Új hozzászólás Aktív témák

  • GhanBuri Ghan

    őstag

    válasz NoMagix #19204 üzenetére

    Ez fura, én a gyárira csak összkereket tettem (kipörgésgátló és stabilizátor nélkül kezelhetetlen volt hátsókerekesen), jobb gumit, motorból azokat, amik nem növelnek súlyt, plusz versenyváltó és difi, fékek és kardántengely és kuplung, így lett 499 kiló és 261kW.
    Futóműhöz nem nyúltam, így már nagyon kezes lett, és rajtnál simán első helyre tudtam állni az első kanyarig, illetve körönként másodperceket vertem az ellenfélre (expertek voltak csak), nagyon meg is tetszett az autó, pedig korábban nem igazán tetszett.
    868 pontos beállítás.

    Korábban volt róla szó, a Track day tényleg durva, Ambleside village circuit mindig is egy idegbaj volt erős autóval, viszont oda pont jó volt a VW IDR.

    Még azt sajnálom, hogy nincs rendes kormányra felkészítve a játék, tipikus GRID szerűen árkádos 2x90 fokos kormányszögre van beállítva, pedig a játék engine a telemetria szerint azért elég sokat tud (ha már ugyanaz van a Motorsportban is), lenne abban fantázia, ha a rendes 1080 fokos kormányfordulatot valósághűen tudná kezelni. Leginkább azért izgat a dolog, mert kíváncsi volnék, hogy ezek az autók hogy viselkednének a valóságban, mennyit változtatna a kezelhetőségen egy jobb vagy rosszabb gumi, szárny vagy más súlyelosztás, és ez az open world tökéletes lenne ezeket próbálgatni.

Új hozzászólás Aktív témák