-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz Brave_86 #16651 üzenetére
A 2. a fehér úti neppertelepen várja új gazdáját
Sok jót nem lehet találni azokról a kereskedésekről.
Meg ugye külföldi, így a futás ami most eléggé alacsony, mennyire valós szerinted?
Nehéz dolog találni egy jót, már 8 éve amikor én keresgéltem akkor is nehéz volt, mondjuk akkor még az átlag futás 4-5 éves kocsiknál csak 70ezer körül volt, egy sokat futottra mondjuk rá mérték írni a 120 ezret.
Volt egy 4 éves focus akkorban a szolnoki Ford nesztornál, 146 ezer volt benne, hónapokig nem tudták eladni[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Az enyémen 15"-os nem gyári kerék van, 195-ös gumikhoz 7" széles a felni , ilyen gumikhoz ez a maximum ajánlott felniszélesség.
63.4-es közép helyett is valami más mérettel rendelkezik, esztergáltattam bele központosítót.
ET szám 52.5 helyett talán 43??? nem tudom pontosan, az biztos, hogy a kerék az a sárvédő vonaláig kilóg.
Ezekkel a kerekekkel vettem a kocsit 8 éve nem én tettem rá de nem lett tőle eddig semmi baja. -
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #16771 üzenetére
Pár napja a gyerek bekapcsolta az ülésfűtést ami leszívta az akkut, egy teszkós bikakábellel simán beindítottam a kocsit.Az szerintem maximum a 2-3 ezres kategória.Arra az 1mp-re ameddig tekeri a motort az önindító szerintem pont jó egy olyan is. -
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #16773 üzenetére
Persze a dízel az nyilván más, ilyen hidegben még lehet akkor is izzít amikor már jár a motor plusz jóval nehezebb megforgatni a motort mint egy benzinesnél
Én a saját esetemben szerencsés voltam a kb. hüvelykujj vastagságú (a réz keresztmetszete meg kitudja ) kábellel simán indult.
De flymi kocsija is benzines, szóval esetében sem feltétlenül szükséges a tankokhoz méretezett kábel.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #16777 üzenetére
Biztos?Azt olvastam, hogy
Fordnál -20 fok alatt már a maximális izzítási időt engedi az elektronika ami 8mp.-20 feletti hőmérsékletnél is izzít csak rövidebb ideig.
Ilyen külső hőmérsékletnél a motor beindítása után az izzítógyertya izzítás utáni fázisba lép és további maximum 30 másodpercig működik amennyiben a fordulatszám nem magasabb mint 2500/p.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz zoltan.bagi #16909 üzenetére
"Szinte biztos, hogy a tiédben is (hasonló helyen) van és kell is cserélni időnként."
Nem, nincs benne ilyen külső szűrő és nem kell cserélni csak akkor ha a szivattyút is cserélik.
Pont úgy ahogy írtam korábban. -
gabor9991
őstag
Féláron az alkatrészeket? Az nem rossz
Nem arra gondolsz, hogy a Bárdi/unix horror kiskereskedelmi árai helyett van ismerősöd akinek van 52%-os kedvezménye és azon az áron kapod meg?
Eléggé jó árral dolgozik a Kovács autó,(kb. mint a Bárdi listaár -50%) néha a kauffer, meg még a cromaxnál is van néha jó áron alkatrész, de a Bárdi/unix listaár az pofátlanul magas. -
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
Ez a focus kipufogója a katalizátorral[kép]
Ezen melyik lehetett a rezonátor ?Egyébként ez az:[link]a szivattyúnak csendben kellene tennie a dolgát, ha zajos akkor az hiba, levegős is maradhatott a rendszer ezt végállástól-végállásig tekert kormánnyal lehet orvosolni és közben utántölteni a folyadékot, ha szükséges.
A szíj az nyikorogna, ha szorulna a szivattyú vagy a generátor, olyat biztosan hallottál már.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #16987 üzenetére
Nincs feszítő se, ezeken sztreccs szíj van.
-
gabor9991
őstag
válasz DeFranco #16997 üzenetére
Vannak gyártók akik 1liter/1000km olajfogyasztást
még nem tartanak hibának.
Vannak tulajok, akik 1olajcserétől olajcseréig minimális olajfogyasztást sem tartanak elfogadhatónak
Én 5 liter gyári olajat szoktam venni, ebből kell olajcseréig 4 liter a maradék egy litert meg utántöltöm a következő olajcseréig megtett 12-13 ezer alatt.
Ennyi olajat az enyém is elfogyaszt.De engem ez pont nem izgat. -
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #17119 üzenetére
Nincs benne a magasságállító motor az utángyártottban a bontottak meg nagyrészt jobbkormányosból vannak kiszerelve, de erre nem nagyon hívják fel az eladók a figyelmet érdemes rákérdezni.
Egyébként a cromaxnál most 26-ért a gyári lámpa nagyon jó áron van a balkormányosból bontottak mennek 15 körül.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Most kellett vennem mk2 focusra ködlámpa fölötti díszcsíkot, műanyag doblemezt, hűtő alatti légterelőt, utángyártottat vettem de annyira hitvány minőségű mind, hogy hihetetlen.Olcsó volt ugyan, de lehet jobban jártam volna bontott gyári műanyagokkal.
Gondolom az utángyártott fényszóró minősége se lenne jobb.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Nálam is cserés volt a jobb hátsó
Otthon nem nagy dolog kicserélni, ha van fúró a régi hangszórót rögzítő szegecsek kifúrásához.
Én JVC hangszórót tettem a helyére de nem lehet csak úgy beszerelni a régi helyére, kell kiemelőkeret, plusz egy kis barkács a csatlakozónál, végül nem is lett még olyan se mint amilyen a gyári volt, pedig az se volt egy csúcs hifi
Szóval én most inkább bontott gyári hangszórót vennék.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Anulu79 #17162 üzenetére
Nincs szikra, nincs megfelelő keverék vagy nincs megfelelő kompresszió.
Ez a három hiba okozhat égéskimaradást.Lehet rossz kábel, rosszul működő injektor vagy nem záró szelep, törött gyűrű meg még pár dolog akár egy átégett hengerfej tömítés is.Ezt így nehéz lenne megállapítani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen