-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
Ha attól tartasz, hogy az út szélén maradsz valahol, egy váratlan meghibásodás ellen én inkább kötnék valamilyen asszisztencia biztosítást, minthogy kicseréljek olyan alkatrészeket amik várható hogy elromlanak de még nincs bajuk.
Mert ezek egyre csak nagyobb számban fordulnak elő ahogy egyre öregebb az autó.#39268 ReFleXx :
Holnap hétvége, hátha folytatódik
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #39275 üzenetére
Szerencséd van.Ennyi.
Annak meg ne kelljen már örülni így a 21. században hogy 450 km-t kibír egy autó műszaki hiba nélkül , a mai autók némelyike amiket szerinted 5 évre terveznek naponta megy ennyit.
Nálunk a céges sprinter 20 éve jár hetente németországba, van amikor heti kettőt fordul ez HETI 4000+ km! és ennyi idő alatt egyszer volt műszaki hiba amit a mercedes szervizben megcsináltak 1 nap alatt.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz dellfanboy #39279 üzenetére
1-2 ezres egy bontott, olcsóbb mint a ragasztó.
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #39280 üzenetére
Szombat van én ráérek
Igen, minél inkább öregebb egy autó annál több idős alkatrész van benne ami váratlanul meg tud hibásodni, ezzel szerintem ne is rugózzunk ez tény.Az eszkortod kibírt annyit hiba nélkül?16000km?Fantasztikus!Egy új autóban meg 30000km az előírás egy olajcserére ennek a felét teljesíti az eszkort úgy hogy nem romlik el és nem nyúlt szerelő a motorhoz? Az nem semmi.
Elhiszem hogy nehéz gondolkodni de te sem hiszed hogy egy bármilyen normális cég szopatja magát egy öreg furgonnal Természetesen 3-4 évente le vannak cserélve az autók, mint minden cégnél.Ezért nem állnak meg az út szélén. -
gabor9991
őstag
válasz dellfanboy #39283 üzenetére
[Ez] jó lehet
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #39287 üzenetére
Én nem látom az ellentmondást, segítesz megtalálni?
Azt írtam: minél öregebb egy autó annál több váratlan meghibásodást tud produkáln.
Ez szerintem teljesen érthető a piac is ezt árazza be amikor egy használt 25 éves eszkort 200 ezer egy új focus meg 8millió, nem értem számodra ezen mi nem egyértelmű?Az hogy az eszkortod nem romlott el 16000km alatt szerintem akkor sem nagy szám, ha előtted 20 év alatt ment 500ezret.A mondeóddal meg mentél 2000km-t és lógott a bele saját magad akartad bontóba vinni, ezért volt az ára 550 mikor megevetted, nem 5millió mint egy 1 évesnek.
A modeóddal nem indulnék el a balatonra se egy új mondeoval meg bátran elindulnék báhová érted mi a különbség?A céges autókról meg soha nem állítottam, hogy 20 évig karbantartás nélkül járják hetente 2x németországot és millió km-t futott, csak nem tudod értelmezni amit olvasol és ezt szűröd le belőle.
#39288 flymi
Ha balesetben megsérül vagy bármilyen ok miatt sérül a rendszer és mehet bele szennyeződés akkor lehet hogy ki kell cserélni de így tervezetten karbantartás jelleggel én még nem hallottam ilyenről.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Ez 9000 körüli áron tényleg ajándék volt, ahol én néztem ennél drágább az utángyártott.(kauffer utángyártott16500 , Petrányi gyári 7500 )
Viszont erre is van valami előírás, hogy a szimering beszerelés után X óráig (talán 3 ) nem szabad beindítani a motort.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #39564 üzenetére
Ja és ahogy írod az olajleeresztő csavart én meg soha nem cseréltem és szerintem nem is fogom, így azt a tételt is ki lehetne még az árból vonni.
Úgy már csak 16000 lenne a csomag.Szerk:
Hengst.Egyik gyári beszállító.Olcsóból összerakva jóval olcsóbb is lehetne még ettől is[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Oryctolagus #39570 üzenetére
Kis pluszt fújni a gumiba, ha attól könnyebb lesz a kormányzás akkor meg is van az oka.
Nálam a téli gumi gyári lemezfelnin van a nyári meg nem gyári alufelnin és a nyári kerekekkel érezhetően nehezebb a kormányzás. -
gabor9991
őstag
válasz nfsu17 #39593 üzenetére
Nekem is volt mazdám egy ilyen GT.
Rosszul írtam, nem 25 hanem már 35 éve használták ezt a technikát hogy váltáskor ne essen le a fordulatszám.
[Akkoriban még. ezzel] oldották meg.Viszont ha ez ahogy írod egy nem állandó jelenség akkor valószínűleg tényleg nem gyári tulajdonsága ennek a motornak én gondoltam rosszul.
Találtam még pár lehetőséget de így már nem tippelgetnék hogy mi lehet hátha van valaki aki biztosan tudja. -
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #39739 üzenetére
3.6M?
Egy éve még egy ilyet(fehér ) 2.25-ért sikerült elhozni
Szintén cserélt vezérléssel, szervizkönyvvel.
2.7-ért néztünk ma meg egy olyat ami 5 évesen igazi szemét, pedig szép állapotúnak keveset futottként van hirdetve[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz vass1024 #39764 üzenetére
Nincs nyoma ha tekerték az órát.
Olyat keress aminek ellenőrizhető az előélete.
Frissen külföldről behozott dízel kombiban ritkán valós az alacsony óraállas.
