Új hozzászólás Aktív témák
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Darko_addict #11325 üzenetére
Nekem még hátra van a két vállalkozás 30 csillagra teljesítése, de lassan már csak a driftek maradnak. FH3-ban meg se próbálkoztam vele, itt már kezdem érezni, hogy mikor van az autó a hátsó kerék kicsúszásának a határán, és hogy lehet egyensúlyban tartani a gáz+kormányzással, de azért elég lehangoló, amikor a Forzathon live előtt látok pár várakozót tökéletes íveket rajzolni
(#11328) joey04: köszi a tippet!
[ Szerkesztve ]
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Darko_addict #11339 üzenetére
599XX-re tudtok valami jó beállítást? 1000kW fölött próbáltam állítani a váltót és a szárnyakat, de sehogysem megy 420-nál többet.
Viszont előjött valami furcsa programhiba, amitől hajlamos időnként 20 centire a betonba süllyedni -
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Darko_addict #11434 üzenetére
Azóta gondolom kihúztad a 2005 Elise-t, pont van a Forzathon shopban
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Redneck #11485 üzenetére
Nekem egyedi beállítás van, ultra, nem is tudom, mit vehettem lejjebb, de szinte fix a 60 fps, nagyon jól optimalizált a játék. (ram azért kell neki, a gépnek és a videókártyának is)
ABS és kipörgésgátló? ESP-nek nem sok hasznát vettem, viszont a TCS nélkül sokkal jobban kell koncentrálni egy egyszerű kigyorsításnál is. A prók tudják, hogy milyen sok időt lehet nyerni kikapcsolt abs, tcs mellett, én sajnos nem vagyok az, a kikapcsolt abs-szel nagyon sarkosan tudtam csak kanyarodni.
Kormányzást csak szimuláción próbáltam, szinte mindig belülről nézem, de van, amikor belülről szinte semmit sem lehet látni (Koenigsegg CC8S például) vagy a feladat olyan, hogy kívülről sokkal könnyebb (drift vagy játszótéri fogócska) ekkor a második külső nézetet hsználom (bár kamionnál vagy LM002-nél még így szinte alig látni valamit )
Váltás alapból fel: B, le: X, ez nem felelt meg? -
GhanBuri Ghan
őstag
válasz DjDanee87 #11519 üzenetére
A biztosítós sztori utolsó fejezete csak két csillagra sikerült, amit nem értek, a videón a fazon lassabban megy, sokszor koccan, mégis két marokkal hinti neki a gép a speed bónuszokat.
Jó párszor nekifutottam, mindig ugyanez volt, ennél nagyobb átlagsebességgel és kisebbeket fékezve már nem tudok menni.
Esetleg kell, hogy legyen egy MX-5-öm, és arra rátenni a fejlesztéseket, az érvényes lesz erre a feladatra is? Mást nem tudok elképzelni, pedig elég valószínűtlenül hangzik.(#11512) CJ4567: ha csak ezen múlna, már rég profi lennék, nekem is ez az első fejlesztésem, mióta kétkerékhajtásúval erősebb kanyarban gázelvételre is kisodródtam
Meg persze futamon az se jön rosszul, ha elinduláskor a jobb gyorsulással azonnal nyerek három-négy helyet.A fékre a tippet köszi, majd kipróbálom!
(#11510) Redneck: hát igen, automata váltós autókban nem véletlenül van kickback szenzor, padlógázra visszavált (kivéve, ha leszabályzáson túl kerülne), ezt igazán beletehették volna.
(#11509) Dante73: nekem nincs semmi bajom a kétgombos váltással, az kicsit olyan, mint a kormány mögötti fülek, ha joystickkel kellene igazi H kiosztás szerint váltani, na akkor nekem se menne
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz parandroid #11523 üzenetére
Ezzel a fejezettel tegnap próbálkoztam, lehet, hogy neked is a könnyebb kihívást adta még a gép
Azóta találtam egy videót, ahol a pusztában felment az autópályára, elkerülte a várost, és a végcél előtt megfordulva csinálta meg a 28+ trükköt, így biztos menni fog. -
GhanBuri Ghan
őstag
válasz CJ4567 #11541 üzenetére
Persze, mert te kuplungolsz is.
(#11543) Skeleton01: a hivatalos fórumban találtam egy mérges olvasói bejegyzést, aminek a lényege az volt, hogy miért nincs szimulálva a kickback sensor, a válasz annyi volt, hogy megköszönték az észrevételét, és azóta is semmi.
Pedig így belegondolva logikus lenne, valódi automatában is gázzal váltogatunk, ha muszáj (gázelvétel: felvált, gázfröccs: visszavált) -
GhanBuri Ghan
őstag
Guta megüt, a három vállalkozásból egyedül az Isha "Nem megy a drift" két csillagos, de hiába csinálok bármit, nincs meg a 220e pont.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz GhanBuri Ghan #11663 üzenetére
Hűbakker, megvan, de közben vagy kétszer azon buktam el, hogy nem bankoltam el, és lekoccoltam kicsivel a vége előtt. Pedig milyen szépen fogalmaztam magamban, hogy "végre sikerült"
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz parandroid #11666 üzenetére
Persze, hogy nem kötelező, csak amikor a minimálisan szükséges 44e pont helyett már 48 ezret gyűjtöttem össze, akkor akár le is állhatnék egy pillanatra, és akkor biztos, hogy sikerül a feladat, ellenben azzal, amikor nem állok meg, és megcsapom a rámpa sarkát pár másodperccel az idő lejárta előtt
-
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Redneck #11756 üzenetére
Kipróbáltam, kikapcsoltam a kontrollert, és lehúztam az USB-ről az adaptert is, nem írt ki semmit, és amikor visszadugtam/bekapcsoltam, ott folytatta, ahol abbahagyta.
Ezen a telepítésen még egyáltalán nem volt rádugva az XBOX 360 adapter, telepítette a hozzávaló dolgokat, amikor bekapcsoltam a kontrollert. -
GhanBuri Ghan
őstag
Tegnap nem tudom, mi volt, folyamatosan hívtak konvojozni, viszont jobb alul megjelent az Accept Decline Info vagy mi ablak, és sehogy sem tudtam elfogadni, kontrollergomb nem volt hozzárendelve, egérrel meg nem tudtam rámenni. Hogy tudok választani valamelyik lehetőség között?
Egyébként mire jó ez a konvojozás egyáltalán? Leírást nem igazán találtam róla. -
GhanBuri Ghan
őstag
-
GhanBuri Ghan
őstag
Azt hiszem, mindent megbocsátok a pörgetésnek, most dobott egy D-type-ot
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Micsurin #11823 üzenetére
A heti feladatokon kívül nem kell húzni az autókat, a drivatarokat a választott autód szintjére lövi be, én mentem már élvezetes versenyt 100 pontos Reliant Vannal is
Egyébként az reális, hogy ha egy sportos utcai autót elkezdesz húzni (erősebb motor, ültetés, rugókeményítés, könnyítés) után se fog úgy menni, mint egy eleve pályázásra tervezett autó.Viszont jót szórakozott velem a heti Forzathon, most nem a végére hagytam a próbát, hanem a versenyzések elé, na úgy egy tragédia volt, el se induló, kilépő csapattársak folyton, esélytelen volt akárcsak egy futamot is megnyerni. Tegnap ugyanez, na akkor megcsináltam minden mást (a játszótér is simán ment elsőre), akkor már egy vicc volt, nem lépett ki senki, ha a végén az ellenfél vezetett, adott még nekünk egy csomó pontot, hogy nyerjünk, sima 3:0 lett a vége.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Redneck #11856 üzenetére
Elsőre én is valami hátsókerekes Lambóval próbáltam, egyenesen nem bírt menni, utána az Agerára találtam egy direkt a Próbához készített 998 pontos tuningot, az úgy ment, mintha az útra lenne ragasztva.
Az a két első és egy második hely nagyon szép egyébként, nálam nemcsak, hogy hátul kullogtak, hanem valószínűleg el sem indultak, vagy ha nem, akkor a futam közepén kiléptek.
[ Szerkesztve ]
-
-
GhanBuri Ghan
őstag
Vauxhall (Holden) Monaro meg egy kellemes meglepetés, csak 25e credit, de alapból 500 ló, és 300-at mentem vele az alagút végén. A két maradék feladatot (lenyűgöző drift és 75e trükkpont) ezzel csináltam meg, gyári állapotban.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Darko_addict #11894 üzenetére
Még nem néztem végig, csak annak örültem, hogy a Boltban kapható mindkét autó már megvan, a Hoonigan RS200 megvétele után kemény 5 pénzem maradt
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz CJ4567 #12005 üzenetére
Játszótér elég kemény volt, első kört megnyertük, erre kilépett az egyik csapattag, végig 5v6 volt De így is 3:0 lett a vége.
A Próba meg meglepően könnyű volt, a Játszótérre felkészített '92-es NSX a leggyorsabb volt, mindhárom futamban a legtöbb helyet léptem előre. (mondjuk 1.6-os ralimotor volt szegényben, nem igazán méltó hozzá ) -
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Micsurin #12035 üzenetére
A gyerekek gépeibe mennek a régi alkatrészeim, ha bővítek, és már várok egy Zen 2 bővítésre (bár valószínűleg sokkal kevesebbet fog hozni az előzetes elvárásoknál)
Viszont kézzel kellett elindítani a letöltést, magától nem szedte le.
A gyereket lenyűgözte a játék, de nem kérte el a kontrollert, talán megúszom
-
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Redneck #12127 üzenetére
Játszóteret ne is mondd, első próba, zászlókkal kezdünk, a miénk nagyon jó csapat, pikk-pakk beviszünk 11 zászlót. Erre mikor az ellenfél fordul, már van kilépő, hajszállal, de miénk az első forduló. Következő kör, már két kilépő van, esélyünk nincs.
Második próba, zászlók, beviszek hármat, addig a többiek összesen egyet, amit az ellenfél fél perc alatt bevisz, ekkor már én léptem ki.
Harmadik, most nálunk vannak a jó játékosok, és az ellenfél lépked ki, minden elismerésem annak a maradék két játékosnak, aki még ekkor sem adta fel.
Trial: első próbálkozásban 599GTO, 900 pontra húzva, nem rossz, de a két héttel ezelőtti próbán jobban tapadt az autó, ez hajlamos lesodródni. Nem ment rosszul, de megint voltak, akik vagy kiléptek, vagy álltak a kezdőn.
Másodjára más tuningot választottam, elvileg kevésbé gyors, de jobban tapad, és gyorsul, hát ez még rosszabb volt, ahogy a csapattársak is.
Harmadik, Aston Martint vittem, azt hiszem, Vanquish, 10/10 gyorsulás/indulás, ezzel már az elején be tudok húzni a 2. vagy 3. helyre a hátsókerekes Ferrarik között, a csapattársak is odatették magukat, 3-0-ra behúztuk.
