vegye, inkább gyenge, a helyiek már nem örültek nagyon nekem (sem)...
- Nadap -> Pázmánd: Egy sima, átkötő út lett kijelölve, helyiek simán autóznak rajta, keskeny, ha autó jön, akkor kerékpár+autó+kerékpár nem fér el. Éles kanyarok, 15 km/h felett nem éreztem biztonságosnak, egyszer előzött csak szembejövő autó bringát beláthatatlan kanyarban...
- Pázmánd: a hírekben szereplő pihenő nagyon szép lett, van víz is! Viszont utána egy lakóövezet lepattant aszfaltján kell menni, majd egy 1,5 kilométeren ilyen zúzalékos aszfaltozás történt, katasztrófa!
- Pázmánd->Kajászó->Tordas->Gyúró: kb. 3 méter széles aszfaltcsík, két oldalt murvás padkával. Ugyanis leaszfaltozták a mezőgazdasági utakat és kitették, hogy csak kerékpárral szabad behajtani, kivéve mezőgazdasági vontató. Ennek két eredménye van:
1) random kanyarból ki tudsz úgy jönni a lejtőn, hogy szemben jön egy traktor, elején a bála pakoló villával (megtörtént)
2) ha szemben jön a paraszt (foglalkozás, nem pejoratív jelző!), akkor mit csinál az utánfutós traktorral? Lehúzódik, amennyire tud, hagy egy bő métert a keró mellett, majd visszamegy az útra. Na, ekkor hordja fel a murvát az aszfaltra, ami kanyarban külön jó...A megtett út 31 km, 305 méter szint emelkedéssel.
Volt olyan emelkedő, ahol 350 wattal* mentem fel 34/25-ös áttétellel, 25-ös, Continental GP 4000 S2-es abronccsal, ami jelenleg kb. a harmadik legkisebb gördülési ellenállású gumi a piacon. Szóval egy montival közlekedő családnak élmény lesz.
Ez megint olyan Fideszes lett. Lehet mutatni szép képeket, mert van pár km új szakasz, sok km olyan szakasz, ami jó is lehet, ha nem jön traktor, de valójában sok km katasztrófa is van!
*: ha valaki nem tudná hova tenni a 350 wattot, annak három infó:
- 250 watt felett elvileg rendszám kellene az e-bike-ra
- Ironman VB győztes szokott 300 watt körüli átlagot tolni. Olimpiai távon (40 km) az élmezőny tol 400 watt körül
- kurvára lihegtem a végén! -
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #121219 üzenetére
"Nem kellett volna Dinnyés felé menni, itt rontottátok el." Dinnyési utat írt, nem Dinnyést!
Vagy a dinnyési úton mész, vagy kerülsz picit a kerékpárúton, "szinte Kisfaludnál". Na, ott meg egyrészt a dinnyési útnak csak a felét spórolod meg, másrészt a Pákozd->kisfaludi elágazás [link] (Császár víz) közötti szakasz nagyon, nagyon gyökeres már [link] és [link] , szinte fáj arra menni. Ehhez képest a dinnyési út egész jó. [link] Csak annyi a baja, hogy sávközépen kell menni, mert a jobb oldali 100-150 centi használhatatlan már...
"Nagyrészt teljesen jó az út, ráadásul Pákozd utáni szakaszt is nemrég újították fel, az nagyon szuper lett az erdőben a kb 20m magas fák között." Igen, ez a teljes, kb. 28 km-es körből kb. 1,5 km. De az tényleg jó lett!
"Legutóbb feltartottam egy bringást, mert a korzónál 30-as tábla van. A pofátlanja képes volt az úton tekerni a bringaút helyett, aztán a 30as szakaszon utólért, úgyhogy végül 25el mentem, öröm volt nézni, hogy kacsázik az autó hátulja mögött, látsztott rajta, hogy ki akarna előzni, úgyhogy néha szédületes 30as tempora is felgyorsítottam." Én az ilyen
faszokkedves emberek miatt szoktam óra mutató járásával ellentétes irányba kerülni a tavat, mert akkor a Korzó előtt emelkedő jut nekem és úgy nem lépem át a 30-at. Persze mindig van pár szellemi fogyatékos autós, akik megelőznek két fekvőrendőr között, majd feltartanak, mert ők 12-vel mennek át a fekvőrendőrön.
Bocs, ezen most kicsit felhúztam magam, de annyira nem, mintha Facebookon posztoltad volna, akkor még tételesen javítottam volna a helyesírási hibákat is!ui.: ugye nem ezen a szakaszon álltál bosszút?
[link]
ahol direkt az útra van vezetve a kerékpárút...
[link] -
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #121222 üzenetére
Múlt kedden asszonnyal áttekertünk Pákozd->Sukoró->Nadap vonalon és utána a Nadap->Velence->Pákozd vonalon jöttünk haza, majdnem végig kerékpárúton. Ő feltekert Nadapra is. Semmi, csak mondom! És nem montival, hanem országútival, tény, hogy "csajos" hajtóműve van, szóval 34:28 a minimum áttétel. Meg az is tény, hogy Nadap felé az út kétharmadánál válni akart, de végülis házassági évfordulós tekerés volt...
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #121226 üzenetére
Á, az arborétum előtt nem vészes, ha az időfutammal vagyok, akkor az 50-es nagytányérról le sem kell váltani. Az országútin 53-as a nagytányér, azzal már nem megyek fel, le kell váltani.
"de hogy előtte velencefürdőtől a spa-nál miért kellett az úton mennie, azt sosem fogom megérteni."
Ott megint bazi rövid a kerékpárút az út mellett. Ugyebár a Béke útról beszélünk. A kerékpárút jön a (ha Gárdony felől érkezel) Cserje utca felől, balról, halad a Béke út mellett kb. 1200 métert és ott a körforgó. Sok bringás a Béke út felől jön, nem a kerékpárúton, mert nem akar végig menni a parton, erre több oka is van (iszonyat szűk kanyarok vannak és többek között konkrétan keresztül megy a kerékpárút a strandon). Tehát az 1200 méterért menjen át balra az úton a kerékpárútra, utána pár száz méter után keresztezze az utat a kerékpárúton, majd a körforgónál vagy menjen a zebrával párhuzamosan a káoszban, vagy menjen vissza a közútra. Plusz ezen az 1200 méteren van egy gyalogos kereszteződés, ahol a siserehad esetleg éppen jön át a vasút alatt, plusz van egy parkoló, ahol meg a spa vendégei mennek sokszor, mint a vak légy.
"A kisebbik gyerek még futóbringázik, de mindkettőnek megtanítottam, hogy ha szólok, hogy jön biciklis akkor azonnal húzódjanak le jobbra, hogy elengedjük azt aki gyorsabb. " Az pedig a másik oka, hogy az országútisok nem ott mennek, ahol Te, mert sokkal jobb mindenkinek ha az 50-nel menő autók között megy 35-tel a bicajos, mintha a 10-zel menő futóbicajosok között. Márpedig nincsen külön járda, ahol a futóbicaj mehet, nincs több opció...
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #121234 üzenetére
"Másrészt a strandon tilos is bringázni, a bringautat felvitték a korzónál lévő útra,"
Az a strand, amiről én beszéltem az Gárdonyban van. [link]
"Inkább teker 1200m-t, az úton, csakazért mert majd aztán a végén lesz valami körforgalom? " Nem, inkább teker az úton letekert 6-7 km után még 1,2 km-t ahelyett, hogy kétszer, vagy háromszor keresztezze az utat.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #121239 üzenetére
"Végképp nem értem, hogy miért nem tudnak egymás után menni libasorban és akkor esély lenne kikerülni őket." Ez speciel egy óriási tévedés!
Szerinted mit könnyebb kikerülni? 8 db, egymás mögött, szélárnyékban tekerő bringást, vagy 2x4db, egymás mögött szélárnyékban és egymás mellett két oszlopban tekerő bringást?
-
Bujdy81
csendes tag
válasz npera #121243 üzenetére
"Egyébként ha jól tudom egy formális boj az két bringa egymás mellett és folyamatosan rotálódnak egy elnyúltott körben. Szóval ha 5-6 egymás mellett, akkor ott mistakes have been made."
Jól tudod, de csak a fejlett nyugaton, mert itthon az is tilos! Sajnos a 2017 óta "érkező" KRESZ módosítás még mindig nem jött meg, így elvileg kerékpározni csak libasorban szabad. Az, hogy sokkal veszélyesebb, nem zavarja a szabályzó hatóságokat. Ennél komolyabb dolgok sem...
-
Bujdy81
csendes tag
Még annyi, hogy a dinnyési úton hétvégén autóval kb. lehetetlen szabályosan közlekedni nyáron (mondjuk az meg is érdemli, aki nyáron arra megy kocsival).
A két szélén 100-150 centi használhatatlan, tehát ha megye egy bringás a sáv közepén, szabályosan, és szembe is jön egy, akkor az autó már fizikailag nem fér el közöttük szabályos oldaltávolsággal.
Többször jeleztük, hogy nyári hétvégékre ki kellene tiltani az autó forgalmat onnan, abból sem lett semmi...
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #121248 üzenetére
Tőled már megszoktuk a szelektív olvasást és a szélsőségek keresését!
Az a helyzet, hogy ha a tó mellett lakom, akkor a legpraktikusabb a tó mellett kerózni. Erre nem sok úton van lehetőségem, elég a térképre nézni:
- tókör -> lenti problémák
- Fehérvár->Lovasberény->Pázmánd->Velencei-tó északi vagy déli oldala,
kb. ennyi. Most kipróbáltam egy új opciót, mert lett ez a bringaút, kiderült, hogy nem használható, evvan.Amúgy ne hidd, hogy bringán több a retardált, mint kocsiban! A többség itt sem a konfrontációt keresi, hanem normálisan akar élni. Nekem is meg kellene állítanom minden átmenő forgalmat a faluban, hogy "bocs, faszér' nem mész az M7-en?"
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Jahno #121251 üzenetére
Neked lehet, hogy egyszerűbb, ha eltekintünk attól, hogy megszeged a KRESZ-t (oldaltávolság), meg veszélyezteted a biztonságukat!
Azt kellene felfogni, hogy nem tudsz szabályosan, biztonságosan sávon belül kerékpárost kerülni. Tehát ha jönnek szembe, akkor nem tudod megelőzni őket. Viszont ha meg kell várnod, hogy ne jöjjenek szembe, akkor jobb, ha fele olyan hosszú a sor, amit előzni kell!
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #121257 üzenetére
Azért az frankó, hogy fennen hirdetted, hogy mikor, milyen szabályokat szegtél meg, permanensen jártál olyan autóval, ami nem felelt meg a forgalminak (okirat hamisítás?), de azért osztod az észt a KRESZ-ről, meg a szabályokról!
Semmivel sem vagy jobb, mint a többség, akit szidsz! A legtöbben csak azokat a szabályokat tartják be, amik NEKIK fontosak és elvárják mástól, hogy azokat tartsa be más is. Miközben egy halom szabályt leszarnak.
Nálad még hozzájön a szélsőséges példák keresése, illetve a gondolkodás iránti igény hiánya is! Nem érted meg, hogy az az egy hülye bicajos, akivel példálózól egyrészt ugyanúgy megtalálható a közlekedés bármely más résztvevői ágában, másrészt pedig a média direkt kereste, hogy ezzel is hangulatot tudjon kelteni. Nálad szárba szökkent a mag...
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #121260 üzenetére
"ezeket a bringutakat a nyaralos-pihenos casual brangas, montis meg city bike-soknak csinaljak elsosorban," Na, csak rájössz, hogy az országúti kerónak nem a bringaúton a helye, haladunk!
Azt sem árt felfogni, hogy a "kerékpár" egy elavult gyűjtőfogalom! Teljesen máshol van a helye a 7 km/h-val tekerő gyereknek és máshol a 30-35 km/h-val közlekedő országútinak. Ami éppen lehet, hogy nem edz, hanem munkahelyre közlekedik.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #121267 üzenetére
"Bojban haladásról nem egyszer 3-4 bringás is tekert egymás mellett. Úgyanúgy kell megelőzni mint egy másik autót, csak másik autót eleve ritkán előzök, vagy ha igen, akkor az nem 30-40el zötykölődik előttem. Sajnos nem egyszer volt erre példa, pont Pákozd-Sukoró között."
Elhiszem, hogy belefutottál ilyenbe, bár én még konkrétan SOHA, igaz, csak hatodék éve jár a gyerekem Velencére suliba, tehát nem kevés alkalommal volt napi kétszer Pákozd-Velence oda-vissza!
Olyan volt, hogy bolyban mentek, de kettőnél több nem ment egymás mellett. Ja, és Pákozd->Sukoró távon a Pákozd tábla után kb. 200 méterig van kerékpárút, aztán nincsen.
"Egyetlen dolgot felejtenek el az önérzetes edzeni vágyó bringások, hogy ha beszop egy kátyút vagy akármi miatt elesik előttem az lesz élete utolsó edzése." Egyetlen dolgot felejtenek el az önérzetes autóvezetők, hogy a fenti veszélyhelyzet elkerülhető. Követési távolságnak hívják, akár van kerékpárút a közút mellett, akár nincsen. De a legtöbb esetben nincsen...
"Ha veszek egy porrá ültetett ferrarit és 20-40el döcögök az utakon feltartva mindenki mást, akkor az senkinek sem jó." Hány évig csináltad ezt az E30-cal? De akkor neked legalább már eljutott.
Neked is mondom, hogy nincsen olyan kategória, hogy "kerékpár"! Ha a gyerekkel/anyával megyek, eszembe nem jut a közúton menni, ha van bringaút. De ahogy én sem (te sem) szeretnék egy bolynyi birngást hátulról/szemből megkapni amíg a gyereket terelgetem a bringaúton, én sem szeretnék a riasztó országútis lenni a gyerekek között!
Amúgy a szóló bringást is úgy kell megelőzni, mint az autót! Mert nem férsz el máshogy szabályosan!
Ja, még egy huncut kérdés: a Korzó előtt mikor tartottad be utoljára a 30-at a bringás szívatása előtt?
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #121268 üzenetére
"Roppant érdekes, hogy tényleg rengeteg embernek megfelel a bringaút, de mindig van pár renitens aki élvezi, ha 2x gyorsabb és 20x nehezebb tárgyak húznak el tőle fél méterre."
Szerintem gyere el egyszer hozzánk, ülj fel az országútira (hányas lábad van, szerzek patent cipőt is hozzá!), menjünk egy tókört normális tempóban és érteni fogod! Utána talán már nem jobban fogod érteni azt is, hogy miért ne fél méterre húzzanak el a 20x nehezebb tárgyak (amik sok esetben szabálytalanok, ha 2x gyorsabban mennek).
Szerk.: a legtöbb esetben olyanok reklamálnak, akik igazából nem tudják, hogy miről beszélnek...
[ Szerkesztve ]
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Jahno #121279 üzenetére
Szerintem ülj ki a Blahára és számolj! De akkor mindent! Gyorshajtást, sárgán/piroson áthajtást, buszsáv használatot, sárga festésen/zebrán megállást, biztonsági övet, telefonálást, aztán hozz egy hányadost a szabályos/szabálytalan autók és bringák arányára. Szerintem meg fogsz lepődni!
Az autóval közlekedők kb. 99%-a megszeg legalább egy szabályt 10 km alatt a városban.
Innentől pedig "csak az árról vitatkozunk"...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- MacSzerez.com - iPhone 11 Pro / 64GB / Kártyafüggetlen / Space Grey / Garancia!
- Google Pixel 8 Pro Bay 128gb - Használt, Google gari, akár beszámítással
- Gamer PC RTX 3070 Intel i5 10600KF 1TB NVME SSD Nagyrészt új alkatrészek Garancia és Beszámítás!
- Apple iPhone 15 Pro Black 1TB - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max 1TB - Makulátlan, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs