Új hozzászólás Aktív témák
-
Kommy
veterán
Sziasztok!
Szeretném felmondani a szerződést (már határozatlan idejű), valaki el tudná nekem mondani ennek a menetét , hogy hogyan kell csinálni, mert már elegem van abból, hogy számlárol vonják a díjat és aközben meg küldözgeti a felszólítást , hogy nem lett befizetbe a pénz, meg hogy közbe 9900-ról jön számla közben meg 10300 FT-ról, meg még a telefont is fizetni kell. -
Kommy
veterán
Sziasztok!
Nekem olyan gondom lenne, hogy 5 napja délután kb 3 tól 7 ig nincs net(ez csak nagyon kb időszak ), erre jött tegnap valamikor 4 órakor elment (11 és 8 óra közöttről nem tudok nyilatkozni addig vártam )és azóta sincs. Ráadásul a modem nem szinkronizál vagyis nem világít az adsl link/act led és marha idegesítő. Eddig semmi ilyen probléma nem volt. modemet huzogattam már ki-be de nem javult meg.
Előre is köszönöm a választ. -
Kommy
veterán
válasz (Darkwood) #2903 üzenetére
Próbáltam én mindent már, másik modem se csatlakozik. De ma már úgy néz ki megjavult olyan 7 óra óta van folyamatosan net, remélem így is marad
-
Kommy
veterán
Sziasztok!
Szeretnék egy másik csomagra váltani, pontosabbna a Golf csomagra, mivel most egy 8 Mbit-es csimagom van és max 5,8 al jön, így nem érné meg 10-esre váltani mivel az se tudna többet mint a 8-as. Azt szeretném megtudni, hogy ti on-line ügyfélszolgálaton keresztül csináltátok, mert ugye oda van írva viszont rákattintok a linkre bejelentkezek és megafone-os ajánlat van csak . -
Kommy
veterán
válasz Sickboy25 #3203 üzenetére
Én is ebben a cipőben járok mint le csak nekem kb 3 éve határozatlan idejűn van a szerződésem és nekem sincsenek meg a szükséges menüpontok. Nekem azt írták , hogy azért nincs mert , hogy számla tartozásom, van csak az egészben az a vicc hogy számlaterheléssel megy a fizetés és a számlán is van pénz szóval le tudnák vonni. De nem értem ezt az egészet , hogy miért nincs mindenkinek ott a menüpontos és ha rákérdezek , hogy miért nincs akkor kapom azt a választ, hogy írjam meg e-mailben , hogy mit szeretnék és amikor megírom akkor írja , hogy így nem lehet. Kezd elegem lenni ebből, hogy nem mindenkinek ugyan azok a lehetőségei az online ügyfélszolgálaton.
-
Kommy
veterán
Sziasztok!
Én ugye írtam, hogy az online ügyfélszolgálaton nem volt meg a szerződés hosszabbítás és a csomagváltás menüpontok. Hosszas e-mailezgetés után mától nálam is él a két menüpont. Szerintük azért nem volt ez a menüpontom mert nem volt kiegyenlítve a számlám, ami a saját saruk volt a számlaterheléses fizetési mód miatt. Akinek tehát nincs ilyen menüpontja az bejelentkezik és megnézi , hogy van e tartozás, ha nincs akkor ír egy e-mailt nekik, hogy miért nem elérhető a két menüpont és kész. -
Kommy
veterán
válasz (ADAMKA) #3250 üzenetére
Az tudom javasolni , hogy érdemes lenne meg nézni milyen paraméteri vannak a vonaladnek. Ezt úgy tudod megtenni, hogy visszadugod a dlink 360r modemed, majd közvetlenül ebbe beledugod a géped aminek medadod mondjuk a 192.168.1.2-es csímet és 255.255.255.0 maskot. Le kell töltened az sm50b nevű progit ennél nem kell semmit állítani, vagy pedig az OrbMT nevű programot aminél be kell állítani a kapcsolatot, hogy mihez kapcsolódjon. OrbMT settings fül modem type: Avalache SAR... ; ip address: 192.168.1.1 ; port:23 ; username: root; password: admin.
Utánna linked be a képet amit csináltál róla. Lehet hogy meg lehet nézni az új modemeddel is de azt nem tudom, hogy kell.[ Szerkesztve ]
-
Kommy
veterán
válasz (ADAMKA) #3253 üzenetére
Lehet , hogy az a gond, hogy az snr margin értéke nagyon alacsony letöltési irányban és ezért nem akar menni rendesen elvileg 10 fölött lenne az ideális, nekem ebben a helyzetben ugyan ez a csomag csak nekem 14 az a margin és nincs is semmi gondom a letöltési sebességgel. Jah meg annyi hogy én nem externetes vagyok hanem t-online, mert szolgáltató váltással átmentem, és most mintha sokkal stabilabb lenne a net, vagyis nem befolyásolja annyira a netezést ha mondjuk töltök le valamit, vagy éppen fel.
Itt van az én vonali paramétereim.[ Szerkesztve ]
-
Kommy
veterán
Én három hete hétfőn voltam benn az egyik t-pontban, szünetmentes szolgáltató váltással következő kedden már tudtam használni a t-online-os netet. Itt sávszélesség váltás is történt 8Mbit --> 5 Mbit. Externetnél fizettem 10300Ft-ot (+ telefon 3500) itt meg 5300Ft (digitális telefonnal.). És igzábó vesztettem 100kbájt sebességet letöltési irányba , feltöltésben meg nyertem 15kbájtot.
Nekem az e-mailre szoktak válaszolni ha hétfő - csütörtök intervallumban küldetem el. Valamiért akkor nem szoktak válaszolni, ha kérek kézbesítési visszajelzést. én úgy szoktam küldeni nekik, hogy legmagasabb prioritáson és titkos másolatként magamnak, így legalább látom mit küldtem és van nyoma máshol is. -
Kommy
veterán
válasz (Darkwood) #3265 üzenetére
Ha nem mondasz semmit akkor ugyan úgy kapod a csekkeket, mint eddig, legalábbis normál csomagnál így van. Ha le karod mondani akkor azt meg kell tenned.
-
Kommy
veterán
válasz (Darkwood) #3267 üzenetére
Hát az első kérdésre nem tudom a választ.
Hát ha van lehetőséged akkor mindenképpen menjél be mert szerintem sokkal egyszerűbb. -