Azt hogy mire érdemes odafigyelni azon kívül hogy ne vegyél olyan autót ami rossz könnyebb megválaszolni ha leírod milyen évjárat melyik típusa érdekel -
gabor9991
őstag
Én ismerek egy focust amelyik taxiként üzemel 280+ ezer van benne de a kuplung és a lendkerék teljesen jó.
Injektorok is, turbó is.
A generátort kellett cserélni 270-nél ezen kívül különös hibája jelenleg nincs.
Így ahogy írod is eléggé a felhasználón múlik mennyire pusztul az autó. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #40017 üzenetére
Ha már napelem.
Ez a napelemes hozzászólásod is nettó hülyeség.
A gyártó aki például azokat a paneleket gyártotta ami nálam van a tetőn 25 év teljesítmény garanciával adta azt el ami alapján az eredeti teljesítmény 80 százalékát is le tudja adni 25 év múlva.
Magyarán ahogy fogalmaztál egy 400W-os panel legalább 320W-ot kell hogy tudjon 25 év működés után egyébként garanciában cseréli a gyártó. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #40024 üzenetére
Szakmabeliként pedig kérlek a napelemes topikba tedd már be ezt az állításod:
"Ha már napelem, akkor tudod, hogy még a mai napi technológiával max. 25évig jó egy napelem cella, ami évente 4% teljesítmény csökkenéssel üzemel.
Magyarán 10 év után már egyáltalán nem éri meg energiát kinyerni belőle, mert a veszteség akkora, hogy semmire sem elég."
Kíváncsi vagyok mit szólnak hozzá a kollégáid -
gabor9991
őstag
válasz Saskakas18 #40063 üzenetére
A konkrét autóról meg lehet tudni hogy mennyi volt az ára és mennyi volt benne a km?
Magyar volt vagy be lett hozva?
Szüf mit mutat volt tekerve? -
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #40070 üzenetére
Nem ez lenne az első eset hogy valaki a sz@rt kívánja jó áron eladni, de azért a részleteket szívesen olvasnám, mert nem mindegy szerintem, hogy egy 100 ezret mutató km órás frissen behozott autó 2M-ért ment tönkre 300km után, vagy egy 300 ezret bevallottan futott 500ezer forintos.
Tanulságos lehet esetleg másnak aki ilyen dízelt keres hogy mire is számíthat ha ilyet vesz. -
gabor9991
őstag
válasz Saskakas18 #40076 üzenetére
Megnézve képeken tényleg nem tűnik bontószökevénynek és az ára is annyi volt amennyiért már jót vár el az ember, így szerintem is teljesen érthető hogy reklamáltál a hiba miatt.
Ennyiért már lehet szerencsésebb lenne egy kereskedőtől venni a következőt, mert ha jelentkezik bármilyen probléma jóval nehezebb elintézni egy ilyen ügyet ha az eladó magánszemély és nem akar egyezséget. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #40232 üzenetére
Jobbulást.
Engem még tavaly az indiaideltabritmutáns fertőzött meg, 2 szputnyikkal elkaptam és az egész családot lefertőztem ( pedig ugye hogy megmondták hogy ez beoltva lehetetlen) de szerencsére semmi komoly nem lett belőle.
Most pedig szinte minden ismerősöm aki elkapja enyhén náthás és 2-3 nap múlva már kutya bajuk.
Úgyhogy kitartás, jövő héten meg majd találunk valami jó témát amin tudunk vitatkozni -
gabor9991
őstag
válasz t.kristof #40631 üzenetére
Gyerekbetegségei nem nagyon vannak hiszen a legidősebb darabok idén már nagykorúak.
Ha típushibákra gondolsz azok vannak, keresőben flymi hozzászólásait olvasd végig szerintem az összes típushibát meg fogod találni.
Városba elég lehet az 1.4 de pályán vagy nagyobb terheléssel az a motor nem jó ekkora autóba oda már kell az 1.6.
Motor egyszerű mint egy sima szívómotor, cserébe nem a legtakarékosabbm odafigyelni leginkább a rozsdára kell, meg arra hogy ne olyat vegyél aminek már lóg a bele. -
gabor9991
őstag
válasz milkabrams #40648 üzenetére
Én most vettem Goodyear nyári gumikat igaz 15-ös méret csak de 18 volt darabja, a laufenn, triangle, black royal és hasonló neves márkák 14-15 körül voltak így érthető miért nem azokból választottam.
Vettem még 10+ éve én is olcsó gumit a régi kocsira, sose lett jó, nem tudta senki kicentrirozni hogy ne rázzon.
A másik meg a gördülési ellenállás, nem tudom a laufenn erre milyen értékelést ír de 1-2 deci plusz mondjuk az élettartam alatt már lehet el is viszi a mostani árelőnyt a prémiumabb gumihoz képest. -
gabor9991
őstag
Jó lesz az
Hozzánk is került 2 éve egy 98 lovas 2005-ös, 7 litert fogyaszt van benne klíma, minden alkatrész filléres tétel, amúgy a vásárlást követő rendberakáson kívül semmilyen hibája nem volt eddig. Váltókar szimering mint mindegyiken ezen is folyik ahogy a bal féltengely is olajos, de 20 ezer km alatt kellett bele 2-3 deci olaj annyiért felesleges hozzányúlni.
Fordból átülve iszonyat fapad pedig a mk2 focus is egy őskövület már de amennyibe kerül egy ilyen autó annyiért szerintem nagyon jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen