Új hozzászólás Aktív témák
-
csuvicsuva
őstag
válasz Qkackca #29328 üzenetére
Megnézem mindenképpen. A körülményekben én is vastagon benne voltam, a végén a gyors kanyarokból kijövet mindig beleálltam az útszéli
kurfába. Plusz a szokásos, amikor tizedszer mész ugyanazon a pályán és a nagy erőlködésben mindig ugyanazt a részt rontod el.Az idegesít egyébként a legjobban a trialben, hogy ha valaki alap autóval érkezik, akkor legyen már olyan drága és vagy előzze meg legalább a "saját" drivatarját, vagy lépjen ki a francba. Azt hiszem pont a Porsche S1 811-es, hú de mennyit láttam. Meg a Hoonitruck, vagy mifene. Azzal még a botok is keresztbe álltak. Egyenesben. Esküszöm előző részben még a Koenigsegges terepverseny is könnyebb volt.
Kisgépkezelőtől kéne egy 2000 lóerős változat. Elején az élre repülsz, aztán mehet a feltartósdi.
[ Szerkesztve ]
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
-
Reaper
őstag
válasz Qkackca #29334 üzenetére
Kipróbáltam, nekem nem nagyon sikerült a saját időm közelébe jutni vele, pedig van benne erő, és szépen marad az úton. Talán az én ízlésemnek egy kicsit alulkormányozott. Ránéztem a telemetriára és úgy néz ki, hogy a hátsó rugók felütődnek az Emeraldon, plusz kasztni csavarodás is van egy kicsit. Szívesen kipróbálnék egy olyan változatot, ha belefér, hogy full becsövezés hátul feszesebb arb és rugók, esetleg ha összkerekes build akkor kevesebb első acc a difinél..
Persze hozzá kell tenni, hogy én abs és tcs nélkül játszom, kontrolleren, lehet, hogy nagyon más segítségekkel.
De kíváncsi lennék, hogy CJ mit mond róla, ő már nagyon pro szinten űzi, én is csak próbálkozom
Összehasonlításképp, úgy gondoltam megtartom csak magamnak, de megosztottam a Saleen tuningját: 126 216 023
Nem tudom az ABS mit szól a felpumpált féknyomáshoz, asszem a 4ben nem nagyon szerette, de ahogy befordul a kanyarban azt lehet érezni. 1-2 óvatosan a gázzal
A többi tuningom vacak, régi, azokat meg se nézzétek, max a 77-es Trans Am, ami jól sikerült, de persze se ez, se a Saleen nem meta vas, tehát nagyon le fog maradni a Lotustól vagy boneshakertől -
Reaper
őstag
válasz Qkackca #29342 üzenetére
Még én is tanulgatom, próbálok utánaolvasni, nagyon sokat tesztelni, aztán visszanézek "régebbi" (1 hónapos ) tuningjaimra és csak lesek, hogy ezt osztottam meg? Kár, hogy nem lehet gyorsan, kötegelve törölni a megosztásokat.
Aztán meg persze, van, hogy rivalsnál minden borul, pl ha valahol vissza kell váltani 1-be, mert hajtű kanyar van, ott képtelen vagyok az úton tartani a Saleent, ezért nem jó pl a stadion körüli rivalsra. De ahol van tempó és max 2-be kell leváltani ott elég szórakoztató.
Na meg persze mindig próbálok olyan vasat összerakni, amit nem nagyon látom, hogy más használna. Lásd valamelyik pályán A800-ban a Gremlinnel tartom a jó időmet -
stillmatic
aktív tag
válasz Qkackca #29323 üzenetére
Dirtben nagyon jó, aszfalt-földút keverék az igazi terepe, mindkettőn kiváló a kezelhetősége.
Horizon Tourban oktattam vele a csapattársaimat.CC-nél remekül rugózik, az extrém ugratók után sem torpan meg viszont ott az én skillemhez képest túlkormányzottá válik, nem merek vele tempót menni kanyaroknál.
Köszi a fáradozást, dirtre megtartom!
-
stillmatic
aktív tag
válasz Qkackca #29361 üzenetére
Megcsináltam a Gauntlet shortot a like miatt de utána végig csapattam rajta rendesen. Az utolsó 10 százalékát leszámítva jó az a verseny.
A trial élvezetes lett volna, sorra nyertem a versenyeket a 918 Welcome Pack Porschéval....ha 6-ból 4 csapattárs nem mindig stock, RWD autóval jön egy téli sorozatra. Volt hogy feltartottam a drivatarokat, két csapattárs megelőzött, utána úgy ütötték egymást hogy az egyik konkrétan felborult. A többi a végén bóklászott. Amit nem értettem hogy a VIP csapattárs miért egy S1 828 Lolával jön amikor ott a WC Porsche?
A short versenyekkel egyébként most könnyű tervezői lájkokat gyűjteni mert minimálisra csökkent a hetihez készített tervrajzok száma.
-
csuvicsuva
őstag
válasz Qkackca #29399 üzenetére
Wesder (Fizzie) kint él néhány éve, azt mondja, hogy érti, csak beszélni nem mer. Én csak annyit tudok németül, hogy Germany, de az is angolul van.
Amúgy ezek az accolade-ek is piszok hülyék. Múltkor írtam, hogy az A osztály 1/2 és 1/5-nél beragadt. Választottam egy pályát, kerestem egy lassú időt és körözgettem. Az első után kidobta a 2-est. A következő riválisnak biztonsági ideje volt, minden körben koccoltam a falat, de mivel háromszor előtte értem be, megkaptam az accolade-et. Miért nem fogalmaznak érthetően? Persze azt írja, hogy győzd le a ghost cart, de nekem az egyenlő azzal, hogy tiszta körön. Ugyanez igaz az I have the high ground acsira is, ahol ugyanazzal a kocsival, 3 különböző osztályban kell ugyanígy legyőzni a riválist. Nem kell tiszta kör, csak előbb érj be, mint ő. Ez csak szerintem hülyeség?
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
csuvicsuva
őstag
válasz Qkackca #29403 üzenetére
Bizony és itt van nagyon igaza Parandroidnak, hogy ezek a hülyeségek generálják a fél perces videókat.
Én akkor raktam le a hajam végérvényesen, amikor a Gears Tacticst elindítottam és Microsoft Sam utódja felolvasta a képernyőn olvasható szöveget félig fekete, félig szamojéd akcentussal (Ponyvaregény, senki ne gondoljon rasszra). Text to speech, speech-to-text, utóbbit érdemes partiban kipróbálni, nagyon kemény. Gondolom pc-n is be lehet kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Qkackca
őstag
válasz Qkackca #29674 üzenetére
Másodjára meg is lett a trial, első körben kilépett 3, a másodikban jól álltunk, de hibázott az egyik aztán kilépett, bár úgy is jók lettünk volna, így nyertük ezt is. Harmadikra meg mindegy mi, ha nyerek, de a másik is előzött kettőt, így jók lettünk
A modern muscle 3. versenyénél az lehet a baj, hogy az aszfaltos versenyt földutasnak jelzi a bajnokság kezdeténél az eseményinfó, így a térképen nem jelenik meg az ikonja, de ha a starthelyhez megyek, onnan indítható, teljesíthető.
csuvicsuva : örülök ha segített. Ja, egy idő után jöttem rá hogy nem rendes versenyt akarok, hanem 'csak' fotózni, így a lassítónak való helyet csak később vettem észre, gondolván, hátha úgy nyerhető is lesz a dolog
szerk: és állat a viper motoros camaro
[ Szerkesztve ]
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
válasz Qkackca #29676 üzenetére
Túl vagyok vagy 6 próbálkozáson, de elegem lett a láthatatlan akadályokból, meg hogy időnként a semmin megpattan az autó, mint a gumilabda, és átdobja magát az út túloldalára, hogy a csapattársak belevágnak az út menti bodegába, vagy csak kilöknek a checkpoint mellé, illetve ha féktávon lassítanék, úgy megy át rajtam a mezőny, mintha egy csapat debil óvodás játszana a leesni próbáló lufival.
El voltunk kényeztetve az utolsó 2 hét trialjaival, de szerencsére visszatért minden a régi kerékvágásba.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Qkackca #29749 üzenetére
"Amúgy olyan 3-4 tized még lehet benne, több nem hinném."
És akkor ilyenkor van az, hogy Cheetah ad majd neked egy másodpercet még pluszba. Csakhogy érezd a törődést.
Egyébként TCS nélkül gyorsabb lennél szerintem.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Win-T
senior tag
válasz Qkackca #29855 üzenetére
Azt értem én, hogy mire kell a 10 perc event előtt, azt nem értem, hogy lehet, hogy mindig 10 perc... olyan egyszer nem volt még, hogy oké, ez mindjárt indul 1-2 perc múlva, ide beesek... akármikor próbálok rá. Csak akkor ha véletlen pont arra járok random és pont beleszaladok egybe (de akkor meg ugy pont más csinálok).
Versenyezni míg letelik az idő... nem tudom, lehet valamit rosszul csinálok, de én ha bármit nyomok ami töltőképernyővel jár, nálam azonnal altűnik az arcade. -
stillmatic
aktív tag
válasz Qkackca #29855 üzenetére
B700 awd '95 Corvette 5:51, RWD Chevy Monte Carlo 6:02.
Nem rossz csak az AWD-vel udvariasnak kellett lennem a visszafordítóban különben letaroltak a francba!Azt még mindig nem javították (már nem is fogják) hogy az FH4-el ellentétben csak az adott verseny eventlabjában találja meg a megosztókódot.
Az FH4 -ben belecsöppentem egy Forzathonba, na ott döbbentem rá hogy mi hiányzik az FH5-ből: 12-en voltunk és ment a mókázás, üzengetés ezerrel. Az FH5 túl steril, a forgalom is mai napig elég random és ritkább.
-
válasz Qkackca #29861 üzenetére
Jaja, legjobb, amikor indulásnál még három szerencsétlent ott esz a rossebb, aztán már az első körben sem csinálnak semmit, a többi helyszínre meg el sem mennek, de a ponthatár 4 emberre van belőve. Ja, és a legszebb, hogy ha megcsinálod, ő meg közben nem indított új eseményt, akkor jár neki a 60 forzathon pont, meg a teljesítes.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Qkackca #30042 üzenetére
Ez működött, köszi. Ha előbb tudom, spórolok 20 milliót. Persze ebből még 10, meg némi apró visszajön, ha eladom a laferrarit.
Amúgy 20 milliónál 3 millió az ah díja, szóval az accolade-et megcsinálni alsó hangon 3 millió credit bukta.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Qkackca #30045 üzenetére
Ennél nagyobb faszság már csak a vegyél 400 autót a szalonból. 160-nál vagyok, ebből valami 40-50 willis jeep volt még az elején, azt pont jó részt emiatt az accolade miatt farmoltam (a pörgetések sem jöttek azért rosszul). De így van most valami 535 egyedi autóm a kb 560 elérhtőből. A maradék meg kb nem is kapható a szalonban.
Szóval az lesz, hogy spamelem az y-t a car collectionben valami 20k credites autón, aztán meg szórhatom ki őket a garázsból. Idióták.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
csuvicsuva
őstag
válasz Qkackca #30042 üzenetére
Köszi a tippet. Gyorsan eladtam, aztán a 3 milliós hiány miatt kiszedtem néhány szuper pörgetést, hogy vissza tudjam vásárolni.
A házhoz járó napi pörgetéshez próbáljátok ki azt, hogy valahol megálltok (menjetek ki pisilni, inni, telót nyomogatni), nekem 1 percen belül be szokta adni.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
motifator
senior tag
válasz Qkackca #30045 üzenetére
"Kíváncsi lennék vajon miért lépnek ki az emberek a trialból ha nem ők vannak az első háromban. Vajon még mindig random hajígálja az embereket ki a szerver, vagy vmi frusztráció, próbálgatják a tuningot, ilyesmi?"
Ha nyerésre állunk akkor is vannak kilépők, a játszótér esetén is, vagy tényleg lehet a rendszer dobja ki őket? Mondjuk engem nem dob ki. Tegnap kedvem támadtt egy kis lájtos online versenyre, A800 aszfaltos Tour-ra beneveztem. De onnan is léptek ki, pedig az tényleg nem egy izom racsing. Végére hárman maradtunk.Funky + Jazz
-
NoMagix
addikt
válasz Qkackca #30042 üzenetére
Az új NIO is egy jó találat ha sikerül elcsípni.
Az imént 4 darabot is elvittek az orrom elől 4 millióért, de az 5. már az enyém lett csupán 1 millióba fájt és ennek már 2 tulaja volt előttem.
Gondolhatod mi lett a sorsa, ment rá a saját Varta festésem és 20 millióért 1 perc alatt kivásárolták. Jó reggelt! -
-
NoMagix
addikt
válasz Qkackca #30080 üzenetére
Elég bosszantó, főleg egy hosszú pályán mint például a vesszőfutás, kb. 21 perc A800-al és amikor már jól benne van az ember 40-50% környékén, akkor történik egy pici kocc.
Sebaj, megyek újra, de már 40% után érzem magamon, hogy biztonsági vezetésbe megyek át és az ellenfél szépen lassan kúszik vissza a nyakamra.más:
azért csak sikerült most még 2db Nio-t eladom.[ Szerkesztve ]
-
ClydeBeka2
őstag
válasz Qkackca #30075 üzenetére
Megnéztem Forza fórumon, rögtön bele is futottam. Akinek hasonló problémája lenne, itt a megoldás:
[link]
Vicc, hogy minden héten vadásznom kell, hogy működik a játék... A hónapban 25 pontig kitolom és ennyi, meg a napi feladatok accoladet megcsinálom végre, ha már előző hónapban jól kibaszott velünk a Playground utolsó naponLoL IGN: ClydeBeka3 / Xbox Series X: ClydeBeka / BrawlStars: PH! | ClydeBeka
-
-
válasz Qkackca #30103 üzenetére
Amúgy egy zászló ikont tehettek volna az autó adatlapjára, ha már országozunk. A Mini biztos angol autónak van benne amúgy elkönyvelve, pedig a ‘65-ös Cooperen kívül az összes többi német. Opelből csak egy darab van a játékban, a Manta, vajon ezt tudják azok is, akik a Corsával mentek a versenyen, hogy ők most angol zászló alatt hajóznak a Vauxhallal?
Az autókiválasztás amúgy is tök esetleges, azon a versenyen, ahol a Corsa indulhat, egy Golf (vagy az Audi S1) vajon miért nem, ha mindkettő ugyanaz a PI osztály?
homerhamm: 1000%, hogy valami fizetett hirdetés, vagy politika, vagy a kínai piacra promózzák a játékot. Festésnél meg úgy érted, hogy tibeti, taiwani, hongkongi, vagy egy ujgur zászlót? Esetleg egy micimackós képet? Tuti a ban.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Qkackca #30142 üzenetére
Ja, az nem új hiba, minden új hét 4 ‘teljesített’ tourral kezdődik.
Redneck: Online általában van, de a heti street bajnokságban pl egy darab civil nem volt megint.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
homerhamm
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elemlámpa, zseblámpa
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs