-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz daniel2121 #20884 üzenetére
Nem. Ha zsebedben van, tudod nyitni, indítani. De sztem magától nem zár be, ha otthagyod. Gombot kell nyomni.
Ui. Van itt valakinek az előző szériás focusa?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #20922 üzenetére
Hát vitatkoznék. Mk4. 5Mondeo volt az előző autónk, 3 gyerekkel, és egy hétre kaptunk egy 1 éves kombi focust. Fapad, 1.6. Óriási a difi, minden téren.
Hangos, nem megy, szar a kormánya, fekje, 2 gyerekkel alig fertunk el a csomitartoban (ágyneműt vittünk). Minden szempontból sokkal benabb és kisebb kocsi mint a Mondeo..
Az meg, hogy 8.4et evett ugyanott ahol a sportage 1.6 7.2t külön gáz...
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz dellfanboy #20927 üzenetére
Oké, de egy Mondeo szinte félig üres maradt volna. Sose kellett tetrisezni..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Real_Necro #21019 üzenetére
Olaszban, franciáknál max 2 hónap és sérül valami. Olyan szinten xarnak bele..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
nekem volt/ill polcon van már/ proci, ami levette a jelet a hanszóró kimenetről, csinált idő és freki korrekciot, majd kiment 4 aktiv csati + a sub csatija. ez egy aktivan váltott sztereo cucc lett az bélelt ajtóba, meg a zárt sub.
elég sokkal több, mint a 70e keret, de elég kafa volt, hogy gyári fej maradt, és attól sokkal jobban szólt. autóhifis topicokban nem csak a milliós cuccokkal foglalkoznak, simán lehet, h hallották már beépitve a cuccokat, amiket keresel.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz dssport #21162 üzenetére
egyébként egyetértek.
nagyon sok kamu van a gumittesztekben, illetve többször történt olyan, hogy egyálttalán nem volt biztonságos 1 konkrét gumi, ami meg szinte tesztgyőztes volt. pl pont a conti nyáron(már nm emlékszem h 4 évszakos volt-e vagy nyári) csinált olyat, hogy bizonyos útfelületeken egyáltalán nem volt tapadás. rémisztő volt, hogy előtte 10méterrel mintha falnak mentem volna, olyan volt a fék, majd 10méterrel odébb új felületen meg nulla. azóta csak csekkolás végett nézek meg tesztet, de nem választok aszerint.van egy jó gumis haverom, akinek a saját tapasztalatára adok. eddig mindig bejött. ilyen volt a sorrozero. teszttekben kb nem is szerepel, vagy csak 8 évvel ezelőtt, mégis legjobb téligumim ever. minimum 830as szint, miközben tesztek szerint conti a best. kiára meg most falkent vettem, mert árértékben ezt ajánlotta. eddig oké. a téli hankooknál jobb. hankookban még ami bevált az az S1 sportgumija, az volt a mondeon, brutál jó gumi volt.
egyébként nekem nem volt gondom a nokian vrd4el se. tök oké volt, nem csinált sose furcsaságot.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
elátkozott?
azért az euro 6d temp már nem az a tipikus diesel. finoman jár,nem csip a kipuffgáz, és co2ben is jobb,mint az 1.5T. és a 150lovas is simán viszi a 2tonnás smaxot. olaj oldódás nem kéne hogy valaha is eljöjjön, mert ezeknél nem a normál befecsi rendszer által befecskendezett gázolajat égeti el a DPF regen közben, a DPF befecsije teljesen külön életet él. megmondom őszintén nem csoda, hogy németeknél újra nőnek a diesel eladások.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
az, hogy alacsonyabb, azt a smax, galaxy párosra értették a szalonban. hogy azért szűnt meg a benyás smax. utána nem néztem egyébként.
logikus lenne, minél nehezebb a kocsi, annál jobban kell nyomni, és a diesel nem bünteti annyira a terhelést. és a padlózást.
magyar szeret mindent túlreagálni. oké, nyilván az is hozzáttartozik, hogy ótvar karbantartásos import lomokból rohadt zsebbenyúlós votl az EUR5 diesel, ha belenyúlt az ember. és a magyar még midnig inkább ezekből válogat.
tegnap hallottam a rádióban, hogy a csökkenés után újra nőtt a diesel hányad. miért hazudnának?
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #21215 üzenetére
Sajnálom.
Valami visszahivassal kapcsolatos hiba?
Egyébként egyáltalán nem biztos h szarban lenne a diesel. Haverom árut szállit városban, semmi gondja, míg az előző dpf kukazasra került,ebben a modernben tökéletesen megy.
Ha be tud melegedni, már nem para a diesel.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #21270 üzenetére
konkrétan az 1.6 GDI kipuja izomból kormos,miközben a chipes diesel mondeoé fémtiszta.
néztéttek a tc új mondeo tesztjét? nemtom honnan szalajtják az újabb tesztelőiket, de brutál béka feneke alatt van a szinvonal. a hibrid mondeonak akár kombi, akár sedán töredék a csomitartó használhatósága, a motorja béget, és ahova való a nagy diesel, ott szenvedés, és csak hátulütője van a hibridségnek.
erre rá kéne egy "teszt"nek világitani, itt meg erről nyomokban se találtam infót. anno eléggé rá voltam izgulva a hibrid mondeora, 2 éve még gondolkoztam rajta. másfél óra elég volt ahhoz, hogy soha még egyszer eszembe ne jusson
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz darvinya #21279 üzenetére
légszűrőnél ún kartergáz lehet. új autónál kb semennyi, erősen kopott kocsinál valamennyi szokott lenni. de ez nem hiba, és pláne nem plusz teljesitményt vesz belőle a motor. ezt nem is értem. ott a csomó benzin, milyen logikád van, hogy szted az olajból akar plusz erőt kisajtolni? nomeg hibás logikádat folytatva, ha az olajból veszi a plusz lóerőt, akkor hasznosulnia kéne az olajnak, nem kipufogni
noés nem teljesitmény függvénye, hogy kell kenés a kocsinak. kenés nélkül néhány km, és kuka a blokk. az olajlehúzó gyűrű, amit belekevertél az is minden 4T motornak van. de az nem szárazra töröl, csak a felesleget húzza le.
kevered sztem, hogy régebben a nagy literteljesitményű motoroknál nem illesztették szorosan a dugót, ezért aránylag sok olajat fogyasztottak. üzemszerűen.
tehát láttál egy már széthajtott ecoboostot. elhiszem. a többit nem. óriási a káosz.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
én is szoktam picit járatni télen, de mesélek 1 kocsiról.
első "komoly" autonk egy focus 1 volt, 2001es. apeh visszavett, gazdája nem volt.
lehetett benne vagy 1-1.5l olaj, mikor átadták, de még pont nem égett a lámpa, megúszta.
olajcsere rémesen régen lehetett.
ez volt 140ezernél. 230nél adtam el. csak pályán csippentett le icipicit olajból, amúgy sose kellett rátölteni 8-10e km periódus alatt.talán kicsit azért túl van aggódva ez az egész. oké, mindenki megtesz mindent, hogy minél hosszabb legyen az élettartama, ez szép és jó, de ennél jóval vadabb bánást is ki szokták birni. volt céges buzukink, 60ezernél volt első, talán max második olajcseréje (10e az előirás). oké, 400ezernél már kemény volt az olajfogyi, de basszus 54ló 998ccm, 3 henger, és állandóan túl volt pakolva, vagy 3-400kiló cucc volt fixen benne. és nem füsttölt!
kivéve az 1.0ecoboost, mert azt ilyen használalttal pár ezer alatt kinyirják a cégeskocsisok, ezt mondják a szalonban.
másik. szlovéniában voltam hétvégén smax-al. érdekelt a valós fogyi. fedélzeti nálam 6.8at mutat, szinte mindig. 7.0 fölé, és 6.7 alá sose ment. tankolásonként, és regenerációknál nullázva A és B számláló. Namost ehhez képest tankolásos teszt 6.2 környékét adta. és most kezd rémleni, hogy nagyjából jól szokta számolni a megtehető km számot. a kb 60literes tanknál 960-1050km között szokott.
WFT, fölfelé még egyetlen autóm se csalt.. és amelyik csalt is, max 2decit. lefele...
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
amit esetleg meg lehett fontolni:
nem legális, tehát gond lehet belőle, de a kinai ledesek jól birják, fényük nem annyira jó, mint egy laser, pl, de simától jobb.
robogómban 2 óra szerelés egy izzócsere, nyilván kinait raktam, meg a sportage-ban is ez van, de utóbbit bánom, mert nem egészen 30mp izzót cserélni nagyon sok a hely benne.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Real_Necro #21470 üzenetére
Nagyon előre szól. Én amikor kiirta, onnantól időnként feltettem töltötte, és ennyi. Sztem min egy évet kibirhat meg így.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Real_Necro #21475 üzenetére
Nem. At kell kötni az újrol. Vagy töltő is jó. Mondeon nehéz helyen van, gornyedni kell, nem tudod másodpercek alatt megcsinalni. Utána meg tanithatsz mindent Újra.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
bajnokpityu
félisten
nekem anno főfordosfórumosszerelő azt monta, h DPF kuka, irány csere. de inkább bontottat, mint utángyártottat.
namost, semmi baja nem volt. kimentem pályára, kikormolta magát, tudtommal azóta is hibátlan, pedig már taxi. a DPF, ha a motor állapota oké, akkor lassan megy tönkre.
szóval elsőre is keresni egy leinformálhatóan jó diagnosztát, aki nem küld el takaritani, cserélni, mikor nem is az a baja. második, imádkozni, hogy ami baja most van a kocsitoknak, az nem ölte még meg a DPFet.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #21808 üzenetére
Pont szülinapom volt.
Ez a remap on the fly kemény lehetett..
Emlékszem a mondeo meg volt írva 190lo 400nm re, gyári 140 320,es ha fingott egyet vki a kocsiban, és furi a szag, rögtön vissza akartam rakni. Majd dpf ilyesztgetes, és agyhalal.De semmisse volt emiatt. Necces alkatrészeket atsegit a túloldalra, de ennyi. Nagyon sok a hiba a benyas fordokkal. Haver is szív a smaxal. Meg nincs egy éves.
eladó Kawasaki j300 robogó
Új hozzászólás Aktív témák
- 24 Hours of Le Mans
- Építő/felújító topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Milyen légkondit a lakásba?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- PHP programozás
- Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- M0ng00se: Northwood VS Prescott - Előszó, múltidézés
- Asztalos klub
- További aktív témák...