Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
Gondolom úgy gondolták, hogy - mivel azt a számviteli törvény nem teszi lehetővé, hogy valamit olcsóbban adj el, mint ahogy beszerzed - csak a raktáron már egy ideje fennlévő termékeket adják el jóval kedvezőbb áron. Mivel nem te vagy az edigital egyetlen vásárlója, így logikus, hogy a készlet hamar fogy, hiszen egyetlen online cég sem tart ma már Magyarországon hatalmas raktárkészletet.
-
4Grider
nagyúr
Ha tudja a fogyasztóvédelem felé igazolni a cég, hogy legalább egy darabot eladtak akciós áron, továbbá, hogy a weboldalon kiírták hogy a készlet erejéig szól az akció, továbbá hogy nem írtak olyat, hogy x darabbal rendelkeznek és mellette ettől kevesebbet adnak el akciósan, akkor nem sok esélyed van. Akkor javulnak az esélyeid, ha holnap lesz készlet az adott termékből, amit akciósan meg akartál vásárolni.
-
4Grider
nagyúr
válasz jozefgucci1 #32 üzenetére
A túlterheléses támadás és az egyszerre megjelenő rengeteg érdeklődő között nem sok különbség van. Az elsővel így lehet takarózni, ha a második következik be és nem bírja az oldalunk...
-
4Grider
nagyúr
Úgy, ahogy írják:
Az elállási jog gyakorlása az Elállási/Felmondási nyilatkozat kíséretében szaküzleteinkben személyesen (a 'Szaküzleteink' pontban foglaltak szerint), vagy futárszolgálat igénybevételével, nyitvatartási időben az Extreme Digital Európa Center Szaküzletünkbe történő visszajuttatással lehetséges. Az Extreme Digital Zrt. postai csomagokat technikai okokból nem tud fogadni. Az ügyfél kérésére és költségére munkatársaink gondoskodnak a visszaszállítás lebonyolításáról, az erre vonatkozó igényeket ügyfélszolgálatunk fogadja. -
4Grider
nagyúr
Próbáld meg értelmezni az elállási joggal kapcsolatos tudnivalóidat a következő oldalon:
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2709#Milyen%20id%C5%91tartamon%20bel%C3%BCl%20gyakorolhatjuk%20el%C3%A1ll%C3%A1si%20jogunkat? -
4Grider
nagyúr
válasz SztiviVander #117 üzenetére
Nem védeni akarom őket, de csinálj jobban marketplace-t. Nem véletlenül ők a legnagyobbak.
Az automatikus rendelés-visszaigazolás nem számít vásárlási szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, ha élő ember leellenőrzi, majd feléd visszaigazolja azt, amit a gépek nyilvántartanak. Az persze gond, hogy másfél hét kell ahhoz, hogy ezt megtegyék. Jó eséllyel volt valami malőr a háttérben (pl. az egyik beszállító kilépett a marketplace-ből), vagy csak natúr már náluk sem marad meg a munkaerő azért a pénzért, amit erre szánnak. -
4Grider
nagyúr
válasz joefasalasso #128 üzenetére
Minden esetben elállhatsz a vásárlástól 14 napon belül, de a kereskedő teljes áron csak a teljesen sérülésmentes terméket köteles visszavenni.
-
4Grider
nagyúr
válasz Lifer092 #133 üzenetére
Mi egy másik futárszolgálattal szerződtünk, plusz MPL postapontok. Tudnék rémtörténeteket mesélni, tehát egyik kutya, másik eb.
Természetesen nettó 1200-1400 Ft körüli kezdő csomagdíjjal már vannak jobb futárszolgálatok is, de "ingyenes" házhozszállítás esetén kevés csomagküldőnek van olyan nagy árrése, hogy ezeket a prémium futárszolgálatokat meg is tudja fizetni és árrése is maradjon a vállalkozás üzemeltetéséhez, esetleg nyereségre is fussa.
A vevők pedig csak azt nézik, hogy mi hol olcsóbb és jár-e hozzá ingyenes házhozszállítás... -
4Grider
nagyúr
válasz Lifer092 #135 üzenetére
Mi lehetővé tettük a webáruházban egy minőségibb, ámde fizetős (talán pont bruttó 2000 Ft volt 20 kg-ig és 50x50x50-es méreten alul) futárszolgálat igénybevételének lehetőségét is, de egy év alatt olyan kevesen választották, hogy végül a futárszolgálat mondta fel a szerződésünket a kevés megrendelésre hivatkozva.
Szóval lehetnek egyedi igényeid, de nem ebben az országban... -
4Grider
nagyúr
válasz Mulderpapa #141 üzenetére
Csak jelezni szeretném, hogy a bankok fizetési felületének működéséhez semmi köze nincs a webáruházaknak, azokat online fizetéskor ezek az oldalak csak meghívják. Ha lassan jön be, vagy akadozik a fizetési felület, akkor arról nem a webáruház, hanem a bank tehet.
Fizetéskor a webáruház úgy hívja meg a banki felületet, hogy átadja neki a fizetési azonosítót (ez jellemzően a rendelés száma) és a fizetendő összeget. És egész addig a webáruháznak nincs köze az egészhez, amíg a bank vissza nem irányítja az ügyfelet a webáruház oldalára (egy fizetési siker státusszal). A zárolás tehát a fizetési felület hibája (esetleg a te oldaladon keletkezett net vagy felhasználói hiba) miatt keletkezett, ami egy-két héten belül automatikusan feloldásra fog kerülni. A zárolás időtartamát több dolog határozza meg. A kártyaelfogadó webáruházaknak erre ritkán van ráhatása, csak akkor tudják feloldani, ha olyan szerződésük van a bankkal, miszerint tehetnek terhelés helyett zárolást is a kártyákra. A kereskedőkkel - így az e-digitallal - ilyen szerződést NEM kötnek a bankok, ők csak terhelhetnek. Zárolást jellemzően kölcsönügyletekkel foglalkozó cégeknek tesznek lehetővé a bankok (pl. autókölcsönzők), de még számukra sem mindig teszik lehetővé a zárolás levételét, maximum a zárolás elhelyezésekor adhatnak meg dátumot, hogy azt meddig óhajtják fenntartani. -
4Grider
nagyúr
válasz Mulderpapa #144 üzenetére
Nem érted. Mi is kártyaelfogadó kereskedők vagyunk, és zárolás-feloldásra nincs lehetőségünk, mert nem a mi áruházunk teszi a zárolást ilyenkor a kártyára, harmadik személy helyében pedig nem tudunk eljárni. Akkor sem, ha az a harmadik személy a mi ügyfelünk.
Ha változatlanul nem érted: A pénzügyi tranzakció azonosítóját ilyenkor a bank teszi rá, de ha nem jön vissza válasz a banki rendszertől (ilyenkor lesz ugye zárolt az összeg), akkor azzal én ügyet nem tudok indítani. A rendelésszámommal pedig nem foglalkozik a bank...[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Mulderpapa #146 üzenetére
Konkrétan én kezelem a saját webáruházunk bankkártyás ügyeit is. A te eseted nálunk évente egyszer-kétszer fordul elő, így ilyen esetszám esetén nem látom értelmét az ügyfélszolgálatunk munkatársainak oktatását erre is kiterjeszteni. Ezért aztán mondanak mindent, ami az eszükbe jut. Nálunk az az ügymenet, hogy ha ilyen probléma van, akkor az ügyfélszolgálat eszkalálja felém, én meg e-mailben leírom ezt az ügyfélnek. De ezzel az ügyfél nem lesz előrébb. Meg kell tehát jegyezni, hogy egy kereskedő csak az érkezett összegekkel tud mit kezdeni (egy visszafordítás pl. egy perces művelet), a nem érkeztetett pénzekről csak annyit tud, hogy sikertelen fizetés...
-
4Grider
nagyúr
válasz gyantaszuz #151 üzenetére
A jogszabály szerint 10000 Ft feletti műszaki cikk esetében kötelező az 1 év jótállás. Majd akkor törődj vele, ha bedöglött a cucc...
-
4Grider
nagyúr
Nekem 3 munkanap volt a mosógép kiszállítása a számlakiállítást követően. De ingyenes szállítás volt és előre fizettem kártyával. Tehát ráértek...
Az más kérdés, hogy (oldalt) nyitott dobbal érkezett a mosógép, így kapásból szétáztatta a konyha hajópadlóját, így kénytelen voltam elállni a szerződéstől.
Szerk.:
mosógép = mosogatógép[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
Csereberélni, módosítgatni nem tudsz elállás esetén. Az elállás a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítsa hitel tekintetében is. Az elállás a kipróbált, de használatba nem vett termékekre vonatkozik. Ha így nem akarsz elállni, nézz körül a cég weboldalán, hogy milyen egyéb lehetőségeid vannak. Máskor előbb mérlegelj mielőtt vásárolsz, mert ezzel csak a kárt csinálod. Mindenkinek.
-
4Grider
nagyúr
Pont emiatt az elcseszett elállási jog miatt. Semelyik kereskedő nem örül neki, mert árfelhajtó hatása van, hiszen a visszavett termékeknél bukják a házhozszállítási költség saját részét, meg a visszavett termékek nagyon sokszor csak beszerzési ár alatt adhatók el bontottként. Ergo a hülék rossz döntését a többi vásárlónak kell megfizetni.
-
4Grider
nagyúr
A vásárló cég hivatkozhat hibás teljesítésre, mert a bontott termék az nem feltétlen új, márpedig újként meghirdetve de használtként szállítva az hibás teljesítés. Más kérdés, hogy ma Magyarországon nincs arról jogszabály, hogy mi számít használt terméknek, illetve meddig újnak...
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5