Jobb lenne, ha kiegyenlítettebb lenne, mert most vagy így, vagy úgy, de előre lefutott meccs mindegyik.Ja, és "apa, kezdődik", gyerek már megkérdezte, hogy mikor kérheti el a kontrollert, hogy csapasson egyet a Lego szigeten
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz CJ4567 #12139 üzenetére
Próbáltam segíteni a többieknek azzal, hogy kilökdösöm az ellenfeleket, de nem voltam benne túl sikeres (egyik meccsben ugyanazt csinálhatta a csapattárs, mint amit írtál, négyen voltunk egy tömbben, és nem bírtak a hátraszorult drivatarok feljebb jönni)
A screenshotokból látom, hogy jobban vezetsz, mint én, nekem nem kell odafigyelni arra, hogy ne menjek túl gyorsan (pláne, teljes nyomvonalra kapcsolok ilyenkor, ami szokatlan, ezért rendszeresen hamarabb fékezek, mint kellene), szóval én ilyenkor azért küzdök, hogy minél több pontot tudjak adni a csapatnak.Redneck: tényleg, jut eszembe, a Porsche kihívásnál ahol csak lehetett, minden eseményt Porschéval próbáltam teljesíteni, az egyiket véletlenül hátsókerekesre építettem (dsc nélkül), de egyébként is szidtam, ott döntöttem el, hogy kedvenc autóformám, de az életben nem fogok ilyet venni, ha lesz rá lehetőségem, bármi más jöhet
Amiket próbáltam 599 GTO esőben nem tapadt eléggé, próbáltam volna lejjebb tolni a szárnyakat, de lockolva volt a beállítás. Meg ahogy elnézem, itt az indulás a legfontosabb, érdemes arra tuningolni a kocsit, mert az első öt másodperc dönti el, hogy hanyadik leszek, arra meg pont az Aston volt hangolva.
Jó párszor blokkolhattam a drivatarokat, de mivel csak az utolsó (nyert) játékban néztem végig a helyzetüket a kis térképen, ez csak utolsóban volt tudatos.[ Szerkesztve ]
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Redneck #12142 üzenetére
Ha jól emlékszem, a 2014-es Turbo S volt a csalódás, a 39% súly az első tengelyen nem hangzik túl stabilnak. Persze az is lehet, hogy rosszul súlyozta a gép a pontokat, és erősebb ellenfeleket kaptam.
599: A felkínált tuningok közül az első kettőt próbáltam ki.
Persze, kontroller, ABS, kipörgésgátló bekapcsolva, dsc ki, kéziváltó, de nem kuplunggal. -
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Redneck #12147 üzenetére
Összkerekesnél nem gond a DSC hiánya, bármilyen kitörést egyből meg lehet fogni, és hát kitörni se igazán akar a kipörgésgátló miatt. Viszont a féktáv jelzése nélkül nem tudnék menni, jobban mondva, kellene egy átszokási időszakasz, ami nagyon nem lenne élvezetes
Valóban megesik, hogy a felrajzolt ideális ívnél van ideálisabb, amit ráadásul az AI ki is használ , viszont a féktáv jelzése jó támpont, hogy mikor kezdjek fékezni, gyakrabban pontos a jelzés, mint nem(#12148) Win-T: pláne, hogy egyáltalán nem lehetne kihasználni egy sportkocsit, városban kényelmetlen, gyorsan menni nem lehet, mert az utak tele vannak, és nincsenek biztosítva, bármikor bejöhet keresztben valami,versenypályán pedig előnyben van egy nem street-legal, pályázásra épített autó - sokkal olcsóbban. (mondjuk egy Formula 1000-et egyszer szívesen meghajtanék valahol)
Villantáson kívül igazából nincs sok értelme, igazi overkill, rengeteg mérnökórával megtervezett igazi célszerszám, amit analfabéta focisták és oligarchák használnak magamutogatásra, igazi pazarlás -
-
GhanBuri Ghan
őstag
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Skeleton01 #12358 üzenetére
Én simán megfordultam indulás után, és utána végig aszfalton éppen, hogy lehetett teljesíteni. Bár Christ hallgatva azt várták Stigtől, hogy átvágok tökön-paszulyon
-
GhanBuri Ghan
őstag
Futómű hangolásnak hogy érdemes nekilátni? Azt értem, hogy mi nagyjából mit változtat, és sok kocsinál érezni is lehet, hogy ráférne a hangolás, van ennek valami bevált módszertana, hogy mivel érdemes kezdeni, és hogy lehet hatékonyan tesztelni a változtatásokat?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Fűnyíró topik
- EAFC 24
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Sorozatok
- GoPro Topic
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia