Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #19645 üzenetére
Nyilván a képernyőd ugyanúgy FHD marad akkor is, ha 4k-ban van renderelve, de mivel minden pixel négy másikból lesz átlagolva, ezért valamivel szebb lesz az eredmény. Főleg az éleknél segít jobban eldönteni, hogy pl: 1 pixelnyi fekete kocsi, vagy 1 pixelnyi kékj ég legyen, ha kiszámol négy pixelt és abból mondjuk hármon kocsi van, egyen meg az ég. Ilyen apróbb részleteknél, mint pl: a falevelek, vagy egy légbeömlő rácsa elég szép javulást hoz.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Bigemperor #19690 üzenetére
Mindegy milyen tuning, a lényeg, hogy road sprintet kell nyerni. Ilyet mint ami a képen van. A magyar fordítás minősége sajnos nem az igazi, így ha nem akarsz majd minden héten hasonló féreértésekbe belefutni, jobban jársz szerintem, ha angolra állítod.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csaba951 #19775 üzenetére
Amelyik a kontroller kompatibilis a Microsoft Xinput protokolljával, addig teljesen jól fog működni bármilyen játékkal.
evitiguF: Ki kell menni a reptérre valami összkerékhajtású (vagy azzá tuningolt) driftautóval, (pl: M6 FE, Hoonitruck, Hoonicorn stb...) aztán csúszni vagy 10-15 percig. Ha a végén tudsz úgy menni 1 percet, hogy nem szakad meg a skillstreak, meg nem mész a konténernek, akkor jó is vagy. Ajánlott kikapcsolni a menetstabilizátort meg a kipörgésgátlót, meg a drift idejére manuálisra állítani a váltót. Nem kell megijedni, nem kell sokat szórakozni a váltással, sőt pont azért kell a manuális, hogy ne váltogasson el egyáltalán az automata. A kocsik többsége 3.-4. kofozatban csúszik jól. Egyszer beváltja az ember, akár még álló helyzetben, aztán lehet menni.
Összegyűlt egy pár tucat viszonylag ritka és drága kocsi a garázsomban. Nekem már van belőlük több is mint kéne, úgyhogy akinek kellenek, sok millió helyett minimáláron elvihet annyit amennyi jólesik.
zsiz: A nagy többségét érdemes rögtön eladni. Van pár kocsi ami csak pörgetéssel vagy a heti eseményekből szerezhető meg, azok közt van néhány amik kicsit többet érnek, de a többségét azoknak is érdemes egyből pénzzé tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz evitiguF #19786 üzenetére
Egy időben zavart, hogy átmegyek egy zónán és vannak nevek az enyém felett , úgyhogy kicsit ráfeküdtem a dologra. Mondjuk annyira azért nem mint, ez a srác, akinek abból áll a játék, hogy mindenütt top 1000-be akar kerülni. Szerencsére van olyan fórumtárs akit nehéz túlteljesíteni, úgyhogy muszáj volt felkötnöm a gatyámat.
lanszelot: Hát a reptéri csúszkálások alatt egy idő után egyszer egyszer úgyis rápróbál az ember, hogy mi lenne, ha mondjuk a rámpán feldriftelne a konténer tetejére, vagy körbedriftelné a futó végén a táblát, meg kilinccsel előre csúszva eltalálja a sok pontot érő rombolható objektumokat. Onnét már szerintem csak egy apró lépés, hogy ugyanezt egy szűk úton is sikerüljön kivitelezni.
tesz-vesz123: Jövő héten kapunk majd.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #19836 üzenetére
Kedvencem az a pálya. :D Legalább tíz különböző vonalvezetése van, úgyhogy ha te nem nézed be, akkor is biztos van mögötted legalább egy aki igen, aztán összetolja az egész mezőnyt. Legtöbb esetben még egy kis egyenes, aztán egy bal-jobb-bal kombináció van ott, nem egy éles jobbos. Van valami olyan rövidített is, ami onnan indul. Ott általában az első kanyarban eldől, hogy kik nem fognak nyerni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Hú, most engem is felidegelt a Trial. Volt ott egy csapattárs aki tök ügyesen ment és valami furcsa szerencse folytán mindig elölről rajtolt. Egyenesben kicsit lassabb volt nálam, kanyarban kicsit fürgébb, de összességében szépen versenyzett nagyon. Már az első sprinten is jót mentünk, de ott a hosszú egyenes nekem kedvezett. Aztán a wind farmos körversenyen vagy két körön át kocsihosszonként loptam a távot, hogy pozicióba kerüljek úgy tudjam megelőzni rendesen kontakt meg feltartás nélkül, mint egy rendes versenyző, ne pedig úgy mint egy átlag Forza játékos. Az utolsó körre már jól is álltam a nagy lejtő végén már egy galambszar nem fért volna közénk, de még mindig nem ütköztünk össze. Gondoltam a kanyarkombó végén az utolsó hosszú egyenesben meglesz az előzés... Erre b...zmeg jófejségből lelassít és elenged.
Meg valamit a 6 bot, meg a többi csapattárs is szerencsétlenkedett, 1-2 kilóméterrel a hátunk mögött.Pedig olyan ritka, hogy valakivel normálisan lehessen versenyezni Horizonban. Ezért is preferálom mostanában a Motorsportot, ha online akarok versenyezni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #19867 üzenetére
Tényleg jót mentél. Sokat nem próbálkoztam azzal a Velociraptorral, talán 3-4 kört, de elégedett voltam a köridőmmel... eddig .
Játszón ahogy nézem bugos a Jaguar I-Pace. Team kingnél úgy tűnik, hogy az összes többi kocsival ellentétben nem hat rá a lassítás, így abban a szakágban elég OP, mert ha egyszer megszerzed vele a koronát alig lehet tőled elvenni. Meg amúgy is olyan az a kocsi, hogy kevés helyen használható, de játszón A800-ban, pont marha élvezetes.
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #19889 üzenetére
Amíg nem hívta fel rá külön a figyelmemet, fel sem tűnt, hogy ott az egyik Senna ijedtében elfehéredett.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #20136 üzenetére
Van kupplung. Pedálsorral még normálisan is működik, kontrollerrel egy kicsit "érdekesebben". Viszont ettől függetlenül a manual+kupplung egy kicsit gyorsabb, mint a sima a manual, bár egy leheletnyivel több gyakorlat is kell a helyes használatához.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Amerikában a 0-60 és a 1/4 mérföld a viszonyítási alap. Simán rámondják bármilyen böszme pickupra, hogy Ferrari verő, ha valami 8+ literes kompresszoros big block V8-al előbb éri el a 60 MPH-t. Ha még 1/4 mérföldön is előtte van, akkor egyenesen szétalázta az európai szupersportkocsikat, ráadásul tized áron. Hogy kanyarban egy Zsiguli is odaver nekik, az őket már nem zavarja.
GhanBuri Ghan: Régen könnyebbek voltak az autók. Nem kellett törésteszten jól szerepelniük, nem voltak légzsákok, klíma, nagyzene stb... A vicc, hogy majd 300 kilóval könnyebb egy alap 65-ös Mustang, mint egy Senna, Hooniganék meg még abból is kidobálták a felesleget. Ahhoz képest elég szép súlya lehet annak amit viszont beletettek, mert a végén alig 15kg a különbség a Hoonicorn javára. Az az 1400 lovas motor meg valószínűleg erősen üzemórás.
Sidorovich: Valamikor megpróbálhatjuk. Vegyél fel ismerősnek az xbox-on, aztán chaten egyszerűbb összebeszélni, hogy mikor jó egyszerre hármunknak. WorthyCheetah17 a gamertagem.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #20182 üzenetére
Kicsit fura a fokozatok kiosztása. A kettes és a hármas közt akkora szakadék tátong, hogy oda még beférne legalább egy fokozat, de talán kettő is. Az automata meg még súlyosbítja a helyzetet azzal, hogy idejekorán elvált, ha kell ha nem, aztán ahogy visszaesik a fordulat 4000 környékére, már egyáltalán nem olyan fickós az a motor, főleg emelkedőn.
GhanBuri Ghan: Nekem WorthyCheetah17 a gamertagem.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz #98320896 #20195 üzenetére
Egy idő után megtanulja az ember a pályákat, és már annyira nincs rá szükség. Van egy olyan beállítása is, hogy csak a kanyarokban a fékezési ponttól látszódjon, azt viszont viszont mivel rengetegféle autó van a játékban, rengetegféle féktávval, ezért a legtöbben bekapcsolva hagyjuk.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz #98320896 #20218 üzenetére
Nagyjából az a jó út. Amit kékkel jelöltem, azt gondolom már megtaláltad, azon kívül meg még ahol pirossal behúzgáltam, ott át lehet vágni árkon bokron és nyerni egy kis időt, feltéve ha be van kapcsolva a visszapörgetés, mert elég véletlenszerű, hogy kerékkel lefele, vagy felfele érkezel miután átugrattad a patakmedret, meg az erdőben is mintha külön gravitációs mezeje lenne a fáknak. Egyébként a 10 Top Geares kihívás nagyobb részében szintén elvárják, hogy csalj egy kicsit, de szerintem pont emiatt vicces a dolog. Apróság, de még a kommentár is változik aszerint, hogy jófele mész e, vagy "csalsz", ami sokat hozzáad az élményhez. Sajnos az azóta érkezett két "sztori"-ban ilyenekre már nem nagyon figyeltek. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Kiskokó #20285 üzenetére
Szerintem a legjobb dolog ez a visszatekerés a játékban, mert arra sarkall, hogy vállalj kockázatot, kapcsold ki a segítségeket, tedd magasabb szintre az ellenfeleket, nem kerülhetsz bajba, hiszen ott a visszapörgetés. Így ha 10 próbálkozásba is kerül, de a végén csak úgy nyerhetsz, ha az összes kanyarban ott fékezel ahol kell, olyan ívet veszel amilyet kell, és úgy gyorsítasz ki ahogy az jó, így végső soron szerintem egy sokkal teljesebb játékélményben lesz részed. Kvázi hagyja magát a játék, hogy a kitanuld rendesen, anélkül hogy agyérgörcsöt kapnál.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Szerintem elég jó multiban. A sima multiplayer az olyan amilyen ellenfelekkel épp egy lobbyba sorsol a játék. Ha mindenki törekszik a tiszta versenyzésre, akkor jó móka, akárhanyadik is lesz az ember. Ha nem, akkor egy kicsit kevésbbé. Van még a multiplayer league, ahol minden héten négy-négy féle választható autók terén elég kötött versenyben vehet részt az ember. Az egy kicsit jobb szerintem, egyrészt mert rangsorolt, és bár nincs benne olyan fejlett fair play pontozás mint ami állítólag a GT Sportban van, de azért annyi elmondható, hogy ahogy halad felfele az ember a ranglistán egyre értelmesebb ellenfelekkel találkozik, másrészt pedig az, hogy mindenki azonos, vagy legalább azonos géposztályba tartozó kocsikkal indul az segíti a tiszta versenyzést, mert egyenesben és kanyarban sincsenek akkora sebességbeli különbségek, hogy véletlen összeakadjon az ember a másikkal.
Amit fontos tudni, hogy az FM7-ben az egymást követő online versenyeken az határozza meg a rajtsorrendet, hogy az előző versenyen kinek mi volt a legjobb körideje. A tiszta (ütközés, pályaelhagyás, wallriding) nélküli kör még ha lassabb is, üti a szabálytalan kört, ezért mindig érdemes törekedni a tiszta versenyzésre, még akkor is ha esetleg valami paraszt kilök. Jó bosszú utolérni és kilökni a fenébe, de még jobb a következő versenyen 15 hellyel előbbről rajtolva röhögni rajta.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Kevésbbé arcade. Sokkal jobban érezni, hogy súlya van az autóknak. Fáktávon is, kanyarban is.
A singleplayer része szerintem a valaha volt legrosszabb singleplayerek közt van ami autós játékba került. A versenyek túl rövidek, viszont túl sok van belőlük. Lehet állítani a versenyek hosszát, de ha dupla/tripla hosszú versenyeket mész, akkor meg a világ összes ideje nem elég ahhoz, hogy akár a feléig eljuss a játéknak.
