Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 7Sony7

    addikt

    válasz redingitell #22408 üzenetére

    Törölni nem biztos, hogy tudod, mert nem mindent lehet. Ha lehet, akkor ott, ahol bejött a hibakód, jobb fent a 3 pötty mellett van 2 háromszög. A jobb szélsőt megnyomva töröl minden hibakódot.

    Ha nem lehet, akkor katt erre a linkre

    Ebből kimásoltam a lényeget: "Meg kell jegyezni, hogy a P242F hibakódot nem lehet könnyen törölni. A megoldást egy német fórumban találták meg. A következő tanács volt: "Húzza ki a légáram-érzékelő dugóját, majd indítsa újra a motort, állítsa le a motort, olvassa el újra a hibakódokat a memóriából ..... Most további 2 hibát talál a MAF érzékelőn. Csatlakoztassa újra a MAF-érzékelő csatlakozóját, és törölje a hibamemóriát ...... most már törölheti a P242F-et 2 MAF-hibával együtt, és a kijelző nem jelzi jobban a motorkezelő rendszer hibáját. "Valójában a trükk a A MAF dugó (a légtömegáram-érzékelő) leválasztása lehetővé tette számomra a P242F hibakód törlését, a hibajelzés kikapcsolását a műszerfalon és a LOS üzemmódból való kilépést, de az passzív regenerálás kísérlete az autópályán szintén sikertelen."

    Ettől függetlenül szerintem kellene élő adatokat (Járó motornál) is nézni, ha pc-n nézed, olyan, mint a cikkben lentebb a képen.
    Ha mobilról nézed, ilyen:

    Bár nem vagyok autószerelő, de saját 1 azaz egy darab :) tapasztalatom alapján 3 dolgot tehetsz, ha nincs más hibakód:
    1: Elviszed egy szervízbe, hogy csinálják meg. (150-200eft) sacc
    2: Leveteted egy szerelővel, és elviszed egy DPF tisztító műhelybe ahol átmossákde nem savazzák!, majd visszarakatod. (100eft alatt)
    3: Leveszed te másodmagaddal (sűrűn csúnyákat mondogatva ;] ), elviszed kimosatni, majd visszarakod. (35eft) sacc
    Persze forscannal utána nullázni kell.

    Van egy 4. verzió is: Leszeded, átmosod magadnak, és vissza. Én így csináltam, de nem hoz 100% os eredményt. Viszont sokkal jobb lett. Előtte már 100km-enként regenerált, azóta 250-300km.

    [ Szerkesztve ]

    -

  • bajnokpityu

    félisten

    válasz redingitell #22408 üzenetére

    igy jó eséllyel végleg kinyirod azt, amit talán még tisztitással meg lehetne menteni. de te tudod..

    eladó Kawasaki j300 robogó

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz redingitell #22408 üzenetére

    [link] de úgyis visszajön.

    hibakód, megoldási javaslatok
    Nézd körbe, hátha csak az egyik nyomás a probléma mondjuk. Elő adat, kábelek stb ellenőrizni. Ha biztosan el van tömődve, menet közben meg lehet próbálni egy kézzel indított aktív regenerációt (s utána kötelező olajcsere). Ha az sem segít, akkor pl. dpfcleaner.hu tudja normálisan tisztítani (vegyszerrel, slaggal mosós olcsó megoldások kockázatosak hosszú távon, károsodik a szűrő maga). Mivel itt arról van szó, hogy el van tömődve, nem tud átmenni a kipufogógáz sem rendesen, "fojtja" a motort, magyarul illene javításig letámasztani, különben drágább bajt is tud csinálni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák