Új hozzászólás Aktív témák

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz Qkackca #17874 üzenetére

    Én meg is vettem ennyiért a standardot most. Az irányítás az nagyon más. Ha a Horizonnal akarnám összehasonlítani, akkor a Horiozon mintha üres taligát tolnál, a Motorsport meg mintha agyagos sárral púposra pakoltat. Főleg féktávoknál sokszor még a kanyart sem látod, de már kéne taposni a pedált. Hátsókerékhajtásos kocsikkal viszont szerintem egyszerűbb bánni, pedig már az elején adott nekem egy F50-et meg valami GT2-es Corvettet, pedig a vezetési segédleteket ugyanúgy kikapcsoltam mint Horizonban.
    Nagy előnylőny, hogy ha játszottál már egy pár autóversenyes játékkal, akkor a pályák nagyrésze nem lesz ismeretlen.
    Tegnap mentem párat botok ellen, az mondjuk gyalázat volt. Fullba nyomják a roncsderbit, míg nekem két köröm lenne rá, hogy kielőzzem a fél mezőnyt. Egyedül egy 23 körös verseny volt nagyon állat Spaban, ott lehetett szépen körönként pár tizedet osonni előre mint egy rendes versenyen, aztán reménykedni, hogy a következő körben már szélárnyékból tudok előzni az Eau rouge végén a hosszú egyenesben.
    Át is mentem inkább onlineba. Ott viszont tök jó versenyeket nyomtam egy ajándékba japott minden tuning nélküli elsőkerékhajtású kompakttal. Bő fél órát versenyeztem nagyjából a középmezőnyben, összevissza előzgettük egymást és közben senki nem tolt le a pályáról, pedig nincs olyan durva "szellemjárás" mint a horizonban, egyszerűen csak látszik a pályákon, hogy a tervezésükkor figyelembe vették, hogy ott majd egyszer autóverseny is lesz.
    Ha a forza hubban rendszeresen beszedted az ajándék 100k kreditet, akkor lesz némi előnyöd induláskor, meg jött pár ingyenes DLC amik szintén adnak annyi kocsit, hogy azért ne nulláról kelljen indulni.

    lanszelot: Megveszed a Veyront 2-ért, megcsinálod 5 perc alatt a feladatokat, kapsz 200 pontot, abból 100-at megtartasz, 100-ért meg veszel egy LFA-t és eladod 16-ért, vagy megtartod, ha még nincs meg. Szerintem nem rossz üzlet.

    saját korábbi hsz-em... Emlékeztem, hogy kaptam valamikor ingyen egy The Crew-et. Elindultam a játék elején kapott kis 370Z-vel felfedezni, 2 óra alatt nem sikerült körbeérnem a pályán. FH4-ben egy Goliath mondjuk 12-13 perc lenne vele. Aztán, hogy mennyire kidolgozottak bizonyos részei a pályának, azt már nem néztem, mert többnyire nyílegyenes autopályákon mentem, bár azért így is becsúszott pl: egy 25 kilóméter hosszú egybefüggő szerpentin amiért Forzában ölni tudnék, meg végtelen homokdűnék az út szélén, amin tényleg lehetne nyomni az offroadot, mint a Szalayék a dakaron. És mindez szintén előző generációs konzolokon. Kár, hogy az irányítás pont az a fajta rossz arcade, hogy kb. csak a nitrót kell nyomni oszt jóvan. Amikor belebukkantam valami szlalomversenybe az úton (kb úgy mint Horizonban a trükkzónák), amiatt nem tudtam rendesen megcsinálni, mert bár nekem kanyarognom kellett volna, de valami láthatatlan erő sunyin egyenesbe akart húzni folyton. Még jó, hogy én vezetem a kocsit. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák