Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #29065 üzenetére
Hogy egy napkeleti bölcs idevágó szavait idézzem:
Kör közepén állok
Így könnyen eltaláltok
Így könnyen eltaláltok, rosszakHa egyszer odébbállok
A kör közepébõl majd hiányzok
Rám többé nem találtok, rosszakMi ebből a fontos? Hosszú távon előnytelen a kör közepén állni, úgyhogy minél előbb állj odébb onnan! Sokkal jobban megéri a kör szélén álló rossznak lenni. Én arra szoktam menni, hogy amíg még nagyon nagy a kör, addig nem szoktam csatába bonyolódni, mert előbb találok magamnak egy legalább 5-ös car dropot minthogy megvernék elég embert, hogy addig upgradeljek, pont akkor amikor a leghosszabbak a versenyek, nekem meg még a leglassabb autóim vannak.
Utána meg szépen a kör széle felé bóklászok. Ha ott hívok ki valakit, akkor a hátam mögé a halálzónába nem teheti a célt, de még valószínűbb, hogy ha már ki van rajzolva, akkor valahova a kisebb szaggatott vonalas körbe teszi, úgyhogy nyugodtan megindulhatok befelé teljes sebességgel, aztán majd ha már jelzi a célt, akkor legfeljebb egy kisebb kormánymozdulattal korrigálok, de semmiképp sem kell 180 fokot tekerednem.
Azok a kevésbbé szerencsések akik középen indították a maguk 1v1-ét ezzel ellentétben pont valahova a széle felé érkeznek meg, úgyhogy jó esélyeim vannak, hogy már akkor sunyin készülök lecsapni rájuk, amikor még csak a cél felé rohannak. Ha jól taktikázok, akkor én már úgy hívom ki, hogy nagyjából irányba állok, megvan a kezdősebességem, miközben ő épp autócsere után még csak a gyújtáskullcsal babrál.Ha meg ahogy írod valami oknál fogva nem tudok kitérni a dolog elől és kihívnak úgy, hogy ketten megyünk kétfelé a kör közepén, ahonnan biztosan nem lehet tudni, hogy merre teszi a célt, akkor én taktikailag le szoktam ütközni a szemből jövő kihívót még mielőtt kijelölné a játék a célt. Így mindketten álló helyzetből induljunk, mert úgy van legtöbb szerepe a játéktudásnak és legkevesebb a szerencsének.
Mikiller: Az valami egy (ingame) évvel ezelőtti kihívás volt. Olyan régieket már nem is enged teljesíteni. Talán 5 napon belül lehet most megcsinálni a dolgokat exploitok nélkül. Másrészről meg emlékeim szerint az a kihívás már akkor is bugos volt.
ETOM: Sajnos az az pillanatnyi akadás engem is érint. Amikor leveszi a szöveget a képről, akkor esik hanyatt. Csak annyit bírok tenni, hogy amikor tudom, hogy jönni fog, azelőtt nem egy fa felé megyek, és már nem teszek semmi kormánymozdulatot, és úgy legalább a megpördülést jó esélyel elkerülöm. Garázsból kilépés, meg verseny vége után is van ilyen, de ott legalább nem olyan zavaró.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #29065 üzenetére
Nyilván még így is nagyon komoly a szerencsefaktor az egész Eliminator játékmódban, de azért ha ismeri az ember a pályát, és nagyjából ismeri az ember a játékmechanikákatt, akkor valamilyen mértékig lehet növelni a siker esélyét. Kicsit olyan mint egy kártyajáték, ahol nincs beleszólásod abba, hogy milyen a leosztás, de abba igen, hogy mit kezdesz vele.
Egyébként olyan Eliminátorban jó két évtizeddel ezelőtt volt nekem is részem ahol mindig az utolsó esett ki a kör végén. Nem minden körben, hanem tán minden harmadikban Pályakerékpárban része az olimpiai programnak. Ott elvileg minden második körben van sprint ami után kiesik a leghátsó, de hogy mi milyen szabályok szerint mentünk, arra már nem emlékszem mert itt Pesten nincs szabvány olimpiai kerékpárpálya. Cserében ami van, azon akár autóval is lehet gurulni.
Win-T: Összeadódik, úgyhogy nyugodtan keikezdhetsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xiaomi Mi Band 6 - hatodik érzék
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Xbox Series X|S
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen