Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
Amíg csak simán kanyarodik az ember, addig nem sokat számít, hogy az ívbelső kerék elemelkedik, mert átterhel az ívkülsőre, szépen ellapul a gumi (a játékban nem lapul, hanem eltűnik az aszfaltban ), teljesen szépen fordul a kocsi akár két keréken is, (amíg fel nem borul) lásd felül. Inkább attól csúszna el az eleje, ha egy keményre állított anti roll bar nem engedné, hogy átterheljen. De ennél a kocsinál az a baj (alul), ha egy szép kövér gázra elkezd hátraterhelni. Akkor ugye lekerül a súly az első kerekektől és alulkormányzottá vállhat autó. De ez az F150 DD-nek nemhogy kicsit hátrébbterhel, de még el is emeli mindkét első kerekét.
Egyébként ahogy próbálgattam, egészen megtetszett a járgány. Ha épp a megfelelő két kereke ér le, meglepően jól fordul.
Az F1 kocsikon ez egyrészt az alacsony súlypont másrészt a hatalmas leszorítóerő, és a viszonylag hosszú tengelytáv miatt nem nagyon bille
A Trabinak meg emlékeim szerint nem volt túl kemény futóműve bár már vagy 20 éve hogy utoljára ültem olyanban. Sebessége tuti nem volt, arra emlékszem. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Darko_addict #13783 üzenetére
Nekem már megvan, de azért megyek szívesen.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csab991 #13814 üzenetére
A 4 DLCiben is tök jó vonalvezetésű utak vannak, nem is értem miért nincs legalább unranked online.
Tibiajax: A kedvenc lowclass krúzolgatós autómat nevezed pedálos moszkvicsnak. Nekem amúgy örök problémám, hogy ha úgy megyünk sielni, hogy nem a pálya mellett lakunk, akkor ha nem öltözök be előre, akkor a parkolóban kell szerencsétlenkedni, ha beöltözök, akkor meg aláizzadok a síruhának, aztán rámfagy az első felvonózásnál, úgyhogy egyszer ha törik, ha szakad így fogok felmenni a hegyre. Amíg IRL nincs rewind, addig azért nem így kilinccsel előre.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz elod22 #13824 üzenetére
Az autók többsége balkormányos. Ha belső nézetből játszol és zavar, hogy rossz oldalon ülsz, akkor válassz másik kocsit! Szerencsére nagyjából 10:1 arányban a jó oldalon van a kormány. A forgalom sajnos fixen a rossz irányban van, de szerencsére ezzel csak freeroamban és a street scene versenyeknél van probléma. Az elején freeroamba bepakol melléd mindenféle idegesítő botot amik többnyire szintén a rossz oldalon közlekednek, ráadásul csoportosan és mindig oda spawnolja őket ahol a játékos van. Gondolom demoban is azok vannak, de szerencsére egy rövid bevezető rész után már ilyen fél MMO-vá vállik a játék, és onnantól már csak 50-60 játékossal kell osztoznod a térképen, de azokkal nem lehet ütközni.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Én azt tapasztalatam, hogy sokkal rosszabbul fut a játék ha a háttérben nincs minden bezárva, vagy tálcára küldve. Feltételezem azért mert borderless windowed módban fut a játék.
Meg ha online játszol (nem tudom van e egyáltalán olyan lehetőség a demóban) akkor a kapcsolat sebessége hatással van a játék sebességére, amitől néha olyan mintha időlassítás lenne, aztán meg hirtelen begyorsul. Egyszer ki kéne tapasztalnom, hogy mennyi "Linux disztribúciót" kell egyszerre seedelnem ahhoz, hogy belassítva tudjak végigmenni egy driftzónán. De az is lehet, hogy szerveroldali problémák okozzák.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #13850 üzenetére
Nekem PC-n 1080p ultrán játsszva egyedül az 599XX E-nél látszik, hogy nem tudja elég gyorsan betölteni a textúrákat, amikor majd 500-al megyek, a többinél nem látom, hogy a HDD visszafogná a teljesítményt.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Dtomka #13898 üzenetére
Ha jól rémlik akkor lvl20-asnak kell lenned Road Racingben, hogy meglegyen, de szerencsére nem szükséges, hogy konkrétan a Goliathon menj, csak az, hogy onnét induljon. A Creative Hubban keresel bármilyen egyedi körversenyt ami onnét indul, aztán meg is van. Én pl: csináltam egy saját kb. 200 méteres kis kört. Mármint nekem 200, a botoknak meg kellett még kerülniük 2-3 fát is.
ESBHun: Nagyjából így kéne. Meg akartam csinálni hogy mindkét falon egyet, de az már nem adta ki.
Van az a Touring Masters most a heti események közt a régi BMW-vel és Mercivel. Csak így futólag ránéztem hogy milyen kocsi kell, meg ugye az is megzavart, hogy az M5 FE a nyeremény, úgyhogy szépen feltuningoltam az '88-as M5-öt C600-ig, megosztottam a tuningot valami "Spring Seasonal" néven, aztán odamentem a versenyhez és koppantam, hogy ide a 91-es M3 kéne. Páran még benézhették, mert fél nap alatt letöltötték majd 100-an, úgyhogy ezzel lassan a legtöbbet letöltött tuningom lesz. Ha így haladok mindjárt meglesz a tuningos star card.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #13927 üzenetére
Most lehetett őket megszerezni először, így még mindenkinek csak egy van. Ráadásul jó autók is, főleg ez a CCGT. Majd ha másodszor is megszerezhető lesz, akkor azok már mennek AH-ba.
CJ4567: A korábbi Mosleres speedzonokban is elkezdték átvenni a top helyeket a CCGT-k.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #14034 üzenetére
A tempomat nekem is segített, hogy rájöjjek hogy lehet annyival is menni, mint amennyi elő van írva. Meglepő, de nagyjából így is ugyanannyi idő alatt érek oda ahova szeretnék, csak kicsit több idő megy el lassú haladással, és kevesebb pirosnál állással.
Nyethuszar: Nem meglepő. Elég sok teszt volt már arról, hogy a normálisabb tornyhűtők megfelelően szellőző házban többnyire verik az ilyen AIO vizeket hűtőteljesítményben. Rosszabb esetben meg még a VRM fölül sem viszi el így semmi a meleget, aztán még az is felforr.
zack: Olyan sorrendben teljesíted a dolgokat ahogy jólesik.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem az X gombot nem tolja vissza rendesen a helyére miután lenyomom. Az is tipikus hibának tűnik, mert tele van az internet tutorialokkal, hogy hogyan lehet javítani. Közben utána néztem, hogy a két rumble motort is ki lehet belőle építeni gond nélkül, úgyhogy majd azt is megcsinálom.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csaba951 #14066 üzenetére
Valószínűleg ott már ki voltam fagyva, mert én még utoljára azt láttam, hogy az úton van a kocsi. És még gyorsan sem mentem. Érdekes egyébként, mert nálam elég ritkán van, hogy akadna vagy kifagyna a játék.
Egyébként a kontroller nekem is jól megy bármilyen USB kábellel. A múltkor lemerült az akkum aztán egy olyan megtört USB kábelre dugtam ami vel egy telefont már alig tölt, és még adatkapcsolat se nagyon van, de az XBO kontroller simán ment vele. Egyébként a sima kontrollerból van pár verzió, ezek közül a legrosszabb aminek se beépített akkuja, se bluetootha nincs, hanem valami saját protokollon kommunikál, amihez külön donglét kell venni ami vagy 10 000 forint. Nem tudom áruljá e még, de ha igen, akkor szerintem az kerülendő. Az eliteből azt hiszem mindkettő széria beépített akkus és bluetoothos, de az meg 50 körül van.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #14098 üzenetére
Nem lehetetlen elsőre a 10.-be kvalifikálni. Nekem tegnap ranked driften elég volt hozzá 5.-nek lennem. Lehet jobb is lett volna, de valamiért ragaszkodtam hozzá, hogy egy aranyszínű 1931-es Bentley-t gyilkoljak szét.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Van egy Radio Off nevű rádióadó, ha arra kapcsolsz, akkor értelemszerűen nincs adás.
Ha belépsz egy csoportba, vagy felveszel valakit ismerősnek, akkor ellenfélként őket látod a játékban un. drivatarként. Nyilván nem versenyzünk egymás ellen éjjel nappal (sőt sajnos egyáltalán nem), úgyhogy nem minket látsz, hanem botokat a mi nevünkkel. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz szpeti40 #14143 üzenetére
Menű -> Creative hub -> Blueprint events -> Keresés -> Ott vagy rákeresel hogy 'Goliath", vagy start helye szerint keresed ki, aztán indítasz valami "5sec seasonal" vagy "superfast forzathon" stb... nevű eseményt.
Szerk: egyébként nekem nem nagyon kell egyik blackfridayes kocsi sem, úgyhogy akinek nincs elég forzapontja, annak fel tudom ajánlani, hogy megveszem helyette, aztán áron alul átadom az aukciósházban.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz elod22 #14230 üzenetére
Igazából olyan, hogy "endgame" autó nem nagyon létezik ebben a játékban, egyrészt mert mostanában, hogy ingyen osztogattak mindent, kicsit bezuhantak AH-ban az árak, másrészt pedig majd minden autót lehet úgy tuningolni, hogy kompetitív legyen valamiben, harmadrészt meg kicsit játszik az ember és annyi kocsija lesz, hogy nem győzi. Ha a tóparti VIP-es ház esetleg nem lenne meg akkor szerintem azt érdemes mindenképp megvenni, mert az duplázza a forzathon pontokat, abból meg lehet pár különlegesebb kocsit venni. Az ha jól emlékszem 5M.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csaabz #14296 üzenetére
Ha az ára is kéne, akkor tehetsz rá Walter Röhrl-ös festést a creative hubból mielőtt felrakod AH-ba. Tapasztalatom szerint a szépen festett autókért nemhogy hamar jelentkeznek, de gyakran még a BO árat is hajlandóak kifizetni, függetlenül attól, hogy egyébként nekik is pont 3 kattintás lenne letölteni ugyanazt a livery-t.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz _stick_ #14324 üzenetére
Én kontrollerrel.
Versenyzéshez: minden segítség kikapcsolva az ABS-en kívül, normál kormányzás, váltás: manuális+kupplung.
Drifthez: ugyanez, csak simulation kormányzás (azzal kicsit gyorsabb az irányváltás) és sima manual kupplungolás nélkül.
Játszótéri f...kodáshoz: ugyanaz, mint versenyhez, csak autómata váltó (ha nem felejtem el), mert ott a jobb kézzel többnyire a jobb sticket abajgatom, hogy legyen valami képem arról, hopp épp merre van az ellen. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #14332 üzenetére
Ezzel a DJS-es tanáccsal szerintem úgy a játékosok 98%-át tanácsolod el a multizástól.
_stick_: Kormánnyal se jobb ám a játék, sőt magas szinten talán még több kihívás, mert a kontrollerrel játszol, akkor a játék nagyjából kitalálja helyetted, hogy mit is szeretnél, viszont kormánnyal játszva neked kéne kitalálnod, és egy 1200 lóerős autót 350-el tükörjégen vezetve az emberek nagyrésze nem tud kitalálni semmi jót. Még tán Walter Röhrl sem.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz infectedmann #14450 üzenetére
A legjobb amikor nekilök a falnak valaki és még te lassulsz be.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Dtomka #14462 üzenetére
A múltkor mentem úgy online, hogy ki voltak kapcsolva az ütközések. Vezettem szépen elővigyázatosan, úgy hogy senkinek ne menjek neki, ezzel persze egész sok időt és helyezést vesztettem, aztán valamikor a harmadik versenyen egyszercsak átment rajtam valaki. Akkor kapcsoltam, hogy basszus én itt feleslegesen óvatoskodok.
Egyébként A-ban a legjobb allrounder szerintem az Alfa TZ2. Már van olyan gyors, hogy csak a nagyon hosszú egyenesekben fogyjon el az ereje, de még épp elég jól irányítható, hogy a kanyargósabb pályákon is megállja a helyét. Mármár azt is lehetne rá mondani, hogy kicsit OP, de azért nem annyira, mint amennyire a Boneshaker volt. Bár szerintem épp a magasabb osztályokban jobb versenyezni, mert valamennyivel kiegyenlítettebbek ott a viszonyok. S2-ben már minden kocsi jól gyorsul, jól fordul, és elegendő a végsebessége, legfeljebb apró pár másodpercet jelentő különbségek vannak köztük. A-ban meg vagy olyan kocsid van, ami legfeljebb elfogadható minden téren, vagy valamit ami az egyikre van kigyúrva, de cserében minden másban gyenge.Szerk: egyébként ilyen olcsón buyoultolható, de nagy értékű kocsikért lehet nálam jelentkezni, mert van egy pár a garázsban. Crown Vic, Impreza '04, Caddy Limo, Apollo, meg tököm tudja még mik, amik tized huszad áron rakhatóak ki, mint amennyiért egyébként viszik őket. Van belőlük annyi, hogy már alig férnek. Itt is kérhetitek őket, vagy ingame WorthyCheetah17 néven találtok.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Dtomka #14466 üzenetére
S2-ben kb. bármelyiket. Jó van pár ami tán egy kicsit jobb, meg egy kettő ami nem ajánlott de tényleg pár másodpercen belül van majdnem az összes. Talán az F40C, meg a CLK GTR egy kicsit egyenlőbbek, de olyan különbségek nincsenek, mint alsóbb osztályokban. Rivalsban is nagyjából tudom hozni az vademberek +5 másodperc szintet S2-ben, míg az alsóbb osztályok sokkal inkább azoknak kedveznek akik egy 800 lóerős hátsókerekes autót elvezetnek 60 éves virsligumikon, gyári felfüggesztéssel, spoilerek nélkül. Persze nekem is megvan az a kocsi, meg le tudom tölteni a tuningot mondjuk No3Ingame-től (extrém tuningokban elég erős, de van neki egy csomó normális is), csak egy 1700 lóerős hátsókerekes autóval már nem én csúszok ki, hanem a pálya pördül ki alólam.
Tibiajax: Lehet félrenyomott. Velem is megesett már.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #14592 üzenetére
A négyféle rangsorolt online játékmód közül (egyéni, csapatos, drift, játszótér) legalább egyben kvlaifikálni kell magadat. Eslőre unrankedben el kell érni egy bizonyos szintet az adott "szakágban", ha jól emlékszem vagy lvl3 vagy lvl5, utána 10 kört kell menni, akkor besorol valahanyadik ligába. Csak elsőre kell 10 kör, utána már elég minden szezonban egyet. Az ajándékokat aszerint kapod, hogy melyik ligába sorolt.
Qkackca: 138-ért tudom legolcsóbban adni a Zerounot. WothyCheetah17 a nickem ingame, majd írj rám, aztán felteszem AH-ba.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz IntelKiller7 #14599 üzenetére
Ráadásul dupla ajándék, mert ebből még egy SL65 AMG Forza Editiont is ki lehet szedni, összesen kb. 35 skillpontért.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #14606 üzenetére
Valamit megpróbálhatok segíteni, mert nekem egyáltalán nem megy rosszul, de ez pont olyan, hogy nehéz magyarázni. Ha nem érzed, hogy hogy kell adagolni a gázt akkor ugye hiába mondom, hogy érzéssel nyomd.
Qkackca: ebből akkor hétvége lesz, mert én meg hajnalban járkálok dolgozni.
Az SL- hez a tegnapi sirályszárnyas Merci kell, meg kb. 35 skillpont és a skillek közül a jobb felső kis ajándékcsomagot kell kifejleszteni.
Az Integrale emlékeim szerint nem túl drága autó. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #14611 üzenetére
[link] ott a bal felső sarokban a car masterynél. Magyarul nemtom mi, mert a sok félrefordítás miatt inkább eredeti nyelven játszom, de az biztos, hogy ugyanott van. Ott tudod elkölteni a mindenféle trükkökkel szerzett pontjaidat. Ha eddig nem tudtál róla, hogy mire jók, akkor már biztos gyűlt egy szép adag.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem driftzónázni a Mustang RTR Spec5 jött be a legjobban. Kicsit kevésbbé agilis mint az FD kocsik, és nem is lehet annyira durva szögekben menni vele, de valamivel kezelhetőbb és annyi erő van benne, hogy nem szükséges folyamatosan figyelni a fordulatra, mert alacsony fordulaton is bőven van annyi ereje, hogy meginduljon keresztbe.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #14632 üzenetére
Ez alapján azt mondanám, hogy próbáld meg normál kormányzással. A simulation amennyit segít a gyors irányváltásoknál, pont ugyanannyival nehezebbé is teszi, hogy az íven maradj. A normal kicsit kisimítja a kormánymozdulatokat, nem lesz az, hogy az elején hirtelen túllendülsz, aztán meg túl hirtelen állsz vissza egyenesbe. Simulationnel valamivel jobb eredményt lehet elérni, de jobban meg is kell érte szenvedni. Ha csak a *** kell, ahhoz a normal is elég, Aztán ha zavar, hogy átmész a driftzónán és előtted van valamelyik cimbid neve a listában, akkor érdemes a nehezebb utat választani.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Dtomka #14640 üzenetére
Ott volt egy glitch, hogy körbe körbe lehet menni nagyon sokszor , de úgy tudom már javították, csak nem törölték ki az eredményeket amit úgy értek el. Szerintem kb. 60-65 érhető ott el maximum.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #14797 üzenetére
A játszóteresnél pedig sok könnyebb nincs. Mivel mindig kilépkednek ezért egyszerűen annyiszor kell elindítani, amíg kapsz egy olyan leosztást, hogy nem a te csapatod kezdi a kilépkedést, hanem a másik.
Transitból van egy Forza Edition is, az tuningolható X999-ig. De nem kell egyébként. Direkt kirpóbáltam elég hozzá S1 900 környéki tuning is.
Az, hogy meg van nyitva a rangsorolt az nem elég. Kell még menni először 10-et valamelyik versenytípusból hogy besoroljon egy ligába. Az, hogy nyersz e az viszont mindegy. Praktikusan (bár ezt én nem próbáltam és nem is ajánlom) ha indítasz 10-et, de mindből kilépkedsz, akkor elkönyveli mindet vesztesnek, aztán besorol a legutolsó ligába. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #14803 üzenetére
Azért az ritka balszerencsesorozat lehetett, de végülis esély mindenre van. Elég nagy gyökérség ez a kilépegetés, de sajnos ahhoz túl hosszú és unalmas egy ilyen esemény, hogy bennmaradjon az ember legalább 3 körre, ha már az elején látszik, hogy bukás lesz. Sajnos van, hogy már alapból egyenlőtlen csapatok kerülnek össze, olyankor többnyire az egyik csapat hamar feloszlik. De olyan, hogy három négy meccsből ne fogjak ki egyet se, ahol az ellenfél lép ki és nem mi, olyat nem nagyon láttam még.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz s7evcsenko #14873 üzenetére
Nekem van egy 599 Evo feleslegesen, ha kell még, megpróbálhatjuk leboltolni. Azért nem mindig reménytelen. Volt egy csomószor, hogy sajnos nem az vitte el a kocsit akinek szántam, de azért jónéhányszor sikerült már. Mindenféle egyéb ritkaság is akad, bár az adventi osztozkodás óta egyre kevesebb dolog számít ritkaságnak, de ha valakinek valami hiányzik jöhet bátran, mert egymás hegyén hátán állnak nálam az autószalonban egyébként nem kapható kocsik.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz szimszonos #14951 üzenetére
Lehet én nem voltam elég figyelmes, de én nem éreztem semmi csalást. Teljesen normálisan viselkedett a kocsi. Kicsit nehezítette a dolgot, hogy az az izé néha úgy ment, hogy egyszerűbb volt egy kicsit fékezni, mert elmenni semerre se lehetett mellette, de legalább valami izgalmat is csempésztek a dologba így.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Felmerült pár napja a kérdés, hogy hogyan lehet leverni a leverhetetlen botokat. Nagyjából két dolog kell hozzá, bár ha mindkettőt megcsinálja az ember, az elég hamar kiöl minden izgalmat az offline versenyekből, még unbeatable szinten is.
Az egyik hogy minden kocsit rendesen feltuningolok. Én inkább letölteni szoktam jobb tunerektől, de alkalmanként, ha valami kocsihoz az egyik általam követett tuner se csinált tuningot akkor magamnak is csinálok. Akár letölt az ember, akár magának csinálja, pár kivétellel nincs sok értelme nem AWD-re tuningolni a kocsit, ha a győzelem a cél. B osztályig mondjuk egész jók az elsőkerekes kocsik, és a pontrendszer enged építeni extrém erős (és extrém irányíthatatlan) hátókerekes kocsikat is alacsony osztályokba de azok inkább kivételek. Így hirtelen sokkal jobb köröket tud menni az ember, de a hátránya az, hogy kiöli az egyediséget a kocsikból, mert túlzással mindegyik ugyanúgy kezd viselkedni. Mostanában offline versenyeknél inkább törekszem arra, hogy úgy tuningoljak, hogy meghagyjak valamit az autó eredeti karakteréből, még akkor is, ha így sokkal nagyobb kihívás leverni a botokat.
A másik pedig a manuális váltás kupplunggal. Számomra teljes hülyeségnek tűnik, de egyszerűen annyira megtáltosodik tőle szinte minden autó, hogy az már csalás. Csináltam is egy rövid videót, hogy mennyire az. Bár ez a Bugatti ilyen szempontból talán a legextrémebb példa, de így legalább jól látszik, hogy az a sz...os kupplung jelenti a különbséget aközött, hogy utolsó helyről indulva végigelőzném e a sort rajtnál, vagy sem, a végére pedig ott van bő 1,5 másodpercnyi különbség. Egy sok lassú kannyarral teli pályán, pedig minden kigyorsításnál jönnének ehhez a tizedek, abból meg a végére a további másodpercek. Igazából a manuálist egy kicsit nehéz megszokni automata után, de utána a kupplung bár elvileg + egy gomb lenyomása lenne (alapból az LB a kupplung), de át lehet konfigolni a váltás melletti gombra, és úgy egyszerre egy újal lenyomva ugyanúgy váltokr, mintha sima manuális lenne, csak hamarabb célbaérek. Nekem Y+B fel, Y+X, a leváltás. Egyszerű mint a faék. Ez ráadásul nem is öli meg a játékélményt, sőt méginkább segíti a beleélést, mert folyamatosan figyelni kell a motorhangot is a megfelelő váltáshoz. -
Kisgépkezelő
senior tag
A mostani Q&A-ben volt róla elvileg szó (én csak egy pár perces összefoglalót néztem), hogy hamarosan, sőt talán már a következő frissítéssel jön pár Peugeot. Én is örülnék neki, mert többnyire szép vonalú kocsikat terveztek, és jónéhánnyal ezek közül szép sikereket is elértek. Remélem a 405-össel kezdik és nem felejtik ki a tuninglehetőségek közül azt az "aprócska" szárnyat sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen