-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #24725 üzenetére
tudod, mondtam, h eur6.2es dieselnél 1 év 15e km periódust irtak bele a könyvbe.
No, most úgy áll, hogy a ford elektronikus felülete 2 év 30e km, a kézikönyv nyomtatva 1 év 20ezer, de a végén kézzel irva meg 1 év 15e km a periódus.csak, hogy pontosak legyünk
jól gondolom, hogy a csomagajánlat az országos, tehát mindenütt ugyanannyiba kerül?eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #24866 üzenetére
most éppen azt mondták, h olajcsere is van 1 évnél.
Olyan kis km számú flottánál lehet ez inkább érdekes, ahol fölöslegesen nem visznek kocsit.
Bár anno láttam olyan magánembert, aki a kevés km miatt nem vitte el két évente se olajcserére.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
az a Katona féle műhely lesz. teljesen reális. no, ezért nem veszünk automatát saját fenntartású modellből hosszú távra.
és persze mindenki ismer valakit, akinek nem volt baja a PSel, sőt a PS rosszabb mint a hidros, de ettől még alapszabály: minden automata el fog romlani egyszer. a kérdés, hogy nálad, vagy a köv tulajnálui: felfrissitettem a syncet 3.4re F9es térképpel. hátő, elég időigényes dolog, és végig jár a motor. viszont szép lett a menü
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz sparta2 #24899 üzenetére
3.3. Cyan alapján, de nem a programjukkal. Az majdnem teglasitott.
Hülyeség, h 100 alatt nem regenerál. Akár álló helyzetben is regenerál. Mai adblues dieselek bonyolultak, de nem budosek. Mármint nem budosebbek mint egy benyas. Budos az mind, csak másképp.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz troll81 #24930 üzenetére
amúgy nekem is azzal indult a fordos pályafutásom (megvettem, mert olcsó, de második héten már hifi+chip). 1200kg 200 ló után picit megfontoltnak tünt a mondeo féle 1600kg 140ló. 190el már eljutottam AbólBbe.
viszont valami furán lett nálam bekötve az smax-al, 2000 kg 150ló, és mégis vágyok rá, h beleüljek...ma amúgy újra rákérdeztem, az adblues fordokból van olyan, ami chipelhető/átállitható 190re (focus) de általánosságban nem tudják még mindig megoldani. pedig hardware megint ugyanaz a 150 esnek és a 190esnek.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #24968 üzenetére
kérdés hogy programozták. némelyik utón olyan idétlen a xenon (volt ilyenem), hogy gyujtás, xenon begyújt, intás, xenon lekapcsol, jár motor, xenon ujra begyujt. xenon ma már annyira nem up to date módszer, plusz az ócsó fényerős izzók akár erősebb fényerőt is tudnak.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gabesz87 #25072 üzenetére
Hibrid inkább sok rövid úton lesz jó, meg dugóban, Diesel meg hosszú palyautakra. Ez dont.
A tekerő az az új 8 sebességes automatakhoz jár, a régi 6os powershifteket karral szabályozták.
Gondolom facelifttel változott belul, mert a linked nem jó. Mondeonal mindenképp ülj be, h mennyire nyomja a lábadat a kozepkonzol. Ez es a beeso műszerfal a két legnagyobb hibája a típusnak.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gabesz87 #25077 üzenetére
ezek a 2.0 dieslek mind nagyon jók, az alap konstrukció annyira kiforrott, hogy kvázi lényegtelen milyen és hány turbot raknak rá.
a 6 sebességes váltó viszont elég sok nyugöt hoz 100e fölött, ritka szar hirű, eladhatatlan. kézivel, vagy a 8 sebességessel venném.a mostani 150lovas diesel jóval többnek tűnik, nekem alig volt visszalépés 160ig a 190@400Nm után a 150@370Nm. utána jön elő a lóerő difi.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
bajnokpityu
félisten
nem egyészen pontosan a rövid táv öli a dpf-et, mert a dpfet 6 perc alatt is kiégeti a rendszer, ha min 60fokos a vizhőfok( mondeonál ennyi kellett).
akkor van gond, ha soha nem éri el a 60fokot, és nem tud regent inditani. tulaj megbeleszarik, ha kiirja a műszerfal, h DPF error. Ha ilyenkor nem állitja le a motort, és hagyja, h regeneráljon, máris oké.
a sose éri el a 60fokot, ez dieselnél összejöhet, ha kvázi sose melegszik be. Ez kerülendő dieselnél is benyásnál is, csak a diesel a jó hatásfoka miatt nagyon lassan melegszik be, mert kicsi a veszteséghő. ilyen üzemmel egy VWt ismerős ismerőse 4000km alatt kinyirt egy DPFet.de ha 3 kilómétereket megy egy diesel meleg motorral, akkor az egyik ilyen 3 km alatt simán regenerálja a DPFet.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #25205 üzenetére
Nekünk semmi gond nincs egyik új kocsival se. Ez egy hülyeség, h új autó=szar autó. Sajnálom h peched van. Tényleg én is ezt mondanám, ha pont nekem lenne pechem. 5 éve is nonstop hibákkal volt tele a fórum, akkor is ment a szöveg h szar az új. Új opelunk is volt szar 20 éve.
Meg azt se mondanám h biztos a benyas fordok szarok, mert túl kicsi a merites, de tény, h smax meg mondeo topicban sokkal több baj van a benyasokkal. És nem hiszem h sokkal több benyas lenne. Balazsnak testkabel, meg központin hőmérő. 1.5 business.
Tieded hol rakják össze? Milyenk Germany.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
20eves f astra, 1.7 Diesel 2000km dől a füst, csere. p206 1.4 benya 5000km motorcsere, clio 1.5 dci 60e motorhalal, focus 1.6 240e km nulla olajfogyi, mondeo 2.0hdi 180e km bontatlan, hibátlan, smax hibátlan 17e, sportág 35e hibátlan.
Honda civic 1.4 19 év 3. Motor, és most is szar. P207 1.4 150e km hibátlan 12 év, Volvo xc90 8 év kuka az egész. Oktáv 1.8tsi 110e km hibátlan 12 év, oktáv 1.4tsi 8 év nemtom, elloptak.Mindig volt pech. Ezek a családi kocsik.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #25218 üzenetére
Van még egy 4 éves trend galaxy alap hifi el, az szar, fagy, lassú, nem tudják megcsinalni.
Van egy egy 5eves sportage 100e hibátlan, egy vitára, 5 éves hibátlan.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #25392 üzenetére
pont ebben az időszakban nagyon kevés család vett magánszemélyként új diesel mondeot.
Ismerek ilyet, 2008as autót, cirka 140e km-el, első tulajos, de ez pont a fehér holló kategória, igy nem ajánlunk ilyet.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz FatMonster #25552 üzenetére
Sokkal inkább 2.0.
Kivéve ha egy épp felujitott 1.8rol beszélünk, és egy lefingott 2.0rol.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #25591 üzenetére
OK, szóval lumenen múlik. Nekem asszem van a mátrix ledes smaxon spricni.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #25738 üzenetére
Neked van sined?
ma jittem meg franciaktol. Nemtom a nem memorias ules milyen, de 1300 km 3 rovid pisiszunettel megvolt, de gemberedes miatt nem alltunk meg. Nah ezert lett nekem smax, es nem mas. Kodiakban superbben csak az rsben volt ilyen ules, ami meg kisebb, es dragabb.
nemtom honnan jott h kinti uzemanyag jobb lenne. Nekem megpakolva, 3 gyerekkel, eleg temposan 7.1et mutatott mindenfele uzemanyaggal.a frissitett sony fej is tok jo volt, jol szolt ejjel, nem volt problema a 128 gigas pendriveval se, android auto is vegig hibatlan volt.
ennek ilyennek kell lennie. A matrix led visszont neha nem takarta ki a motorost ejjel, meg neha a szembejovo kocsit is vakitotta palyan. En rendkivul jol lattam.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #25742 üzenetére
A business szintű ülések szarok. Sztem. Puhák, nem tartanak. Persze biztos jó rövid utakon, de tegnap volt 600km egyben,majd 5perc séta után 300, 400.És meg se éreztem.
Škoda style meg széles, oldaltartas nekem nincs, pedig nem vok kicsi. Ennél talán az meg jöhetett volna h nem csak melysegben, de magassagban is allitodjon a derektamasz, de szerencsém van, így is jó.
Azt nem tudtam, h van e difi a memóriás meg a sima titán ülések között. A titán is jó, úgy emlékszem, de nem mentem azzal sokat.
Turbo benya ha elkezded nyomni, akkor hirtelen nő a fogyi. Nekem eddig ez volt a tapasztalat. Oktáv tsi 1200kg,200 ló az 5 alatt lejárt m0n 100al, autóúton 6 alatt volt pár 110es elozessel, de 130 után 9, 160tol meg 10+.
Dieselnek 180 után megy fel a fogyija 9re,es ott gyakori a regen is.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz oliwire #26190 üzenetére
fordnak kevés benyás motorja sikerült jól (benyásból a yamaha féle 1.6 101lovas, meg igazából a diesel is csak azért, mert PSA eredetű az 1.6, 2.0 2.2). és ez se egy hosszú életű problémamentes darab. nomeg 12 éves ford, mennyinek kéne lennie?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #26295 üzenetére
Azt csak látod, h a telefon mennyit ír aktuális sebessegnek fix tempomat esetén, és mennyit ír a tempomat aktuális sebessegnek. Nekem ez feltűnően alig különbözik. Már hozzaszoktam hogy 138 az 130, 188 az 178,stb.ez meg 182 esetén 180.. 131 az 130..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Dávid.90 #26357 üzenetére
Hat minden automata váltó el fog romlani, de egy irtó sporolosra tervezett, kényes darab ami a Fordba került. Cserébe 500-1200e ftbol javítható ha leterdel. Hiába volt újonnan 500e felára, olcsóbbak használtan. Biztos véletlen.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Tükör alkatrészeket kell vennem a smaxihoz. Cromax Petrányi Webshop aztán mi esélyes meg? Gyári alkatrész kell. Ui. : Cromaxnal nem találtam :(
Új smaxot nem hiszem h bontanak színében. Gyari új tukorburkolat a legnagyobb tétel, és az 33e. Színben.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #26517 üzenetére
Megtört pár alkatrész egy tukorpacsi során. Motorok mozognak, látszólag kB oké a nagyja, de index ház, fényezett burkolat, tukorlapbol egyszerűbb venni újat. Remélem ennyi. Igazából irdatlan nagyot kapott, egyszerre néztünk ki két teherautó mögül. Ilyen még nem történt velem, hát még kellett történnie.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #26518 üzenetére
Közben elvileg befutott meg egy forrás, fényezés nélkül 33 a komplett tükör. Ezt még csekkolom, túl jónak tűnik.
eladó Kawasaki j300 robogó
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs