Új hozzászólás Aktív témák

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz batai15 #25647 üzenetére

    Röviden: Igen PI-nak hívják, azaz Performance Index. Ha botok ellen játszol, akkor mindig olyan erős ellenfeleket kapsz ameddig feltuningolod a gépet. Ha mondjuk 550, akkor a botok is kb. 550 körül lesznek. Ha online pvp, akkor meg az adott osztály szerint. Ezért érdemes általában valamelyik kategóriának a tetejére tuningolni a kocsit. Többnyire ha versenyezni szeretnél, akkor (pár kivételtől eltekintve) nem jön be, ha mindent bele módra feltuningolsz egy autót D-ről S2-re. Driftre jó a mindent bele módszer.
    Az adott határokon belül meg érdemes valamiféle egyensúlyra törekedni az irányíthatóság és a motorerő között. A gumik szélessége és a gép légellenállása nagyjából meg is határozza, hogy mit milyen magasra érdemes feltuningolni. Az előző Horizonban nagyjából az A800 volt a felső határ az ilyen normál utcai autóknál. Ott egy jól tuningolt Evo még simán elkaphat egy régebbi gyengébb Ferrarit.
    Finomhangolásnál pedig az összes tuningbeállítás közül a legfontosabb a váltóáttétel leellenőrzése. A legtöbbször legalább minimálisan elfogadható értékek vannak, de elég gyakran fordul elő olyan is, hogy rossz az áttétel hossz és hiába lenne erő még a motorban, nincs több sebességfokozat, aztán nem gyorsul tovább. Ha állítható akkor utána kell állítani, ha nem akkor pedig kicserélni a váltót egy állíthatóra. Nem egy tuningot láttam már (főleg super7-ben) hogy hiába 1000 lóerős a gép, 220 a végsebessége, mert nem találta a megfelelő beállítást. Te ne legyél ilyen. :D

Új hozzászólás Aktív témák