-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz troll81 #11252 üzenetére
flottás csókával beszélgettem az 1.0ról. nem kérdeztem, de mondta. az 1.0t sorra nyírják ki. maga a blokk jó lenne, de ahogy általában a turbosok, kell nekik a bemelegités, stb.
nem is meséltem, hogy alakult a dpf regen statisztikám. sok város: 80-100km regen ciklus. mostanság egyre többet megy pályán, rendre 290, 300, 390kmeket csinált. és eltünt a 27-57% közötti ugrás is. voilá, újra ott használom, ahol jó neki. a sűrűség teljesen normálisnak számit esetemben.
ui nincs valakinek FL mondihoz DPF szűrője? bármilyen állapotú megfelel.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #11340 üzenetére
Sztem még kevesebbnek. Ismerős új kocsijában 7e kmt ment el a dpf. Csakváros jelszóval fél éves kocsi csinált egy pár százas számlát.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #11342 üzenetére
abszolút. anno anya rá akart beszélni a mondi helyett egy 28ezret futott 8éves leonra. tényleg ragyogó állapotú volt, de mondom, aki ennyire keveset megy, oda nem való diesel. fél nap alatt elkelt. 1-2 hónapra rá láttam, megint meghirdette az új tulaj, felhivtam, mondja, h nem akar rákölteni sokszázat, inkább betudja bukónak a felét, és eladja.
ott legalább korrekt volt a 2. tulaj/ eladó, tudja, h sokat kell rá költeni. egy 28at futott majdnem újszagú kocsiraeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #11555 üzenetére
nekem sosincs semmi látszatja, füstje, ködje a regennek.
szintén fl 2.0mondi. pedig mióta ott a led, azóta szoktam nézni, hogy hátha látni belőle valamit, visszapillantóból sose semmi. youtuben láttam fl előttieknél szürke füstöt, amikor szoftveresen erőltetett menetben inditottak álló regent.
vagy ELM327el tudsz tutira menni, mert az elég megfoghatatlan, hogy kicsit változik a motor hangja, vagy kicsit lassabban veszi a fordulatot. ha pl tempomattal pályázol, akkor lehetetlen észrevenni, mikor regenerál ezek nélkül. álló helyzetben is annyi árulkodik, hogy megnőtt a pillanatnyi fogyid.
regen led persze szintén jó, de csak annyit jelent, hogy izzitani akarja a katalizátor mögötti gázolajködöt, szóval az nem 100%. DE arra jó, hogy ha amúgy ELM327el lecsekkoltad azt, hogy jól működik a regen, akkor ha éppen regenerál, akkor nem állítod le közben.
én se nézem folyamatosan a comp értékeit, de 3-4 regent végignéztem, és megnyugodtam, h szépen lezajlik, azóta bőven elég a led.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
forscan androiddal pl olcsón működik, és mindig kéznél van, én ezzel monitorozom. kb 3 rugós egy jobbféle elm bt, 1rugó a forscan. vaterán is van egy srác, akinél mindkettő van raktáron, kb ugyanannyiért, mint kinából.
nekem ami BTs modulom volt a skodához, az teljesen jól megy forddal is. Monitorozni elég ez is, de a mélyebb dolgokhoz már USBs kell, és PCt kell rádugni.
LEDre mondeo.hu - n van részletes leírás. eredetileg 2.2es FL előttihez irták, de teljesen ugyanaz a bekötés való a 2.0FL utánihoz is. meg van YT video is róla. a motortéri biztosítéktáblában az izzítórelé lábaira szokás ráforrasztani vezetéket, és a túloldalon meg saját izlés dolga, hogy hova, milyen ledet raksz, lényeg, h 12V legyen.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
igen, ennek analógiára szerintem egy villanyos meg tudná találni focusban is.
mondeonál a FL esetén abszolút semmi köze ennek az izzitásnak a hidegindító izzitókhoz.
1 féle fizetős forscan van, az sztem a lite nevű.a demo, ha jól emlékszem egyidőben egy paramétert tud monitorozni, az a DPF figyelésére kevés lesz. bár végülis a legfontosabb paraméter a kipucsőben a hőmérséklet, mennyire gyorsan emelkedik, ha regent indit a kocsi, és mennyire megy fel.
mondeonál 2 sebessége van a ventinek, a nagyobbik fokozatot lehetne erre használni. De mivel szerintem elég hasonló motorok ezek, sztem ugyanúgy meglesz ott is a relé.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
igen. a modern dieselek nem nagyon szoktak már úgy izzitani, mint a 20évvel ezelőttiek. megvan a lehetőség, de valami -20 körül használják. ez 4 gyertya, FL esetén kvázi örökélet, regenhez se kell.
és van a dpf izzitója, ebből 1db van, helye a katalizátor után, és a szűrő előtt. van mellette egy befecsiszelep is. ez a két alkatrész végzi a regent (nagyjából).
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #11571 üzenetére
1.5, PIC18F25K80 mikrovezérlővel.
A 2.1 és az 1.4 gyengébb, kisebb tudású cucc.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz DeFranco #11700 üzenetére
műszakiztató állomásra mennék, rázópadon jobban látni, ha valami gond van.
2 hónapig kerestem én is egy neszt a mondi segge felől. aztán rájöttem, hogy olyankor hangos a nesz, amikor tele a tank.igen, nem röhög, a gázolaj hintázását véltem nesznek..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #11748 üzenetére
nekem chipes 1.8TSIm volt, akár kevesebbel el lehetett vele járni, mint a diesel mondeoval.
TSIk jól fogyasztanak, ha nem használod ki folyamatosan az erejüket. kb annyival rosszabb, mint a diesel, hogy ha nyomod, hatványozottan többet eszik. De nem tudod folyamatosan padlózni. Pálya az más kérdés, ott sokkal jobb a diesel. hasonló tempóval a mondi ugyanúgy 6.7et eszik ott, ahol a TSI 8.5öt evett.
Autóúton mondeonál nem hiszem, h 6.3 alá le tudnám vinni, ellenben az oktávot simán 6 körül vezettem, és nem voltam mozgó útakadály. Asszonynak 4.8volt vele a rekordja. Egy 200lovas 300Nm turbó benyától azért nem rossz.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #11752 üzenetére
ilyen számokkal nem büszkélkedhetek. Sőt, első utamon hazafele városon át majdnem 9et evett azon a 40kilóméteren. Igazából baromira nem zavar, jókora hombár kocsi ez, ha 10et enne se érdekelne, csak menne jobban.Szomszédom vett egy 240lovas 500Nm passatot, azt jobban bírnám. Alig több, mint 6mp a 0-100 egy 2literes diesellel.
Igen autóúton 6.3 környéke a legalja, sztem, bár hozzátenném, mivel nem érdekel, ezért nem szoktam nullázgatni az átlagot. Annak viszont örülök, hogy 6.8 fölött még sose láttam, mióta kerülöm BP belvárost, és pl Miskolc, Szeged, Balcsi tempósan se több.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
Kizárt h ilyen használat mellett ne legyen baja. Ismerős másfél év ilyen használat mellett 7e kmnél újat vehetett. 0km kocsi volt.
Tökéletesen leírtad, mire nem való diesel. Be se melegszik, már le is állítod.
Régi se szerette, új meg rendesen büntet.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #11793 üzenetére
ma már kell legyen megoldás (ha pl kifúrnád a szűrőt hosszirányban, akkor úgy érzi a kocsi, hogy mindig tiszta), engem is ezzel abajgattak,amikor gondom volt. Akkor csak városban ment a kocsi 1 tankot, és orrba szájba regenerált. Azt hittem, valami baja van.
2 ok miatt nem szedettem ki: 1. sztem vérciki, amikor valaki mögött koromfelhő van padlózás után 2. Amikor eladja az ember a kocsit, akkor büntetőjogi felelősség van, hogy az autó tudja a forgalmiba bejegyzett környezetvédelmi normát. Namost egy kifúrt dpfről nem létezik, hogy nem tud az ember.
Akartam venni egy bontott szűrőt, biztos, ami biztos, az utóbbi miatt, de FL mondit nem nagyon bontanak. Ha tudomásotok van róla, plz szóljatok, a mondi face csoportot nem nézem, rettenetesen ki vagyok az ottani emberektől.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #11798 üzenetére
2 egyébként valszeg nagy tapasztalatú (fél fórum oda jár) kimondta, hogy szar, nem segit tisztitás, utángyártottat ne vegyek, mert szarok, és így jártam.
A 3. aki 9éve szereli az autóinkat, viszont nem reggeltől estig mondeokat szerel, aszongya: menjél le vele balcsira meg vissza 120al, meg fogja oldani. Mit ad ördög, tényleg megoldódott, azóta beállt normális ciklusra. Elég kemény egyébként, ha újra be van fogva városi üzemre pár napra, akkor az első városon kivüli padlóra megint hirtelen ugrik a telitettségmérő. Nagyon nem bírja a várost.
Tudtam, h ilyen lesz a modern diesel, nekünk 2 kocsink van, egy benyás 30kmnél rövidebb távra, meg a mondi, ha 30kmtől messzebbre kell menni. Néha persze cserélnek, de 90%ban városon kivül megy a mondeo, így teljesen problémamentes. Ráadásnak jól fogyaszt.
forscannal látom a kipuffgáz hőmérsékletet is, jóhogy nem mindegy, városban 120fok, autóúton 250körül, pályán meg 300fölött.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #11803 üzenetére
Sajnos azzal az esettel senki nem tud semmit csinálni, amikor több leállított regen miatt telemegy gázolajjal a szűrő, majd lobban, mikor meg végre regenerálna, akkor faszán leégeti a kerámia bevonatát, és összeáll a bevonat csomóban középen.
Legalábbis ezt raktam össze, amikor riogattak, hogy ilyen előfordulhat.
Persze szűrőből is többféle van, van, ahol nicns bevonat, csak tiszta kerámia.
Takaritani kb azokat a szűrőket lehet, szerintem, amiknél nem soha indult el a regen, és hirtelen 2 tank alatt eltömődött. Ócsó muri lehet, ha korrektül szétszedik, vegyszerezik, száritják, majd újra összehegesztik.
amúgy minek kapcsol fűtést?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #11904 üzenetére
még kettő járatos 163 fölött. a 180 és a 190, mindkettő 400Nmel (és 190ből is van két program). Gyárilag FL esetén 340Nm van, overboosttal, amúgy 320Nm, 163 a gyári spec.
Hozzátartozik, hogy ezek már eléggé határán lehetnek a gyári speceknek, ha van a kocsinak valami egyéb baja (pl kuplung), akkor ez ki fogja hozni. Ha meg nincs baja, akkor ettől se lesz, de láttunk mindkét táborból egyedeket.
Persze lehetne jönni, h az eur6 blokk meg 180lovas alapban, de ugyanúgy 320/340Nmel, és azért csak egy kicsit más autó.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
nagyjából 1 óra volt nekem, aki sose csinált hasonlót se. Több időbe került volna keresni villanyászt, elmagyarázni neki, mit akarok, mint megcsinálni magamnak.
Itt tudod legkönnyebben átvinni a tűzfalon a flexi csövet nézd.
Utána a kesztyű alatt találod a drótot, középen hátul átfűzöd a műszerfalhoz, azt az alsó takarót meg csak le kell húzni. én kifúrtam ezt, mert sztem így igényesebb, mint látni a ledek lábait.
Ha jól csináltad, akkor fel kell villanjon a led, minden olyan esetben, ha már elaludt a belső világitás, majd kinyitod a vezetőoldali ajtót. én még biztos, ami biztos, még raktam egy lengő biztit is a relé mellé)
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #11973 üzenetére
már el is kelt.
ez szerintem jobb vétel. km-től mondi esetén én nem félnék.
De aminél ellenőrizhetőb a múlt, logikus, hogy "több" lesz a km, és alacsonyabb a felszereltség. és ez ha törött volt, rendben megcsinálták.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #12046 üzenetére
egy 100e km alatti magyar meg inkább 5M. kezd lemenni, de még mindig fordtól nem megszokottan jól tartja az árát. 6-7M között mentek ezek újonnan.
Ha 4M alá benéznek 2-3év múlva, sztem lépek, mert nekem mocskosul tetszik, és még szélesebb, mint a 4es.
Eredetileg az új superb-re akartam lépni, de megmondom őszintén, sokkal jobb vételnek tartom a mondit, mint a skodát, így maradnék.önmagában a trend nem gáz. trendet is lehetett extrázni. a szines kijelző, két krómcsik ablak körül, kilincs, és alufelni kb az előnye.
én trendemben meg van 8 tolató, elektromos és fűtött ülés, tempomat, kihangosító. nekem ennyi elég. titánhoz ugyanaz a fos hangú hifi jár, és pl a tetőcsomitartó se alap a titánon. Utóbbi kéne, mert úgy adja ki a forma kombiné esetén. felnit meg könnyen lehet szerezni.1kmre én mondjuk tuti sétálnék.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz hurenzon #12071 üzenetére
Nyáron jártam náluk. Minden 4-5M közötti kocsi magyar volt, viszont mindegyiken úgy álltak az ajtók, mint tehénen a gatya. 3-4 kocsit átmértem, rétegvastagságok nem tüntek rosznak, de furi, h ezen is lógnak bal oldalon az ajtók, mint a passatjaikon. és 40fokban téli, ahogy ezen januárban nyári
Arra következtettem ebből, hogy valahonnan olyan flottából, v helyről vásárolnak, ahol nonstop kibeszállnak a tulajok, ami egy dieselnél nem a hosszú élet titka. évi 25ezret még össze lehet hozni városban.
Náluk a nagy vételek még hahus hirdetés előtt elmennek, úgy mondták. Hirdetés felrakás előtt kb 2 napig ott van a telepen. Átlag kavicsoshoz képest amúgy egy fokkal jobbnak tüntek.
3.4ért szvsz egyáltalán nem drága, ha amúgy rendben van. egy forscant is megérne a próbaúton. Ne a kinti kocsik árából indulj ki, nem véletlen olcsóbbak azok.
ui: tetősínt hogy rögzitik a kombi mondin? elképzelhető, h utólag fel lehessen ragasztani?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz hurenzon #12076 üzenetére
nem km függő. rövid utakkal városban használva ismerős 7e km alatt kukázta a 800rugós DPFjét. 80nál is láttam már cserélt kéttümegűt. Megbosszulja, ha valaki a 4literes fogyit kergetve elváltja 1500nál
250e km-t el tudnak menni a kéttömegűvel, és a DPF is örökélet lehetne.
200nál kell vezérlést cserélni. futómű, meg általában véve a 4es mondeo elég massziv. nekem 155nél gyári a futómű, és semmi baja, 80% körül vannak lengéscsillapítók is.
ReFleXx:köszi, sajnos én is erre tippeltem.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #12078 üzenetére
a gumikból semmilyen következtetést nem vontam le azon kívül, h elég nyilvánvalóan flottás kocsi. Ami persze nem baj.
még akkorse görcsöltem a gumikon, amikor 3 éves, 4M értékű kocsin a 4 keréknek 3 különböző gyártási ideje volt. nepper haverom is külön értékesiti a jobb gumikat.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #12082 üzenetére
éljen a titanium meg bőrülés.
Egyébként sztem hátul vagy van benne tolató, vagy a hátsó fekete kötényt cserélték tolatósra. (S)Képekből nem tudom eldönteni.(/S) Hoppá, de, tényleg, a fekete részt cserélték, a fényezetten nicns tolató helye.ok. és egyetértek. ekkora böszmeséghez nagyon kéne tolató, legalább hátra. alig látni valamit hátrafele. De nembaj, van szines műszerfal nézegetni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #12085 üzenetére
ami kb nonstop retkes lenne. valahogy a kombi feneke nálam mindig retkes. meg akkor fej is kéne, h lásd a képét. sztem gyári radar 70körül még midnig jobb, ha benne van az elektronikája a csomitartó jobb hátsó fala mögött.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz daniel2121 #12089 üzenetére
dehát még nem károsított meg senkit, mire fel tenné?
de tényleg srácok, amikor kint a normális autók többe kerülnek, mint itthon, akkor mi a francért mentek egy lépést is import lomokért?ha valaki magának hoz be normális kocsit, az meg a végén drágább, mint itthon venne egyet. DE az nem is fogja eladni egyhamar.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz vasimnbt #12131 üzenetére
csak érdeklődés szinten, amikor felengeded csúsztatva a kuplungot, nem lüktet véletlenül? az lenne kuplungcsapágy. de a kuplung és a nyeles egymás után vannak, egy szétszedéssel megnézhető mindkettő.
kéttömegűt hogy zártátok ki? nem csak úgy lehet baj jele, hogy leállításkor csattan.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReSeTer #12136 üzenetére
ne foglalkozz vele, nem ők fizetik majd meg az időelőtti kéttömegű cserét, és a dpf is örül, ha van hőmérséklet.
3 passatot láttam a mondeo előtt ami 80e km előtt kéttömegű cserén túl volt, és büszként hirdették a 4.5literes fogyit. elméletileg igazam van, h a modern dieselemet úgy használom, mint a régebbi benyást, gyakorlat majd megmutatja.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
Melyik ment le 48ra? Mert kettő van. Az egyik kvázi igazat mond, a másik használattal kombinálva. Az első 30 alá kéne menjen regen után. A másik meg összevissza mutat.
Nézted cat 11 hőt közben?meg regen után alapjáraton érdemes ránézni a nyomáskülönbségre is. 0 körül jó[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- IKEA Malm íróasztal - nyír
- Rowenta X-Force Flex 9.60 Aqua 4in1 kéziporszívó
- Metabo 4Ah LiHD akksik eladóak - 2db, vadiúj, 0km-es, 0 töltésű 2023.04 havi gyártás
- Delonghi Rotofry forgókosaras fritőz olajsütő F28311.W1
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs