-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz Mr.Manus #41285 üzenetére
A vezetett szervizkönyvből a 4. éves karbantartás hiányzik úgy látom, ha tényleg nem is volt olajcsere akkor egy olajjal 37ezret ment
Vezérműszíj csere megvolt az utolsó szervizkor.
190 ezernél sok baja még nem kellene hogy legyen bár 2-3 hete egy hasonló futasteljesitmenyű 2018-as focustól a próbakör alatt el kellett búcsúzni mert sajnos már kéket füstölt... és még nem volt meg az első műszaki vizsgája se annyira nem volt idős a kocsi
Amit ismerek autót abban most 5évesen 300ezer van és a generátort kivéve minden gyári benne így az hogy mennyire megbízható szerintem el is tudod dönteni.
(Bár olyat is ismertem amelyikben 120 ezer körül komplett motorcsere volt)[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Balcsix #41342 üzenetére
Én elf sxr 5w30 olajat tettem az enyémbe legutóbb tudja a ford szabványt is, korábban csakis a gyári ment bele de a motorcraft már nem volt szimpi.
Így a csere után azt tapasztaltam hogy úgy 40 plusz lóerő jött ki az olajtól és 650km-t mentem el 16 liter benzinnel városban szóval szerintem ez a legjobb olaj és ez legalább nem philippine islandi gyártás. -
gabor9991
őstag
Offos topikban az elf ajánlott olaj ugye, így név alapján nekem szimpatikusabb mint a motorcraft az kicsit már nekem olyannak tűnik ,hogy régi autókba lesz úgyis beleöntve jó lesz oda az olcsósított olaj is, de lehet ez tök hülyeség és ugyanolyan jó mint egy prámium olaj.
Bosch trafó a gyéári én olyat keresnék ha kellene.Van baja amúgy vagy csak megelőző karbantartás jelleggel cserélnéd? -
gabor9991
őstag
Enyém is csinálja, meg szerintem mind
Miután lefullad utána nem 1 motorfordulat kell hogy újra beinduljon hanem teker úgy 8-10 fordulatot talán és nem úgy indul be hogy a fordulat magasról esik vissza hanem alulról áll be 800-körüli alapjáratra.
Mióta megvan azóta csinálja időnként, én már megszoktam hogy ilyen. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #41595 üzenetére
"Pár hete néztem meg Hyundai SantaFE-t 2007-est, s meglepően tapasztaltam, hogy az autó nem más, mint a Ford Marevic."
Én a katalógusban azt látom hogy a két autó nemcsak külsejét tekintve
De minden műszaki paraméterében is teljesen különböző így nem értem te hogyan láthatod ezeket egyformának?
Az pedig kizárt hogy az eszkort nagyobb lehet bármelyiknél is. -
gabor9991
őstag
[link]
Ezt olvastad? Feleslegesen azért ne dobd el a gumikat ha egyébként még nem kellene.
Dunlop szerint van olyan minta amelyikkel 1.6mm-re kopva jobb lesz a fékút mint amilyen új korában volt a guminak szóval nem minden esetben az új és mély profilú gumi a jobb,
persze ez csak egy vélemény, én is most tettem fel az új Goodyear nyári gumikat viszont tavaly még a kopott 2014-es Dunlop volt a kocsin de ahogyan én használom arra az is tökéletesen elég volt. -
gabor9991
őstag
válasz Alemida #41621 üzenetére
Én meghúztam úgy érzésre mint a kerékcsavarokat eddig nem esett ki a motor belőle
A régi motortartó bak csavarjai légkulccsal jöttek le a márkaszerviz a vezérműszíj cseréjekor úgy meghúzta, szerintem se nem 55 se nem 90Nm nyomatékkal hanem amennyire csak bírták[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Csabex #41726 üzenetére
TDCI motorok 240 ezret mehetnek egy szijjal úgyhogy nyugodtan várd meg amit mondott a szervíz.
Az enyém 4 éves korában kapott új szijat és görgőt de a vízpumpa maradt, 12 évesen kapott újra új szijat és görgőt de a 12 éves vízpumpa még nem is szivárgott úgyhogy annyit is kibír
Amúgy tényleg érdekes ez a csereintervallum mert az skf egy fordban elmegy 8 évet egy rönóban meg 4 év után csere.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Csabex #41747 üzenetére
Mikor megvettem 2011-ben akkor minden autóban 70 ezer km volt, a vasig kopott pedálos focus 1-ben is (Ahogy ma 180 ezer van mindenben)
Az enyém órája 4 évesen 67ezret mutatott mikor mentem megnézni így elég gyanús volt hogy ezt is tekerhettek, ezért kapott új szijat mikor megvettem.
Szüf képeket évekkel később megnéztem ott a korábbi képek szerint valós óraállással vettem meg de ezt ugye akkor nem tudhattam még.
Vízpumpa meg kibírta a 12 évet és 160-170 ezer km-t nem kellett korábban cserélni.Gyári szettet kapott, így most 20 éves koráig nem kellene hogy gond legyen vele -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #41788 üzenetére
ET változásakor változik a dőlés?
Téli kerekek gyári lemezfelnin vannak 52,5ET nyári gumik meg valami ET 35 felnin vannnak de sok különbséget nem vettem észre a dőlésben, szemre láthatóan jóval kijjebb vannak a nyári kerekek de ennyi amit én észrevettem.
Viszont ha változik a dőlés akkor ahhoz kellene megfelelően beállítani az összetartást is vagy nem? -
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #41826 üzenetére
De mennyire gyorsan?Ha már mögöttem van a hang mert mach-on vagyok vagy mi akkor a hang már mögöttem van én meg előtte szóval akkor hogy hallom ha már lehagytam a saját hangom?És akkor honnan tudom hogy most a lengéscsillapító kopog tényleg?
De látod nem segít megérteni. -
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #41830 üzenetére
ÉRTEM!
Köszönöm szépen így már világos .
Nem is volt nehéz megérteni.
De honnan tudjuk hogy a hangot tényleg a lengéscsillapító adta ki magából és nem a hátsó stabilizáror például?
Erre nem tudsz valami hasonlóan egyszerű szabályt?szerk:
Hülyeség a kérdés is hiszen mach1-el már lehagytam a stabpálca zörgést mert az eleve hátulról jött.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz milkabrams #41871 üzenetére
Sajnos nem mert ebben a motorban nincsenek hidrotőkék.
-
gabor9991
őstag
válasz milkabrams #41900 üzenetére
200+ egy focus klímakompresszor javítás?
Hirtelen [őket] találtam budapesti szerviz javítás 50e.
Az mégse 200. -
gabor9991
őstag
válasz milkabrams #41900 üzenetére
[Valeo 104000] a munkadíj lenne még+100?
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #42029 üzenetére
Rönó topikban egyszer már írtam erről neked is hogy rendellenesen meg van kopva ez a 4 évszakos nexen a thalián és 3 futóműves sem tudott mit mondani rá hogy miért húz jobbra az autó, nemrég meg lett forgatva és az egyik üt is vagy egy centit Szóval jobbra húz, rendellenesen kopik és egy kicsit ráz.Azt hiszem legközelebb valami más márkát nézek.Mert ez egy igazi szemét alig várom hogy el lehessen dobni a pics@ba
-
gabor9991
őstag
válasz Szotyi0 #42069 üzenetére
Offos autón ugyanezt a hibakódot kaptam, sima szívóbenzin és sok rövid városi használat volt rá jellemző.
Pár hosszú 3000 fordulat feletti út után érezhetően jobban ment, kevesebbet fogyasztott és a hibakód is eltűnt, gondolom a sok év alatt lerakódott retket sikerült kiköpködnie.
Szerintem érdemes lehet ezt is kipróbálni mielőtt kiadsz egy halom pénzt hátha ennyi is elég lenne. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #42188 üzenetére
Én továbbra is azt szeretném tudni hogy ha esőben használom a klímát utána miért kell pollenszűrőt cserélni minden esetben ha elmulasztom a cserét akkor miért alakul ki súlyos akár halálos betegség .
Te ezt állítottad én meg azt szeretném ha megérthetném miért van erre szükség.
A link amit feljebb betettél ezzel kapcsolatban semmilyen információt nem tartalmaz.
Nem oktatásra van szükség csak egy linket kérek .
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Sony PSP
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Linux - haladóknak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen