-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #12201 üzenetére
Nem biztos h kopott. 140nél vettem a 100lovas verzióból anno. 230nál adtam el, az sok várost ís kapott. úgy vettem h kb nem volt benne olaj,stb.
Ezek a blokkok nagyon jók, olajfogyi 140nél ugyanannyi volt, mint 230nál, pályán csipegette, de nem kellett rátölteni 10e alatt.
Autó szerelő vette meg öccsének, de neppernek is kellett volna.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
fölösleges karikára vinned. normális esetben fél perc alatt felizzik annyira a rendszer, hogy utána sima alapjárat is bőven elég, beindul a regen. egyik nagy mondeo guru mesélte, hogy volt olyan ügyfele, aki totál beletekeredett a dpf takaritásokba, és családi program csúszott fél órát, mikor épp érkezéskor elkezdett regenerálni, ő inkább visszament a pályára. aszongya javasolt elengedni a problémát, mielőtt betegessé válik.
nálunk egy szabály van anyára nézve: leállítás előtt ránézni a ledre, véletlenül nem-e épp regenerál. de ha véletlenül pont leállítjuk, akkor sincs gond, majd hazafele újrakezdi a pályán.
se motorfék, se alapjárat nem gond, ha már elérte a 630fokot.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #12240 üzenetére
minden tiszteletem
OPiiPO: smaxban ültem ilyen 160lovas 1.6os motorosban. Nem volt raketta, de mozgó útakadály se. az akkori 1.6 vitarámnál jobban ment összességében, az 120ló, 150Nm, 1000kg) volt benne 20e km, még nem volt semmi baja.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #12242 üzenetére
bibi, most már ott tartunk, hogy a két regen közötti távolság 800km. okos szofttal. pályán+autóúton, prémium nyállal, 5% városi használattal. (kb mig kiérek a városból). Elvileg okos szoft nélkül kb dupla ennyit tudna elmenni két regen között.
Miheztartásvégett 80km volt a kegkisebb távolság, amikor be volt fogva városi használatra. Elég látványos a difi.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
gyár szerint 80-800km közötti intervallum a normális. Az okos szoft szerint 500km-ra csökken a sűrűség.
Azért irtam le, mert amikor beépítettem a ledet, megrökönyödve tapasztaltam, hogy nonstop regenerál, és kezdtem azt hinni, hogy DPFem kuka. Sok ford specszerelő már el is könyvelte kukásnak, és összeégett belül, meg mitomén.
A régi szerelőm meg azt mondta, használjam arra, amire való, és akkor visszatérünk, arra, hogy honnan lesz szűrőm, amikor megtett pár tankot városon kívül. És milyen igaza lett, szépen fokozatosan egyre hosszabb intervallumokat tudott megtenni, mig most már úgy tűnik szépen kikupálta a városi dzsuvát. Bár bele tellett pár tank nyálba...
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
ez a százalékos érték 20.30 - 70..80% között megy, amikor eléri a 70..80%ot, akkor indit regent, és lemegy 20..30ra. tied éppen tisztának érzi magát.
most nekem a számitott 60% éppen, az abszolút 80on áll, amikor a számitott felmegy 70re, akkor enyémis indit egy regen ciklust.a FL előtti a regen ciklusokat kmben mérte, de nem tudott százalékos kijelzést, FL után meg nem méri a ciklusokat, viszont tud telitettséget.
én az egyik napi számlálót erre használtam.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
jól emlékszem, h a FL előtti mk4 mondi 17es felnijére a 235/45 R17 megy fel, ugye?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #12264 üzenetére
köszi. járt az agyam jó lesz-e ez a méret nekem. Nem szeretem a gyáritól eltérő megoldásokat, de végülis felfoghatom gyárinak nem?
FL után úgy van, h 215 széles az R17, és csak az R18tól 235mm széles.
FL előtt meg az R16, R18 ugyanaz, mint FL után, de a 17es szélesebb volt.ETk egyeznek, a felni gyári, csak FL előttiről való.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #12270 üzenetére
Anya kocsiján most is 235 van, ráadásul malomkerék, előre rámarkolok a kormányra, ha várható a para. én hozzászoktam. DE persze, amikor először elhúzta, akkor anyáztam rendesen.
nem attól félek, h nem megy rá. Hanem valahogy kitalálják ezeket a futóműveket, és azon járt az agyam, hogy vajon eltértem-e attól, ahogy kitalálták őket a mérnökurak. De valszeg ez nem annyira kidekázott rendszer, mint egy honda.
pet007: nem. nekem kb 5mp alatt felcsatlakozik, és még 2-3mp, mire nyomja az adatokat.
volt 5dolláros kinaim is, de most utóljára gyorsan túl akartam esni a vásárláson, és vateráról vettem, linkeltem is honnan. az teljesen jó, szuper cucc.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz TigerCat #12279 üzenetére
ha úgy használod, amire való, és minden jól működik, akkor nincs értelme nézegetni. Arra jó, hogy ha valami nem üzemszerű, akkor időben tudsz róla, és el tudsz kerülni pl egy szűrőcserét 800ért.
de ha pl nicns lehetősége a kocsinak regenerálni (városi ingázás), vagy elromlik a regenerációt létrehozó alkatrészekből valamelyik, akkor hamar tudsz róla, jóval a drága javitás előtt.
ha városon kivül hazsnálod, meg eleve vagy 10x annyi időd van eleve lépni probléma esetén. egy ledet beépítenék, de városon kivüli használattal ritkán kell regenerálnia, szóval nem valószinű, hogy rendszeresen pont a regen közben állítod le a motort.
szerviz egyébként kivi lennék mit szól ahhoz az esethez, hogy comp. beirt már 3 hibát, h megtelt, majd már kitisztitani se sikerül rendesen, és részben tönkrement a dpf. valszeg széttárja kezeit, hogy 80kmenkénti regen policy szerint még oké.
manual irja, hogy menj ki a városból rendszeresen, ne használd 4kmnél rövidebb utakra, de ez egyébként nem elég szigorú. ilyen használattal csak idő kérdése, h mikor kotlik meg teljesen. sajátom tizenkm alatt melegszik be télen,húzza magára a vizes lepedőt ha városban használom. 15km-re vagyok a várostól, van benne M7es, de megölném a rendszert, ha munkába járnék vele. miközben betartanám a manualt.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #12313 üzenetére
a vaterás srác se adja oda a CD-t. Szerintem eleve szól a kinaiaknak, h warezt nem kér.
Onnastól meg akár eredetinek is nézhetik.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Mon azért lassan minden ismerősöm összefutott már olyan nyerészkedő, ráérős emberrel, aki szeret pereskedni. és sok olyan ember van,akinél ez működik, és még ha nicns is igaza, inkább fizet, h elkerülje a bíróságra járást, pereskedést, idegeskedést.
magam részéről hiszek a karmában, és hogy ezeket a beszedett pénzeket gyógyszerre fogják költeni.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Fr3eWar #12360 üzenetére
Környékbeli statisztika alapján kevesebb gond van a 2.0 hdi alapú motorokkal, mint a cr vw dieselekkel. De egyik se beteg ágy, ha arra használod, amire való. Városban mind jó eséllyel hullik.
Csak a motorról írtam, automata váltóval mindkét esetben több a gond, mint a kézivel. Vwnél aránylag jó amit a 2.0 hoz raknak.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #12375 üzenetére
háát, látva anno, h naponta mennyit ment fel a telitetsége a 2kmes karikákkal, jó sok nafta kéne, h kitisztuljon. nekem is kellett vagy 2-3 teljes tank, meg több ezer km. neki ha még ki tud tisztulni, akkor több kéne.
2rugóért meg nem sok nyálat kapsz.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #12414 üzenetére
mérnokúr, a tömegközéppont a gumiközépen van, tehát inkább 2.5mm-el csökken csak, amit érezhetsz. ezt meg tuti megérzed
elképzelem, hogy elnézel egy kanyart, majd az árokparton megállapítod, mérnökileg, hogy b*ssza meg, ET 52vel ezt még kiadta volna
ha megnézed a gyári méreteket fordon belül ennél nagyobb eltéréseket is láthatsz a különböző gumiméretek esetén. gyárilag!
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #12420 üzenetére
Városban azért jobb a benyas focus. Nomeg ha mindenre elég a focus mérete, minek mondeo. De persze majdnem én is beirtam , h mondeo árban adja.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #12422 üzenetére
ez kevés egy dieselnek. jól kerestél elsőre, csak kicsit sokalljuk az árát a linkelt példánynak.
feltöltéstől, kéttömegűtől én nem félnék, dpf meg tartós, ha min. 30kmes, tempós karikákra használod.feltöltés akkor para, ha nem képes megvárni a tulaj az üzemmeleg állapotot, kéttömegű a spórhuszárokat nem szereti.
ugye idéntől benyásokban is többen van dpf, arra kiváncsi leszek, ott mennyire lesz tartós.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #12425 üzenetére
Garázsban 1-2 perc? Nemar..
Mondibol létezik 1.6 szívó, esetleg. Parkolasnal mondjuk sirnal focus után, mondeonak van olyan fordulokore, mint csuklós busznak.
Azzal egyébként vitatkozok,h a focus a legjobb arerteku Ford, sztem a mondeo jóval olcsóbb a kategóriájánal, és nem feltétlen rosszabb.
Amúgy tényleg jönnek a normális áru mk5ok.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz HUTCHDB #12503 üzenetére
nekem a sima fordos olaj cseréje munkával csavarral, leeresztővel 23e helyben. ebben nicns se légszűrő, se pollenszűrő.
neked lehet h váltóolajat is kidobják, csak egy kalap alá vették az olajakat? Mert úgy simán oké.illetve az is lehet, h van valami extra inspekció 180nál. én még nem tartok ott.
Amúgy manapság annak kell örülni, ha 75től olcsóbb a szerviz, engem kiánál sokkoltak a másik kocsival a héten. szivóbenya, tehát jóval kevesebb olaj, viszont van egy olyan tétel náluk, ami a km számmal együtt nő, most épp 23e volt. aszistance 4rugó, így összesen 60e volt egy olaj, olajszűrő, légszűrő, és szenes pollenszűrő együtt.
nagyon max 30 lenne maszeknál, de hát garit nem dobjuk ki az ablakon..eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #12526 üzenetére
be akartam linkelni a helyi szerviz akciós árát , de már kifutott. szept-nov környékén nekem 23500volt a hivatalos szervizben az olajcsere. Igazából maszekba se lett volna olcsóbb. Ha ilyet kifog az ember (és tényleg ki is cserélik az olajat), jól járhat.
másik érdi márkaszerviz simán megcsinálta, h kiszámlázott olajat, szűrőt, leeresztőt, és MINDENt úgy hagyott, se olajhoz, se semmihez nem nyúlt.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
P0299 kelleténél alacsonyabb turbonyomás au.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #12551 üzenetére
P0299:85-24
Kód: P0299 - Turbó/kompresszor kevés nyomás
További hibakódok:
- A jel a megengedhető tartományon felülP0299:00-2C===
Kód: P0299 - Turbó/kompresszor kevés nyomás
Állapot:
- DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezikUgyanahhoz a km óraálláshoz bejegyezve. Pieburgra gyanakszom inkább. Nagy mákom van, h egy régi jó cimborámnál holnapra kaptam időpontot, a héten még fél országot be kéne járnom. Ma is kellett volna egy 300kmes karikára, de ma inkább a Kiával indultunk. Annyi történt, h szépen felmelegedett a kocsi, miután kiért a városból, elkezdett előzgetni, egyszercsak check engine. Gyújtás le, majd vissza, hiba nincs kirakva. Itthon meg kiolvastam. Erő van bőven, nem lehetett észrevenni semmit. Amit tudok, csak eddig nem foglalkoztam vele, hogy leállítás után vagy 5-8mpig nyávog a pieburgom. Mióta megvettem, azóta ilyen ,tudtam, h kéne vele foglalkozni, de jó magyar gyerek lévén inkább fóliáztam, kerekeket vettem rá, ez meg kimaradt.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #12553 üzenetére
'13as, szóval valszeg 1 van benne. Ez vásárlás óta minden leállításnál fingik/nyöszörög. Eleinte azt hittem, ez tipussal jár, aztán olvastam, h nem kéne ennek ilyennek lennie.
van helyben unix is meg bardi is, ha van bevált, érdekel a tipusa. Vagy a Pierburg egyúttal márka is, szóval nincs belőle több fajta?
Ha van más hibaforrás, ami eszetekbe jut, ne tartsátok vissza. Sok időnk nincs Annyit láttam, h legesélyesebb a pierburg, aztán turbocső, aztán az érzékelő maga, majd a turbo.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #12573 üzenetére
azért több a baj is velük.
sportage topicban többek vettek 1.7d-t 500méteres utakra, és egymást győzködik, hogy ugyanmár ez koreai, nem fosik be. Kíváncsi leszek mennyi időt fognak kibirni, koreai ide/oda. Mert, hogy jobban megy (hja rohadtul fontos 500méteren), kevesebbet eszik, és hogy hülye aki egy millával többért veszi a benyát.
majd meglássuk. mondi pl rohadtul nem eszik jól városban.
egyébként én is úgy érzem, hogy lusták voltak a mérnökök 2008 körül, amikor a dpfet beletolták a dieselekbe, nem hiszem el, hogy némi dekázással ne lehetett volna még húzni a teknikán.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz HUTCHDB #12577 üzenetére
ezek túlzó általánosságok. volt már nekem mindenfélém, mindegyiket szerettem valamiért.
nekem előző autóm egy 1.8tsi volt, cirka 200ló, 300Nm. képes volt 4.8at is fogyasztani, és normál országúti tempó mellett 5.6-6.2 körül evett. pályán, városban 9et, itt jobb 1 literrel, nem 40-50%al, a diesel, de kint 110ig gyakorlatilag ugyanannyit evett, mint a diesel mondi.
tsik nagy előnye, hogy 1800-6500ig végig ugyanakkora erővel húz, ilyet nem tud 1 turbos diesel, azoknak 3500körül váltás következik. a kéttömegű benyásban kvázi örökélet, dieselbe nem. diesel egyenetlenül jár, ez öli a teknikát. jóval egyszerűbb működés, nincsenek 2000baros befecsik, gázolajvisszavezetések, stb..
és kisebb károsanyagkibocsájtás is.és de, jóval hamarabb melegszik, mind a diesel. kokszosodás engem nem érintett, 125e km alatt sose, ahogy többi nagy TSIs ismerőst se.
szóval ha lenne TSI szintű turbos benyása a fordnak, cserélném, de hirtelen. de nincs, inkább zabagépei vannak, és hajlamosabbak is letérdelni.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz HUTCHDB #12584 üzenetére
kvázi az egész
más: ki lett cserélve a turbo szabályzo szelep, Igen, ez, viszont a bárdinál ez listaáron 28, szóval kicsit több lett. a bosch ezt irta hibának. Azért Bosch szerviz, és nem gyári computer, mert 1 nap alatt ezt találtam, illetve ott egy jó cimborám dolgozik, bizom a munkájában. turbocső szerencsére végig hibátlan.
Viszont pont egy ford szerelőnél kéne dolgoznom holnap, aki szerint meg hiába gyári alkatrészt tettünk be, be kéne kalibrálni a szelepet, ne töltsön túl, se alul, és hogy igy esélyes, h le fog tiltani a p*csába. Azért kell újrakalibrálni, mert, hogy retkes.
Namost ez sztem (laikus, de mérnök vagyok) gyenge lábakon álló elmélet. 2 ok miatt: sztem gyártásnál nem kalibrálnak be mindent egyessével, arra van a szoftver finomhangoló része, másik meg milyen retek, ez a szelep a turbo tisztábbik oldalánál van. Azt válaszolta erre, hogy amikor retkelődik a szelep, akkor beszűkiti a pierburg működési tartományát az automatika, és a szoftver meg nem tud arról, h cseréltük a pierburg mágnesszelepet. Ugyanakkor lehet talán elkerülök egy bajt.
Egyébként a kocsi kicsit jobban megy, eddig a map 230-240ig ment, most 260kPaig. Ez 1.3 bar helyett 1.6ot jelent?
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #12586 üzenetére
hivom az érdi fordot, mondják úgy jó, ahogy van, nincs rajta mit kalibrálni, ez csak egy szelep
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Poultier #12621 üzenetére
Az ugyanúgy kijött volna 140nel is. Mechanikus gondokat tud inkább megsiettetni chip, vagy szoft átállítás. Amik ugyanúgy kijöttek volna kis teljesítményen, csak később.
Ui érezhetően jobban gyorsít a biturbo cr, mint a mondim, kb annyival, mint papírforma kivánja..500Nm azért más liga
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #12623 üzenetére
viszont a folyamatos 150-180közötti tempónál már megint kormol a szűrő. 110-130között kormol úgy látom legkevéssé, város az katasztrófa, de a komolyabb tempónál is összejön 300kmen belül a regen.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #12666 üzenetére
nem vészes. Mondjuk enyém alapból magasabb átlagfogyiról indul, sztem itt kb egál lehet a FL előttivel.
regen time ugyanannyi volt. Nem tudom miért, de nekem sose volt ilyen 10-15perc, amit a mondi forumon irnak.
Számomra olyan nagyon nem logikus, h miért tömődik el hamarabb, hiszen a kipuhő is magasabb, fogyi alig nőtt 130hoz képest, de hát ez van. Viszont elég jól menne még 180ról, csak nem volt pofám 22fokban téli gumival repeszteni.
oktáv mondjuk a 240as órát simán akasztotta volna, olyan lendülettel ment 180ról, de azért ez mégiscsak egy dízel családi tehén.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Peterhappy #12711 üzenetére
C maxba befér a 3 gyerekülés egymás mellé? 7 évesnek ha nyurga talán már jó az emelőpárna, de nem biztos.
a drágább ülésekkel (azok keskenyebbek) 134cm könyöklőtől könyöklőig levő távolsággal befér, ettől keskenyebbe nem nagyon.engem lehet megköveztek itt ezért a mondatért, de tiz éves fordot én már inkább eladnék, mint vennék. focussal nagyon alaposan megtanultam anno, hogy 10éves koráig szinte nulla hiba, aztán minden elromlik/kopik. 11évesen fél kocsi ki lett cserélve, és rohadni kezdett.
jazz, corolla egy fokkal jobb ebből a szempontból, de nagy általánosságban a 2000utáni autóknál erősen bejátszik az időzitett avulás.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #12717 üzenetére
nekünk is 3 gyerekünk van a hátsó ülésen, (8hó, 4év és 6évesek) és 60rugónál drágább ülésekre cseréltünk, mert azokkal elég a mondeo, és nem kell smax. mondeoé pont 134cm széles, zömmel 44cm szélesek a drágább ülések, így még épp befér a 2cm széles kezem becsatolni. 133 már nem jó. az smax 140, egyébként.
Smax azoknak jó, akik ragaszkodnak az isofixhez, mert az én módszerem csak övvel működik. ha legalább az egyik gyereknek elég a magasító, akkor már nem para, bármiben elférnek (tegyük hozzá, hogy a középső ülésen az övek gyakran mennek pont nyaknál)
vicc, de a 15ös superb is csak 129cm, az új lett 134cm széles.
kutya: mondiban nem kérdés, simán elfér az aluketrec, galaxyban is, kisebb csomitartósokhoz meg csináltatni kell. dogboxé szerintem ma a legjobb ár/értékű, 60-70e között van egyedi ketrece. ketrec nélkül egy közepes csatt esetén a kutyának, ha ül, nincs esélye túlélni, mi ezért vettünk.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #12721 üzenetére
hiába irod, h tuti, nicns igazad.
majd csinálok fotót. amikor bent van mindenki. kutya+2 gyerekülés+1 hordozó. a hordozó is olyan széles, mint az ülés.
irtam, a normál ülés nem fér el,csak a drágábbak, azok okosabban vannak tervezve, és keskenyebbek. normál ülések 50cmesek simán lehetnek. a drágábbak úgy keskenyebbek, hogy elvileg biztonságosabbak is . felnőttet én se ültetnék el közéjük, normális ember szélesebb, mint 44cm.figy, egy hónapig centivel jártam a kereskedéseket, szalonokat, gyerekülésboltokat
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Peterhappy #12724 üzenetére
mivel mindkettő túl van a 10éven, azt venném meg, amelyiknek jobban volt gazdája, kmtől, évjárattól függetlenül. természetesen miután bepróbáltam az üléseket.
az új vitarába is lehet rakni dogboxot, belefér egy 40kilós kutya, azzal nem lesz gond, szerintem. de hivd fel a gyártó Attilát, kérdezd meg, h adott kocsiba készitett-e már dobozt, és belefér-e akkora kutya. irdatlan mennyiségű dobozt készit, mindenféle kocsiba, szerintem tud majd segiteni.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Peterhappy #12737 üzenetére
Egyébként nem tudom, h tudtad-e, de Attilát választották a múlt évben a legjobb magyar örzővédő segédnek.
Ja, az nyilvánvaló, h kompakt kocsiban a dogbox mellett nem lesz csomitartó.
Sportageban sincs több hely, mint 1-1 szatyor ,meg egy laptop a box két oldalán.Azt nem mondtad, h a box mellé is akarsz pakolniMert akkor mondeo kombi. sztem a focusban se fér el 3 ülés.
eladó Kawasaki j300 robogó
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen