-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
15utáni s-maxból létezett olyan tükrös, ami nem motorosan behajtós?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
SzlobiG #26547 üzenetére
Nem tudom már az okát, de haver, akinek eur6, de nem adblues motorja van, nem ajánlja annyira, szerinte az adblues motor jobb. Majd egyszer rakerdek. Ami viszont biztos, hogy mai napig nem tudjak ezek térképét írni, nincs egyelőre semmilyen tuning hozzájuk. Mondjuk eleve erősebbnek erzodnek a maguk 370Nm el..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Képzeljétek, hogy jártam. Alvazszam alapján, és a kiepitett vezetékek alapján van az automban holtterfigyeles. De a tukorlapban nincs sárga led. Ha vennék ledes tukorlapot 77ezerert, akkor lenne holtterfigyeles, talán csak be kell kapcsolni szoftverbol..
Ugyanakkor furi a dolog, arra hivatkoznak, hogy a tukorlapba megy 2 vezeték, és, hogy az a holtterfigyelo ledjehez megy. De akkor hol megy a tukorlapba a fűtés?
Mert annak nem találtam másik kábelt.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Real_Necro #26732 üzenetére
köszi, alá fogok nézni.
de akkor a tolatóradarokhoz semmi köze, ugye?eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Real_Necro #26734 üzenetére
smax v galaxy?
Nem mondeod van?
de persze, köszönöm, ha van rám egy perced. Legalább tudnám mit kell keresni.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Real_Necro #26737 üzenetére
huh, szóval egy fekete dobozt keressek.
köszönöm, hogy lefotóztadeladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Real_Necro #26739 üzenetére
jól tippelem, h ez egy bő tenyérnyi cucc?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Real_Necro #26744 üzenetére
no, smaxon mondják fórumtársak magasabban van, nem láthatom a cuccot, amig nem veszem le a lököst. egyébként érdekes, de úgy volt gyárilag, h a led csatija a tükör hátán is ott van, és a vezeték is ott van, be is volt dugva, de a tükörlapon nincs piktogram, és a lednek se volt luk a foncsoron. egyébként a menüben sincs sztem blis menüpont. mondjuk fordnál ez a legkevesebb, Predi nyom 3 entert, és bekapcsolná, csak nemtom van-e szenzorom hátul a lökösben.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Olyat nem csinálhat egyetlen törvénykezés se, hogy diesel off. Olyat, hogy eur 5 előtti belsoegesu off, olyat igen. Nyugaton már bőven normalizalodott a diesel para. Lesz még itt reneszánsz, ahogy rajonnek mennyi előnye van egy mai dieselnek,es épp hátránya sok nagyon van.. Nagy nyomású, reszecskeszuro, turbo, egr, kettomegu mindkettőn van. Csak egyik jobb hatásfokú, nagy tömegu kocsik esetén pláne. És csomó direktbefecsis kocsi megy környezetemben tönkre. De persze azzal nem lehet mit tenni, ha csapból is a folyamatos felre tájékoztatás megy, hogy a diesel szar. Egysegsugaru User a lefingott fos dieselekbol indul ki..
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
molnarpeter #26952 üzenetére
Biztos, hogy új? Nem csak reszelgettek tovább a meglevőn?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Holding91 #26974 üzenetére
Vignaleben vannak olyan dolgok, amik a titánban nem elérhetők. Egy jut eszembe, az aktív zajkioltos hifi.
Meg az idei szériában már nem érhető el a 12 hangszórós sony a titánban. Egy éve még lehetett titánban is.Amúgy ezen kívül simán lehet egy titán jobban felszerelt. De akár egy trend is a tirannal. Szóval kuszasag..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
dellfanboy #27025 üzenetére
Egyik 3 másik 4 hengeres. Jól rémlik? Ettől függetlenül egyik se tűnik igazán problémamentes típusnak
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
legyen egy problémamentes fordról is szó, vagy az már szóra sem érdemes?
1 év, 25e km 5 ország,5 személy, min 6.2 max 7.0.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
cappa72 #27230 üzenetére
6 személy többször volt, meg 5 felnőtt férfi is, de 7 személy talán csak 1x.
Igazából 2 dolog van, amivel picit atvertek. Egyik a fogyi. Sztem aránylag sok 7literes fogyi 150nel dieseltol. Illetve az adblue elvileg 6-10e kmre elég. Hát, inkább a fele... De legalább már van olcsón.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
milkabrams #27255 üzenetére
A PS az igen jó eséllyel túl van elettartaman ilyenkor. Wv dsg bol az olajosak aránylag tartósak, ha 60ezrenkent cserélik az olajat.
Én biztos egyiket se vennem...eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
milkabrams #27263 üzenetére
100e km alattit.
BMW é pl úgy tudom jó, van olajos DSG, ami egész jó, a régi 2.2es ford dieselhez is jó váltót adtak. jó a toyota féle is(bár vezetni ratyi). nomeg a nagy régi hidraulikus 4-5sebességesek is tartósak voltak.de mivel jó automata ritka, ezért én eltekintettem az automatától, és inkább nyomatékos dieselt vettem, amit ritkán kell kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz
troll81 #27516 üzenetére
dieselnél mindenképp nő a koromkibocsájtás.
benyásnál a közvetlen befecsisnél is kell h nőljön tuninggal.
ezzel együtt én is simán elvittem chipeesen műszakira, mert nem a gyári értéket kell tudnia az autónak Mon, hanem egy elvi határt, amit meg még igy is tudni szoktak.nekem anno chip nélküli focusomon kellett segiteni, nézték jó volt benne minden, de valahogy csak sikerült átlépnie.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Nekem nem ez a tapasztalatom. Sztem meg pont mindenben jobb a mondeo, kivéve h nem nagyon van ovijaratra alkalmas motorja. Amúgy érthetetlen. Jobb minőségű belül, szebb is, sokkal csendesebb, és nagyobb.
Gyakorlatilag nem találok más okot, hogy túlzottan félnek a dieseltol.Mindbol Dunát lehet rekeszteni.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
ReFleXx #27567 üzenetére
úgy látom, kezd végre normalizálódni itthon is.
nyugaton a brutál diesel nyomatás csökent, ott kb fele-fele lett, itthon meg még rosszabb lett a helyzet. miközben nem az ördögtől való a diesel...nekem nincs ilyen jó tapasztalatom a focussal, zárak koptak el 8 évesen, ellenben a mondeok a környéken jól birják a strapát.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
uj smaxnál az van a használatiban, hogy 220Nm-re kell húzni a kerékcsavarokat. Horror, ezt már meséltem. A gondom, hogy nem tudom leszedni az ütvecsavarozóval se, most, h szerelném fel a télit.
Egyébként 22es kulcs viszi ugye? Mert már az is megfordult a fejemben. Nem vertem el a fejet, csak biztos, ami zicher.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
cappa72 #29554 üzenetére
az egyik régebbi kopott 21es jó nekem is, de az uj 21es nem megy rá..
mérve 0.7 mm a difi köztük.
ez egy böszme 230V, elektromos, asszem 800Nm. 10mp ratata után már meleg volt a csavar, aztán hagytam, mielőtt szétveri..a kia anyája jóval nagyobb szilárdságú egyébként, mint a fordé.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Csabex #29568 üzenetére
Az index szuper lett, de a belsot en indiainak tuneziainak erzem.
a gyari nagyon finom, nem vakit, zavar ejjel, arrol vennek mintat.smax csopiban pikpakkcsegitettek a csavarral. 20bol 1 mar kuka, cseres. mondtak hogy max 2 ev egy szett. Pedig nyomatekkulcscsal huztam. Egy akkus gep jobban vitte,mint a sok kilos halozati. Mondjuk a bit nyilvan jobb volt, abbol veszek masikat. Most praktikeres japan van, az a kianal pikkpakk, de abbol a 21est nem huzom ra a ford csavarra..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
WARN) [10:44:56.831] A(z) DCU modulnak nincs DTC-funkciója
Ilyen hibakodot olvasott ki a forscan. Ez vajon mi?
Nem vettem észre semmit, csak rá akartam ma nézni ,hogy állnak a dolgaim,és akkor láttam,H nem üres a tároló.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
az normális, hogy olajcsere után közvetlenül már szürkésbarnás a motorolaj szine 2.0 diesel esetén, 41ekm a motorban.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
molnarpeter #33517 üzenetére
elfelejtettem előtte megnézni. mindig megnéztem, sose volt itt gondom, de innen pár száz méterre egy skoda elkérte az árát, de semmit nem csinált vele..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
ReFleXx #33550 üzenetére
Nekem is volt nav lefoglalt focusom. Nivopalca alját nem érte el az olaj. Már nem mernek megeskudni, de ha jól emlékszem másfél litert öntöttem bele mire elerte. Nálam volt 100e kmen at, és semmilyen probléma nem volt ebből.
Ha nem gyullad ki a piros lámpa, akkor volt elég olajnyomas.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
így-így!
nekem több akku élettartamát is ki tudta már tolni okostöltő a deszulfátizáló programjával. persze a nagyon lemerült akkuk esetén kell hagyományos töltő, de azt is csak addig használom, amig nem hajlandó elkezdeni a munkát az okostöltő.viszont tudni kell, ami már ennyire lemerült akku, az már valamilyen szinten károsodott.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
molnarpeter #34203 üzenetére
Én is. Amit nem értek, hogy azt is mondta, h szólt a kocsi h alacsony az uzemanyagnyomas. Ez lett volna a kivizsgálás? Nem hiszem, mert ott nem így kezdenek.
Inkabb senki se csinált semmit az első hibakoddal.Érdekes, hogy omlik össze..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Egyébként nézz meg egy tsi vagy egy PSA 1.6t t. Mekkora okadek belül, ez kifejezetten tiszta volt belül sztem. Kíváncsi lennék, hogy mennyi prémium üzemanyagot meg 10ezres olajcseret láthatott, ha taxi. És mégis szólt igazából előre hogy baj van.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Diesel szegenykeverekkel megy, tehát jó eséllyel csak szoftver tuninggal érezhető, mérhető erősödés lesz. Szívó benyahoz képest nagysagrenddel több potenciál lesz benne.
Ford PSA meg lusta banda, általában HW tok ugyanaz.Tényleg, lassan két éves az adblues diesel, van már rá valaki, aki tudja írni őket? Úgy tudom csak bena chip tuning van, az jó dolog, de ezt max at programozni hagynám másik gyári térképre.
eladó Kawasaki j300 robogó
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő