-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz patomi #43143 üzenetére
4 évesen vettem azóta egészen biztosan nem volt cserélve még a tömítés sem
Igen 1dl/1000 km az elfogadható annyit lehet még az én 1.6-om is megeszik de várjuk ki a végét a történetnek nem gondolnám hogy egy olyan motor aminek van egy típushibája konkrétan a magas olajfogyasztás, a mai használtpiacon az alsó polcos áron pont mentes lenne ettől a hibától. De bármi lehet még az is hogy van ilyen.Az eurojackootot is el szokták vinni néha
-
gabor9991
őstag
válasz diablo1984 #43271 üzenetére
Szerintem a profilmélység a lényeg nem a bemondott futás.
2020.09-havi az első ár az Árukereső gondolom akkor jelent meg, a gyártási idő meg gondolom 2020 tavaszi lehet, így lehet 2+ éves a gumi ami most 17ezer újként, én ha ilyet keresnék biztosan csak nyomott áron venném meg nem egy olyan méret amiből nincs választék. -
gabor9991
őstag
válasz diablo1984 #43273 üzenetére
Ez is négyévszakos csak Kumho és ez is 17e
20 a Michelin cc+. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #43275 üzenetére
Tényleg mindenféle bántó szándék nélkül meg tudnád ezt mutatni hogy hogy néz ki az a félni amiből darabok hullanak attól hogy levetted a dísztárcsát?
Azt írtad a kocsi nem rozsdás ezt elhiszem hiszen a tiéd és te láttad, ehhez képest a felni a méh telepen végzi mert életveszélyesnek íteled, emiatt lennék csak rá kíváncsi. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #43286 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy kicsit túloztál azzal hogy "darabokat tépet le a dísztárcsa karmai." és "télen egyszerűen szétesne."
Van rajta jól láthatóan rozsda de ahogy felettem is írják inkább aggódnék a bölcső a hátsó híd a kipufogó és az első futómű miatt , azok javítása szerintem nagyobb meló lesz mint a felnit lefesteni.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #43336 üzenetére
Céges autók szerintem kivétel nélkül az előírásoknak megfelelően kapnak új vezérműszíjat és és nem hallottam még arról hogy emiatt lenne tömeges probléma, ha lenne akkor meg le lenne rövidítve a gyári csereperiódus
Fordbam az utángyártott skf szett amit irsz aszerint elmegy 120-140 ezret, ugyanezt az skf szettet ha rönóba lesz szerelve akkor 4év/60e km után kell cserélni.
Így legyen okos az ember mikor cserélje. -
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #43341 üzenetére
Biztosan előfordul ilyen eset ez nem kérdés, viszont ha ez tömeges lenne akkor a gyár szerintem inkább rövidebb csereperiódusra állna át ahelyett hogy garanciában cserélgesse ingyen a motorokat.
De jobb nyugodtan aludni alapon megérheti valamivel előbbre hozni a tervezett cseréket persze. -
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #43343 üzenetére
Azt nem tudom hogy például akkor ha már nincs érvényben a gyári garancia de minden karbantartás megvolt és a 8 évesen esedékes szíj 8 év előtt elszakad, de még a gyári előírásoknak megfelelően nem volt esedékes a csere akkor az kinekna sara?
A tulajnak nem kellene ilyenkor fizetnie hiszen ő ha betartja a gyári előírást akkor helyesen járt el, a gyár meg azt mondja hogy túl idős a kocsi erre már nem érvényes a garancia? Érdekes helyzet. -
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #43361 üzenetére
Inkább a vezérműtengely jeladóra gondolnék, annak a jele csak indításkor kell a főtengelyé viszont folyamatosan.Persze lehet bármelyik rossz.
-
gabor9991
őstag
Ha találsz ilyen paragrafust a kreszben akkor van ilyen, ha nem találsz akkor nincs.
Gondolom a rendőr azért nem bírságolt mert nem tudott volna erre a paragrafusra hivatkozni mert szerintem nincs ilyen.
Ha a lámpa nem működik akkor tényleg ez a helyzet ,de működő lámpánál nem kell megállni.#43383 ZolkoW
Ezt a 30-as korlátozást is törölték a kreszből már évekkel ezelőtt.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #43404 üzenetére
"Egyébként az okoskodók kedvenc érve: a villogó fehér fény nem azt jelenti hogy szabad az áthaladás hanem csak annyit, hogy működik a berendezés."
Ha működik a berendezés, akkor elvárható, hogy amikor jön a vonat, a villogó fehér pirosra váltson ami miatt meg fogok állni, ha a vonat akkor is jöhet, amikor a fehér villog, de nem vált pirosra a jelzés, akkor a berendezés nem működik, így a fehér fényjelzés is totál felesleges csak megtéveszti az embert.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #43427 üzenetére
Bemelegedett motornál lehetőség szerint ne javasold hogy vegye le a kiegyenlítő tartály kupakját mert garantáltan fel fog emelkedni a vízszint a tartályban mivel kiegyenlítődik a motorban lévő üzemi nyomás a légkörivel mikor a kupakot elkezded letekerni, ha nincs szerencséje ilyenkor az embernek a majdnem forrásban lévő víz jól össze is égeti.
Általában a Japán autók hűtőjére jól látható ábra is fel van ragasztva hogy elkerüljük ezt a hülyeséget.
Abból hogy X hónap alatt elfogyott fél liter hűtőfolyadék még bátor dolog így kijelenteni hogy hengerfejes egy motor amire amúgy egyáltalán nem jellemző hogy hengerfej problémái lennének -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #43437 üzenetére
Szövegértés kapcsán akkor megjegyzem hogy járó motort én sem említettem
" #43427 darvinya Nézd meg, hogy bemeleget motor mellett kiengyelítő tartály kupak nyitáskor visszatöltődik-e.Ha igen, akkor hengerfejes."
" #43437 darvinya Amúgy csak tavalyig kellene vissza keresni, ahol a nepper magyarázza nincs semmi baj, hogy elfogyott a víz, megnyitáskor visszajön."
"Ráadásul még gyorshajtást sem lehet vele végerehajtani, mert még kasznit sem tudja rendesen mozgat."-Ezt egyáltalán nem értem mire volt válasz
Döntsd már el hogy akkor most értesz hozzá és hengerfejes vagy a nepper okosságát ismételgeted és nincs semmi baja?
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz milkabrams #43483 üzenetére
A videót megnézve indul rendesen, azt hogy leállás után rögtön indítva többet teker, azt az enyém is csinálja de eddig ezt nem gondoltam hibának.
-
gabor9991
őstag
válasz Zoli-bácsi #43493 üzenetére
" Vagy miért akarod cserélni?"
Olvass vissza 1-2 évet, nála nagyon jó dolga van ennek a focusnak
+1 az electric powerre bár nem volt a listában.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #43581 üzenetére
Bemondanak egy kuplungcserére 500 ezret amiből 110 a váltó le-fel a 3 órás munkára, tényleg itt tartunk hogy egy sufni műhely 35ezres óradíjjal dolgozik? Akkor mennyi az óradíj egy markaszervizbem?
140 a luk szett kompletten csapággyal
együtt valószínűleg gyárilag ugyanaz van benne
Plusz a szimering és a munkadíj, normális helyen nem lenne szabad ennek 200-nál többe kerülnie.
Ezek meg bemondanak egy majdnem háromszoros árat[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Közben hazaértem az adriáról, 2100km alatt elfogyott 150 liter benzin, kb 3dl motorolaj és egy H7 izzó
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #43632 üzenetére
Nem volt drágább mint a balaton lett volna hazafelé megálltam ott is egy kajára, de nem bántam meg hogy ennyit kellett kocsikázni a 7,1-es fogyasztás pályán, klímával 4 fővel megpakolva annyira hogy egy [ezen ] a szakaszon 4-ben tudta csak felfelé tartani a tempót szerintem vállalható az öreg szívóbenzinnel
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #43768 üzenetére
Ezzel nem tudok vitatkozni, se kumho se rotalla gumit nem vettem még és valószínűleg nem is fogok, én alapból a 4 évszakos gumikat se nagyon kedvelem, anyám kocsiján azt van én vettem rá, nexen de nem győzött meg sajnos.
De ez a rotalla is jobb azoknál az öreg kopott sz.roknál amit sok autón látok így igazából nem lehet vele gond. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #43772 üzenetére
" a nyári gumi esőbeni mérését csak nedves pályán végzik"
Ez rendben is van hiszen esőben nedves az aszfalt
"Miközben valóság több, mint 20°C-ot hűl a gumi, ami néha 5°C körüli értéket mutat."
Milyen értékekről beszélünk ebben az esetben?
Milyen értékről hűl milyen értékre a gumi?"Ekkor annyira kikeményedik, mint télen használni a nyári gumit."
Ezzel sincs gond, 5 fokban még egészen jól teljesít egy nyári gumi száraz aszfalton.
És igazad van egy kikeményedett nyári gumi esőbeni hideg aszfalton valóban jobban csúszik mint egy téli. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #43774 üzenetére
Korábban még azt írtad 5 fokra hűl most meg 15 fokot írsz.
15 fokban semmi baja egy jó nyári guminak hidd el.
A 4 évszakos gumi amúgy nem egy csodaszer ami minden helyzetben a legjobb teljesítményt nyújtja, inkább egy kompromisszumos valami ami minden helyzetben elfogadható teljesítményt nyújt. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #43804 üzenetére
Milyen bevételee van a gumiból kinek?Ne haragudj nem értem.
Vagy ez mire volt válasz?
Én konkrétan azt szerettem volna megtudni hogy te miért választottad a rotalla 4 évszakos gumit például a bridgestone helyett de itt lehetne bármelyik másik márka is mert említettél vezetési tapasztalatot és adott hőmérsékletet is írtál csak nem olvastam hogy megindokoltad volna hogy miért volt ez a jó választás ahogy te döntöttél. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #43806 üzenetére
Dehogy 2 év.
Jó gumit vegyél ne dzsunkát
Hogy jön ki a matek hogy egygarnitúra 4 évszakos elmegy 3 évet, ha veszel külön szettet az meg 2 év után kuka miközben feleakkora futásteljesítmény megy bele?
Dunlop 2014-es gyártás 7 évet mentem vele és faszán elkopott azért lett eldobva de nincs kirepedezve és puha volt nem keményedett meg.
Most good year ment fel helyette ez szerintem ugyanolyan jó.
Téli gumi is elmegy pár évet ott 7 évmár lehet sok lenne mert nem tudod 4mm alá koptatni, de abból se a triangle a jó választás szerintem.
Tehát akkor azért vettél rotalla gumit mert nem akartál a márkanév miatt felárat fizetni?
#43807 subaruwrcEzen én is csodálkoztam hogyan jön ez ki. de meglátjuk hátha van rá magyarázat.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz operabarátok #43838 üzenetére
Az olaj miatt szerintem nem érdemes 2500 km alatt nem fogyott egy liter ez nem jelentős olajfogyasztás.
A check engine viszont lehet reklamáció alapja mert miután kifogyott a szar benzin te tankoltál jót és a lámpa továbbra is világít úgyhogy az nem amiatt világított a vásárláskor sem ami az adásvételibe bele lett foglalva,[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz robertka #43843 üzenetére
Nem kevés az tény de ez 2,8deci/1000km ez egy 10+ éves autónál kizárt hogy alap lenne bármilyen javításra az eladó számlájára.
Amúgy szerintem az 1.6 benzin nívópálcáján a minimum és a maximum között nincs 1 liter különbség így még pontosan ki se lehet számolni mennyi olaj fogyott.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- OLED TV topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Inspiron 3140 - Királyunk ajándéka
- Melyik tápegységet vegyem?
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Gaming notebook topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs