-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #17237 üzenetére
Ahogy az se normális, hogy egy 3.5 éves kocsi az új árának közel 90 százalékáért cserél gazdát.
-
gabor9991
őstag
válasz zoltan.bagi #17286 üzenetére
Ha a gyárival melegszik akkor ott más baj van.
-
gabor9991
őstag
válasz KilgoreTrout #17295 üzenetére
jack bemenet 2300forint vagy veszel ide egy ilyen átalakítót 2098 forintért, bontott gyári hangszórót szerintem 5000/darab áron vehetsz, így még marad is a keretből.
Persze előbb nézesd meg, hogy a hangszórók vagy a fejegység a hibás.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Meg kell mérni a vastagságát, abból kiderül, hogy jó-e.
22mm a határ ami alatt cserélni kell.
Az enyém 140 ezer után lett ledobva szóval 13500 után én még nem cserélném.
Kerékcsapágyat csak úgy unaloműzésképpen cseréltetnél vagy van valami oka?
Oda is kell célszerszám mert, ha rosszul van a helyére préselve lehet kidobni az újat is.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Csapágyat szerintem esztétikai okból felesleges cserélni, ha alufelni lesz rajta a felni közepén a kupak úgyis eltakarja a rozsdás részt.A tárcsa fog látszani.
A tárcsák és a nyerget le lehet festeni hőálló festékkel nem nagy dolog, viszont ahogy feltettem is írták, én is hagynám így ameddig nincs vele baj.
A tárcsák így ránézésre még távol állnak a cserétől.
A csapágyak élettartama is függ a használattól, majd jelzi mikor már cserés lesz, zúgni fog.
Erre felénk majdnem minden út jobbra lejt, ezért a kocsi is jobbra húzhat minimálisan.Cseréld meg a kerekeket a teszt idejére, ha akkor elkezd balra húzni akkor gumi, ha továbbra is jobbra húz akkor más.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #17523 üzenetére
Villógó check engine lámpa égéskimaradást jelezhet, ha van hibakód olvasód meg tudod nézni melyik henger hibás ilyenkor.
Alacsony fordulatról, nagy gázzal gyorsítva, ha durrog/rángat akkor nagy valószínűséggel gyújtás probléma lesz.
Ezt így nagyon ne erőltesd mert a katalizátorba jutott elégetlen üzemanyag a katalizátort is tönkreteszi. -
gabor9991
őstag
-
-
gabor9991
őstag
válasz DeFranco #18090 üzenetére
Én normális gumishoz jártam régebben, neki két légkulcsa volt az egyik a le a másik a felszereléshez.
De már évek óta van téli és nyári gumi is külön felnin, úgyhogy magamnak cserélgetem otthon a kerekeket.
Ettől függetlenül én azt mondom, hogy kerékanyából jó a febi lehet a gyári anya is ugyanez.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #18239 üzenetére
Max 90?
Azért járunk 60-as évek utáni technikával rendelkező fordokkal ennél gyorsabban és nincs semmi problémánk belőle.A ladámon 20 éve a hátsó dobot 2 csavar rögzítette meg a felnit is központosította talán, ettől függetlenül mégis inkább a jelenlegi kocsimat tartom jobbnak.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Akkor kell egy új szervócső, ebből egy új 44000 egy bontott meg 8800.
Kell egy új szervószivattyú, gondolom megadta magát szárazon forogva, kell egy O-gyűrű készlet a szevócsőre ez [nem is drága a többihez képest], egy új szíj a szervóra, ha az is tönkrement, 1 liter szervófolyadék plusz a munkadíj.
És mivel nemrég lett cserélgetve a szivattyú ezeket mind a szerelővel fizettetném ki, mivel feltételezhetően Ő rakta rosszul össze.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz Sub-ZeRo #18601 üzenetére
A meleg levegő ritkább , kevesebb üzemanyagot lehet így a hengerben elégetni egy munkaütem alatt ezért a teljesítmény csökken de a fogyasztást ez nem hinném, hogy drasztikusan emeléné.
A keverék ~14:1 tökmindegy milyen meleg a levegő ezt próbálja folyamatosan beállítani a lambda.
Az elméleted szerint szibériában fogyasztana a legkevesebbet minden autó hiszten ott hideg van a teszteket valahogy mégis inkább a déli országokban szokták elvégezni ahol már a hidegindításkor is 20-30 fokos a motor.
Intercooler is azért kell a turbós motorokra, hogy vissza lehessen hűteni a töltőlevegőt, ami után több üzemanyagot lehet adni a motornak.
A hidegindítások száma vagy egy rossz termosztát inkább emelheti szépen lassan az átlagfogyasztást, mint a levegő hőmérséklete.
Szerintem. -
gabor9991
őstag
Vedd le a hűtő felett lévő takaró műanyagot akkor hozzáférsz a zárhoz, kiveszed a tengelyt a zár és a zárszerkezet közül és megnézed melyik szorul.
Ha a zár szerkezetét kell cserélni ami a homlokfalon van ahhoz nem kell kulcs csere mert a kulcsos része a hűtőrácsban a ford emblémában van.
A zárhoz meg tényleg lehet lamellákat venni, ha az lenne a hibás de első körben egy kis WD-40 biztosan nem árt neki[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen