Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirandrish
legenda
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Csapoati #8060 üzenetére
Sziasztok!
Nekem eredendően angol a Windows-om, mégis ezzel a botrányos magyar Forza Horizon 4-gyel kell, hogy szenvedjek. A területi beállításaimnál azt hiszem, Magyarország szerepel, ezt kellene átpattintani UK-re, hogy végre értsem, mi történik a játékban? Remélem, az időt nem állítja át egy órával...
-
Pro!Petya
addikt
válasz Csapoati #8535 üzenetére
+1
Nagyon nem mindegy hogy van beállítva az autó. Hiába van mondjuk két ugyanolyan osztályú autód azonos teljesítménnyel de ha más a karakterisztika az versenyt tud dönteni. Míg az egyikkel szenvedés lesz addig a másikkal még a verhetetlen driveatarokat is könnyen lehet verni. -> ProgenXL (#8530)
[ Szerkesztve ]
Audeze Maxwell * Alienware AW3423DWF * LG 65" C2 * Samsung Q935B * Nv Shield Pro * Edifier S360DB *
-
csab991
senior tag
válasz Csapoati #8615 üzenetére
A 450 sem az összes autóra vonatkozik. Nálam 521 autó van, ebből kb 25 ami kétszer vagy háromszor van és még 20 autó amit nem is vettem meg, ergó bőven 500 felett van az autók száma. A car pass-ból is van még hátra, meg a kiegek, szerintem előbb utóbb bővíteni kell nekik.
[ Szerkesztve ]
-
csab991
senior tag
válasz Csapoati #8620 üzenetére
Tapasztaltam, A és S1 kategóriában (aszfalt) a handling buildes gépekkel nagyon könnyen leverem a verhetetlen driavatarokat (sok kanyaros pálya ), ellenben az offroadnál szenvedek rendesen. FH3-ban pont az ellentetje volt, offroad nagyon könnyű volt, az aszfalt meg nehezebb.
-
CJ4567
veterán
válasz Csapoati #8687 üzenetére
Azért kell mindenkinek, mert minden statja 10-es lehet, és az egyik legjobb autó a játékban... X osztályban. S2-t nem tudom, hogy milyen, amit tudok, hogy a 720S PO eléggé jó S2-ben.
r4z: Én ezért állítottam át a régiót britre, mert idegesített a fordítás. Kedvencem a hard charger = kemény csapatás...
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
r4z
nagyúr
-
- = Zk = -
félisten
válasz Csapoati #8745 üzenetére
hát, ha a fent leírtak igazak és nem változnak a játék előrehaladtával, akkor...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz Csapoati #8770 üzenetére
én azt nem használom, csakis amit a játék előre generált...
pl FH3-ban off-road versenyeket csak arra alkalmas autóval lehetett legyűrni, erre figyelmeztetett is... most akár egy Teslával is.. max átváltja a blueprint nevét, kocsijait de a pálya nyomvonala marad ugyan az..
és nekem ez nem rémlik a FH3-ból..." Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz Csapoati #8772 üzenetére
Amúgy full nem értem, hogy ez miért baj, azzal mész, amivel csak akarsz.
mert elvész, hogy a játék "erőltesse" rám a járgánycserét.. ha én nem teszem meg, a jáéknak tök mindegy... akár egy F150-nel is kijátszhatom a játékot, anélkül, hogy rálennék kényszerítve, autót kellene cserélnem.
ez valakinek jó, nekem ink hátrány... ez pont a fordítottja az FH3-nak... A autóval odamentél, a játék közölte, B autó kell neked... most ugye az van, hogy odamész A autóval, és a játék már azzal fogad, ami a Te autódnak jó... cserélsz helyben kocsit, és megváltozik a futam is (de a pálya vonalvezetése marad)nem szőrszálhasogatok, vagy keresem a csomót... szimplán csak ez megmaradt bennem.. persze lvl 16 vagyok, ami nagyon az eleje, mint fentebb mondották, de a kérdés, hogy ezt mennyire tudom megszokni a közeljövőben..
elő is veszem az FH3-at gyorsba... úgyis az összes Forza fentvan a boxon ami eldöcög One S-en persze.. .
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
-
- = Zk = -
félisten
válasz Csapoati #8893 üzenetére
neeeem, téged nem lehet meggyőzni...
nem is akarlak... teszem hozzá...
de hogy értsd:
nekem az NFS 1-től jött az autókázós hajlamom... NFS 2-3-4 stb... nem arra törekedett, hogy szimulátor legyen, valódi... csak élményt adott.. jó zene, autókázás, abban a korban szépnek mondható grafika stb... elrugaszkodott a valóságtól tudom...
ugyan ezt érzem a Forza sorozattal is... semmilyen más autós nem köt le ennyire perpill, mint anno az NFS sorozat...." Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
CJ4567
veterán
válasz Csapoati #8893 üzenetére
Nem tudom leírni... Egyszerűen a régebbi NFS játékoknak (UG1-től ProStreetig, de a Shift 1-2 se rossz) van egy hangulata, amit még mindig nem tudtak az NFS szérián belül utánozni. A fizika árkád, de nem sínautó(kell fékezni is), egyszerűen még mindig jó azokkal játszani.
A Forzához nem hasonlítható, mert kb. két külön kategória.
8897: Tegnap 5k kredit után dobott egy legendás Bugatti EB110-et.
Teljesen random az egész.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
válasz Csapoati #9098 üzenetére
Eh, benéztem, S2 után tényleg nincs már komplett kategória... Az tiszta, hogy más-más versenytípusra más autó való (országút, rally, homokfutó, stb), most valami univerzális, de mindenekelőtt könnyen vezethető országúti autón gondolkodom, amivel a free roam is gyors, és élvezetes, illetve nem kezd el helyben pörögni, ha lenyomom a gázkart (mclaren sennával pl nem tudok az istennek sem elindulni).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
CJ4567
veterán
válasz Csapoati #9102 üzenetére
Rankedben ha RWD autót választasz, kb. máris temetheted az esélyeid, mert 1. mindenki otthagy rajtnál, mert mindenki AWD, 2. freeroam rushban átvágáskor kell az AWD, 3. stabilabb, nehezebb hibázni AWD-vel, mint RWD-vel. Jó tuninggal (magamnak nem tuningolok, mert nem értek hozzá, inkább másra bízom, általában Nizshara vagy LazyData tuningjait használom) meg ugyan úgy kanyarodik az autó, mintha RWD lenne, csak az AWD előnyeivel.
Nem mindenki kompetitív játékos, tudom, én nagyrészt ranked miatt vettem meg a játékot.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
csab991
senior tag
válasz Csapoati #9102 üzenetére
Én egészen B-ig lefele átszoktam mindent AWD-re rakni, mint írta CJ, PVP-re elengedhetetlen, bár biztos vannak olyanok is, akik annyira jól kezelik a kontrollert, hogy nekik RWD-vel sem lehetetlen egy meccs nyerése. De szerintem AWD-t is lehet olyan mértékben finomhangolni, hogy legalább olyan agilis legyen mint az RWD. Főleg a hátsó spoiler ami sokat számít és amikor már AWD az autó, akkor a PI-t sem dobja meg igazán, cserébe kapunk egy csomó leszorító erőt.
Zk: a FH3-at én is másnak érzem. Az FH4-ben már sokkal nagyobb jelentősége van, az autó tömegének, mint a 3-ban, ami szerintem nagyon jó. Ezáltal az autók irányíthatóságában is több tényező játszik szerepet mint a 3-ban. De összességben nagy előrelépésnek érzem a FH4-et irányítás terén, szerintem ez a legjobb a kategóriájában még a TDU-ban volt nagyon jó a vezethetőség.
[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
válasz Csapoati #9107 üzenetére
+1... 1,5 éve semmi PvP... tiszta vagyok.. és nyugodt
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Darko_addict
őstag
válasz Csapoati #9107 üzenetére
Akkor nem szívesen lettél volna a helyemben, mikor ma elszúrtam 120.000 x 7 trükkpontot. Megvettem a Hoonikornist, nagyon ment, imádtam, ahogy befolyásolhatóan csúszkál, így megvettem rá mindent perket. Eskü, az járt a fejemben, hogy ezzel addig lehet pontot gyűjteni, mint az idegeim bírják a kockázatviselést. Első ütközésem korábban elhasználtam, és ilyen 115 ezer pontnál pedig megálltam, mert úgy éreztem, ez is jó teljesítmény. A pontok még pörögtek felfele és előttem volt egy nagyon pöpec hatalmas körforgalom. "MÉG EZT AZ EGYET, ÉS LEÁLLOK." Sajnos a fal állított meg. Ki is léptem.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz Csapoati #9201 üzenetére
Köszi mindenkinek! Ugyanebben a sorozatban van a Threading the Needle skill 5-szöri elismétlése is. Mekkora nonszensz feladat! 18 percet jártam fel s alá, hogy ebben a szerencsétlen játékba találkozzak kettő autóval egymással szemben, hogy végre tudjam hajtani. 1X sikerült! Az sem vált be, hogy követtem egy autót s mikor feltűnt egy másik akcióztam, mert nem voltam elég gyors.
U.i.: YT videóban láttam, hogy Soloban érdemes, mert akkor tele van AI-val. 2 perc alatt meglett... UHH.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
DjDanee87
addikt
válasz Csapoati #9207 üzenetére
Jaja, fossa a játék a kocsikat, csak tolni kell. Igazából egy idő után már lesz a pörgetésekből minden kategóriád, és lóvé is arra az 1-2 re ami esetleg kell. Ha meg nincs akkor kihagyod a Forzathont, pontokat lehet bőven szerezni az óránkénti Live eventekből is, hogyha kellene valami Forzashopból. Most a heti bajnokságok nem tudom még mik, majd hétvégén leszek gépközelben, de múlt héten amiatt sem igazán érte meg külön autót venni, mert csak credit jutalom járt érte.
-
Darko_addict
őstag
válasz Csapoati #9223 üzenetére
Nem ismertem ezt a csillagozásos rendszert korábban. Hány játékosról hihettem, hogy kis noob pcsök mellettem, közben lehet 400-asok voltak!
Köszi!Már annyi női ruhát kaptam, hogy a ffi karakterről váltottam nőire. Nem bántam meg, fekete csajszinak jó combjai vannak.
Volt egy könnyű pálya, gondoltam kipróbálom a Verhetetlen szintet (nem szeretek veszíteni). X999 autóval voltam, erre a játék szembeköp és lekicsinylően 950-es Audi TT-ket ad ellenem. Óóó, de ezek jobban gyorsulnak nulláról, mint a Hoonigan Mustangom és 402-nél még nem értem be őket, fej-fej mellett mentünk. Végül nyertem, de azok az Audik nagyon gyanús, hogy szkripteltek!
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Skeleton01
aktív tag
válasz Csapoati #9260 üzenetére
Akkor ezek szerint többünket érint, bízom benne én is, minél hamarabb rendbe teszik.
Aki car pass-szal rendelkezik, mi a véleménye a héten megjelent Ferrari FXX-ről? Egyik kedvenc autóm volt a TDU 2-ben, a Gumpert Apollo-val egyetemben, talán egyszer utóbbit is láthatjuk a játékban.
-
Daw93
senior tag
válasz Csapoati #9339 üzenetére
Hát kedvencnek nem mondanám, de közel áll hozzá, a legendás type-r sorozat legfrissebb tagja, nagyon tetszik, mondjuk úgy hogy a japán autók a kedvenceim. Igaz rengeteg német verdám is van, Audim és BMW-m is majdnem mind megvan talán 2-2 hiányzik még.
Jelenleg a 2 várért hajtok, de most már csak lazába tolom, a lényeg már megvan Ha viszont a várakért járó 20 super wheelspinből megkapom a kocsit, kicsit morci leszekGTA Online: Daweee93
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen