Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz PeL #2 üzenetére

    GTX 950-nel 800-3000 fps-em van. ;)

    Viszont csípem, hogy szinte minden HRR monitoros hír alatt eljátsszuk ezt.

    1) Most is van egy maroknyi játék, amiből nem orbitális művészet 500 fps-t (vagy többet) kicsiholni, és még csak NASA szerverpark sem kell hozzá.

    2) Attól, hogy nincs meg az 500 fps-ed 500 Hz-en, még mindig kevesebb input lagod lesz a magasabb képfrissítési ráta miatt.

    3) Teljesen egyértelmű, hogy nem Casual János a célközönség, hanem egy nagyon szűk, erősen kompetitív mentalitású réteg, de ott is csak legfeljebb marginális előnyt jelenthet az efféle kijelző, nem ezen múlik majd a siker.

    4) Jól jön majd azoknak, akik 8 kHz-es polling rate-et használnak az egerükkel, mivel 240, de inkább 360 Hz alatt nem igazán jön ki különbség az 1000 Hz-es USB-hez képest.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz PeL #11 üzenetére

    DSDA-Doom OpenGL alól, de 8 bites software rendererben is megvan az átlag 700-1200 fps.

    Bár azt nem tudom, hogy ezen mi a vicces.
    A CS 1.6 100 fps felett bugos. QuakeWorldöt fix 500 vagy 1000 fps-sel szokás játszani. Doom Eternalból simán kihozható 500 fps, ahogy Valorantból, CS:GO-ból, a Turbo Overkill Episode 2-ből, Overwatch/Overwatch 2-ből vagy League of Legendsből sem lehetetlen. Úgy-ahogy Fortnite-ból is ki lehet préselni.

    Ezek voltak hirtelen fejből, de biztos van még nem egy cím. Még egyszer: ez nagyon rétegtermék.

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • snecy20

    veterán

    válasz PeL #2 üzenetére

    Egy 4090 simán hozhat 500FPS-t a 6-8 évvel ezelőtti játékok némelyikében, már amennyiben az engine-ek támogatják. Szerintem inkább játékfejlesztői oldalon lesznek a gondok, mert akadnak olyan aktuális játékok, ahol az engine 200-250FPS körül limitál.

    Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

Új hozzászólás Aktív témák