Nincs egy jól felépített íve, hogy haladnánk a könnyűtől a nehéz felé, vagy az olcsótól a drága felé, vagy ilyesmi, hanem tejesen rendszertelenül jönnek egymás után a kihívások. Még egy nagyon alapszintű sztori sincs a játékban csak választod ki sorra a versenyeket egy menüből.
A nehézségi szint is ugrál össze-vissza. Némelyik versenyensorozatban rendre 2 kanyar után lehagyom az összes "verhetetlen" botot, máshol meg vért izzad az ember két szinttel alacsonyabbak ellen is, hogy két kör alatt valahogy a 12. helyről az elsőre kerüljön. A botok is sokkal butábbak mint a Horizon 4-ben. Kanyarban úgy viselkednek, mintha ott se lennél, ha összementek, nyomják tovább a gázt míg ki nem fordítanak a pályáról. Ráadásul kétszer annyian vannak, mint a Horizonban.
A multiplayer rész viszont elég kellemes, ha találsz egy olyan lobbyt ahol ügyesek az ellenfelek, akkor izgalmas versenyeket lehet nyomni. -
Kisgépkezelő
senior tag
A multi most a héten nekünk is instabil volt, úgyhogy én valami szerver/szolgáltató oldali gondra gyanakodnék.
Tuningolni, ha versenyképes szeretnél lenni, akkor nagyon fontos, mert még a sportosnak mondott kocsik legnagyobb része sem valódi versenyautó. Ez nem olyan játék, mint egy Need for Speed, hogy mindent maxra tuningolsz azt akkor jó lesz, hanem valahogy kiegyensúlyozottra kell tuningolni, hogy már épp elég gyors legyen, de még épp elég irányítható. Az ellenfeleid szintjét hozzád igazítja, ezért minden ponttal amivel magasabb szintre kerül a kocsid, az ellenfeleid is követnek. Pont ezért, ha mondjuk túl sok pontnyi fejlesztést teszel az irányíthatóságra, akkor egyenesben úgy otthagynak, mintha Trabanttal mennél, fordított esetben meg... A legegyszerűbb becélozni mondjuk egy B623-as kocsival az osztály tetejét, B700-at és úgy pakolni bele a dolgokat, hogy a végén erős is, meg kezelhető is legyen. A csíkokat nem érdemes figyelni, hogy a játék szerint 1-10-es skálán milyen a kocsid, mert az nem számol a végső finomhangolással.
Utána még be kell állítani a másik menüben a váltóáttételt, a guminyomást, a futóműhöz tartozó 8-10 paramétert, a leszorítóerőt meg miegymást. Majd ráérzel.De a legjobb funkciója a játéknak, hogy az elkészült tuningokat meg is lehet osztani, így nem is nagyon kell a tuningolással foglalkozni, mert le lehet tölteni mások kész tuningjait. Első körben mindenképp jobban jársz vele, mert a jobb játékosok tuningjai többnyire jól is működnek, és azokat nézve nagyjából te is látod majd, hogy merre érdemes elindulni egy-egy autó tuningolásánál. A kedvenc tunereidet lehet követni is, és akkor bármilyen kocsihoz keresel tuningot, az övéik jelennek meg a lista elején. Majd valamikor írok egy listát arról, hogy kit érdemes követni, de ha magad fedeznéd fel a dolgot, akkor iránymutatásnak annyi, hogy szinte bárki az [*1%*] brigádban van, meg még sokan mások akiknek a neve rivális módban a ranglista elején van, nem látványosan elcsalt időkkel. Letölteni sem érdemes maximumra tuningolt tuningokat, hanem szintén olyanokat, amik valamelyik osztály tetejére vannak fejlesztve, többnyire legfeljebb legfeljebb pár osztályal az eredeti szint fölé. Itt sem a csíkokat meg az 1-10-es osztályzatot kell figyelni. A szintjéhez képest nagyonerős hátsókerékhajtású tuningokat első körben érdemes kerülni.
neverwinter1: Ahhoz képest amilyen máig tartó rajongást indított bennem majd 20 éve egy-két NFS-es zene, vagy olyan ingame rádiók, mint a V-Rock vagy a Radio X a GTA-kból, valahogy ezeknek a nevenincs előadóknak a számai nem nagyon fogtak meg. Még duplavégű jackkábelt szőttem azért, hogy valahogy átvehessem őket kazira és Walkmanen hallgathassam, ezekért meg egy youtube-os keresést sem indítottam sose.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Szerintem az a reálisabb. Inkább a Horizon az ahol egy kis tuning után minden kocsinak F1-es féktávja van, meg olyan irreális kanyarsebességek, hogy ha belegondolsz, egy egy hasonló kanyarban a valóságban mennyivel mennél, akkor nem az az eredmény jönne ki, mint amit Horizonban mutat a számláló.
GhanBuri Ghan: Nyilván nem lehet elmenni amellett, hogy az AWD csere elég OP ebben a játékban, de ugyanakkor ha nem kizárólag az a cél, hogy ranked multiban, vagy rivalsban mindenkit megverjen az ember, nem feltétlenül éri meg a csere. Onnantól, hogy lecserélgeted AWD-re az összes autód hajtásláncát, gyakorlatilag a kinézetén kívül minden autód majdnem egyforma lesz. Nyilvánvalóan hatékonyabb a legtöbb helyzetben, de a játékélmény egy részét elveszted vele.
Ugyanez igaz a motorcserékre is. Többnyire egy 6.2 V8, vagy egy Racing V12 csere mindenképp gyorsabbá tesz, de akkor minden kocsidnak ugyanolyan hangja lesz.CJ4567: Hát nem is mostanában volt, hogy Walkmanről hallgattam NFS zenét.
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #20438 üzenetére
Nem véletlen, hogy egyáltalán nem népszerű a street rivals. Inkább az RNG ellen versenyzel, mint a többiek ellen, úgy meg sok értelme nincs, mert többnyire előbb jön az egyérgörcs, mint egy normális idő. CC rivalst se szoktam játszani, pont ugyanezért, meg a három dirt futamot sem ami átvezet a mudkickersen, mert amikor a tökéletes futam közepén pont úgy adja be, hogy egy ugratás után nem teljesen tökéletesen érkezek és véletlen leér a lökhárító csücske, már veszi is el az eredményt. Pedig ilyen apróbb balesetek után igazán továbbengedhetne.
A legjobb amikor épp jól működik a fizika és 3 tonnás pickupom 10 méternyit hátrapattan egy drótkerítéstől vagy egy facsemetéről. Attól is hamar felszökik a pulzusom.Tibiajax: Fura, hogy mire ideér 25M-ről 50-re ugrik az ára. Egyébként meg tényleg ronda.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #20450 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy az legalább nagyjából mindenkinél egyforma, hogy hol mennyire lehet megúszni egy kis wallridinget, így legalább az esélyek nagyjából egyenlőek. Astmoor Heritage pl: elég megengedő, de ott gyakran látom mások "szellemeit" is pattanni a falon.
De ha már utált dolgokról van szó, akkor ott vannak a különféle falak láthatatlan egyenetlenségei. Pl: Colossuson meg Cotswolds sprinten a híd oldala, ahol nemtom hányszor szívtam meg, hogy mikor már úgy éreztem, hogy tökéletesen vettem be a kanyart, kihasználtam a pálya utolsó centimétereit is, én vagyok az élet császára, akkor egyszercsak nekimegyek a semminek és nullára fékeződve átpattanok az út túloldalára. Az meg még jobb, amikor onlineban egy ilyennek valaki nekitol és még kapsz pár másodperc lassítást is büntetésként.
NoMagix: Kár, hogy első nekifutásra kb. az összes funkció hiányzik belőle amitől jó lenne, (checkpointok, driving line, saját autó használatának lehetősége, ugyanezek az elemek a rendes pályaszerkesztőbe stb...) amiknek egy részét már most megigérték, hogy egyszer belepatchelik, de arra gondolom várhatunk egy csomót, aztán ha meglesz, valószínűleg az összes kihívást újra kell csinálni.
peterkeT: Szerintem voltak azóta is szépek. Igazából a mostani generációval nekem az a gondom, hogy szemből kicsit olyan japánosan túldizájnolt lett, miközben korábban a Mustangokra inkább az egyszerű formák voltak jellemzőek. A 2005-ös "remaster" még elég puritán volt szemből.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #20469 üzenetére
Ja. Én valamiért bő két zsák cementnyivel nehezebbre tuningoltam hogy feltehessek egy pár centivel szélesebb első gumit. Már nem emlékszem miért, mert vagy fél éve csináltam poénból és szerintem egy fél kör Goliath után rámondtam, hogy sz..r, pedig nem is. Mondjuk azért el lehet vele kavirnyálni, de tény, hogy a CJsokszám féle megközelítés sokkal jobb. Meg is próbáltam vele megdönteni a rekordom, de hiába voltam sokkal gyorsabb, nem akarta jó helyre adni a koopatoopákat az RNG. Amikor kaptam egy ilyet, éreztem, hogy abba kell azonnal hagyni és a büdös életben még egy percet nem szabad rááldozni.
Mentem helyette egyet a Lakehurst Forest Sprinten ott két próbálkozásból sikerült mennem egy olyat amivel elégedett vagyok. Azon a pályán sosem voltam erős, úgyhogy nem egy verhetetlen idő, de úgy érzem ott legalább rajtam múlt, hogy ennél nem lett jobb, nem az RNG-n.
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ha az áruk is kell, akkor azt javaslom tölts le rájuk valami jó festést és úgy tedd ki őket! Úgy elkapkodják, mintha nem tudnák, hogy ők is letölthetik ingyen pont ugyanazt a festést.
peterkeT: Lassan már semmit nem lehet sok pénzért kitenni, úgyhogy mindegy is. Most szórtam ki vagy 50-60 ritkább kocsit, de már egyikért se lehetett 10M fölött kérni. Úgy meg sokat nem ér, ha te ki tudod rakni 20-ért, legfeljebb a tied lesz az egyetlen amit senki sem vesz meg.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #20655 üzenetére
Youtube-on láttam akad már olyan akinek visszavonták, úgyhogy szerintem ha még b..szogatod őket egy kicsit, akkor csakcsak rehabilitálnak. Amúgy más eccázalékosokat is kitettek? Nem láttam a szokásos nevek közül senkit a havi rivals leaderboardján, meg tuningot se osztott meg senki az új kocsihoz.
Daw93: Nekem úgy néz ki, mintha valaki beküldte volna ezt home office-ból volna ezt egyfajta proof of conceptként a vezetőségnek, hogy mi lenne, ha amint lemegy a vírus, újranyit az iroda, megcsinálnánk ezt faszán, aztán valami nagy okos marketinges azt mondta volna, hogy jó ez így, mehet a kövi updatebe. A legrosszabb hogy egy ilyen elcseszett start után már hiába hozzák rendbe a dolgot esetleg a következő 2-3 update alatt, szinte lehetetlen lesz kimászni a gödörből. Már azalatt az 5 perc alatt amit rászántak a forza monthlyban látatlanban felsorolták a chatben az összes majdani hibáját és hiányosságát a játékmódnak. Kb. ott kellett volna csinálniuk egy hátraarcot valami olyan szöveggel, hogy sok jó ötletet kaptunk úgyhogy csúsztatjuk egy updatetnyit hogy a közösség lehető legtöbb kívánságát teljesítsük, vagy valami ilyesmi.
Az eliminator legalább jól meg lett csinálva. Az már pár bugot leszámítva a rajtnál jól működött és bár nem a szívem csücske, ahányszor elindítottam mindig jól elszórakoztam vele. -
Kisgépkezelő
senior tag
Igazából nem csalás, csak erőforrásokkal való spórolás. Ha nagyobb távolságból követsz valakit, akkor neked már nem aszerint jelenik meg a pálya, ahogy az előtted menő hagyta, hanem érintetlenül jelenik meg minden. Két kör között is "újraépül" a pályaelemek nagyobbik része. Multiplayerben ugyanez van, ha nagyon lemaradsz az ellenfeleidtől.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz RAiN91 #20699 üzenetére
Csak az utolsó három rész (FH3, FM7, FH4) multiplatform, a régebbiek Xbox exkluzívak. Ezek közül az FH3 már le lett véve az MS Store-ból. A három közül egyébként az volt a legkevésbbé optimalizált. Mindhárom játék grafikája elég széles határok közt konfigurálható, úgyhogy valószínűleg lehet olyan beállításokat találni ami mellett elfutna a gépeden. Az alsó határ kb. az NFS HP2 szintje
A Horizon 4-nek van demója az MS store-ban (2020-ban az se mindennapos), mindenképp töltsd le és próbáld ki, hogy van e olyan grafikai beállítás amiről még úgy gondolod, hogy számodra elfogadható, de emelett szépen is fut.
Hasonlóak közül talán még az első The Crew jöhet szóba, sokat nem játszottam vele, de az alapján a Horizonoknál kicsit árkádabbnak tűnt, viszont a térkép tízszer akkora mint az eddigi összes Horizonnak DLC-stül mindenestül. -
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #20775 üzenetére
Kaptam egy vezetéstechnikai tréning beugrót a Hungaroringre. Legjobb ajándék. Mindig is el akartam menni egyre, de a pénzt is mindig sajnáltam rá.
Ami kinn parkol a ház előtt arra csak egy fél kar hosszúságú fehér csíkot meg némi horpadásnyomot kaptam valakitől a múlt héten. Persze két elem találkozásánál, hogy még nagyobb legyen az örömöm. Felelősségvállalás meg nulla.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Úgy nagyjából ennyi kell onlinera. Nyilván akad még egy nagy rakás másik autó, ami egész versenyképes, de ha csak simán a legjobbak érdekelnek az szerintem kb. ennyi.
B700 rally: Shelby Daytona, Nissan Pulsar, Ram 2500,
A800 aszfalt: Chevy Nova Forza Edition,
A800 rally: Atomic Punk Bubbletop
A800 offroad: Mercedes X class, Chevy Colorado ZR2, Ford Ranger Raptor '19S1 aszfalt: Bugatti EB110 (ha manuális váltót használsz), Ford GT '05
S1 Rally: Toyota T100 Baja "welcome pack" (a sima nem jó), Alfa 33 Stradale
S1 Offroad: Toyota T100 Baja "welcome pack", Jeep TrailcatS2 aszfalt: Königsegg CCGT, Ferrari F40C
homerhamm: Ez a Bronco is olyan mint a Barrett Jacksonos, hogy mintha hiába lenne 60 centis hasmagassága, a rugóútja ebből 1,5 centi. Kicsit egyenetlenebb a terep már nem bírok se kanyarodni gyorsítani, se lassítani, mert az össes kerék a levegőben van, miközben ugyanott még egy Imprezával vagy egy Evo-val gond nélkül elmegyek.
CJ4567: Pedig már több embert is láttam youtube-on akik most a frissítésnél kapták a bant és már újra játszanak, úgyhogy valami módja biztos van a dolognak.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #20808 üzenetére
Ezek csak ilyen viszonylag ismeretlen pár ezer feliratkozós youtuberek voltak, nem ilyen negyed millió pluszosak, mint ISAD vagy "dzsörmenpotétó". Nem vagyok benne biztos, hogy ez akkora befolyással járna, hogy emiatt oldották fel a bant, aztán persze ki tudja.
PeL: Amit még kihagytam, hogy mindent összkerekesre érdemes ezek közül tuningolni. Ez főleg a rankedre vonatkozik. Lehet persze RWD-vel, FWD-vel is menni, de többnyire olyan rövidek a versenyek, hogy összességében hiába lenne sok esetben valamivel gyorsabb, kezelhetőbb egy első/hátsókerekes kocsi, ha rajtnál rögtön lehagy az egész mezőny és utána van szűk 2,5 perced visszaelőzni tíz a pozicióját nem feltétlen kulturáltan védő játékost.
Hosszadalmas tuningolgatás helyett egyébként javaslom, hogy nézz körül a creative hubban mások tuningjai között. Amelyik kocsihoz nem találsz egy tucat tuningot jó játékosoktól, az tényleg csak roncstelepre, vagy sejkek gyűjteményébe való darab.
Új hozzászólás Aktív témák
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Háztartási gépek
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- NASCAR
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Formula-1
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs