Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
Az a baj a fizetős pályapakkokkal multiplayer központú játékokban, hogy a játékosok jelentős része nem veszi meg és emiatt nagyon hamar kikerülnek a körforgásból. Annak se jó aki fizetett érte, meg a kiadónak sem, mert fél évvel a megjelenésük után ha felteszi valaki itt a fórumon a kérdést, hogy érdemes e megvenni a Hockenheimringet, akkor hárman írnák rá, hogy nem igazán, mert ki van halva.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
IntelKiller7
#35398
üzenetére
Nem a te képed alapján gondoltam kicsinek, hanem a játékban néztem meg. Elvileg ugyanakkorának kéne lennie ennek az 1956-os modellnek mint az 1953-asnak ami eddig is a játékban volt, de abban szépen el van a drivatarom, ebből a barbisból meg kilóg a feje mint egy pedálos moszkvicsból.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
CJ4567
#35392
üzenetére
Én még az első Donutosat játszottam végig poénból németre állítva. A német elég nagy piac ahhoz, hogy ők ne csak feliratot, de szinkront is kapjanak. Kisebb hiba a dologban, hogy a donutosokat nem szinkronizálták le, csak a játékos karakterét, úgyhogy az egész párbeszéd félig angolul és félig németül zajlott. Értem én, hogy mindkettő nyugati germán nyelv, és az alap szókincs egy nagyon jelentős része megegyezik, de azért őszintén örülnék, ha annyira hasonlítana egymásra a két nyelv, hogy elég lett volna egyet megtanulnom közülük.

spleenszuru: Alacsony fordulaton jön meg az ereje annak a motornak, ezért szereti ha hosszúak a fokozatok.
IntelKiller7: A Corvette mintha kisebb lenne a kelleténél.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
parandroid
#35155
üzenetére
PC-re nem kell és ha jobban meglesed a screenshotot, akkor találsz arra utaló jeleket, hogy PC-n lett lőve.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
parandroid
#35152
üzenetére
Már hogy a viharba ne menne?
spleenszuru: Azért nem megy az, mert nem vagy hall of fame tag. De a screenshotod alapján már megvan a hall of fame meghívód, úgyhogy elvileg csak el kell kocsikáznod a fesztiválhoz aztán feloldja neked.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
spleenszuru
#35048
üzenetére
Ami kimaradt, vagy nem értek vele egyet:
0. Kitalálni azt, hogy az adott jármű mire alkalmas, mit akarunk belőle kihozni és eldönteni, hogy az elképzelések és a lehetőségek fedik e egymást. Pl: a legkanyargósabb pályákhoz már D500-ban is fel lehet tenni a teljes aero csomagot meg a slick gumit, máshoz meg akár S1-re se kell.
2. Aero A hátsó szárny FWD és AWD esetén jelentősen csökkenti a PI-t, úgyhogy sokszor akkor is megéri feltenni, ha egyébként vezethetőség szempontjából nincs rá szükség, sőt elég gyakran még akkor is, ha egyébként ront a helyzeten.
4.2 A sport az többnyire nem emeli annyira a PI-t, sőt gyárin hagyott hajtáslánc esetén gyakran még csökkenti is.
5.1 Szinte sosem éri meg a race. Sok PI-t visz a fékfejlesztés de a gyári fék szinte csak az ilyen 80 éves veteránokon olyan rossz, hogy azzal ne lehetne stabilan fékezni.
5.4+5.5 Offroad sprintre készült tuningoknál részesítem előnyben a 2,5 tonnás 1000+ lovas gépeket.
6.2+6.3. Olajhűtőt és intercoolert utolsó utáninak szoktam használni. Néha előny, mert csökkenti a PI-t, de amúgy az olajhűtő a legelterjedtebb motoroknál pl: többnyire 5-6 lóerőt hoz 25-30kg pluszsúly fejében és az intercooler sem sokkal jobb.CJ4567: ABS-el is ugyanúgy lehet fékezni kanyarban mint anélkül.
spleenszuru: Az életben én is unok vezetni. Én nemhogy váltani nem szeretnék, de még kormányozni sem, csak keresztbe feküdni és végigaludni az utat. Viszont pont azért mert ez egy játék, itt én szívesen váltogatok.
A kanyarban fékezéssel meg az van, hogy lehet azt, de csak lehellet finoman. Egy kis trailbraking segít befordulni, viszont tövig nyomni nem szabad mert a gumiknak egységnyi tapadása van és ha azt fékezésre használod, akkor fordulásra már nem marad. Ha egy kicsit elszámítja az ember a kanyarbemeneti tempót, akkor még jó eséllyel lehet menteni, csak épp utána szar lesz a kigyorsítása, de ha nagyon, akkor abból falnakmenés/checkpoint kihagyás lesz. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
spleenszuru
#35022
üzenetére
A manuális olyan 2-3 másodperc körül szokott hozni attól függően, hogy mennyi kigyorsítás van a pályán. Az egyik bajnokságban szereplőn kipróbáltam magam ellen az automatát és le is videóztam. Elég látványos a külömbség, de azért annyira nem súlyos, hogy ne lehetne automata váltóval nemhogy botokat, de akár még rendes játékosokat is megverni. De szerintem a sebességbeni enyhe külömbségen túl is érdemes manuálissal menni, mert sokkal immerzívebb úgy a játék, ha plusz egy dolog van amit én kezelhetek. Nincs jobb annál, mint egy éles kanyar előtt kis gázfröccsökkel visszaváltogatni.
CJ4567: A Baja körön most konkrétan a közönségen átgázolva lehet kicsit kiszélesíteni az ívet. Végülis megoldásnak megoldás, csak kicsit olyan mint láncfűrésszel borotválkozni.

-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
spleenszuru
#34998
üzenetére
Szerintem emiatt egy kissé negatívba fog hajlani emiatt a megítélésem a szemedben, de azért muszáj feltennem a kérdést:
Próbáltál már gyorsabban menni? -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
CJ4567
#34968
üzenetére
Csak azért, mert egy bónsékeres agyagedény, vagy valami egyéb oka is van?

spleenszuru: Akiket itt emlegettünk jó tunereket, azoknak a többsége az anyját is eladná egy tizednyi előnyért, úgyhogy számíthatsz tőlük mindenféle nem túl ízléses megoldásra. A legszebb az elől 16-os hátul 22-es felni, a hozzájuk tartozó szintén nagyon egyenlőtlen gumiméretekkel, de amíg azon múlik, hogy befér e az adott osztályba V8-al vagy sem, addig mindenki így csinálja. Én is.

Annyi szerencse azéret van, hogy ha letöltesz egy tuningot ami kerül mondjuk 100k-ba és nagyon nem tetszik, akkor utána a következő már olcsó lesz, ha nagyjából ugyanazokat az alkatrészeket tartalmazza. Ha az egyikben V8 swap van a másikban meg V10, az mondjuk szívás.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
spleenszuru
#34963
üzenetére
Azért egy bizonyos tempó felett már csak akkor lehet megúszni az aero upgradeket, ha már alapból is van a kocsin, lásd: Mosler.
Akkor amit keresel, azok vagy a "Purist" vagy a "Stock look" nevű tuningok. Az előbbieken nincs semmi aero upgrade, valamint motor és hajtáslánc csere, az utóbbiakon csak a kinézet ami marad. Előfordul még a "Purice" kifejezés is, amikor a motor+hajtáslánc marad, de tesznek rá bodykitet, vagy pedig a bodykit nevét írják bele a tuningba, pl: Varis, LW (Liberty Walk), RB (Rocket Bunny), Nismo, KRC, ABT, stb... Azok általában jobban néznek ki mint az általános forza szárny+splitter. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
#71316224
#34949
üzenetére
Elvileg azért, hogy ne lehessen játékbeli dolgokat valós pénzért árulni, vagy ilyenekkel átverést csinálni. Ha lehetne személyre szabottan ajándékozni, akkor akár lehetne egy honlapot is csinálni, ahol 5 euróért árulnák a Sestokat, amit jobb esetben el is küldenének, rosszabban csak benyelnék a pénzt.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
CJ4567
#34947
üzenetére
Kössz a tippet! Általában képben szoktam lenni a pówerbuildekkel, de arról valahogy lemaradtam, hogy ez a Merci A800-ban majdnem úgy hasít, mint egy Dart.
kovibeni777: Tessék küldtem tizet, de ne nálam panaszkodj, ha nem kaptad meg őket!

-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
CJ4567
#34917
üzenetére
Mitől romlott volna el? Ott nem változtatgatták sunyiban a fizikát, mint itt az 5-ben. Én csak arra emlékszek, hogy volt idő, amikor az egyik pályán te, Qkac, meg én is bennvoltunk vele a top 10-ben, de most rálestem és sajnos már csak te vagy ott, én meg visszaszorultam 11.-nek.
NoMagix: Lehet, hogy kap üzenetet, de nem veszi komolyan. Egy gonoszkodós szmájli után viszont nem lehet nem komolyan venni.

A Subarunál arra kell figyelni, hogy bár a legtöbb pályán jó gyári futóval is, de ahol nagyobb ugrató is van, ott mindenképp fel kell áldozni egy kicsit a lóerő/tömeg arányból egy rally futóért, különben bukfencet vet leérkezésnél. Meg nem is ennyire egyenes pályákra való, mint amin mentünk. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
Qkackca
#34912
üzenetére
Nem csoda. Azzal a géppel a saját a Daytonás meg Pulsaros időimet is verni tudtam elég sok helyen, úgyhogy inkább az volna a meglepetés, ha a Daytonákkal vertek volna téged.
spleenszuru: Itt még annyira nem is nehezek. A 4-ben ennél még sokkal szívatósabbak voltak. Mindenesetre mint sok más ebben a játékban, úgy ezek sem olyanok, hogy mindenképp muszáj őket az első adandó alkalommal mind összeszedni. Én szerettem őket. Kicsit a nagyon régi artillery duel stílusú játékokra emlékeztet némelyik, ahogy szépen meg kell keresni a megfelelő szöget és a megfelelő sebességet, hogy a végén meglegyen a telitalálat. Sajnálom, hogy kb. az egész játékban ez, meg az intró versenyek azok, amiket kizárólag egyszer lehet megcsinálni. Nem állnék neki minden héten újra leszedni azt a rohadt táblát a hídpillérről, de ha mondjuk lenne a heti események közt egy-egy ilyen célbaugrás, az szerintem feldobná kicsit a játékot.
NoMagix: Rosszul csinálod. Én ilyenkor amikor megyek egy közepesen jó időt, inkább hallgatok mint szar a fűben ahelyett, hogy ördögös szmájlikkal idegelném addig a fórumtársakat, hogy mindenképp meg akarják dönteni az időmet.
Rajta is voltam rendesen a dolgon ahelyett, hogy még a szép napsütésben lementem volna a folyópartra a szokásos hét végi idegbajlevezető, madárcsicsergéshallgató túrámra. Ehelyett mire elindultam, már sötétedett és szakadt az eső. Még jó, rendeltem egy új esőköpenyt a múlt héten amit amúgy ki akartam próbálni, különben ideges lettem volna, hogy miért lovaltam bele magam már megint ennyire egy hülye játékba.
NoMagix: Ha mindenképp kerekíteni akarsz, akkor inkább felfelé kerekíts kettőre, mintsem lefelé egyre, mert 0.155 volt a különbség. Mindenesetre azt éreztem a szavaidból, hogy kevesled, pedig mindent kihoztam abból ami abban a Subaruban volt.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
homerhamm
#34896
üzenetére
Szabad barangolásban, fesztivál körverseny nyomvonán.
spleenszuru: Nem, nem igazán. Gyűjtsd be azokat amikkel szívesen játszanál és játssz velük! Hacsak nem akarsz hirtelen az online ranglisták élére törni, akkor tök mindegy, hogy az egyik autó esetleg körönként fél másodperccel gyorsabb, mint a másik.
parandroid: Állítólag itt a fejlett nyugaton nemcsak kérni, de kapni is lehet segítséget, ha az ember dühkezelési problémákkal küzd.
NoMagix: Az új Porsche gyorsabb!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
spleenszuru
#34810
üzenetére
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
CJ4567
#34760
üzenetére
Párszor tőlem is ütöttek le olyat 20-ért amit egyébként 25k-ért megvehettek volna, de, még így is azt mondom, hogy ez a leghülyébb jutalom amit valaha láttam játékban. Mire eléri az ember a legendás szintet bármiből, garantáltan van annyi kreditje, hogy semmi szüksége ne legyen 20M-ért, vagy egyáltalán bármennyi kreditért bármit árulni. Cserében meg sokszor még 20-ért sem lehet ritkaságokat venni, mert aki meg eladná az legfeljebb pár százezerért tudná, annyiért meg hülye lenne.
laceszgamer: Megdönthették volna egy kicsit jobban is. Mondjuk egy jó 36 fokra, mint pesten a Milit, aztán akkor lehetne száguldozni rajta.
Daw93: Eddigi tapasztalataim alapján nekem is úgy tűnik, hogy a Launch controllal függ össze leginkább. Azoknál a kocsiknál, ahol olyan rövid a kettes, hogy még 50 alatt érdemes váltani, azoknál a még éppen aktív LC nem engedi a váltást. Ahol valamennyire állítható a váltó, ott érdemes lehet úgy belőni, hogy kissé hosszabb legyen a kettes, alacsony osztályokban, ahol meg nem, ráadásul még igény is lenne egy jó rövid egyesre, ott meg kikapcsolni az LC-t és várni a peccsre, vagy mittomén.
united28: Az új DLC óta csinálja ezt. PC-n az ez előtti peccsel javítottak rajta egy kicsit, és nekem eddig úgy tűnik, hogy a tegnapelőttivel talán teljesen meg is oldották, Boxon nem tudom mi az aktuális helyzet.
spleenszuru: Ha elérhető az offroad, vagy esetleg már gyárilag az, akkor azt használom, ha csak a rally akkor azt.
NoMagix: Én egyszer a Brütal Legend intró/menüzenéjének ültem végig szép nyugodtan mind a 9 percét.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
Qkackca
#34749
üzenetére
Volt még időm azokból az időkből amikor annyira szét volt zuhanva a kontrollerem, hogy már nem tudtam TCR nélkül erősebb gépet terelgetni, de ott sem sikerült semmi furcsaságot produkálni. Nem fékeztem rosszabbul mint korábban se bekapcsolt, se kikapcsolt LC és TCR mellett. Próbáltam direkt többször is, ugyanannál a kanyarnál, ugyanattól az útszéli táblától többször is visszatekergetve fékezgetni, de mindig ugyanaz volt az eredmény. Meg is lepne, ha a launch controllnak bármi beleszólása lenne a fékezésbe.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
stillmatic
#34723
üzenetére
Én ugyan nem vagyok akkora online spíler, viszont cserébe van időm az alapjáték mind a kb. 450 ranglistáján riválisban, szóval tudom mihez hasonlítani a dolgokat. Bárhol is mentem magam ellen dirtön, azonos autóval, azonos tuninggal, pont ugyanolyanokat tudtam fékezni, mint tavaly, vagy tavalyelőtt. Összességében nagyon csodálkoznék, ha egyszercsak jönne egy Sepi videó arról, hogy már megint belenyúltak a fizikába.
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ja. Tavaly nyáron. de ez már egy nem sokkal korábbi hsz-ben említetve volt.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
stillmatic
#34707
üzenetére
Nekem vaklármának tűnik. Mentem egy pár kört B700-ban a saját szellemeim ellen azonos autóval, de sehol sem okozott gondot egy kicsit javítani az időn, pedig azért rossznak már a korábbiakat sem lehetett mondani. Amit meg tudok erősíteni, hogy launch control okozhat pár speciális esetben lassulást, mert mióta azt megcsinálták, a kupplungról leugrós rajt nem működik, se bekapcsolt se kikapcsolt LC mellett. Amivel teszteltem, ott ez nagyjából egy tized hátrányt jelentett, de azért nem hinném, hogy ebbe futott volna bele hirtelen az egész baráti társaságod, mert ez kizárólag manuál+kupplung mellett volt hasznos és ott is csak azoknál az autóknál amikben valami nagyon elkefélt kiosztású, többnyire max 4 sebességes váltó van, szóval leginkább a B700 alatti osztályokban.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#34692
üzenetére
Én az egyenesben egy kocsihossznyit tudtam kiautózni magam ellen, szerintem főleg a rajtautomatikának köszönhetően, utána meg nagyjából ugyanazt a tempót hoztam, mint amit korábban. Segített, hogy már fejből tudom az összes kanyart, úgyhogy a végére nagy nehezen kiautóztam 0.6 előnyt, de megizzasztottam magam rendesen.

Nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy a tavalyi fizikaváltoztatás előtti az időm, de azért jó esélyel igen, mert emlékeim szerint már valamikor kora tavaszra kész lettem az összes riválissal az alapjátékban. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#34682
üzenetére
Ami biztos, hogy a 9-es és a 10-es frissítéssel változtattak a fizikán még úgy tavaly nyár fele. Ha az előtti a múltkori eredményed, akkor nem csoda, ha érzékelsz némi eltérést, ha az utáni, akkor passz. Talán változott a vezetési stílusod, vagy csak elfelejtetted, hogy előzőleg egy fél délutánt áldoztál arra, hogy a tökéletes ívek meglegyenek, most meg azt várod, hogy elsőre jobbat mész majd.

united28: Az első rész viszonylag jól játszható PC-n Xenia-canary emulátorral, meg a 2.-nak a 360-ra butított változata is, de azt nem akartam végigjátszani, mert állítólag ég és föld a különbség a 360-as és az XOne-os verzió között. Csak dumpolni kell hozzá az eredeti lemezt az eredeti X360-al és már mehet is. Hogy az pontosan mit jelent, azt nem tudom, de azt szokták írni, hogy így kell használni az emulátorokat.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#34663
üzenetére
Meggyőztél róla, hogy az elektromos a jövő. Bár azt még mindig nem értem, hogy a tied hogy a fenébe olyan stabil, miközben az enyém még akkor is csóválja a farkát amikor már nagyon messze voltam azoktól a beállításoktól, amit egy átlagos kocsinál jónak tartok. Lehet ki kéne próbálnom a 65/1-es ARB-t, vagy csak megnéznem, hogy van e ugribugrinak valami jó alulkormányzott tuningja hozzá.
NoMagix: Az a vacak lett a tekergős pályák, vagyis majdnem a teljes dlc bónsékere. Rücsissel jó terepre, slickkel meg aszfalton üt mindent. A fő térképen azért már nem olyan ütős.
NoMagix: Van még abban bőven ám. A legelején egy kicsit még mehettél volna agresszívebben, meg a bánya után a sivatagban kisebb nagyobb hibákkal elszórsz vagy 2-3 könnyen megfogható másodpecet.
parandroid: Ilyenkor inkább azt kérdezd meg, hogy kanyar gyors vagy lassú kanyarban alulkormányzott e, illetve azt, hogy kanyar bejáratnál, vagy kijáratnál!

stillmatic: Az a baj, hogy még lelkes amatőrök sincsenek. Annyira nem érdekel senkit a dlc, hogy azon a pár versenyen amit letoltam, engem is beleértve eddig 3,5 fő volt a lobbyk átlaglétszáma.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
spleenszuru
#34561
üzenetére
Látatlanban nehéz megszakérteni a dolgot, de nyilván ha új és gyakorlatlan vagy és még a kocsid se jó, akkor természetesen reális, hogy otthagynak a fenébe a botok. A tuning az segíthet, de az kétélű fegyver, mert az árkád játékok többségél jóval összetettebb itt a tuning, és egy rossz tuninggal könnyen négyzetre emelheted a nehézséget. Igazából singleplayerben tökéletesen el lehet lenni tuning nélkül is, ha az ember jól választja ki a kocsit az adott pályához.
Mindenesetre nézd a jó oldalát! Ha most még a közepes botokkal sem bírsz el, akkor legalább hosszú időn át élvezheted a játék által nyújtott kihívást. Vagyunk itt páran régi motorosok, akiknek már a legnehezebb fokozat sem jelent kihívást, aztán csak panaszkodunk, hogy kijött az új dlc, aztán 3 óra alatt végignyomtuk.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Volt szerencsém bétatesztelni Magix pályáját. Leesett az állam és úgy is maradt, viszont sajnos belefutottunk egy a szabályalkotó rendszert érintő remek új bugba, ami miatt amit Magix kigondolt, én meg a múlt héten kipróbáltam, azt most nem sikerült megvalósítani, más meg még nem jutott eszünkbe, amivel a látvány mellett a dologba valami interaktivitást is bele lehetne vinni, de majd valami alakul. Remélem minél előbb!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
parandroid
#34383
üzenetére
Azért a tisztességes alapanyagoktól messze állnak, de ja. Kukoricát azt pont nem használnak. Ezt az Autobahn hypeot meg sosem értettem. Nyilván nem vezettem végig az összesen, de amiken igen, azok a világ legunalmasabb útszakaszai voltak.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#34304
üzenetére
"Esetleg ha megtaláltad az összes tárgyat, akkor véget érhetne a verseny, ha van ilyen opció."
Persze van olyan. Elvileg még úgy is megy, hogy coop-ban vagy pvp-ben is működjön. Csináltam is gyorsan egy "remek" tesztpályát. Ami feltűnt, hogy mintha egyszer-egyszer nem számolná el az elütött elemeket, úgyhogy szerintem ha 10 ojjektum ledöntésére akarod, hogy végetérjen, akkor megéri 12-őt kiszórni belőle.
Ha gondolod kiscreenshotolom, vagy kivideózom a szabályokat aztán lemásolhatod őket, bár ez azért 10-ed annyira sem bonyolult, mint a nehézségiszint választós hülyéskedéseim.parandroid: Szerintem egyáltalán nem rossz a társaság. Nagyon ritkán futok bele olyanba aki ténylkeg szándékosan akar kitolni az útról. A többsége inkább csak azért talál el egyszer-egyszer mert ügyetlen és elrontja a féktávot de őket meg könnyű elkerülni. Ha olyan pályán vagyok, ahol van egy éles kanyar még a legelején amikor még egyben van a mezőny, de már vége a ghostingnak, akkor inkább elfordulok kicsit szűkebb íven, hogy több helye legyen a kezdőknek a falba csapódni.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#34294
üzenetére
A térképútvonal nélküli pályát talán úgy oldanám meg, hogy egyből a rajt után leteszem a célt valahova aztán kitakarom valamivel. Vagy lefalazod valami mögé, vagy kikapcsolod a standard scoringot és akkor hiába megy át rajta az ember, nem lesz vége a futamnak.
Hogy hogyan legyen végül vége, azt meg elég sokféleképpen meg lehet oldani. Berakhatsz egy tárgyat (mint mondjuk én a nehézségválasztóhoz) amiből 1-et, 10-et... akárhányat leütve vége lesz, esetleg valamelyik olyan tárgyat amihez valami speckó skill társul pl: kaktusz és addig nincs vége amíg nem szerez egy "Smacktus" skillt. Vagy ha már skill, akkor lehet olyat is addig nem ereszted amíg nem csinál 10 ultimate driftet, vagy beraksz a végére egy ugratót és az air skill triggereli az esemény végét. esetleg csinálhatsz olyat is, hogy gombkombinációra lesz vége, pl: kézifék és duda egyszerre vagy valami ilyesmi. Vagy csak simán visszakapcsolod a célt egy pár perc után. Így látatlanban nagyjából ennyit tudok mondani. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#34281
üzenetére
Valami 4-5 ember lépett lépett le még januárban. Azok mondjuk pont tényleg Forzás csapat tetéjől, de azóta volt vagy 2 havi stream, azon azért látszott, hogy azért vannak még ott (sajnos?) azok közül akik az FH5-ön designerként dolgoztak. Meg nyilván az a többszáz programozó, grafikus, teszter, stb... akik a tényleges munkát végezték.
Akik leléptek, azok a studió indításakor azt beszélték, hogy ott a Mavericknél majd olyan vállalati kultúra lesz, ahol mindenki megvalósíthatja az ötleteit, meg kiélheti a kreativitását és egy olyan inspiráló munkakörnyezetet hoznak létre ahol majd mindenki a legjobbját nyújthatja. Nem úgy mint máshol. De hogy hol, van az a máshol, ahol az emberekbe belefojtották a kreatív energiákat, azt nyilván nem akarta megnevezni a három volt Playgroundos alkalmazott.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Mindenesetre ez alapján azt, hogy a Horizon széria egy kicsit megrekedt ők leginkább a felsőbb vezetésre fognák. Abban mondjuk biztos vagyok, hogy nincs olyan fejlesztő aki a H5-öt ebben a félkész, bugos állapotában akarta volna kiadni ahogy kijött, viszont azért azt se mondanám, hogy ne lenne több olyan designbeli probléma akár ezzel akár az előző részekkel amik már a Barna Miki vezetésével készültek, amit a gonosz pénzügyesekre lehetne fogni. -
Kisgépkezelő
senior tag
Csináltam még egyet. A pálya most sem egy nagy eresztés, csak ilyen parkolóban kanyargós izé. A szabályokon viszont fejlesztettem egy kicsit. Három nehézségi fokozat közül lehet választani. Szerintem sikerült úgy megoldani, hogy egy megfelelően tuningolt autóval mindenki tudja teljesíteni, de ugyanakkor a mindenkinek elegendő kihívást nyújtson.
Youtubeon is meg lehet lesni.
Megosztókód: 625 605 117 -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
stillmatic
#34270
üzenetére
Elvileg kéne hogy legyen ott egy félgömb ami miatt nem tudsz elkanyarodni a CP mellet. Sajnos régi hiba a játékban, hogy néha nem töltögeti be az eventlabban lepakolt elemeket. Ilyenkor érdemes kilépni és újra megpróbálni a dolgot.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Mókoltam egy kicsit az eventlabbal, hogy kihozzak valami olyan pályát amit akár még élvezni is lehet. Próbáltam úgy csinálni, hogy legyen valami kihívás is, ne csak az legye a kérdés, hogy megverjük e 10 másodperccel a "verhetetlen" botot, vagy igen.
Itt egy jó kis aszfaltos körverseny. Előre szólok, hogy megnyerni nem lehet, csak lassan elveszíteni!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Kód: 488 157 033
Itt meg egy rally sprintverseny különféle nehézségi szinteken. Ezek azért mind nyerhetőek.

Könnyű: 120 278 515
Közepes: 286 622 802
Nehéz: 414 094 428
Nagyonnehéz: 228 334 133 -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
stillmatic
#34204
üzenetére
Annyira azért nem erős, csak most a Hooniganes heti feladat miatt minden hülye elindul és az túl jó színben tünteti fel. Egyébként tuning nélkül egy rendes A800-as mezőnyben se lenne igazán versenyképes, nemhogy S1-ben.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#34028
üzenetére
Ja. Új seprű jól seper, ahogy a mondás tartja. Viszont ha egyszer majd látsz online amikor vagy, írj már rám, mert úgy néztem, hogy van pár olyan autód amire jobb tuningot csináltál/töltöttél le, mint ami nekem van. Én téged valamiért sosem látlak online.
homerhamm: Valami 20-30% körüli difi van a patch előtt és után szerezhető pontoknak. Aki a megjelenés utáni első 2 hónapban jó eredményt ért el, annak kb. sehogy nem lehetett megdönteni az eredményét, úgyhogy jó, hogy legalább így 1 év után eszükbe jutott, hogy ez így szar. Azokat a trafipaxokat is törölni kéne, amiket kb fél évvel ezelőtt az elrontott peccs után a Jeskóval értek el, mert azok is ugyanúgy teljesen megközelíthetetlen eredmények. Engem mondjuk nem érint, mert egyáltalán nem érdekelnek a különféle zónáknál elért eredmények ebben a részben, de azért jó, hogy foglalkoznak ezzel.
Amellett persze ahogy azt bejelentették, a leaderbordokat is takarítják szorgosan. Riválisból például még nekem is törölték vagy két tucat időmet. Még csak nem is feltétlenül nagyon jó időket, hanem magamhoz képest egész gyengéket is. Jó csalni mondjuk okot nem adtam rá, hogy töröljék őket, mert csalni nem csaltam, de nem az a lényeg, hanem hogy dolgoznak a fiúk.
Qkackca: Mi más lenne?
stillmatic: Sokszor előfordul egyedi pályáknál olyan, hogy indításkor nem tölti be a kirakosgatott építőelemeket a pályára. Egy játékújraindítás általában segít.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#34026
üzenetére
Vettem tegnap egy új kontrollert mert a régi már szét volt zuhanva, aztán gyorsan nyomtam is egy párat, mert örülök, hogy végre jól megy a játék.
Az előző már vagy fél éve azt játszotta, hogy random befékezgetett. Főleg olyankor amikor mondjuk más gombokat nyomkodtam. Nem segített a köridőkön, hogy felváltásnál rendszeresen be-be fékezett.
Meg ki volt pusztulva a gázkar mögötti rezgentyű is, sőt valamelyik másik a két nagy közül is már csak zörgött, de nem rezgett. Gondolkoztam is rajta, hogy nem Microsoft kontrollert veszek, hanem valami minőségibb darabot valami más gyártótól, mert bár nem csakpodom őket, mégis elég hamar halnak, de aztán végül maradtam az MS-nél. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
stillmatic
#34023
üzenetére
Köszi GreetedDust8-tól van hozzá a tuning. Sajnos annyira nem fordul jól, mint amennyire lassú, de azért élvezetes vele menni. Nem egy Bónsékergyilkos, de nem is azért mentem vele, hogy nagy időt menjek, hanem csak úgy kipróbálni.
parandroid: És miért kell állítani?
Egyébként rivalsból egy nagy rakás időt töröltek. Szokták mondani, hogy ahol fét végnak, hullik a forgács, de úgy tűnik, hogy ezek fát lusták voltak vágni, viszont vittek magukkal egy zsák forgácsot és biztos ami biztos szétszórták. Van olyan hely ahonnét törölték az én rendes kocsival rendesen elért időmet, meg ahogy nézem még sok jó játékosét a barátlistámról, akik gyakran előttem végeznek, de azért nagyon látványosan csaló csalókkal még mindig televan ugyanaz a ranglista.
Egy öt-hat helyről biztos töröltek. Először ahogy néztem, csak azt hittem, hogy kimaradt (van valami 530 ranglista csak az alapjátékban), de aztán olyan helyekről is hiányzott, ahova direkt csináltam specifikus tuningot. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
stillmatic
#33443
üzenetére
Köszi. Miféle brazil? Abrazilok kiestek pisztácia nem is volt.
parandroid: A két Peelre, a Meyers Manxokra, a Bugatti 35c-re, meg a BMW Isettára van. Még régebben postoltam is az egyiket.
Túrorudisat is akartam csinálni, csak kicsit túl összetett az a logó ahhoz, hogy kedvem legyen összemozaikozni a Forza nem épp kezelőbarát szerkesztőjében, úgyhogy inkább hagytam a fenébe. Nem vagyok túl nagy liverymágus. Egy-két jó dolgot összedobtam már, de igazából az ilyen egyszerűbb mémes dolgok mennek jobban, mintsem az afélék amiket Magix csinál, amikhez kell egy kis kreativitás és szépérzék.
Még ilyen másolatokkal néha elbohóckodok mint pl. ez, de az ilyenekkel meg annyi munka van, hogy évente egyszer van kedvem valami hasonlót csinálni.

-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
Redneck
#33314
üzenetére
Pedig igazából rendben vannak az FM7-ben a kanyarsebességek. Kicsit lassúnak tűnik, de az inkább csak azért, mert nagyon lekorlátozza a játék a kormányszöget és ezért mindig azt érzi az ember, hogy fordulna még az jobban is, pedig csak megcsúszás és fal, vagy még lassabb kanyarvétel lenne a vége. Egyszer összehasonlítottam a saját FM7-es köreimet mindenféle (főleg WTCR) onboard felvételekkel és a kanyartempók meg a köridők is nagyjából jók voltak több pályán is.
Sokat segít FM7-ben, ha ráérzel, hogy hogy lehet finoman csúsztatni a kocsit. Nem keresztbe drifelve, csak kanyarba befelé épp annyira a féken maradni, hogy könnyű maradjon a hátulja és kanyarból kifele a gázzal finoman segíteni a forgást. De tényleg csak nagyon finoman. Egy értelmes tuning sem árt ehhez, meg a segédleteket is jó kikapcsolni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
CJ4567
#33286
üzenetére
Driftelni meglepően jó az összes villanyautó. Nyomatékuk van bőven, a váltással nem kell szórakozni, nem fulladnak le, ha nem kupplungolsz ki kézifékezéskor és mivel kiönnyítve is vagy 1,5 tonna a legtöbb, ha egyszer keresztbeteszed, csúszik a végtelenségig.
Próbáld meg, hogy elöl hátul -5-re teszed a cambert, a toe-t meg hátul +5-re állítod, aztán magától driftel! Egyenesen viszont többé nem tudsz vele menni.
Nagyjából az összes "pro" drift tuningnak az az alapja. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
parandroid
#33238
üzenetére
Egy viszonylag megbízhatóbb streamer/youtuber állítása szerint volt valami patch/bugfix azzal a driftzónával kapcsolatban ami miatt vagy 15-20%-al kevesebb pontot lehet most ott elérni, mint a megjelenés utáni időkben. Én is meglepődtem azon, hogy az elején még azon szórakoztam, hogy azzal a böszme F450 pickuppal elérjem az 1 milliót, (ha jól rémlik meg is lett), rekordom meg egy A780-as Ford Transittal 1,163M, most meg az S2-re tuningolt Formula Driftes Suprával is vékonyan lett csak meg a heti feladat.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
stillmatic
#32983
üzenetére
Kicsit játszol még, gyorsulsz, ügyesedsz, aztán simán simán elkapod és ott is hagyod a fenébe azokat a bónsékeres bolondokat. Olyan játékosok akik igazán jól tudnának menni a bónsékerrel, többnyire bottal se piszkálnák, minden más esetben pedig az autó legfeljebb csak palástolja a kontroller mögött ülő bénaságát, de semmissé nem teszi.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
Redneck
#32697
üzenetére
Már jelenleg is úgy megy, hogy a régieket hasznosítják újra. Kb. tavaly tavasszal álltak le a frissítésekkel, azóta így megy. Hogy meddig megy így, az kérdéses. Annyit mindenképp az MS a T10 és a PGG javára lehet írni, hogy nem lövögetik le az online módokat úgy mint mások (az EA pl bekaphatja
). PC játékosként nem tudom tesztelni, de amennyire a Youtube-on láttam, még mindig mennek a H1 és a H2 szerverei is. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
Redneck
#32677
üzenetére
Sok esélyét nem látom a dolognak, hogy mostanában meg lehetne csinálni. Nekem is vagy 1,5 év alatt jött össze úgy, hogy azért elég sok időt elpazaroltam tuningok, festések és pályák készítésére. Így, hogy már az 5 is lassan egy éve kijött, biztos sokat csökkent a játékosszám, és még lassabban jönnek rá a letöltések, meg a lájkok, amikért a pontot adja.
Persze lehet csalni az összeset macroval (legalábbis pc-n), de szerintem annyit az egész nem ér, hogy 10-20 órán át üresben tekerjen a géped miközben egy makró nyomkodja végtelenített ciklusban a share/unshare gombot. És akkor még ott van, a pályadesigner, amit úgyan szintén lehet makrózni, de az még összetettebb és időigényesebb dolog.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
szami777
#32634
üzenetére
Nekem van hozzá A800-as tuningom ami nem billeg, de aztán lehet az is, hogy neked meg az is billegni fog. Azt biztosan állíthatom, hogy néhány autó borulékonyabb a standard kormánybeállítással, mint simulationnal. Simes beállítás mellett azokon a helyeken ahol normálban borulna, inkább csak elcsúszik keresztbe. Persze van ami simmel is borul. Aztán az is lehet, hogy a stabilizátor meg a kipörgésgátló is beleszól, azt nem tudom, mert azokat már az első nap kikapcsoltam.
A kormányzás is többnyire simen van, mert úgy szerintem sokkal jobb, csak amikor S2-ben kellett offroadoznom akkor váltottam vissza a kissé lomhább, de kiszámíthatóbb standardra, aztá utána lepődtem meg, hogy borulgatok mindenféle kocsival, amivel egy nappal előtte még bevettem ugyanazt a kanyart, mert elfelejtettem visszatenni simre.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#32318
üzenetére
Nekem is ugyanez történt egy 20k körül járó festésemmel még valamikor az év elején. Furcsa egybeesés, hogy nekem is a legtöbbet letöltött festésem volt. Annyit tudtam vele tenni, hogy más néven feltöltöttem másodszor is, de persze úgy már 0-ról indult és azóta napi 200-300 letöltés helyett összesen jött rá annyi bő fél év alatt.
De egyszer dumáltam erről egy (asszem svájci) taggal a barátlistámról. Ő azt mondta, hogy vele ugyanilyen már többször is előfordult, nem csak az 5-ben, hanem a 4-ben is. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
blupatrik
#32177
üzenetére
Nekem is azt csinálta. Valamelyik grafikai opciótól borul meg, de nemtom melyiktől. Én levettem a grafot arra az egy futamra a teljes minimumig (szép volt nagyon
) és úgy nem akadt ki. Nekem 1080-on csinálta ugyanezt, úgyhogy tippre az nv a ludas.
Később viszaraktam oda ahol lenni szokott. Rendes játék közben már sehol máshol nem futottam bele kifagyásba, pedig körbejártam az egész pályát és megcsináltam az összes versenyt. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
CJ4567
#32149
üzenetére
Örülök neki, hogy az újak közül egy-kettő megtalálta a maga helyét. Még nem teszteltem, de remélem az új Bónsékernek is sikerül majd betöltenie a TG Track-Tor által hagyott hatalmas űrt.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Természetesen próbáltam a Dartot is. A kisboltba se ugrok le 1000 lónál gyengébb géppel.
Többnyire elég szépen hasított, de azért itt-ott ahol hülyén tekeredik a pálya, nagyon könnyen el lehet dobni. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
CJ4567
#32138
üzenetére
Én is elkezdtem csalni.
Úgy voltam vele, hogy a rendes Hot Wheels autót is a fal fordítja be, úgyhogy miért ne wallrideoljak egy kicsit?
Olyan gépek előzgették egyenesben a NSX-R GT-t, a Jaguaromat meg a Mosleremet vagy épp az F1 GT-t, amikről biztosan tudom, hogy egyébként egy 100-assal kisebb a végsebességük (de többnyire az is olyan konfigurációban, hogy azzal közel vezethetetlen). De amúgy furcsa mód, ahogy megelőzöm őket és kiautózok egy kb. egy másodperces különbséget, onnantól meg visszalassulnak.
De azért összességében szerintem jobb a helyzet, mint az FH3 HW-jében.Ha tanácsolnom kéne valamit a nagyérdeműnek, akkor azt mondom, hogy érdemes kipróbálni olyan gépeket, amik a lenti pályán nem működnek túl jól, mert némelyik elég jól muzsikál ezen a terepen. Pl: a Lotus Evijával ami rendes aszfalton egy kalap exkrementum, itt elég élvezhető volt, de gondolom hasonlóan erős, de kanyarodni nem igazán szerető autók is jobbak lehetnek, mint mondjuk a Bugattik, vagy hasonlók.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
csab991
#32083
üzenetére
Megcsinálhatták volna úgy is, hogy egy darab szürke autót kapunk mint a csapatok, aztán a gyári festések közé teszik a 9 féle festést. Mert amúgy nagyjából csak annyiban különböznek egymástól, meg talán a futóműbeállításokhoz hozzányúlhatnak. De igazából az se baj, hogy kapunk minden csapat kocsijából egyet. A magam részéről én örülök neki, hogy betették ezeket a játékba, mert amúgy elég izgalmasak és látványosak szoktak lenni a futamok. Körönként egyszer lehet aktiválni a hyperdrive-ot, ami rövid időre némi extra teljesítményt nyújt, de ahogy nézem nem szántak rá 10 percet, hogy leprogramozzák.
kill_switch: Nem nagyon akarják takargatni, sőt még amikor bedobták az eventlabot a 4-be, akkor külön kiemelték, hogy tudják, hogy sok helyen megbolondul tőle az engine, de akkor is inkább hibáival együtt beteszik ezt a funkciót, minthogy az egészet kukázzák egy-két glitch miatt.
De én is elfogadnám egyébként azt, hogy kicsit lassan tölti be a távoli pályarészeket, azt viszont nem olyan jól, hogy olyanokat válogatnak be amikben alig van olyan két elem, amit sikerült rendesen összeilleszteni. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
CJ4567
#32007
üzenetére
Jól néz ki, meg tényleg látszik, hogy sok munka volt vele, csak kár, hogy egy kalap fosch.
Egy ugyanilyet a majd 15 éves Trackmaniában 20 perc alatt összekattintgat bárki ráadásul úgy, hogy tényleg vonalban vannak azok az elemek amiknek vonalban kell lenniük, mert ennél azért nem mindig adja ki a dolog.NoMagix: Fasza. Fényévekkel veri a legtöbb hasonlót amit a heti események közé eddig beszuszakoltak. Ha megkérlek csinálsz egy olyan verziót, hogy nem középütt húzod a vonalat, hanem rendesen ahogy mennél? A játékos is jobban be tudja lőni úgy a féktávokat és az íveket, meg a botok is versenyképesebbek lennének sokkal.
A 4-el ellentétben itt szolgai mód követik a vonalat, úgyhogy ha nem húzod nekik szépen a vonalat, akkor még annyi kihívást sem nyújtanak mint amúgy, pedig amúgy se nyújtanak túl combos teljesítményt. -
Kisgépkezelő
senior tag
Nem ma került be a játékba, de valahogy mindenki átsoklott felette, köztük én is, hogy bekerült a játékba egy elsőkerékhajtású izomautó. Ráadásul motorok elég széles választékát lehet belepakolni, köztük a játék egyik legerősebb 1750 lovas motorját is, majd 500 lóval verve a korábbi legerősebb elsőkerékhajtású autót. Erejéhez képest egyébként meglepően kezes C, B és A osztályban is, ellenben a végsebessége meg meglepően alacsony.

-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
stillmatic
#31986
üzenetére
AH-ba nem lehet barn findokkal kereskedni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#31947
üzenetére
Odamész az egyedi tervrajz készítéséhez, vagy aminek fordították a Create Blueprint opciót és ott ahol kiválaszthatod, hogy melyik útvonalat akarod használni az adott tervrajhoz, ott odagörgetsz ahhoz ami csak félig van kész, és fel fogja ajánlani a mentett út szerkesztése opciót (X gomb).
kill_switch: Az is annak a hatása lehet, hogy jobban engedi fordulni a gépet és nagyobbat billen az autó a kanyarban.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#31944
üzenetére
Igen. Egy pár szezonnal ezelőtt csinálták meg, hogy lehessen már utólag is módosítani az összes elmentett pályát. Azokat is amik már meg vannak osztva, sőt meglepő mód még a "mentés másként" is működik, úgyhogy ha mondjuk egy meglévő pályádból szeretnél egy kicsit más vonalvezetésűt csinálni úgy, hogy az eredeti is megmaradjon, akkor sincs minden veszve.

Ace owner: Valami 15km/h-val. Az azért nem olyan egetrengető. De cserébe állítólag még úgy se kanyarodik mint eddig, pedig eddig sem a vezethetőségéért szerette senki.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Közben kikutatták, hogy sunyiban változtattak a játék fizikáján és vezetési modelljén is, miközben a pöcs nótban meg a havi ankéton sem szóltak egy mukkot sem erről.
Röviden összefoglalva úgy tűnik, hogy kicsit élesebben lehet fordulni az új update óta, az autók jobban bedőlnek kanyarban, és ettől főleg a magasabb autók simán felborulnak, de nyilván az alacsonyabb autók vezethetőségére is hatással van.laceszgamer: Vannak olyan nagyon ritka autók, jellemzően azok amikből eddig csak egyet lehetett beszerezni valamelyik szezonban, amiket bárki el tud adni 20M-ért. A többieknek mind valami alacsonyabb max ára van. Annál drágábban csak azok tudák eladni akiknek marha sok festését vagy tuningját töltötték már le. Én pl: bármit el tudok adni egy 20-asért amit előtte lefestettem, mert letöltöttek már tőlem pár 10 000 festést meg matricát. Sajnos nem tudom, hogy mik a pontos kritériumok, mert ugye még azt is csak most 8 hónappal a megjelenés után csinálták meg, hogy végre lássam, hogy hanyas szintű festő vagyok.

Egyébként én a magam részéről hülyeségnek tartom az egészet, mert mire el bírtam adni 20-ért bármelyik kocsimat, addigra már annyi pénzem jött be a letöltésekből, hogy inkább kiszórom őket ajándékba.
Ha olyat találsz 20-ért az AH-ban ami se lefestve se tuningolva nincs, akkor elvileg jók az esélyeid, hogy te is el tudod adni ugyanannyiért. Esetleg mielőtt megveszel valamit, nézz rá az eladó kreatív központjára! Ha csak ilyen lvl1-2-3-as tuner, meg festő, akkor nem a nemesi előjogai miatt árulja 20-ért, hanem mert annyit ér ingame. -
Kisgépkezelő
senior tag
Új dolgokat tanultak a fényezők.
Lehet már külön állítani a matricákat, hogy mennyire legyen fényesek, így végre lehet matt kocsira fényes matricákat tenni, vagy fordítva. Sajnos nem lehet egyenként állítani, hanem egyszerre az összesre hat ami az autón van, de a semmihez képest így is előrelépés.
Még a végén lehet majd külön arany, ezüst, kéttónusú, gyöngyházfényű meg egyéb matricákat is használni. Már csak egy pár évet kell várni.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
NoMagix: Kipróbáltam meg kimatekoltam a dolgokat. Ha ledobsz a pályára bármilyen építőelemet, annak van valamennyi százalékos költsége, egy egyszerűbbnek, mint egy sima betonfal 1% egy fesztiválszínpadnak vagy hasonlónak meg úgy 10% körül. Ha utána ugyanabból az elemből még elkezdesz további példányokat ledobálni, akkor az függetlendül az elem bonyolultságától nagyjából 100 lerakott darabonként +1%-ba kerül. Nem raktam le semmiből 10 000-et, de úgy 400 darabig egész jól skálázódott minden, tehát ki merem mondani, hogy ha nagyon akarsz, akkor ledobálhatsz 10 000 pöttyöslabdát a stadionba.
Vannak egyéb kedvezmények is, pl: ha egy elemből többféle színű is van, akkor az egyféle elemnek számít, táblákból meg ilyesmikből ha már letettél egy balost, akkor már a jobbosért nem számol el még egyszer ugyanannyit, de még nem ugyanolyan de hasonló elemeknél is elég jól "tömörít". Mondjuk ledobsz egy tető nélküli tribünt, ami magában 4%-ot vesz el, meg egy tetőset ami magában 7-et, akkor a kettő együtt nem 11, hanem csak 8%-ot vesz le.
Kipakoltam mind a 10-15 elemet amit észrevettem azon a pályán, azok alapból levettek 30%-ot. Onnantól ha végig 100db/1%-al számolunk elvileg akár 7000 biszbaszt is lerakhat.Ace owner: Ha bennvagy a PH! klubban akkor relatív könnyen megtalálhatod szinte az összes fórumtárs festéseit, tuningjait, fotójait, meg miegymást. Egy google docs-os táblázatunk van a különféle egyedi pályákról, de mivel az új térkép annyira senkit nem ihletett meg mint a korábbi, ezért azt sincs sok értelme linkelgetni, mert alig alkotott valaki.
stillmatic: Pedig az a 2jetZ elég szép munka. A stílusa nekem sem jön be, leszámítva a zöldségpárolót, de maga a technikai kivitelezés egyébként minden téren elég pofás.
Tibiajax: Ilyen kormánnyal én nem ilyen simcadekkel bohóckodnák, hanem az Assetto Corsát hajtanám míg a szemem ki nem folyik.

CJ4567: A 2jetZ egész jó S1-ben rallyra. Már a 4-ben se volt rossz, de az offroad gumik segítettek még rajta egy kicsit.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
parandroid
#31897
üzenetére
No! A Street racet már megoldották legalább egyszer, de lehet többször is, aztán meg valahogy megint bebugolódik. Titokban reménykedek, hogy van ott egy fejlesztő aki legalább annyira rühelli a randomgenerált forgalmat mint én, és ezért időről időre szabotálja a dolgot.

-
Kisgépkezelő
senior tag
Azért csináltak már hasonlót. A H3-ban és a H4-ben is úgy volt megoldva a demónál, hogy kb. csak a pálya negyedét járhasd be, hogy bizonyos kereszteződéseken ha megpróbáltál túlmenni, akkor egyszerűen visszateleportált, és tán még azt is kiírta közben, hogy ide csak akkor jöhetsz, ha megvetted az egész játékot. Annyira csak nem volna nagy truváj valahol a pálya szélén csinálni egy új utat, meg mellé letűzni egy pár táblát, hogy ha nincs DLC-d akkor fordulj vissza.
stillmatic: A NFS Most Wanted rosszabbik 2012-es kiadásában is valahogy úgy volt megoldva, hogy egy-két kereszteződésnél volt egy ilyen terelőfal, azoknak akiknek nincs DLC-je aztán ha nekimentál, akkor ott helyben felajánlotta, hogy fizess. Mondjuk a fejlesztő is ugyanaz, volt mint a Burnoutnál.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
Tibiajax
#31770
üzenetére
Vagy elég csak körbesétálni a Hungaroringet amikor F1 hétvégét rendeznek. A tévében nem mutogatják őket, de amúgy környező dombok kempingjeiben összegyűlt lakókocsis nomádok már a pénteki FP1 előtt úgy néznek ki, mint egy rendes fesztiválközönség. Nem kevés arcon látszik, hogy már a csütörtök estéjük is nagyon húzósra sikeredett.

CJ4567: Afelett át is siklottam, de valóban az is egy fontos és jó funkció. Viszont az új Bónsékertől már előre rettegek.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
Tibiajax
#31699
üzenetére
Az aztán jó dolog 920-ért egyenként venni az autókat. Mennyi is lenne az felszorozva a 600 autóval ami a játékban van?
De figyelj! Megoldjuk, hogy a kecske is káposzta, meg a jóllakjon is megmaradjon. De főleg, hogy jó legyen neked. Úgyis a különadók korát éljük itt, kirovom rád, mint személyes külöadó, hogy minden héten szombat este, egy Shelby Daytonát kell gift droppal elajándékoznod! Ettől mindenki másnak ugyanolyan marad a játék mint most, de neked olyan lesz, mintha kéne fizetned a gumikért, a tankolásért, az amortizációért, plusz a súlyadót, a kötelező biztosítást, az éves szervízt, meg a lakatost, ha odacsaptad a géped.
A bizonyító screenshotokat majd ide töltheted. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
Tibiajax
#31693
üzenetére
Én amondó vagyok, hogy ha már egyszer kifizettem az egész játékot, benne mind a 600 kocsit valódi pénzért, akkor ne kelljen már még egyszer megdolgoznom azért, hogy másodszor is megvegyem őket másodszor játékpénzért is.
De ahogy látom, neked az tetszene, ha egy bizonyos fehérorosz studió csinálná a játékot World of Cars néven. Akkor aztán költöztethetnél hetekig D osztályú Transittal, hogy aztán pizzafutákodhass C osztályú Fiestékkal, aztán hónapokig überezz B osztályú Focusokkal míg végül fél év után upgradelhetsz egy Mustangra amit csak ünnepnapokon vehetsz elő, mert minden körben csomót buksz a benzinen meg a tapadós gumiért is külön kell fizetni.
Daw93: Nekem bejön ez a heti 1,5 órás dolog főleg, hogy még válogathatok is, hogy mit csinálok meg és mit hagyok ki. Arra pont jó, hogy ne hagyjam teljesen abba a játékot, de annyira meg nem sok, hogy időrablásnak érezzem, mint sok más játéknál, ahol ezek miatt a dolgok miatt egy idő után már inkább munkának semmint játéknak érződött az ilyen napi/heti/havi/ünnepi meg hasonló dolgokat összehozni.
NoMagix: Nem fogy el. Egy típusú elemből mindig csak az elsőnek lerakott fogyaszt sokat, utána már ha leddobsz belőle még 100-at akkor az már alig tesz hozzá. Nem vagyok nagy programozó, de gondolom csak az fogyaszt marha sok memóriát, amikor először kell betölteni a memóriába egy ilyen valamit, utána az, hogy: "meg egy ugyanolyan 2 méterrel odébb" az már nem. Én csináltam olyan pályát, ahol szerintem elszórtam védőfal gyanánt a kanyarokban legalább 1000 kupac traktorgumit. Ahhoz képest, hogy a 4-ben mennyit lehetett szétszórni itt az 5-ben legalább 10x a szorzó. Már csak azt kéne valahogy megoldaniuk, hogy legyen hozzá egy legalább annyira jól kezelhető editor, mint mondjuk a Stunts-hoz volt 30 éve.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Redneck: Vannak ilyen csoportok, ahol bekopcsolt sérülés mellett nyomják freeroamban az üldözősdit. Xboxon a mittoménhol, pc-n meg a Game Bar-ban a looking for a group fület bekapcsolva biztos találsz ilyszen Cops vs Civs csoportokat. Én sosem próbáltam, nem tudom milyen.
Ha meg tényleg Hot Wheels kieg jön azt meg én a magam részéről nem bánom. Nyilván örültem volna valami újdonságnak, de ha az nem lesz, akkor talán ezzel volnék a legelégedettebb. Már az FH3-ban is tetszett, de itt talán még egy kicsit nagyobb és jobb lehet. A 3-ban is ott, a kilóméter hosszú döntött kanyarokban, száz méter magas loopokban meg végtelennek tűnő dugóhúzókban lehetett igazán elengedni a lovakat az ilyen 1500+ lóerős X999-es szörnyeknél. Itt is jó lesz egy kis önfeledt száguldás, ha tényleg az jön és nem más.
Én már az FH4-hez a legvégén kiadott kb. 10 HW kocsit tartalmazó dlc-nél gyanakodtam, hogy valamit még ki akarnak hozni ebből az együttműködésből, mert különben minek modelleztek volna le ennyi kocsit. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
parandroid
#31556
üzenetére
Mindig is benn voltak, hogy lássa az összes carpass nélküli is, hogy mit nem tud megvenni amíg nem tejel. Azt hittem, hogy így bő 15 évvel a DLC-k tömeges megjelenése után már nem kell magyarázni az üzleti modellt.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
CJ4567: A NISMO GT-R az bizony hátsókerekes. A GT-R NISMO az összkerekes. A Nissannál fontos figyelni a sorrendre, mert szeretik a megtévesztő neveket.

-
Kisgépkezelő
senior tag
i@lex: Van. Itt egy teljes táblázat, hogy mi mikor kezdődik. UTC időzóna szerint, úgyhogy nálunk nyáron két órát kell hozzáadni, télen csak egyet.
A sebességzónázáshoz a gyárin hagyott CLK GTR Forza Edition is tökéletes szerintem. Még a füvön se kellett átvágnom. Talán érdemes kicsit még messzebbről kezdeni a nekifutást, mint CJ, mert egyébként 350-el is be lehet esni a kapun.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Egyébként mindegy milyen gép, csak legyen tuningolva, és road sprint kell, hogy legyen.
A tuningnál fontos, hogy nem csak alkatrészeket kell rádobálni, hanem a tuning menüben legalább egy csúszkát is odébb kell egy picit lökni. Vagy egyszerűen csak letölteni egy random autóra egy random tuningot valakitől, aztán annyi.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Az nem bug, hanem feature.
Azért nem javaslom senkinek, hogy ezzel álljon neki rivalsban, mert ha egyszer nekiállnak törölni ezeket az időket, lehet, hogy ugyanúgy ahogy a 4-ben, itt sem veszi majd be törlés után az újat, ha rosszabb mint a régi és egy X999-es autónál azért nehéz jobbat menni A800-ban.
De online-ban azért lehet terrorizálni a többieket amíg:
a. nem kezd mindenki ezzel jönni
b. nem jön a hotfix![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#30641
üzenetére
Nekem is volt már ilyen, ráadásul ugyanúgy egy több ezerszer letöltött dizájnommal. Sokat nem tudtam tenni, minthogy odébbraktam egy matricát egy fél osztással, aztán megosztottam újra. Másodszorra is egész jól fut, de így, hogy már nem a lista elején van, napi 100 helyett már inkább csak havi 100 letöltést hoz.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
stillmatic
#30450
üzenetére
"A legszomorúbb az, hogy a Gran Turismo 7 tesztjében külön kiemelték hogy buggal nem találkoztak. Csak ezért sajnos nem fogok PS-t venni de vérzik a szívem egy profi, hibáktól mentes autós játékért."
Jó, azt az FH5 tesztjében is szinte mindenütt kiemelték, hogy végre egy játék ami úgy jelent meg, hogy kész van és nincsenek benne hiányzó játékelemek, meg temérdek bug. Nem csak a magyar de a külföldi gémersajtó is, legalábbis az a része amit olvasok. Még évjátéka szavazáson is simán dobogós helyeket osztottak azzal a felkiáltással, hogy milyen egy jól kidolgozott játék ez.

Sokat nem szabad arra adni, hogy egy autós játékokkal egyébként elvétve játszó embert odaültetnek egy preview build elé, aztán 3 óra többnyire singleplayer hülyülés után megírja egy cikkben, hogy minden szép és jó, még mielőtt megjönne a plebs és kiderülne, hogy fos az egész úgy ahogy van. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
Qkackca
#30344
üzenetére
Nem mondták ki, de azért utaltak rá: a 6. tehát a következő utáni frissítéssel visszahozzák a custom adventure-t (vagy valami hasonlót) online-ban. Ha mégsem, akkor nőjön szemölcs a pöcsükre! Meg eventlabba betettek pár új elemet és azt mondták, hogy még fognak tenni a továbbiakban is, úgyhogy talán szép lassan felfejlesztik olyan szintre, mint ami az 1991-es Stunstban volt.
Más fontos infó nem vót. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
parandroid
#30256
üzenetére
Téged amúgy megharapott egyszer egy PC, vagy mi a gond nálad?

-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
NoMagix
#29397
üzenetére
A 4-ben imádtam az R5 Turbo forza editionjét. Ott egy igazi OP állat volt B700-ban a lassabb technikás pályákon, leginkább azért mert ott összesen 10-15 kocsira volt elérhető a versenyslick és azok közül is csak a két kis Renault fért be S2 alá. Már csak a nosztalgia miatt is muszáj volt megcsinálnom egy az FE-re emlékeztető tuningot, meg azóta már a piros-kék festést is lemásoltam. Akit elkap az FH4-es nosztalgia, megtalálja a tuningot és a festést is a megosztásaim közt.

Itt az 5-ben már kevésbbé lehet vele vigéckedni, mert minden másra is elérhető opció a slick, de azért nem is rossz. Nekem B7-ben tekergős pályákon eddig a 94-es MX5 jött be leginkább. Ha gyors akarsz lenni, azt próbáld ki! Asszem ESV Barcode-tól van rá tuningom, de majd holnap megnézem.stillmatic: Pár régebbi ralligépért én is sokat adnék. A minimum az volna, hogy az FCA kocsikat visszahozzák, de azért néhány újdonság is jöhetne!
A Ferrari 288 GTO Evoluzione egyébként nem rallyra ment volna, hanem pályaversenyzésre, csak ott a túraauós A és a még vadabb prototípusokkal teli C csoport volt népszerű, a B meg érdeklődés hiányában elmaradt. -
Kisgépkezelő
senior tag
Én ilyen babásat festettem mindkét Peelre.
stillmatic:
Annyira amúgy nem is extrém ilyenekkel rallyzni. Volt idő amikor már annyira népszerű lett a rallizás, hogy még a Ferrari is be akart szállni. Egy 308 GT/M semmivel sem tűnik terepre valóbbnak, meg már gyártóknak is voltak elborult prototípusaik. -
Kisgépkezelő
senior tag
Ááá amúgy tippem sincs, hogy miért váltott klubot, sose beszéltem vele. Már H4-ben is ilyen csöndes gyilkos volt, hogy ha ráírtam chaten sosem válaszolt, itt a fórumon se tudom, hogy ki ő, ha egyáltalán írkál ide, de az időimre ha tudott, mindig válaszolt.

Mire megvacsoráztam Qkac már két helyen tartja Peellel a világrekordot. Pedig nem egy 18 fogásos menüre rohantam le a helyi burzsoáetetőbe, csak a karácsonyi maradékot nyammogtam ki a hűtőből

CJ4567: Engem még egy dolog idegesít azzal kapcsolatban. A dirt versenyek felét azzal csináltam meg, azzal a felkiáltással, hogy most kibónsékerezem magam, aztán soha többet. Arra akkor még nem számítottam, hogy itt a versenyben elért időket is felrakja a ranglistára, van egy rahedli BS-es időm a tabellán, amit egyszer valahogy el kell tünetenem, hogy ne nézzenek bónsékeres köcsögnek.

-
Kisgépkezelő
senior tag
Jó kiegyensúlyozott lett a Peel. A Baja körön D500 állórajtból döntöttem meg a korábbi rekordot (vagy legalábbis azt ami a sok csítelős idő közt annak tűnik), aztán még lendületből faragtam rajta egy pár másodpercet. Nem mondom, hogy egyszerű vezetni, de azért annyira nem is bonyolult. Mire megírtam a HSZ-t Qkac már meg is döntötte (lehet, hogy más is).

.LnB: Ő azt úgy szereti. Viszont valahogy mégis gyors mint a zsírozott villám. Talán az egyik leggyorsabb azok közül, akik mindent bekapcsolva hagynak, pedig azért alapvetően a sok vezetéstámogató rendszer (itt a játékban) többször hátráltat mit segít. De ahogy nézem vagy megsértődött, vagy csak talált egy jobb társaságot, mert már nincs a PH klubban. Kár érte, kiváló ügynök volt.
CJ4567: A póverbuildekkel az a szerencse, hogy azokat azért nem hozza minden kezdő, vagy ha mégis, akkor nem sok vizet zavar vele. A bónsékernél meg nem kell ahhoz skill, hogy idegesítő lehessen vele az ember.
floatr: Most nem az, hogy ész nélkül tolom a kraftot a gépbe, de azért D500 fölött már kényelmetlenül érzem magam, ha nincs meg legalább 1000 lóerő. Az se baj, ha több.


-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
parandroid
#29065
üzenetére
Nyilván még így is nagyon komoly a szerencsefaktor az egész Eliminator játékmódban, de azért ha ismeri az ember a pályát, és nagyjából ismeri az ember a játékmechanikákatt, akkor valamilyen mértékig lehet növelni a siker esélyét. Kicsit olyan mint egy kártyajáték, ahol nincs beleszólásod abba, hogy milyen a leosztás, de abba igen, hogy mit kezdesz vele.
Egyébként olyan Eliminátorban jó két évtizeddel ezelőtt volt nekem is részem ahol mindig az utolsó esett ki a kör végén. Nem minden körben, hanem tán minden harmadikban Pályakerékpárban része az olimpiai programnak. Ott elvileg minden második körben van sprint ami után kiesik a leghátsó, de hogy mi milyen szabályok szerint mentünk, arra már nem emlékszem mert itt Pesten nincs szabvány olimpiai kerékpárpálya. Cserében ami van, azon akár autóval is lehet gurulni.
Win-T: Összeadódik, úgyhogy nyugodtan keikezdhetsz.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
parandroid
#29065
üzenetére
Hogy egy napkeleti bölcs idevágó szavait idézzem:
Kör közepén állok
Így könnyen eltaláltok
Így könnyen eltaláltok, rosszakHa egyszer odébbállok
A kör közepébõl majd hiányzok
Rám többé nem találtok, rosszakMi ebből a fontos? Hosszú távon előnytelen a kör közepén állni, úgyhogy minél előbb állj odébb onnan! Sokkal jobban megéri a kör szélén álló rossznak lenni. Én arra szoktam menni, hogy amíg még nagyon nagy a kör, addig nem szoktam csatába bonyolódni, mert előbb találok magamnak egy legalább 5-ös car dropot minthogy megvernék elég embert, hogy addig upgradeljek, pont akkor amikor a leghosszabbak a versenyek, nekem meg még a leglassabb autóim vannak.
Utána meg szépen a kör széle felé bóklászok. Ha ott hívok ki valakit, akkor a hátam mögé a halálzónába nem teheti a célt, de még valószínűbb, hogy ha már ki van rajzolva, akkor valahova a kisebb szaggatott vonalas körbe teszi, úgyhogy nyugodtan megindulhatok befelé teljes sebességgel, aztán majd ha már jelzi a célt, akkor legfeljebb egy kisebb kormánymozdulattal korrigálok, de semmiképp sem kell 180 fokot tekerednem.
Azok a kevésbbé szerencsések akik középen indították a maguk 1v1-ét ezzel ellentétben pont valahova a széle felé érkeznek meg, úgyhogy jó esélyeim vannak, hogy már akkor sunyin készülök lecsapni rájuk, amikor még csak a cél felé rohannak. Ha jól taktikázok, akkor én már úgy hívom ki, hogy nagyjából irányba állok, megvan a kezdősebességem, miközben ő épp autócsere után még csak a gyújtáskullcsal babrál.Ha meg ahogy írod valami oknál fogva nem tudok kitérni a dolog elől és kihívnak úgy, hogy ketten megyünk kétfelé a kör közepén, ahonnan biztosan nem lehet tudni, hogy merre teszi a célt, akkor én taktikailag le szoktam ütközni a szemből jövő kihívót még mielőtt kijelölné a játék a célt. Így mindketten álló helyzetből induljunk, mert úgy van legtöbb szerepe a játéktudásnak és legkevesebb a szerencsének.
Mikiller: Az valami egy (ingame) évvel ezelőtti kihívás volt. Olyan régieket már nem is enged teljesíteni. Talán 5 napon belül lehet most megcsinálni a dolgokat exploitok nélkül. Másrészről meg emlékeim szerint az a kihívás már akkor is bugos volt.
ETOM: Sajnos az az pillanatnyi akadás engem is érint. Amikor leveszi a szöveget a képről, akkor esik hanyatt. Csak annyit bírok tenni, hogy amikor tudom, hogy jönni fog, azelőtt nem egy fa felé megyek, és már nem teszek semmi kormánymozdulatot, és úgy legalább a megpördülést jó esélyel elkerülöm. Garázsból kilépés, meg verseny vége után is van ilyen, de ott legalább nem olyan zavaró.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
parandroid
#29057
üzenetére
"Bemákol egy terepet"


Lehet így is mondani azt, hogy az embernek megvan a pályaismerete ahhoz, hogy elkerülje a rázósabb részeket. Mintha a megfelelő útvonal gyors kigondolása és követése nem egy skill lenne ami, miközben az autód ereje csak attól szerencsétől függ, hogy épp milyet találsz/nyersz.CJ4567: Szerintem lett volna még ott mástól is Cobra tuning, ha épp nem a tiedet találja meg, úgyhogy nem hinném, hogy kizárólag a te bűnöd.
Gondolom azért megdobta a letöltéseidet, hogy a tiedet névvel, share kóddal kirakta a videó alatti táblázatba is. Nekem sajnos csak a képet tette ki, az sokat nem hozott. 
Majd kipróbálok akkor egy-két FD kocsit is. Eddig egyet néztem aszfaltra és egész meglepett, hogy most, hogy lehet normál futóművet és difit, tenni alá, meglepően stabil lett. Azért a 4-ben úgy voltak csak brutálisak, hogy a játék folyamatosan segíteni akart nekem keresztbe menni és végig az ellen kellett küzdeni, hogy magától elkezdjen driftelni a kocsi. Főleg CA-ban, ahol egy kis löködés azért mindig akadt, etéren általában vesztésre állt az ember a játék ellen.

Ehhez képest meglepett, hogy az első tuning amit az 5-ben készítettem egy FD kocsihoz, nemhogy nem akart minden áron magától driftelni, hanem inkább még alulkormányzott is volt. -
Kisgépkezelő
senior tag
Úgy érzem kezdek híres lenni. A múltkor valami random játékos videóiban láttam viszont a saját festésemet a youtube feedemben, most meg Dzsörmenpotétó aTTaX Johnson posztájban látok viszont egy másikat..

Rivalsban érdemes figyelni, mert velem már nem először fordul elő, hogy b..szik elmenteni a játék az időmet, pedig "tiszta" is meg jobb mint az előző. Szerencsére még inkább csak ilyen puhatolózó köröket megyek, úgyhogy annyira nem érint negatívan, mintha életem körét venné el, sőt még inkább motivál is, hogy az első sok hibás próbálkozás után menjek egy másodikat kevéssbé sokkal, de attól még .............

Atmil: Engem 4-ben állandóan a 69-es Dodge Chargerbe dobált így. Itt meg ahogy nézem engem a Chevybe dobál, de szerencsére nem olyan gyakran.
csab991: Én is mindkét Taycant terepre tuningoltam. A WP-t S1-be, a simát A800-ba. Még 10 centi rugóúttal igazi állat lenne mind a kettő, de azért így se olyan rosszak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD MSI SuprimX RTX 3070Ti 8GB Zalman Z1 PLUS 750W
- Most èrkezett pár darab RX ès RTX 8gb vga-k! Számlás garanciás! Kamatmentes rèszletre is!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)










