Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz WATERDACA #24810 üzenetére
Próba (Trial): Cooperatív verseny. Hat játékos 6 bot ellen játszik egy általában 3 versenyből álló bajnokságot. Amelyik csapat több pontot szerez, az nyeri a versenyt, amelyik csapat több versenyt nyer, az nyeri a bajnokságot. Ha a játékosok azok, akkor jár a jutalom. Annyit változtatnak most rajta, hogy csak azok vehetnek részt rajta, akik már teljesítették a sztorimódot, hogy a noobok ne rontsák el a játékélményt. Azért ez nem egy olyan nehezen teljesíthető követelmény, mint egy FIA Super License mert továbbra sem lesz túl hosszú a sztorimód, úgyhogy idiótából sem lesz jelentősen kevesebb.
Játszótér (Playground): Egymás elleni max 6v6, csapatos játékok. Capture the flag, king of the hill, meg zombimód. Szerencsére az utolsó évben már a részvételért is járt a jutalom, nem kellett nyerni. A 4-ben talán a leg általánosabban utált dolog volt, főleg azért mert BO5 lebonyolítás miatt többnyire feleslegesen hosszúra nyúlt az egész. Az 5-ben elvileg egyéni módok is lesznek majd. Kíváncsi leszek, hogy milyen egyéb változások lesznek, mert egyenként szerintem szórakoztatóak ezek a játékmódok, csak így bajnokságba szervezve voltak nagyon idegesítőek. Főleg a körök, és a térfélcserék közti állandó töltőképernyőbambulással súlyosbítva.
Ezen kívül: Az egyik youtuber letesztelte az AMG race módját. Tényleg látványos a különbség a két mód közt, de ebben a tesztverzióban versenyben automatikusan a versenymód van aktiválva és váltani sem lehet (még ha pl. egy gyors szakasz előtt az utolsó lassú kanyar kijáratánál megállnánk akkor sem), úgyhogy nem lehet azzal trükközni, hogy milyen módban vagyunk.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Kipróbáltam, hogy másnak ne kelljen, WIN11 alatt is pont ugyanúgy fut a játék mint 10 alatt. Benchmarkban egy 3-4% előnye volt az újabb rendszernek, de azt inkább a friss telepítésnek tudom be. Mire belakom a rendszert, szerintem még ugyanúgyabbul fog futni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Del Tommaso #25036 üzenetére
Vonhatták volna hamarabb is, amikor előrendeltem még kicsit jobb árfolyamon váltották a forintot.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Pont ennyiért lehet most feltenni az új Saleen S1-et aukcióra. Sajnos megvenni nem lehet őket 0-ért, pedig egy csomóan feltették a sajátjukat. Ha van rajta egyedi festés, vagy tuning, akkor már lehet érte pénzt kérni. Próbaképp feldobtam egyet 0-ás kikiáltási és 1000-es kivásárlási áron, úgy már el tudták vinni egy ezresért.gduck: Az összes eddigi kifizetést, hol lehet megnézni?
-
Kisgépkezelő
senior tag
Kijött mindenféle összehasonlító videó youtube-ra. Szépnek tűnik minden verzió, bár nyilván a kimaxolt PC és a XSX Quality mód viszi a pálmát. Ami megdöbbentő, hogy töltésidőben mennyire le vannak maradva a régi HDD-s gépek. Ami meg furcsa, hogy a növényzet sűrűségének csökkentésével spóroltak erőforrást a gyengébb konzolokon, (meg valószínűleg PC-n minimum grafon is), úgyhogy például eliminatornál még előnyben is lehet aki rosszabb gépen játszik, mert nem takarja annyi pálma a fatörzset amit ki kéne kerülni.
Joccc07: Én Qkackcának egy Őrült pályatervező rangot előirányoznék.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz batai15 #25500 üzenetére
"Akkor mi adja a jatek varázsát?" Például maga a játszás.
Tudom furán hangzik ez a mai világban, hogy megveszel egy játékot és utána nem tart még fél évig amíg mindent unlockol az ember, amit egyébként már kifizetett. Nem játékpénzzel, igazival. De bármilyen hihetetlen van ilyen is.
Az elmúlt kb. 15 évben mióta mindenbe bekerültek az RPG-kből átvett (pedig szerintem már ott is fasság). fejlődési rendszernek nevezett baromságok, azt adták el "játékmenet"-nek, hogy azért grindelsz 50-100 órát, hogy majd meglegyenek az autók amik tetszenek neked, ahelyett hogy 50 órát vezetnéd azt az autót amelyiket szeretnéd.CJ4567: Há arra, hogy figyejjéé!!!
Kitaláltátok már a tuning varázsszámait? Ahogy nézem páran közületek mást se csináltak eddig minthogy azt próbálgatták. Maradnak a szokásos értékek, vagy egy kicsit azért változtattak a rendszeren?Amúgy meg hamár így összeszervezték az FH Mexikói kiadásának megjelenését az F1 Mexikói nagydíjával, akkor azért valamit csak intézhettek volna. Mondjuk az F1 motoros AMG mellé bedobhatták volna az eredetit is, esetleg Perec RedBullját, vagy tudomisén. Mindegy csak ne Mazepin Haasa legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #25538 üzenetére
Azért ha majd lesz számszerűsített érték (már ha lesz egyáltalán), akkor ne hallgasd el előlünk!
Örülök is egyébként, hogy kicsit élethűbb lesz, meg nem is.
Azért FH4-ben jó is volt, hogy bármihez lehetett 5 perc alatt egy elfogadható tuningot szerkeszteni meg nem is. Kinéztem magamnak egy gépet, összedobáltam gyorsan a tuningot, aztán mehettem is CA-ba. De a tuningolás élménye a tesztelgetéssel, állítgatással, újbóli tesztelgetéssel... teljesen kiveszett, miután meglett az egyetlen biztos recept. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz batai15 #25647 üzenetére
Röviden: Igen PI-nak hívják, azaz Performance Index. Ha botok ellen játszol, akkor mindig olyan erős ellenfeleket kapsz ameddig feltuningolod a gépet. Ha mondjuk 550, akkor a botok is kb. 550 körül lesznek. Ha online pvp, akkor meg az adott osztály szerint. Ezért érdemes általában valamelyik kategóriának a tetejére tuningolni a kocsit. Többnyire ha versenyezni szeretnél, akkor (pár kivételtől eltekintve) nem jön be, ha mindent bele módra feltuningolsz egy autót D-ről S2-re. Driftre jó a mindent bele módszer.
Az adott határokon belül meg érdemes valamiféle egyensúlyra törekedni az irányíthatóság és a motorerő között. A gumik szélessége és a gép légellenállása nagyjából meg is határozza, hogy mit milyen magasra érdemes feltuningolni. Az előző Horizonban nagyjából az A800 volt a felső határ az ilyen normál utcai autóknál. Ott egy jól tuningolt Evo még simán elkaphat egy régebbi gyengébb Ferrarit.
Finomhangolásnál pedig az összes tuningbeállítás közül a legfontosabb a váltóáttétel leellenőrzése. A legtöbbször legalább minimálisan elfogadható értékek vannak, de elég gyakran fordul elő olyan is, hogy rossz az áttétel hossz és hiába lenne erő még a motorban, nincs több sebességfokozat, aztán nem gyorsul tovább. Ha állítható akkor utána kell állítani, ha nem akkor pedig kicserélni a váltót egy állíthatóra. Nem egy tuningot láttam már (főleg super7-ben) hogy hiába 1000 lóerős a gép, 220 a végsebessége, mert nem találta a megfelelő beállítást. Te ne legyél ilyen. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #25713 üzenetére
Valami olyasmi történhetett. Nálam PC-n is kihalt sokszor minden. Van, hogy még a nézők is eltűnnek a fesztiválról. De ma pl: egy Eliminatort mentem úgy, hogy az egész meccsen összesen két embert láttam és ők is épp versenyben voltak valakivel, aztán nyom nélkül eltűntek. Amikor már akkorára szűkült a kör, hogy beláttam az egész terepet akkor se láttam senkit, pedig elvileg voltak még ott 14-en rajtam kívül. Valószínűleg ők meg engem nem láttak, mert végigment a meccs anélkül, hogy bárkivel versenyeznem kellett volna. Mondjuk nyerni meg esélyem se volt így, mert jó kocsit se tudtam szerezni a végjátékra.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz L_ajos #25791 üzenetére
Mivel fut a játék az originál XOne-on is, ezért feltételezem, hogy a minimum gépigény PC- se nagyon változott, csak a maximum nőtt meg néhány effekt miatt nagyon. Ha tudod próbáld ki azért gamepassban hogy biztosan fut e, vagy legalább egy-két benchmarkot nézz meg amit hasonló konfigon futtattak.
Parandroid olyan, hogy pár havonta le kell írnia ide, hogy a PC rossz, a konzol jó, hogy végre egyszer elhigyje magának. Rá ilyenben nem kell hallgatni. -
Kisgépkezelő
senior tag
Már a 4-ben is az egyik legjobb gép volt driftre. És így lehet "megcsinálni" D100-al bármelyik driftzónát.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kisgépkezelő
senior tag
Mintha az a gyárilag elsőkerékhajtású keresztmotoros Corolla annyira alkalmas volna driftre. Úgyanúgy álltak neki az egésznek mint ahogy mi itt Forzában, hogy beleépítettek egy erősen tuningolt típusidegen motort hosszában, meg kicsertélték a teljes hajtásláncot és a futóművet.
Azt meg egy Jeeppel is meg lehet csinálni. A játékban biztos, de valószínűleg a valóságban se lenne vele több munka, mint amennyit abba a Corollába tettek.Az F-450 az tényleg extrém, de azt inkább poénból csináltam, mintsem azért mert bármennyire is jó driftgép lenne, sőt valószínűleg inkább a legrosszabbak közt van. Talán a kamion lehet még ügyetlenebb. Majd ha kipörgetem akkor rápróbálok azzal is.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nyilván az, hogy maga a típus 80 éves így manapság már kicsit nehéz hozzájutni, nem teszi a legkedveltebb játszósautó alappá, de azért ha nem is Formula Driften, de egyéb rendezvényeken terelgetnek páran Jeepet. Ez egy egész szépen megépített rendes driftgép ami valamiskandináv vidékről lehet. A Fülöp-szigeteken meg ahogy nézem az amerikaiak a kivonulásukkor ottfelejtettek egy hangárnyi Jeepet és abból (is) lettek az amatőr driftgépek, meg a helyi hülyegyerekautók.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz homerhamm #27041 üzenetére
Nálam is ez van. Még tegnap mentem két kört már a peccs után. Összesen két embert láttam a meccsen és őket se tudtam segogy se kihívni, de ők se engem. Cserében engem mindkétszer kihívott egy láthatatlan alak. De szerintem a játékosok többsége ugyanezt tapasztalja, mert a második meccsen ahol elértem a végső futamig, olyan lassan fogytak az emberek, hogy még vagy 35-en voltunk amikor már a legkisebbre összeszűkült a kör, és a végefelé már elkezdtek a körön kívülre a halálukba rohanni az emberek, hogy vége legyen a szenvedésnek. Természetesen a végső futamban se láttam senkit és annak ellenére, hogy végül csak harmadik lettem, végig elsőnek írt, amíg a tényleges első be nem futott.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Kár, hogy azt mondja a tag, hogy nem akar játszani az FH5-el. Pedig még valaki fel is ajánlotta neki youtube-on a kommentek között, hogy megveszi neki a játékot ajándékba. Kánytelen voltam beizzítani a 4-et, hogy ránézzek a festéseire.
Csak a te kedvedért a kamiont is kipróbáltam a hosszú driften. Kicsit
ügyesebbenkevésbbé ügyetlenül mozog, mint a nagy ford pickup, így ha vékonyan is, de sikerült 1 000 000 fölé menni vele.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #27227 üzenetére
Engem az készít ki, hogy kivették az utólagos szerkesztés lehetőségét. A múlt héten csináltam egy pályát, félúton rájöttem, hogy az úgy nem lesz jó, leraktam a célvonalat, aztán vártam, hogy megkérdezi, hogy tesztelni, vagy szerkeszteni akarom, de csak menteni tudtam. Muszáj volt teljesen újrakezdenem.
A régi FH4-es excelltáblázatunkhoz, hozzáadtam egy új munkalapot, úgyhogy mostmár az FH5-ös pályákat is lehet oda gyűjteni!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #27259 üzenetére
Ja. De most már nem az útvonaltervezés után van a teszt, hanem a megosztás előtt. Bár ennek is van előnye, mert így pl. amikor teszteltem már egyből láttam, hogy rosszak lesznek a beállított fényviszonyok és még tudtam módosítani. Gondoltam megcsinálom úgy, hogy napfelkeltével kezdődjön, aztán szépen világosodjon ki, de a sivatagos részen egyáltalán nem lehetett kivenni a halványsárga sárga homokból a kicsit még halványsárgább utat. Nincs az az isten, hogy még egyszer rallyt csinálok ott a Baja pálya környékén.
Sajnos két bugra muszáj felhívnom mindenki figyelmét aki pályát szerkesztene.
Az egyik, hogy ahogy nézem alkalmanként nem tölti be a játék az editorban lepakolt tereptárgyakat. A hosszabbik pályámon rengeteg kanyart meg sikánt csináltam meg úgy, hogy checkpoint helyett inkább gumifalat építettem, vagy kamionokat parkoltam az út szélén (leginkább azért, mert kevés az a max 250 ledobható cp ). Kicsit más élményt nyújt, ha épp b..szik betölteni őket. Attól még kellemes kis pálya lett szerintem, a tőlem megszokott 20-25 perces köridővel. A megosztókód: 311 386 308A másik pedig az, hogy úgy tűnik, hogy ami szabályokat/változókat beállít az ember az eventlabban a játékosokra vonatkozóan, azok visszapörgetéssel elvesznek. Megcsináltam az obligát, egyenesen végig az autópályán pályát annyi módosítással, hogy beállítottam mindenkinek a motor nyomatékát a maximumra*. Ha ellenőrzőpontot vét az ember és resetelődik, akkor megmarad a bónusz, de visszapörgetéssel elveszik, hiába van úgy beállítva, hogy a verseny egész időtartamára szóljon.
Amúgy a nyomaték 0-2 közt állítható, de a 2 az sajnos nem az eredeti duplája duplája, csak a kb, 1,5X-ese, de így is viccesen rajtolt előttem néhány bot ami viszonylag magas súlypontú, de rövid tengelytávú terepjáróval volt. Aki kipróbálná, a megosztókód: 107 582 064.LnB Valahol a játék dícsérete, hogy akár még úgy is lehet vele játszani, ahogy ő szeret. Egy szál verseny nélkül játszik éveket egy autóversenyes sorozattal és még élvezi is. Bezzeg egy CoD-ban vagy egyéb lövöldözős játékban meg már a tutorialon se jut túl az ember lövés nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #27309 üzenetére
Persze, mert az első teszt után gyorsan változtattam. Addig tényleg alig lehetett látni bármit is a sivatagban.
Egyébként az eddigiek alapján úgy tűnik, hogy változtattak a botok mesterséges uninteligenciáján az egyedileg létrehozott pályákon. Most úgy néz ki, hogy megpróbálják a lehető legpontosabban követni a kijelölt vonalat, úgyhogy végre lehet a szerkesztőben normálisan húzni a kanyaríveket, ahelyett, hogy az út közepére kéne csinálni mint az FH4-ben, és reménykedni, hogy majd az ai kitalál magának valami olyan kanyarívet, ami nem az árokban, vagy a fák között végződik.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Csak egy kis összehasonlytás, hogy még ha annyival nem is lett esetleg nagyobb a térkép, mennyivel több út lett annál, mint ami a 4-ben volt.
Itt a múlt heti 58,2km hosszú alkotásom, ami alig takarja a be a mexikói pálya negyedét.Itt meg annál alig 10%-al hosszabb FH4-es pálya ami az északkeleti, földutakat alig tartalmazó városias részen kívül minden égtáj felé bereíti az angol térképet és szerintem kb. a földutak háromnegyedén végigmegy.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Csak a szerencsén múlik. Nekem egy még az FH3-ban fél óra alatt összedobott rozsdás BMW "németből óccsóért" jeligével olyan, hogy már mindját 10k letöltésnél jár.
Olyanok amiken meg egy csomót dolgoztam hogy meglegyen az összes logó, aztán szépen is nézzen ki, az meg a kutyát nem érdekli. Van olyan festésem amihez meg két hétig csak a szükséges szponzorlogókat rakosgattam össze aztán jó ha napi 10 letöltés jön és az még a jobbik, mert van amire annyi sem, pedig szintén nem kevés munkám van benne.
Csináltam gyorsan egy rozsdás Mercit, hátha érdekel valakit, de az persze még mindig 0-nál jár..LnB: A 4-ben egy páran itt a fórumon összelájkoltuk egymás cuccait. Nem kuncsorgás az, hanem cserekereskedelem.
ETOM: Azt nekem sem volt hajlandó beadni. Pedig ma végre így 3 hét után eljutottunk oda, hogy nemcsak hogy bennvagyok Eliminatorban, de még az ellenfeleket is látom magam körül.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ezen jót röhögtem. Bementek online-ba 12 önvezető AFK kocsival, kipróbálni, hogy megy önmaga ellen AI.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csuvicsuva #27796 üzenetére
Nekem meglett úgy, hogy a többiek lájkolgatták meg még páraknak itt a fórumon. Ha jól rémlik neked csak egy fél tucat ez-azod volt amiben az Újpest tulaját szídtad , az persze kevés volt a sikerhez.
Megnyitottam a tecsőt, erre a címlapon fogad egy videó a tegnap emlegetett szar BMW festésemmel. Terjed mint a nátha.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Gondolkodtam már azon, hogy a híres/hírhedt nyár eleji törvény alapján rájuk kéne uszítani a magyar hatóságot. Ha nálunk tiltva vannak az ő hülyeségeik, akkor legyenek náluk is tiltva a mieink.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Kivéve, hogy "Including but not limited to:".
És persze nemhogy nem adnak tájékoztatást arról, hogy mi az ami b..sza a csőrüket, de még csak nem is frissítik a listát. Pedig azért annyira nem lenne ördögtől minden új dolgot beleírni ami miatt egyszer már kapott bant valaki. -
Kisgépkezelő
senior tag
Belefutottam pár képbe az interneten és elöntött a nosztalgia, úgyhogy összehoztam pár festést.
Remélem a MALÉV betűkre nem találnak ki valami nagyon nem PC áthallásos dolgot, különben végem.Mondjuk a nagy légikaland nekem már csak annyiból állt, hogy a reptér mellett kiállított leselejtezett szovjet gépeikben mászkáltam, de az is szép emlék.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Döglött Róka #28035 üzenetére
Ahogy hallom már itt az 5-ben is sofőrrel tolták egy páran.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csuvicsuva #28067 üzenetére
Mikor volt már az?
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #28183 üzenetére
Szűk 1300. Az még annyira nem is vészes A800-ban.
csuvicsuva: Ha javasolhatom ne a Trialon. Tegnap Qkac kipróbálta, de az első két körversenyen nem villogott vele nagyon. Mondjuk utána a sprinten meg elment mindenki mellett mint a rakéta.
Ez a másik BMW elmegy szintén A800-ban 450-ig is, de az már tényleg csak egyenesen tud menni és még úgy se szívesen. De ha érdekel, van olyan tuningom is ami a B700-ban megy 430-at.PortmanX: Ezek legalább olyan nevek, akiktől tényleg jó tuningokat lehet várni.
Driftre érdemes kipróbálni a nagyon ronda Raesr-t. Sose vagy rossz sebességben, mert csak egy sebességes. Akinek annyira nem megy a drift, jól jár vele, mert annyival kevesebb dologra kell figyelni, és az az 1250ló a majd 5000Nm-el együtt azért elforgatja azokat a kerekeket. Már az FH4-ben néztem, hogy jó driftautó lenne, ha lehetne driftfutóművet tenni alá. Itt az 5-ben végre lehet.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz keneseig #28259 üzenetére
Semelyikből. Sajnos nem igazán számolja jól a dolgokat a Forza, úgyhogy nem ér semmit az egész. Ha magadnak tuningolsz, akkor vedd figyelembe, hogy nem az a jó, aminél jó nagy számok vannak, hanem amit jó érzés vezetni. Ha másoktól töltesz le, akkor szintúgy. Például ha feltesz az ember egy hátsó szárnyat arra mindig + tapadás pontot oszt a játék. Ha felteszed maximumra a leszorítóerőt, akkor még oldalirányú gyorsulásra is kapsz pár tizedet.
Aztán lehet, hogy a végén akkora a leszorítóerőd hátul, hogy elemelgeti az első kereket, aztán valójában hiába jók az értékek, úgy fog fordulni, mint egy csatahajó. De fordítva is simán lehet, hogy elöl sok a leszorítóerő, a hátulja meg csak lifeg a kocsinak aztán minden kanyarban meg akar pördülni, pedig az értékek alapján nem azt várná az ember.
Az egyetlen dolog ami letöltött tuningnál elárulja, hogy az most jól fog e tapadni, vagy sem, az az, hogy kitől töltöd le. Ha olyan embertől töltöd, aki általában, jó tuningokat oszt meg, akkor jó lesz, ha nem akkor bármilyen értéket ír a játék, attól még lehet, hogy egy kalap trágya.Sajnos a váltóknál is előfordul ugyanez a hiba, hogy irreálisan javulnak az értékek egy több sebességes váltó beépítésétől. Teljesen általános, hogy végsebességre ad +1-2 pontot gyorsulásra meg akár 3-at is, csak azért, mert lecserélem az 6-os váltót egy 9-10-esre. A tuningok közt persze nagyon jól mutatnak ezek, csak aztán letölti az ember a tuningot amivel állítólag úgy fog gyorsulni és menni a kocsija mint egy egy osztállyal feljebbi, de nem ez lesz a valóság.
A valóság az, hogy nem gyorsul sehova, mert az első 4 fokozatban kipörög a kerék, a végsebesség nem a sebességfokozatok számától függ, az pont ugyanannyi lehet 5 fokozatúval is, mint 10 fokozatúval, ha rendesen be van állítva az áttételhossz. Az meg általában nincs, úgyhogy simán van, hogy még lenne ereje a kocsinak, de még a 10 fokozat is elfogy, megy az idiótája nem állítja be. Super7-ben minden leosztásban van legalább 2-3 ilyen. Ha rászánja magát az ember, hogy rendesen beállítsa a 10 fokozatú váltót, akkor meg az lesz a vége, hogy kicsit megnyújtja a végáttételt, hogy rajtnál ne pörögjön ki a kerék. Ezzel a felesleges 3-4-5 fokozat szépen ki is kerül a képből, és a végén marad egy jó, az igazinál pár tucat kilóval nehezebb 6 fokozatú váltója, amitől a játék szerint meg kéne, hogy táltosodjon az autó, de nyilván nem fog.csuvicsuva: Nem. Ezekkel az erős RWD-kkel nagyon finoman kell bánni, mert nem csak kanyarodni, de kigyorsítani se egyszerű velük, a velük egy kategóriában lévő egyéb autókhoz képest. Semmi kanyarba állat módjára keresztbe bevágódás, inkább mint a 30-as évek versenyautói, ahol már megvolt az 500 lóerős V12, de még mindig merev hidas futóműveken és keskeny diagonálgumikon kellett valahogy a pályán tartani az autót.
Qkackca: Én is most kaptam csak meg az üzeneteket szép sorjában a még régebben elküldött ajándékok után. Vagy a peccs segített őket hirtelen célbajuttatni, vagy mindenki most vette át az előző két napban, heti események befejezése után.
parandroid: Most trollkodhatnék. Nem fogok, de a szándék az megvan, csak van önuralmam.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csuvicsuva #28346 üzenetére
Azért osztottam meg lassabb, de könnyebben vezethető tuningokat is.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ha PC-n van gondod a rezgéssel, akkor próbáld azt, hogy amikor nem rezeg, nyomsz valami gombot a billenytűzeten. Nekem az meg szokta oldani. Az a baja, hogy valahogy beragad a kétféle irányításmód közé a játék de ha nyomok egy gombot, akkor átugrik billentyűre rendesen, aztán ha nyomok valamit a kontrolleren, akkor már tudja rendesen értelmezni, hogy mivel szeretnék vezetni.
parandroid: Eddig bírtam, de most már nem tudom nem hozzáfűzni ezt.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #28627 üzenetére
A játékban lévő Hot Wheelsek egyébként valóságban autók. Nyilván csak ilyen egyedi átépítések, mint a Hooniganek, vagy az FD-k de attól még tény, hogy ezeket valaki egyszer így megépítette a műanyagjátékok alapján, és a játékban lévőket azok után modellezték. Azt én is sajnálom, hogy a Bone Shakert még mindig nem tudták a megfelelő erősségűre megcsinálni, de legalább már nem annyira OP, mint volt. Tegnap mentem vele egy karikát horizon openben. Jó mondjuk megvertem mindenkit, de igazából nem tempóból, hanem azért mert pontosabban vezettem az előttem lévőknél.
-
Kisgépkezelő
senior tag
HLundh, VNX CODCAOS, ATK Mang0, ThankfulBard261, Garbage Driving, The Godration, Nalak28, JumpyArdvarkITA, scaans, ESV Suimin, OnlyNaps, RBM Codcaos, Assassin Khazix, Rocklxd, ATK Mang0, Gaizi junet, ESV Barcode, BenBenBenBen999, Greddy295, GreetedDust8, JumpyArdwarkITA, KapienPL, TDU1PlatinumMod, ESV Takata, Inayamei AS Ryvm, saeenu, Grandma Driving, Hoosier Dallas,
Nagyjából őket gyűjtöttük ki még akkor, amikor az FH4-es tunereket szedtük össze. Többnyire FH5-ben is tőlik szedem a tuningokat. Akiről tudom, hogy időközben nevet váltott azt átírtam, akiről meg nem, azt majd jól nem találjátok.
Egyébként a legnagyobb gond, hogy összevissza pontozza a játék a tuningokat. A legrosszabb, amit egyszer már írtam is az a váltók problematikája. Itt a képen pl: az alap 6 sebességes AWD váltó és a fejlesztett 7-es közti különbség ég és földnek tűnik, holott valójában messze nem az. A tuning amivel az 5,2-es végsebességet adja ki, jól beállított 6-os váltóval megy 260-at síkon. Lehet tippelni, hogy a váltócsere után megy e 7,1/5,3X260=355-el vagy sem.
Meg grátiszban még kap az ember fél-fél pontot a kezelhetőségre és az offroad képességekre is, de annak sincs sok köze a valósághoz.Aztán aki meg érti is a dolgot, hogy egyébként jól megy az a kocsi 6 sebességgel is, az hiába oszt meg tuningot, mert ki van pontozva a játékból, a rossz de a játék által túlértékelt tuningok tömkelege miatt. Azt nem mondom, hogy minden esetben átverés egy ilyen indokolatlanul magasra pontoz(tat)ott tuning, mert sok esetben mondjuk az a +20 kiló segít lehúzni S1-801-ből A800-ba a tuningot amennyivel egy 10 sebességes váltó nehezebb, csak ne írná a játék, hogy ettől majd megtáltosodik a kocsi, miközben a plusz sújtól, (még ha nem is észrevehetően) de lassabb lesz.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Joccc07 #28716 üzenetére
Ezekkel a kocsikkal kell rajta végigmenni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #28726 üzenetére
Ááá igazán semmiség. A Bugattit tudod milyen névre kell küldeni.
Egyébként még a 4-ben volt, hogy valami hülye kategóriában volt heti verseny, aztán urgundytól töltöttem kínomban tuningot. Nem rosszak azok, csak a megfelelő szempontrendszer alapján kell őket értékelni. Az a fajta alulkormányzottság ami emlékeim szerint jellemző a tuningjaira, kifejezetten stabil alapot nyújt a wallridinghoz és a botok (vagy trialban a csapattárak) oldalán való elfordulásra.
rdt89: Nekem is van ám ilyen kis barátságos 60km környéki pályám, ha érdekel. Nem ennyire vadregényes, cserébe vannak olyan részei, ahol szabadjára lehet engedni a lóerőket: 311 386 308
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #28858 üzenetére
Meg a motor és a hajtás is gyári marad.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #28861 üzenetére
Akkor az vagy gyárilag AWD volt, vagy valaki félreértette a Purist "mozgalom" céljait. A 4-ben is ismertem olyan tunert aki a "WR" cimkét félreértette és a Winter/Rally gumis tuningjaira használta.
Azért szerencsére van elég gyárilag AWD kocsi is a játékban amik jó alapot nyújtanak a tuninghoz, így az AWD hajtás és a Purist címke nagyon sok esetben ki egymást. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #28995 üzenetére
Szerintem annyira nem lehet rossz az a Camaro. Szép tágas mezők vannak lehet, hogy lassan gyorsul RWD-ként, de legalább gondolom jó gyors. Tegnap egy 7-es kocsival vertem el egy 8-ast, úgyhogy dönthettem, hogy az MG Metroját veszem el, vagy inkább upgradelek egy Camarora. Én hülye meg az MG-t választottam, ami gyorsul mint a mérgezett egér, egészen 205-ig, ahol elfogynak a váltófokozatok, úgyhogy nemcsak nem nyertem de még fel is b..szott a 3 percen át tiltáson üvöltő motor hangja.
Van tier7-ben is egy RWD Ferrari, az is "remek" választás, bár igazából annyi nagyon jó autót szedtek össze, hogy igazából egy a LeMans-i pályára tervezett Ferka szerintem egyáltalán nem lóg ki lefelé. Az említett MG-t pl: árkon bokron át is megelőztem vele, mert legalább végsebessége van.Annyi a szerencse, hogy a 4-ben amíg még foglalkoztak vele, időről időre cserélgették az eliminatoros autócsomagot, úgyhogy van remény, hogy egy kicsit értelmesebbre cserélik majd idővel a jelenlegieket. Olyanra pl: emlékszem, hogy egy hónapig ilyen rendőrös téma volt, úgyhogy csak olyan autó volt benn, amire villogót lehet szerelni.
Bár szerintem sokat az se segítene a játékmódon, mert a pálya 90%-án annyira nincs semmi, hogy gyengébb autóval szinte alig van esélye az embernek. A 4-ben ahol mindenütt volt valami akadály, simán nyerhető volt a párharcok jelentős százaléka, vagy akár az egész eliminator is egy Minivel, ha az ember eléggé ismerte a térképet.
Itt meg kiteszi a célt egy 50 hektáros kokainültetvény túloldalára, aztán ha gyengébb a kocsim, akkor becsületből elindulok azért a cél felé, hátha elakad valami fában. Mivel 3-nál általában nincs több a célig, ezért pont úgy vagyok, mint amikor írják a hírek, hogy "a Matematika esélye még megvan a válogatottnak a VB kijutásra". Aztán később a cikkben meg az, hogy ehhez Lichtensteinnek 5 góllal kéne vernie az előző Európa bajnokot és Andorrának X-elnie kell az előző világbajnokkal.CJ4567: Legalább azt a 200-at egész stabilan tudja tartani, mert jól rugózik a buckákon.
rdt89: Pedig a 4-ben egy igazi vadállat volt a Nomad azokon a rallys pályákon ahova inkább kanyarban kellett gyorsnak lenni mint egyenesben.
lastmohican2: Mi Qkaccal, meg ha ráér akkor NoMagixxal minden csütörtökön összeállunk. Ha van kedved, vegyél fel minket Xboxon cimbinek, aztán írj ránk, ha jönnél. A többiek az itteni nevükkel van xboxon is én meg WorthyCheetah17.
stillmatic: Ha nem is stock Transittal, de mondjuk Holden Toranával teljesen reális egy az enyémnél 10 másodperccel jobb idő ott.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #29005 üzenetére
Ja, hogy úgy, 9 másodperc. Hát az már úgy nem SuperSportVan, hanem SuperSonicVan.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ukrajnai háború
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- LEGO klub
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Dell Precision 7730 Mobil munkaállomás, 17,3" FULL HD, i7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512 GB SSD,P3200 6GB
- Pitaka MagEZ iPad Pro 12,9 (2022/2021) tok és MagEz Charging Ipad Pro állvány eladó.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen