-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz 7Sony7 #21631 üzenetére
[ezen az egy képen] igazából semmi nem látszik számomra ami indokolná azt, hogy a motor kuka. Hengerfal szép, még a finommegmunkálás is jól látható.Repedést vagy valami hasonlót én nem látok itt a monitor előtt.
Az lehet, hogy ezeket már nem lehet síkba hozni, ha eldeformálódik akkor kuka.Nálam a F2-n is a hűtővíz mutatója nyáron már akkor beáll középre amikor kiállok a garázsból.Kb. 1 perc után amikor a valóságban 40 fokos a hűtővíz és azt olvastam, hogy 120 fokig nem is mozdul a mutató, mivel 120 foknál kezd el forrni a addig nem idegesíti ilyesmivel a vezetőt.120 fok körül vesz el a teljesítményből ilyenkor ezt majd jelzi is így próbálja a hőterhelést csökkenteni.
Akárhogy is lesz, egy vezetett szervizkönyves karbantartott autóra én se szívesen költenék 600000-1200000 közötti összeget.
A ford még gúnyosan meg is jegyzi ,hogy a sajtó helyett hozzájuk kellett volna fordulni.Igazi parasztok.Ott volt as kocsi a visszahíváskor és mégis tönkrement mert szar a konstrukció.Külföldön ezért kártérítést fizetnek itt meg gúnyosan kiröhögnek.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz mcfing #21650 üzenetére
Először nézd meg nincs-e eldugulva a klíma kondenzvíz csöve, lehet az dugult el és egész nyáron a szőnyeg alá folyt a kondenzvíz.
Ha van vagy valakitől tudsz kérni kölcsön akkor én az [ilyen] páramentesítőre szavaznék ez azért elég sokat tudna segíteni, ha nagyon sok a nedvesség.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz mcfing #21656 üzenetére
Nem.
A kondenzvíz csöve a jobb oldali ülés lábterénél folyik le.
Le kell venni a lábtérnél a műanyag burkolatot, felhajtani a szőnyeget és ott lesz egy fekete gumicső.
Azt kell megnézni hogy azon ki tud-e folyni a víz lefelé.De tényleg elég rég kellett klimázni már úgyhogy lehet más lesz a hiba. -
gabor9991
őstag
Nagy az isten állatkertje [link]
Nem is értem az emberek mit gondolnak mikor megvesznek egy 10+ éves 200+ ezret futott autót mit kapnak a pénzükért? -
gabor9991
őstag
Ko-csi.hu
Múltkor már linkeltem szervószivattyúval kapcsolatban de a pumpa is van náluk.
Gyári ac pumpa visteon szerintem olyan külön nem is kapható.
Van külön bosch 17 ezer vagy starline 5000
Közte még ezer más fajta.
Külön az AC pumpa ház szintmérővel szűrővel 20 körül van úgyhogy 40 körül lehet tényleg egy normális minőségű kompletten.
Szűrőt is meg kell nézni ha csak a szivattyú lesz cserélve lehet tiszta retek az is. -
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #21893 üzenetére
Mondjuk ha elmegyek a metróba telepakolom a csomagtartót, teletankolok meg beül hátra a két gyerek akkor hirtelen elfogy a 100ló.
Ugyanez nyaraláskor is igaz.
+40 kilót simán meg lehet érezni ekkora teljesítmény mellett.A másik meg remélem soha nem fog megtörténni de nem mindegy hogy 10 vagy 50 liter benzin folyik a nyakadba ha egy balesetben tetőre teszed a kocsit.
Ennek ellenére én példáula szegedi osan kúton tankolok elég gyakran és általában tele.
Teljesen más a szaga mint a többi kúton kapható benzinnek.
Ahhoz hasonló mint amit 20 éve Romániában lehetett tankolni. -
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #22031 üzenetére
Erre szokták javasolni, hogy a műszercsoport felett a műszerfalra rá kell csapni egy nagyobbat, ha esetleg az óracsoport forrasztása lenne hibás akkor ez segíthet.
Ez simán elképzelhető ma eléggé hideg van lehet ez a repedt forrasztásnál már kontakthibát okoz.Hátsó üléssort felhajtva nem jutsz a tankhoz(kivéve flymi autójánál ), így a benzinszag se lenne érezhető erősebben felhajtott üléssel.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz 7Sony7 #22083 üzenetére
Testhibát multiméterrel ki lehet szűrni, ha van egy bikakábel kéznél azzal meg is lehet átmenetileg szüntetni.Az átlag 5$-os kínai diag műszerrel nem menne sokra komolyabb meg gondolom arra sincs minden bokorban.
Kis kínai diag műszerrel nem látsz uzemenyagnyomást, főtengely/vezérműtengely jelet ezek közül ha egy nincs meg, nem indul egy ilyen faék benzines se.
Esetleg hibakód kiolvasásra jó lehet, hátha beírt valamit magának mikor nem indult[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
Ford szerviz...
Vezérműszíj csere közben megsérült pár bizbasz is [gyújtókábel rögzítő bolha] [vízcső bilincs] ezek pár forintos műanyagok de ezeken kívül még eltörte a jobb első dobbetétet is [kép][ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Enyém 2007-es és én is márkaszervizben cseréltettem a vezérműszíj készletet, 100-at fizettem, ebben benne volt a szíj+feszítő, új vízpumpa, csavarok a főtengely és vezérműtengely szíjtarcsákba, 4 liter fagyálló új szimering a főtengelyhez és egy új szelepfedél tömítést is beszereltek, meg még dolgoztak rajta vagy 5 órát is.
Ennél olcsóbban szerintem nem csináltak volna meg gyári alkatrészekkel máshol sem.
(Mondjuk eltörtek pár műanyag alkatrészt szerelés közben amiről nem szóltak, azért viszont mérges voltam.)Tisztára mint régen a ladámmal
10-es, 13-as villáskulcs plusz kalapács ha volt a csomagtartóban szinte bármit meg lehetett javitani[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
igen a mágnest hallottad, az húzza be a fogaskoszorúra az önindító fogaskerekét amikor a két fogaskerék összeért akkor meg ad áramot az önindítónak.
Ez az érintkező szokott tönkremenni, így kattan ugyan a mágnes de az önindító nem kap áramot.Tolás után miért lett jó?Passz, nem tudom.
Amíg nem csinálja rendszeresen én nem foglalkoznék vele.Vezérműszíj cserére nekem is valami 250+ árajánlat jött először
Felhívtam a figyelmüket a motorcraft szervizakcióra így csökkent az ár 120 körülire.
Ez után megbeszéltem velük, hogy a hosszbordás szíjakat nem kell cserélni így lett 99,900.
Az előzetes ajánlatban nem volt benne a szelepfedél tömítés és a főtengelyszimering de valószínű folyhatott mert olajos is volt a motor a vezérműszíj burkolatánál.
A számlán rajta van, hogy ezeket beépítettélk de benne volt a 99,900-ban minden.
(mondjuk kompenzálták a törött bizbaszokat amit eltörtek ) -
gabor9991
őstag
Behúzómágnes linkjét kellene látni de nálam is listázza az összes alkatrészt.Behúzómágnes a leginkább esélyes abból amit írtál szerintem.
De ahogy (#22217) mohabá 007. Írja akár egy kopott szénkefe is lehet.
Egy multiméterrel ki lehet szűrni melyik az .Bendix hiba az teljesen más.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz #81556480 #22248 üzenetére
Lehet akár 7 év is, nem tudom én koreai autóknál láttam 7 évet, ettől még lehet a Ford is adott ennyit.
Neked most a 7év/140.000 km futás alapján állítja össze a szerviztervezetet az oldal igazából nagyobb javítás idén nincs.
Olaj, szűrők, sima átvizsgálás.
Ha volt minden 2. évben cserélve a fékfolyadék akkor azzal sincs idén teendő.
Vezérműszíj csere 8év vagy 160.000 km után esedékes amelyiket hamarabb eléri.
Ezzel csak akkor várnék meg egy, évet ha 100%-ig meg lennék győződve arról hogy valós a futás amit az óra mutat.
Itthoni a kocsi?Ha bemész egy Ford szervizbe szerintem biztosan adnak infót az eddigi karbantartásokról főleg, ha még van garancia a kocsira.
Szóval semmi extra tennivalók nincs csak egy alap szerviz.
Gyertyákat érdemes kicsit korábban cseréltetni mint a gyári előírás, nincs egy ezres darabja és a gyújtó trafó meghálálja a tapasztalatok alapján a gyakoribb cserét. -
gabor9991
őstag
válasz tailor #22346 üzenetére
Szerintem ezek az adalékok nem érnek semmit.
"Jelentős üzemanyag megtakarítás bármilyen gépjárműben ;
Csökkenti a zajt és a rezonanciát;"Persze ezt majd tudja egy kiskeráron bruttó 3500 forintos adalék
A hülye autógyár meg alkalmaz egy rakás mérnököt, hogy pár cseppel kevesebb üzemanyaggal működjön egy autó...pedig csak ez kellene bele.A szervófelújító adaléknak én is bedőltem pár éve, talán még a dupla mennyiséget is sikerült beletenni, de szervószivattyú csere lett a vége.
Semmit nem ért.Pedig én is hittem benne, hogy jó lehet.Hátramenetbe kapcsolás előtt kinyomott kuplunggal számolj el háromig és utána óvatosan tedd rükvercbe.Nem fog recsegni, mivel nem szinkronos a hátramenet kb az a 2-3 mp kell neki hogy megálljon a fogaskerék a váltóban és recsegés nélkül lehessen kapcsolni a hátramenetet.
-
gabor9991
őstag
válasz AMD Power #22403 üzenetére
Azért kérdeztem, mert amik 1M körül mennek azok szerintem tartogathatnak meglepetéseket.
Ha szeretnéd normálisan rendben tartani és nem arra kell, hogy megy ameddig ki nem esel belőle, hanem tényleg normálisan megkapná ami kell neki, akkor én lehet picit feljebb tolnám a keretet, inkább vennék egy olyat ami tényleg jó.
Most itt nem akarok flymi-val példálózni, de ha megnézzük mennyi mindenre lehet költeni akkor én biztos nem abból az ársávból választanék.
Persze lehet, hogy találsz egy tényleg jót 1M-ért azt azonnal vedd meg -
gabor9991
őstag
Nem lehet.Ez a "nem indul elsőre", tipikus focus jelenség.Az enyém is csinálja.
Mikor elsőre nem indul be azonnal, leveszem a gyújtást és második próbálkozásra rögtön beindul.
Emiatt szerintem felesleges további alkatrészeket cserélni.Nézd meg mennyi a gyári felára a jó minőségű utángyártotthoz képest, ha neked belefér akkor a gyárit vedd szerintem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs