Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz CJ4567 #13443 üzenetére

    Ez jó tipp volt. Még a 998-at is sikerült vele elérni vagy 3 különféle módon, bár nem biztos, hogy úgy a jobb. Nagyjából hasonló időket értem el vele az össze konfigurációban úgyhogy végül inkább a kicsit nehezebb, de még erősebb V8 mellett maradtam. Nem mondom, hogy emiatt fogom az F40C/CLK párost rozsdásodni hagyni, de Goliathon is alig fél perccel maradtam le vele magamtól, ami teljesen vállalható egy nem "meta" kocsitól.

    GhanBuri Ghan: Én inkább nyilacskák nélkül kezdtem játszani. Elsőre egy kicsit rossz, de aztán egész hamar rá lehet érezni. Van pár szívatósabb kanyar, ahol hellyel közzel megjegyeztem valami tereptárgyat pl: egy táblát, ahol fékezni kell, aztán ha valami jól irányítható kocsival vagyok, akkor bemondja a fejemben a mitfahrer hogy a tábla után egy kocsihossznyival fék és balra, ha kicsit rosszabbal, akkor a tábla előtt, ha meg valami "OP Speed" sár nehéz sok lóerő, alap gumi, semmi leszorítóerő tuningot próbálok megszelidíteni, akkor többnyire elszállok mint a sóhaj és inkább letöltök valami másik tuningot ha van. :D

Új hozzászólás Aktív témák