Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ebbe beszállnék én is.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Legtöbbször érdemes szerintem nem kilépni, hanem megvárni míg a többiek lépnek ki, mert a pontszámítás szabályai nagyon erősen kedveznek a kisebb létszámú csapatnak. Gyakori, hogy az első körben csúnyán égünk, aztán a másik kettőt már 2-3 játékossal, vagy akár egyedül könnyedén nyerem. Team racingnél mondjuk nagyon idegesítő ez (főleg ha ranked), de botok ellen nagy segítség.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Cingáriusz #13123 üzenetére
Én jönnék szerdán, vagy csütörtökön. Valami jó kis közös versenyt is csinálunk mondjuk S1-ben?
WorthyCheetah17[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
A jövő hónapban lesz mindenkinek Boneshakere. Végülis beszéltek róla, hogy nerfelik, mert eléggé uralja az A class multikat, de még S1-ben is elég jól szoktak menni. Az is egyfajta nerf, hogy mindenkinek adnak belőle.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Cingáriusz #13145 üzenetére
Sima tournamentnek tűnik, azok nem szoktak nehezek lenni.
Nem saját tuninggal tolom, de az RS200 nekem is elég lomha volt amikor próbáltam. Talán valami gyengébb gumi erősebb motor párossal nyomják mások. Az dirtre jó szokott lenni. -
Kisgépkezelő
senior tag
Na szép sokan vagyunk Ferrarival, csináljuk egy csoportképet, aztán nyomjunk le egy Goliathot vagy ilyesmi!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #13172 üzenetére
Én írtam rá egy macrot a logitech szoftverében. Nyomok egy gombot az egéren, aztán szépen végiglépked a listán és mindent begyűjt. Közben pont belefér, hogy az ember "máshol" ücsörögjön.
Gondolom más beviteli eszközök szoftverében is lehet írni egy enter várj y várj enter várj...... repeat macrot, meg mindenféle egyéb megoldások is biztos akadnak. Már persze, ha nem konzolon nyomod, mert ott gondolom ilyen nincs.Szerk: Egyébként kíváncsi vagyok, mennyire fogja ez megnyomni az aukciós ház árait, esetleg mennyire fog megfogyatkozni a kínálat. Ha jól nézem ezentúl kb. minden autó drágábban adható majd vissza, mint amennyiért eddig aukción voltak, még a 10 milliós autók is. Kivétel egy-két tényleg alig-alig beszerezhető autó, amik többnyire 20M-ért vannak kinn, ha egyáltalán kinnvannak.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Cingáriusz #13209 üzenetére
Végülis a Ferrarinak is voltak B csoportos ralliautói, úgyhogy nem áll távol tőlük a terepezés. Egyébként érdemes felszerelkezned mielőtt rankedre mész. A-800-ban S1-900-ban és S2-998-ban nem árt ha van egy-egy aszfaltra való autód. Ha biztosra akarsz menni, akkor ezen belül a szűkebb körpályákra és a gyors sprintekre külön-külön egyet feltuningolhatsz. Offroadra meg rallyra csak A és S1 kell. Abból sem árt ha van többféle, hogy tudj választani attól függően, hogy milyen pályákat ad be.
Természetesen mindet úgy kell tuningolni, hogy lehetőleg elérje a kategória limitet, de ha nem, akkor is legfeljebb 1-2 pont hiányozzon. Az összkerékhajtás bárhova nagy előny, mert hatékonyabb rajtnál elöl maradni, mint később visszelőzgetni mindenkit, meg kisebb-nagyobb balesetek után is könnyebb vele versenyben maradni. Ezen kívül is érdemes nagyjából annyira kezelhető autót választani/csinálni, hogy ne legyen küzdelem az úton maradás, mert egy chekpoint kihagyása az gyakorlatilag behozhatatlan hátrányt okoz.
Ha nem ragequitelsz, nem szállsz el, és úgy nagyjából konzisztens eredményt tudsz hozni, akkor egész magas ligákba lehet kvalifikálni, amiből egy csomó jó jutalom jön a hó végén. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13212 üzenetére
Valamiért úgy rémlett, hogy B csak team racingben van, FFA-ban nincs, de lehet, hogy tévedek. Egyébként a CJ5 Renegade is elég erős ott. Az legalább autó. Mondjuk nekem nincs bajom a Track-torral, de azért inkább még pár Porschét és Lamborghinit tehetnének a játékba.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Cingáriusz #13251 üzenetére
Elvileg a "koccanós drift" (drift tap) még elmegy rivális módban is. Ha csak épphogy egy kicsit érinti a kocsi segge a falat az még nem érvényteleníti a kört, ha meg jobban, az már igen.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Belogoltam, erre kaptam egy Ferrari 812-őt de tippem sincs, hogy miért. Mást is érnek mostanában ilyen meglepetések?
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13283 üzenetére
No pöpec. Ennek úgy megörültem, mintha egyébként nem tudnám, hogy úgyse fogom őket sosem használni.
Egyébként az American Muscle találkozót ma sajnos ki kell hagynom, mert úgy nézni épp egy sornégyes Opellel fogom járni a várost, ami csak fél V8 és csak félig amerikai. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #13296 üzenetére
Szerintem a legós és a fourtune island is nagyon jó vonalvezetésű utakkal van tele, a legós kicsit száguldósabb, a sziget kicsit kanyargósabb. Jó hosszú drift és speedzone-ok vannak, szép nagy egybefüggő földutas részek és sokkal kevesebb szűk derékszögű kanyar. A legósban van egy egész sok kihívást rejtő challenge mód is, abba egész sok órát bele lehet ölni. Viszont ha egyszer mindent megcsinál a kiegekben az ember, nincs nagyon miért mégegyszer odamenni. Online adventure nincs, havi események is csak úgy tessék lássék, pedig csomó élvezetes pálya van. Nem rosszak, de így sajnos szerintem nem is kifejezetten ajánlottak.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Cingáriusz #13315 üzenetére
Úgy tudom, hogy mindenkinek ugyan ott van, de trükkösek a képek mert ha jól emlékszem nem azt mutatják, hogy hol a kincs, hanem azt, hogy mit látsz onnét ahol van.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13337 üzenetére
A Track-tor nekem nem tűnt annyira nagy gondnak, mert úgy ahogy tudtam őket verni, meg B-ben sokkal kevesebbet versenyzek mint A-ban vagy S1-ben. A Bone Shakerrel kapcsolatban pedig mintha említették volna, hogy dolgoznak a nerfen, csak ahogy hallom még sose nerfeltek semmit, úgyhogy nem tudják hogy álljanak neki. Mondjuk nem tudom mi olyan bonyolult a dologban, rádobnak 100 kilót, vagy 10-20 PI-t. Addig viszont biztos ami biztos adnak mindenkinek egyet a jövő héten.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Cingáriusz #13398 üzenetére
Nekem sokáig a Bentley 8 Liter volt a kedvenc driftkocsim. Akkora a tengelytávja mint egy busznak úgyhogy nagyon szépen lehetett vele venni az íveket. Még multiban is meglepően kompetens.
Sokan driftelgetnek még AWD tuningos Fiat 500-al. Kicsit nehéz beleszokni, mert teljesen valószerűtlenül csúszkál az úton, de drift adventure-ben elég OP.
A Formula driftek is nagyon jók, bár szerintem azok már a legalapabb tuninggal is annyira szépen veszik az íveket, hogy bűn őket AWD swappel elbarmolni. A földutasra arra viszont mindenképp kell az AWD, de oda meg egy csúszkálósabb rally autó is megteszi. A Hoonigan RS200-at szokták szeretni.
Driftelni egyébként mindenképp manuális váltóval érdemes, mert az automata nem vált fel elég magas fokozatba és főleg nem szereti otttartani. Általában erősebb kocsiknál a 4-5 kicsit gyengébbeknél (úgy kb. A800-ig) inkább a 3-4, de egy kicsit érdemes játszadozni a váltó áttételezésével, hogy legyen egy olyan fokozatod, amivel szépen elforgatja a kereket az szűkebb lassabb kanyarokban is, de a hosszabb íveken se pörög tiltásig. Esetleg még egy fokozat a nagyon szűk, vagy a nagyon hosszú kanyarokra, de többnyire váltás nélkül szoktam driftelni. -
Kisgépkezelő
senior tag
Van olyan muscle car a játékban a Vipereken és a Corvetteken (ezeknek nem is a muscle kategóriában lenne a helyük) kívül ami tuningolható 998-ig?
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Skeleton01 #13420 üzenetére
Hát az az RTR Spec 5 felelt meg ezek közül annak, hogy 998-ra lehessen húzni, de sajnos annak hogy arra menjen az eleje amerre a kormányt tartom nem igazán. Pedig belefért majd minden az kezelhetőség szempontjából fontos alkatrész, de akármit csinálok úgy tolja az orrát, hogy hiába a tisztes lóerő/tömeg arány, nem megyek vele semmire.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13436 üzenetére
Persze, van rajta minden amitől egy kicsit jobban kéne mennie kanyarban, fékek, szárnyak, gumi, súlycsökkentés, de így is messze van az elfogadhatótól. Vannak hasonló súlyú és erejű S2-es autók (Veyron, Transit FE, némelyik Lambó) és bár egyiket sem könnyű vezetni, de azért többnyire nem az első kanyarban esek velük a fák közé, igaz én a többségükhöz inkább letöltök valakitől tuningot, akiről tudom, hogy tud tuningolni, de ők az RTR S5-höz (gondolom nem véletlenül ) nem csináltak S2-es tuningot. Úgy néz ki ezt drag és drift versenyekre tervezték, felesleges is mást eröltetni vele, más autó meg úgy tűnik nincs, csak a PO-s camaro amit említettél, de az meg nincs meg.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Cingáriusz #13445 üzenetére
Nissan GT-R Preorder. Alapból 900-on van, de azért még pont belefért egy lehelletnyi tuning. Kapott egy kicsit szélesebb hátsó gumit, egy lehelletnyi könnyítést, és még +5 lóerő is belefért. Általában mások tuningjait szoktam letültögetni, de ennyivel úgy érzem meg tudtam birkózni még én is.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #13452 üzenetére
Bone Shaker: valami hot wheelses játékkocsi ami jól gyorsul, jól fordul, és nagy a végsebessége, miközben A-ban ezek közül a legtöbb kocsi legfeljebb kettőt tud.
BS: Bone Shaker
OP: Over Powered
Nerf: gyengíteni valami egy játékban
Hula Girl: egy ford alapú hotrod, ami sok esetben szintén túl erős, de valamiért én inkább csak rival módban látom őket.
TZ2: egy egész jó Alfa Romeo. Mintha két hete lett volna forzathon shopban. Az is elég erős, de az legalább szép.
Teleport: ha összegyűjtöd az összes villámos táblát a térképen, akkor ingyen lesz.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #13471 üzenetére
Eladtam ma egy MC12 FE-t annak az árából 14%-ot szedett le. Szerintem időben, de főleg játékélmányben nem nagyon éri meg AH-n kereskedni, mert amíg kicsiben nyomod addig egy-egy tranzakción nem keresel annyit, mintha adott idő alatt versenyeznél. Mire meg van tőkéd, hogy te legyél az AH ura, addigra meg már nem kell, mert nincs mire költeni. Egyébként amivel szép pénzeket lehet leakasztani, az a Maserati 300S, Mercedes 300 SL, és a Nissan R390. Kell hozzá némi szerencse, meg egy kocsi amivel 5 perc alatt összehozol ~50 skillpontot, aztán hajrá!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Cingáriusz #13487 üzenetére
Pedig az a jó, ha mind kilép. Úgy harmadikként is több pontod lesz mint a hat botnak együtt. Egyébként azt figyeltem, hogy itt-ott a botok is lerepülnek a pályáról, úgyhogy ha le is hagynak érdemes ellenállni a ragequit kísértésének, mert lehet hogy egyet-kettőt mögédteleportál majd a játék valami gonoszabb kanyar után.
Amúgy lehet ezeket konvojban csinálni? Ha igen, szervezhetnénk valamit a tavaszi eseményekre. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Joccc07 #13511 üzenetére
De akkor tényleg próbáljuk meg valamikor ma, vagy holnap du.-este fele közösen! Nekem már megvan ugyan, de mivel minden versenyen több pontot szereztem én, mint rajtam a botok, ezért úgy gondolom akár hasznára is lehetnék a csapatnak. Vagy abuzáljuk szanaszét a rendszert, bemegyek egy 901-re tuningolt kocsival, akkor elvileg ellenem is bedob egy hasonló drivatart amin könnyedén szereztek 500 pontot, én meg majd látván, hogy rossz kocsit hoztam, "ragequitelek" úgyhogy én egy pontot sem adok a botoknak. Az azért csakcsak megkönnyítené a dolgotokat. :D
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13443 üzenetére
Ez jó tipp volt. Még a 998-at is sikerült vele elérni vagy 3 különféle módon, bár nem biztos, hogy úgy a jobb. Nagyjából hasonló időket értem el vele az össze konfigurációban úgyhogy végül inkább a kicsit nehezebb, de még erősebb V8 mellett maradtam. Nem mondom, hogy emiatt fogom az F40C/CLK párost rozsdásodni hagyni, de Goliathon is alig fél perccel maradtam le vele magamtól, ami teljesen vállalható egy nem "meta" kocsitól.
GhanBuri Ghan: Én inkább nyilacskák nélkül kezdtem játszani. Elsőre egy kicsit rossz, de aztán egész hamar rá lehet érezni. Van pár szívatósabb kanyar, ahol hellyel közzel megjegyeztem valami tereptárgyat pl: egy táblát, ahol fékezni kell, aztán ha valami jól irányítható kocsival vagyok, akkor bemondja a fejemben a mitfahrer hogy a tábla után egy kocsihossznyival fék és balra, ha kicsit rosszabbal, akkor a tábla előtt, ha meg valami "OP Speed" sár nehéz sok lóerő, alap gumi, semmi leszorítóerő tuningot próbálok megszelidíteni, akkor többnyire elszállok mint a sóhaj és inkább letöltök valami másik tuningot ha van.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Cingáriusz #13562 üzenetére
Kis pályákon sokkal több lehetőség van "optimalizálni" az íveket így előnyben van a játékos a botokkal szemben, mert azok sosem veszik úgy a kanyart, hogy még a rossz oldalról is épphogy a spoiler csücskével érintik a zászlót. Egyenes pályán sajnos tisztességesen kell őket megverni, ami az utolsó helyről indulva nem egyszerű. Szerintem inkább jó rajt és nagy sebesség kell hozzá, hogy hamar előre kerüljön az ember, mert utána már hiába tudnának normál esetben a tökéletes íven kanyarodni, ha ott már én vagyok.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Van amúgy valakinek kedve konvojban megpróbálni az eheti trialt?
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13548 üzenetére
Most nézem, hogy rally gumival és AWD swappel pont belefér S1-be. Úgy egész gyors, szerintem szépen kezelhető aszfalton és földúton is. Kiemelkedőnek azért nem mondanám, de hoztam vele a szokásos közepes eredményeimet online is, meg rivális módban is. Még az is lehet, hogy télre egész jó lesz. A pilótám szerencsére nem panaszkodik, ha -10-ben kell kabrióznia.
Néhányan az általam követett tunerek közül drag gumival is próbálkoztak. Az más kocsikon állítólag OP, de én nem vagyok oda ezekért az extrémebb tuningokért. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz RobbeV0201 #13585 üzenetére
Az elején kicsit lassan indul be a dolog, de utána egész hamar kezdenek gyűlni a kreditek és a kocsik. Ha mindenáron pénzt akarsz költeni a játékra, akkor a DLC-ket vedd meg, azok közt van olyan, (VIP) ami duplázza a nyereményedet, de a kincses szigetes dlc-ben is hogy hogynem, egy pár millió kreditnyi kincset találsz pár óra alatt, meg pár hipersportkocsit. A Legós is szépen adja a dolgokat, és a Car Packok is tele vannak használható autókkal. De szerintem ezek nélkül is egész hamar tele lesz a garázsod annyi jó kocsival, hogy a felét kipróbálni sem lesz időd sohasem.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13601 üzenetére
Kiváncsi vagyok, hogy teljesen kitörli e azokat az embereket a listáról akiknek ezekkel volt a legjobb idejük, vagy ha van gyengébb idejük mással, akkor visszakapják azt. Bár engem ez azt hiszem egyáltalán nem érint, mert nem hiszem, hogy bárhol lenne legjobb időm amit ezekkel értem el.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Unalmas volt már a sok Shelles, Marlborós festés a Ferrarikra, úgyhogy az enyémen füstszűrő nélküli Munkás cigit és ÁFOR benzint reklámozok. Tervben volt még egy Terv, meg a Kossuth is de az nem lesz, mert túl nagy szívás összehozni ezeket a játékban. Nem is értem mások hogy birtak lemásolni komplett rallis dizájnokat úgy, hogy közben az ép eszük is megmaradt.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Cingáriusz #13611 üzenetére
Jóhogy. Elég OP mind a kettő. Csinálhatnánk 60-as évek találkozót, csak legyen verseny is!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Cingáriusz #13660 üzenetére
Nekem az működött egész nagy arányban, hogy tettem elég hamar egy licitet (mióta gyorsan újra lehet keresni azóta ez lehet, hogy nem muszáj), aztán visszanéztem a licitemre az utolsó percekben. Amikor kiírta, hogy mindjárt vége, akkor visszaléptem, elszámoltam magamban 20-ig, rámentem megint a licitekre (így a legfrissebb árat írta ki), aztán azonnal rálicitáltam. Így attól függően, hogy épp milyen gyorsan tölt be, meg épp hányan licitáltak rá (az utolsó fél percben ha licitálnak az elvileg egy pár másodperccel megnyújtja az árverést) nagyjából az utolsó 5 másodpercben tudtam érvényesen licitálni, ami többnyire elég a sikerhez. Párszor persze lassan töltött be aztán lemaradtam, párszor meg volt még nálam is szemfülesebb, vagy csak annyi embert érdekelt a kocsi, hogy nagyon elnyúlt az árverés, de így legalább nem azt láttam folyton, hogy még 330-at enged licitálni, aztán közben 800-ért megy el a kocsi. Az a baj, hogy ha nem frissíted licit előtt akkor te azt látod, hogy áll mondjuk 300k-n a licit, te kb. 330-at licitálnál rá, miközben ténylegesen már lehet, hogy 500 fölött van, ezért elutasítja a licited. Hogy miért nem képes real time szinkronizálni a rendszer, hogy mindenki épp az aktuális legmagasabb licitet lássa és ahhoz képest tudjon rálicitálni azt nem tudom. Lényeg, hogy mielőtt licitálsz mindig frissíteni kell.
De a legegyszerübb szerintem nem foglalkozni ezzel, mert egy idő után tényleg annyi creditje lesz mindenkinek, hogy nincs mire költeni, aztán akkor már elpocsékolt időnek tűnik minden perc amit az AH-ban kefélt el az ember.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz U.Orsi #13672 üzenetére
Szerintem ez azon kevés játékok egyike ami kormánnyal nehezebb. Én T150-el próbáltam, de nekem sem igazán jött be. Sokkal valósághűbb lesz úgy az irányíthatóság, viszont harmadrendű utakon alsó hangon 300, de gyakran inkább 1300 lóerős autókkal menve sajnos az árok a valósághű. Kontrolleres irányításnál (még az összes hárombetűst kikapcsolva is) az algoritmus szépen aládolgozik az embernek és nem engedi, hogy akkorát kormányozz, hogy kicsússz vagy kipördülj, vagy ha mégis, akkor ellenkormányzásnál segít, hogy pont akkorát kormányozz amekkorával visszatereled a kocsit az útra, kormánnyal meg rád hagyja ezt a játék.
Kicsit játszogatva a beállításokkal a driverben és a játékban össze lehet hozni valami használható beállítást, de igazából ez ilyen kontrollerre hangolt irányítású arcade cucc. Persze összesen egy hétvégét volt nálam egy kormány+pedálsor úgyhogy sok tapasztalatom nincs, de összehasonlításként kipróbáltam a Project Cars 2-őt és ott alap beállításokkal egyből sokkal kellemesebb volt az irányítás mint a kontrollerrel. Próbáltam direkt olyan kocsikat vezetni amik mindkettőben megvannak, hogy fair legyen az összehasonlítás. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13675 üzenetére
Az egyik pályán ahol sokat voltál vele pont előttem, láttam, hogy alig alig volt olyan pillanat, hogy lett volna tapadásod a hátsó keréken, de ezek ilyenek. A Colossuson nyilván nem sokat láttalak, mert a kanyargós rész után valahogy így tűntél el az orrom előtt.
A kontrollernél és a billentyűzetnél amennyire nézem a kerék maximális kitéríthetőségét korlátozza a játék az épp aktuális sebességet meg még egy két faktort figyelembe véve Hogy pont annyira kormányozhassak/ellenkormányozhassak, hogy attól ne legyen még nagyobb baj. Ez azért elég nagy segítség egy olyan játékban aminek a való élet beli megfelelője az lenne, ha mielőtt a Hungaroringről kivinnéd Michelisz kocsiját, hogy Monor és Sülysáp közt rendesen meghajtsd, de előtte a boxban még beletetetsz két turbót, hogy 350 fölött is jól gyorsuljon.Dante73: A controllsál az advanced settings részen lehet állítgatni, a deadzone-okat, az biztosan hat rá, meg ha magadnak tuningolsz, akkor a féknyomáson is állíthatsz, az biztosan hat rá. Hogy ne induljon fékezés után rögtön hátra arra szerintem csak a manuális váltás nyújt megoldást.
-
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Nyethuszar #13722 üzenetére
Az utolsó az mi? Biztos megvan, de most se a típusát se a márkát nem tudnám megmondani.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem most kettő is van. Egy csomóan kaptak ingyen, én meg úgy megörültem, hogy végre van az AH-ban eladó, hogy csak azután vettem észre, hogy én is kaptam, miután egyet már kivásároltam max áron.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #13737 üzenetére
Van egy lista arról, hogy milyen engine swapek vannak a játékban. Sajnos/szerencsére a standard az az F50GT V12-ese, a Viper V10-ese, clamai Chevy V8, meg a Fiesta WRC turbós 1.6-osa. A rossz az az, hogy így kb minden kocsimnak Ferrari/Viper/Fiesta/Chevy hangja lesz, a jó pedig az, hogy ha manuális váltóval játszol, nem kell többszáz féle motornál fejben tartani, hogy úgy kb. milyen nyomaték és teljesítménygörbéje vanm egy úgy egyáltalán milyen a hangja és aszerint váltogatni. Az egy kicsit húzós lenne.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Bandi821 #13753 üzenetére
Erős hátsókerékhajtású autóknál elő elő fordul, hogy gyorsításkor annyira hátra kerül a súlypont, hogy az első kerekeken már nincs akkora terhelés, ami elég tapadást biztosítana a kormányzáshoz, ezért alulkormányzottá vállik az autó. Ilyen szempontból az F150 DD még nem is olyan extrém, mert ott a hátsó kerék elég hamar elforog így még a legerősebb bő 2000 lóerős motorjával is egész kezelhető. Ami annyira nem kezelhető az ez.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nem kell ahhoz se nagy erő, se nagy hasmagasság. Bár ezen az archív fevételen, lévén gyenge elsőkerekes autók inkább a hátsókat emelgették el a kanyarokban. De amíg csak az ívbelső emelkedik el, addig annyira nincs is gond, mert szépen átterhel a külsőre (látszik is rajtuk, hogy azon az oldalon meg hogy lecsüccsen), aztán amíg az a kerék bírja tapadással, addig azért bekanyarodnak. De ez csak sima body roll. A gond ott van, ha közben még hátrafelé is elvándorol a súlypont a gyorsítás miatt.
A még nagyobb gond, meg az, ha farmotoros révén már alapból hátul van a súlypont és inkább az autó akar elfordulni a tengely körül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia