Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz Bujdy81 #135792 üzenetére

    80-al mentem, mert az engedélyezett utánfutóval. Aztán kábé fél óra gyalázat után úgy gondoltam, hogy ez így nem éri meg és átmentem illegálba 90-95-re.

    Megnéztem és környező országokban lehet menni 90-el utánfutóval, onnantól nem voltam illegál.

    Értem én egyébként, hogy a túl lassú veszélyes, de amikor a szabályok gyakorlatilag élhetetlenek az általános populáció hozzáállása végett, akkor valami nagyon el van kalibrálva.

    Azt sem értem, hogy ha mész 130-al szabályosan és egy üres résbe begyorsítva előzöl egy mondjuk 120-al haladót, akkor miért kell izomból belegyorsítani hátulról a seggedbe? Ha feltolom rövid időre 140-150-re óra szerint a kocsit, hogy ne tartsam fel a forgalmat picit sem és egyenletes tempóval haladó hátulról érkező elől ki tudnék húzódni. De ha látom a tükörben, hogy leül az Audi/BMW/Mercedes segge és úgy gyorsít a seggembe, hogy direkt előbb érjen oda, akkor az picit kontraproduktív. És nem 1x ment ez. És nem azért, mert minimális résekbe tolom be a talicskámat mindenkit feltartva. Hanem mert direkt áll a gázon a pógár, hogy megmutassa. Akkor sajnos nincs jó megoldás.

    Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy milyen technikai tudása van ezeknek a sofőröknek? Mit tudna kezdeni egy váratlan szituációval kormány elrántása és egy túl késő és túl gyenge fékezésen túl? Mert az átlag tudása kábé itt áll meg. De úgy nyomja, mintha valami komolyabb versenylicensze vagy tesztpilóta képzése lenne.

Új hozzászólás Aktív témák