-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz tailor #26467 üzenetére
68 az anyag gyári minőséggel számolva.
Ha jó az utángyártott hollander az -6000 ha gyári szíj helyett jó a Bosch az -10000 ha piros helyett zöld a folyadék színe a szervóban az újabb -2000.
Szóval ezt le lehet faragni 50-re úgyhogy az a 100+ ezres árajánlat nem annyira jó szerintem.
A cső cseréje nem egy nagy valami ha van hozzá normális szerszám.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz tailor #26471 üzenetére
Szerintem a gyári és utángyártott hollander között az ár csupán a különbség.
Ahogy a gyári alkatrészek is sokszor csak annyiban térnek el az utángyártott alkatrésztől, hogy van rajta egy Ford logó.
Az elgondolásod egyébként nem hülyeség, én is márkaszervizben cseréltettem a vezérműszíjat hiába lett volna olcsóbb a maszek.Szerintem is van amikor megérinti felárat. -
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
Fedcomp nálam gyakorlatiolag semmit nem ér, van amikor egy bő literrel többet mutat a valós fogyasztásnál, ha kinullázom akkor egy darabig normálisan mutatja a fogyasztást utána beáll egy értékre és ott ragad.
Az átlagsebességet szintén hasonló módon méri, most mentem egy 700 kilométeres távot nagyrészt 100-as tempó körül illetve vot benne 130-as rész is úgy 100-150km az átlagsebesség pedig 39km/h-n áll a fedcompban -
gabor9991
őstag
Nem tudom amúgy neked a 8,81 hogy jött ki de 326 kilométerre 37 liter benzin az 11,349l/100km szóval így már nem tippelt olyan rosszul a fedcomp.
Viszont az elképesztően sok ennek a motornak.
Nalam mikor asszony jár vele dolgozni akkor sincs 9 liter pedig 2km oda 2 vissza, gyerekkel iskolába délután érte, igazi gyilkolós üzem.
Megkockáztatom, hogy ennyit még kemény téli időben sem tudnék összehozni vele ,de szerencsére kemény tél már nincs[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Sub-ZeRo #26680 üzenetére
Itt is 9,5 van megadva városi fogyasztásnak, azért ettől a 11,4 jóval több.De végülis ameddig nem én tankolom nekem mindegy más autója mennyit fogyaszt
Nulla fokban valóban sűrűbb a levegő mint most, viszont a pluszt a hidegindítás miatti és a bemelegedési fázisban jelentkező többlet üzemanyag igény el is viszi szerintem. -
gabor9991
őstag
válasz tailor #26783 üzenetére
Amikor nyitva van a géptető akkor a kar két végén lévő golyókra kell rápattintani.
10 másodpercnél nem tart tovább a csere.
Persze, ha elütsz egy madarat és szétesik az egész, majd alulról a motorvédőt leszedve kell kinyitni a géptetőt úgy, hogy fogalmad sincs mit keresel, ahogy én is csináltam akkor az úgy tovább tart -
gabor9991
őstag
10 éve én is csak benzinesben gondolkodtam, ma már azt gondolom egy dízel se lett volna akkor rossz választás.
120.000 km alatt a megspórolt üzemanyag árát biztosan nem költöttem volna rá a dízelnél jelentkező plusz karbantartásra még akkor se ha minden is elromlott volna benne
Ma annyival jobb a meglévő benzines ,hogy használtan könnyen eladható lenne.
Ha most kellene autót vennem a nyomott ára miatt csak dizelben gondolkodnék. -
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #26940 üzenetére
Ahol dolgozom, ott dízel injektor gyártásához is készítünk szerszámokat.(Itt készülnek ezek, mert itt csak a felét kell fizetni mint egy német gyári munkásnak kellene Németországban)
Ma ott tartunk, hogy a Bosch brazíliában és kínában ugyanúgy gyártja a dízel injektorokat mint eddig.
Vagy Amerikában a cummins.Vagy sorolhatnám a gyártókat világszerte ahol nem lövik tökön saját magukat önként.
A véleményem az erről az autóipart sújtó helyzetről, hogy
ameddig idióták irányítják az uniót, és a világot az autózás tönkretételével akarják megváltani addig itt a dizelekre majd hamarosan a benzinesekre is, de 10-20 év múlva amikor majd az autónként 500 kilónyi akkumulátorral kell kezdeni valamit, akkor majd már az elektromos autókra ( robogókra, rollerekre, bármire)is ujjal fognak mutogatni hogy az tehet majd az akkor jelentkező problémákról)
Hanula Barna ugye az előadásán bemutatta, hogy 1000000000000milliárd euróból sikerült nulla grammal csökkenteni a co kibocsátott mennyiségét....
Mindeközben százezrek válnak munkanélkülivé ágazatok mennek tönkre, majd a meggyengült cégeket fillérekért felvásárolják a kínaiak, mint ahogy sok más ágazatban ez a folyamat már lejátszódott és majd ők működtetik tovább az egészet.
Az idióta döntéshozók nem tanultak ebből és sajnos nem is fognak, mert ahol ők élnek ott nagy a jólét és azt gondolják az egész unióban meg lehet csinálni azt amit mondjuk a leggazdagabb országai az uniónak elbírnak.
Amin meg lenne mit reszelni azzal meg nem foglalkozik senki.[ Szerkesztve ]
-
-
-
gabor9991
őstag
válasz SECTORnooB #27172 üzenetére
-
gabor9991
őstag
Sebességkülönbség a 2 autó között szerintem elég volt, másodpercenként 3.5méterrel tettél meg nagyobb utat tehát a rendőrautó mellett legfeljebb 1.5 másodperc alatt haladhattál el, a biztonságos előzés ilyen sebességkülönbség mellett nem tarthatott tovább 5-6 másodpercnél.
Mi volt a gondjuk ami miatt megállítottak?
Gondolom azt próbálták megmagyarázni, hogy gyorsan mentél? -
gabor9991
őstag
Szóval találkoztál két gyökérrel .
Van több videó amin ilyen szituáció látható, ahol kimondottan olyan helyzetet teremtenek ami kiprovokálja a többi közlekedőből a szabálysértést.Nettó gyökérség amit csinálnak.Mondjuk nemrég baja-szeged úton mentem egy rendőr kisbusz után jó hosszan 100-105-tel ahogy épp nekik jó volt, nem volt gond belőle ,ők is siettek meg én is[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz cappa72 #27216 üzenetére
Azért ahhoz tökösnek kell lenni, hogy két gyökérrel így merjen viselkedni az ember még akkor is, ha 100 százalékosan meg van róla győződve, hogy igaza van.
Amikor azt látod a neten, hogy 50 kilós nőnek a 100 kilós rendőr épp le akarja törni a karját miközben járókelők videózzák az esetet akkor lehet nem mindenki és minden esetben mer ellentmondani a rendőrnek és ezt úgy gondolom ki is használja egy részük.
Ezért is van az, hogy amikor az ember meglát egy rendőrt rögtön azt nézi mi az amiért megbüntetheti és nem az jut eszébe, hogy milyen jó látni azt, hogy teszik a dolgukat.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz SECTORnooB #27352 üzenetére
Fejegységen nyomd le egyszerre a 3-as és 6-os gombokat akkor sípolással leteszteli a hangszórókat, ha akkor nem szólnak a hatsók akkor valószínűleg tönkrementek.
-
gabor9991
őstag
válasz Csabex #27393 üzenetére
Ebben az 1.8-as motor van.Ez eheti az olajat,meg a szívósorban az örvénycsappantyúkra is figyelni kell.
Km lehet valós,de lehet a duplája is, szemre ezt így nem mondja meg senki.Kérd el a rendszámát, kérdezd le a futásteljesítményét.
2. tulaj is hihető, lehet céges volt újkorában, azért ilyen motorral kombiként szerintem ritkán vett ilyen autót magánszemély, majd a céges múlt után megvette a korábbi használója most meg eladja.Ez így két tulaj, ha így volt.De lehet kintről behozott autó, kint volt 4 gazdája itthon meg még 2.Ezt se lehet így megmondani, de rendszám alapján ez is ki fog derülni.
Ha azt keresed amelyikkel a legkevesebb probléma várható akkor keress egy 100 lovas 1.6 benzint.
Hogy mivel lehet beszopni egy focusnál azt megtudhatod, ha a keresőbe beírod, hogy "flymi"
Az ő története tanulságos lehet, hogy ne a saját károdon tanulj.
Tulajdonképpen ez egy 10 éves autó itt mindenre figyelned kell, mert bármi lehet rossz.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz oliwire #27412 üzenetére
Ha nagyon jó autót szeretnék akkor én nem egy amerikai töröttből kendácsolt valamit vennék.
Ha nem lett volna nagy baja nem hozták volna ide ahol olcsón helyre lehetett hozni.
Nézd meg Vályi Pista mai teslás videóját, jól bemutatja ezt a helyzetet, attól most tekintsünk el, hogy az egész videó egy fizetett carvertical reklám. -
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #27597 üzenetére
Akkus csavarozó, flexibilis hajtószár, hosszú 10-es dugókulcs a megoldás, így nincs 10 perc a csere.
Korábban én is szenvedtem a villáskulccsal vagy másfél óra volt egy csere.
Én is úgy vettem az enyémet, hogy a fedelet már csak 1 csavar tartja középen, lehet a szervizben ez a szokás hogy a másik kettőt kidobják. -
gabor9991
őstag
válasz Drughi #27620 üzenetére
Nem, bár ezt így képről nehéz megmondani, hogy jó vagy nem.
Nincs magyar rendszáma, szóval azt mond a nepper amit hallani akarsz.
Ha szakszerűen lett volna javítva akkor az első sárvédő + küszöb találkozásánál nem úgy nézne ki, mintha megfolyt volna a festék, ha az tényleg megfolyt akkor az extra gány munka.
Bal hátsó keréknél a küszöbvédő alsó műanyag is úgy néz ki, mintha össze lenne festékkel fújva.
Géptető+első lökhárító találkozásainál is a jobb oldalon sokkal nagyobb a hézag plusz az összes műanyag úgy néz ki mint az új...pedig a kocsi nem az ugye
Utasoldali légzsákfedél,a rádió körül az ezüst keret,és a kesztyűtartó fedél tiszta karc, ocsmány lehet élőben.
Csomagtérben szintén ocsmány minden műanyag.
Szerintem ha valaki élőben meg tudja nézni és azt mondja, hogy ezek a hibák a valóságban nincsenek rajta az autón csak akkor ér annyit amennyiért hirdetik.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Először én is azt hittem lebontotta a fél oldalát a kocsinak, benne ültem és olvasgattam, ablak leengedve, egyszer csak egy hatalmasat csattant a tükröm...kibírtam nevetés nélkül
(#27727) Gixxer88 :
Ezzel nem is nagyon lehet mit kezdeni, gondolom le kell fenyezni az egész elemet.
-
gabor9991
őstag
válasz robertka #27868 üzenetére
8év/160000km
Ford szerviz 5+ akcióban 127900 ebben benne van a 2 új hosszbordás is, plusz vízpumpa + természetesen új hűtőfolyadék, új csavar a főtengelybe, plusz én kaptam ingyen szimeringet a főtengelyre és a szelepfedél tömítést is kicserélték.
Ezekkel az alkatrészekkel 8év/160000 km-re le van tudva a kérdés újra. -
gabor9991
őstag
válasz troll81 #27943 üzenetére
[Cromaxnál] ennyi szerintem jó az nagyon
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen