Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lomha 8V

    addikt

    válasz AxBattler #11242 üzenetére

    Az első sárvédő alja kezd el először rozsdásodni, azt érdemes alaposan szemügyre venni. Utána az ajtók alja, aztán a hátsó ívek. Amúgy a rozsda nem jellemző, ha sok van, akkor nagyon elhanyagolták. Amennyiben a Ti-VCT motorost nézed, ha világít a check engine lámpa, de amúgy szépen megy az autó, akkor tönkrement a szelepállító mechanizmus. Cseréje olyan 70-100ezer forint közé tehető, munkadíjjal együtt, de utána sokáig nem kell vele törődni. Ha a váltó kettőből háromba kicsit akad, az nem nagy gond, javítása nem fáj, de jelzi, hogy az autó biztosan túl van a 200.000- km.-en. Ez akkor lehet ugye érdekes, ha 80-at mutat az óra. Az enyémben 230.000- km. van, a kormányon van észrevehető kopás, de a váltógomb és váltószoknya hibátlan, a pedálgumik is szépek, ez is akkor lehet fontos, ha esetleg tekergetett órás. Sokat hirdetnek GHIA felszereltséggel, holott nem azok. Legkönnyebben abból ismered fel, hogy hátul is van mennyezeti lámpa. Ha nincs, akkor az nem GHIA és nem is a csúcs Titanium. A benzinesek motortere beázhat az ablakmosó fúvókáknál, húzd ki a gyertyapipákat és keress rajtuk víznyomokat, esetleg rozsdaszerű lerakódást. Ha találsz, akkor alkudj belőle, de ettől nem kell megijedni, hisz szinte mind ilyen. Kell egy gyertya-gyújtókábel-trafó készlet, meg szigetelt fúvókák és utána örökös. Ha a szervó visít, akadozik akkor ott kell hagyni, annak tényleg drága a javítása. A klímát mindenképp próbáld ki és ne hallgass a "csak gáz kell bele" dumára, ha nem működik. A klímacsövek érzékenyek, könnyen repednek-törnek ha el vannak hanyagolva. Kb. ennyi, szerintem; ezeken kívül a szokásos dolgokat nézd át.

Új hozzászólás Aktív témák