-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #18629 üzenetére
Én focusomon a bal első rugó tört el egy reggel amikor a gyereket vittem az oviba.Kb 5-tel átgurultam az ovi előtt a fekvőrendőrön és ez elég volt neki.Igaz akkor reggel ilyen -15 fok lehetett.
Szóval ez a rugótörés fordokkal elég gyakran előfordul sajnos. -
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #18690 üzenetére
Nem, én is úgy tudtam, hogy párban cserélendő, lengéscsillapító cserekor vette észre hogy az egyik rugó törött 30 éve szerel, én ismerem 20 éve azt mondta jó lesz így.
Így járok vele több mint 2 éve voltam 2* műszakiztatni, nem volt probléma belőle eddig.Nem áll ferdén, nem húz semerre. -
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
Fizeti persze, csak nem mindegy, hogy mennyit.
Eurotax alapján mondjunk egy 10 éves kocsi futott 200 ezret.
Neked van vezetett szervizönyved+ számla a javításokról és a kocsid 10 évesen nem futott csak 120 ezret.
Ekkor mindkét autó totálkárosra törik, na itt jön képbe a szervizkönyv és a számlák, ugyanis ha nincs akkor az átlagos Eurotax kalkulátor alapján lesz a kocsi értéke meghatározva, ha van akkor meg ugye lehet erre hivatkozva eltérni a megadott Eurotax ártól. -
gabor9991
őstag
Karcolás vagy apróbb sérülés esetén nem számít a szervizkönyv.
Ilyen esetben az számít, hogy a szemle alkalmával mit írt fel a kárszakértő.
Gondolom megmérte a fényezést minden elemen és a papíron beikszelte, hogy gyári vagy javított.
Ha egy javított elem sérül akkor majd egy esetleges javításkor a kártérítési összegből próbálnak lefaragni, hiszen már előzményben sérült volt.
Jó dolog a casco, én is fizetek havi 1300 forintot 50 ezres önrésszel, de az biztos, hogy ahol csak lehet megpróbálnak átb@szni ha fizetni kell.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz DeFranco #19051 üzenetére
Sok focus nyikorog így, figyeld a parkolókat
Az enyém is csinálja a hátsó fék nyikorog a fékalaplaphoz ér hozzá a fékpofa.Időnként kellene neki egy kis kenés, de emiatt nem szereli szét szinte senki.Ha rászánod magad és szétszereled, meg fogod látni, hogy hol ér hozzá ott valószínűleg fényesre van kopva a fékalaplap.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz pn4hvq #19392 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a vezérműtengely jeladó jelét csak indításkor figyeli hogy megvan-e a szinkron a főtengellyel, amikor már jár a motor akkor csak a főtengely jeladó jelét nézi, hogy mikor van a felső holtponton a dugattyú.
Szóval emiatt, ha hibás, nem kellene menet közben leállnia, ha egyszer beindult. -
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #19425 üzenetére
Az a hosszbordás szíj, nem a vezérműszíj, egyébként folyhat az olaj alul a főtengely szíjtárcsájánál vagy, ha zöld/piros (nézd meg a szervó tartályban) akkor a szervó szivattyúnál, esetleg a klímakompresszorból.
Más nincs ahonnan folyhat.
Ha nem a szervó engedi az olajat akár ki is bírhat 100km-t.
Sűrűn állj meg ellenőrizni. -
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #19432 üzenetére
Az enyémben már akkor is ilyen hangja volt a szivattyúnak amikor teljesen új gyári folyadékkal töltöttem fel.El is köszönt utána nem sokkal, alapjáraton nem volt rásegítés.
Egy bontott ment bele, azóta jó.Kopp-kopp-kopp
Az a baj ezzel, ha szárazon fut a ~100km-es úton hazafelé és megszorul vagy valami miatt a szíjtárcsa nem vezeti meg a hosszabb hosszbordás szíjat akkor már a vízpumpa is megáll úgy meg már nem lehet menni vele tovább.Szóval nézegetni kell a szintet és töltötgetni bele a szervófolyadékot hazáig, ha nem folyik túlságosan. -
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz bmakszim #19457 üzenetére
Én a helyedben most elvinném egy szervizre utána pedig évente/10-15 ezrenként attól függően hogy milyen hosszú ideig akarod megtartani.
A felsorolt hibák mindegyike garanciában javítandó gondolom, amit a szervizben jelzel hibát legyen az nyikorgó tükör vagy remegő kuplung, azt kötelesek kijavítani.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Egy kicsit az enyém is olyan akadós érzésre, az 1-es, amikor lassan gurulok és 2-ből kell visszatenni 1-be, és a 2-ből 3-ba is ilyen mint ha egy kicsit megakadna egy ponton váltás közben.
Amikor az asszony vezet (ő sokkal nyugodtabban vezet mint én), nála nem lehet ezt észrevenni.
A hátramenet az nála is recseg, ha nem figyel oda, ez ilyen ahogy te is írod, nincs szinkron.
Kuplung be, 1-2-3-ig elszámolok akkor nem recseg.
Cserekor csak a gyári olajat ajánlják bele, az meg nem olcsó, így én nem gondolom, hogy kicseréltetném.Ha te mégis a csere mellett döntesz, majd írd le a tapasztalatod.#19477) soultrapp
Nem feltétlenül kuka, de ott már bármi tönkremehet és nem feltétlenül olyan alkatrészek amiket lehet javítani.
Pl. főtengelyt nem biztos, hogy lehet köszörülni, ha valami miatt szükséges.
Plusz van elég sok alkatrész ami nem olcsó benne.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
A szerelőd 6 óra alatt cseréli ki a vezérműszíjat 5 ezres óradíjért ami ugye 30.000 lesz plusz az alkatrész.
A márkaszervizben ugyanerre 2.9 óra a normaidő mondjuk 13000/óráért.(71000 fix áron a vezérműszíj csere)
Egész kicsi a végén a különbség, viszont ahogy a szervószivattyúd esetén is sajnos kiderült maszeknál számla nélkül nincs lehetőség reklamálni.
A.markaszervizben meg van számla meg lehet reklamálni, ha az elvégzett munka nem megfelelő.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Sebességindex nem lehet alacsonyabb, mint az autó gyárilag megadott végsebessége.
Téli gumi esetén azt hiszem lehet alacsonyabb az index de akkor egy figyelmeztetést kell a műszerfalra kitenni.(#19637) sparta2
Biztosan vízszintesen áll az autó?
Nálam a garázsban állva van ilyen, hogy jóval magasabb a pálcán a szint, mint a garázs előtt állva.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz egyedülülő #19676 üzenetére
1/2-3/4 óra
de utána is még csinálhat olyat, hogy újra világít pár percre majd megint lekapcsol.Kb. 1 óra mire lenyugszik az egész rendszer.(#19675) Toše:
Szép a gép
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Morales72 #19812 üzenetére
[Normális] minőségű lengéscsillapító 10 körül már van + a munkadíj, itt vidéken ez lehet mondjuk 5-6 ezer forint.
Porvédő meg ütköző még kellhet, ha úgy néz ki az még drágíthatja a dolgot. -
gabor9991
őstag
Indexkar végén nyomod a gombot közben ráadod a gyújtást és lépkedhetesz is a menüben.
Szerintem egy [utángyártott benzinszivattyú] olcsóbb mint egy generátor de én továbbra is az akkura tippelnék abból amit írtál. -
gabor9991
őstag
Kétségtelen, hogy nem szabad eladni, miután ennyi pénz el lett rá költve.
Lesznek hibái ezt követően is ez is biztos, de olyan nagyon zsebbenyúlós baja már nem lehet, már meg lett javítva minden típushiba.Nem rossz szándékkal írtam, hogy "eddig" rá lett költve egy másik ára.Ritka aki ezt így kifizeti, szerintem sokan inkább eladták volna még az elején. -
gabor9991
őstag
Gondolom dízel a szívó benzines nem nagyon szokott elromlani.
Az enyém 8 éve van nálam 4 évesen vettem én is túl vagyok már a tipushibákon, plusz rakás kopó alkatrész cseréjén ennek ellenére most a kormánymű kopog a hátsó fék nyikorog amikor felengedem a fékpedált néha a műszerfal mutatói fals infót mutatnak zajos a kuplungban a kinyomócsapágy, ha 4000 körüli fordulatnál váltogtok plusz esedékes a vezérműszíj csere mert eltelt a 8 év, a vasárláskor lett cserélve.
Szóval én is dobok még rá pár ezrest, de marad mert nincs mire cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs