Új hozzászólás Aktív témák
-
rdt89
addikt
válasz
csab991
#36788
üzenetére
Rengeteg apróság került a játékba, event lab 2.0, pár új sztori, drift kamera külső nézetből, sok-sok új autó, antilag turbo, body kit-ek, launch control, kibővített fotó rész, hirtelen ennyi jut eszembe, de még ha valami eszembe jut írom, amúgy a patchlog szerintem a legjobb ötlet.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
csab991
#36788
üzenetére
Ismerve napjaink "semmi soha nem lesz jó bezzeg az én időmben rendes játékfejlesztők voltak" gaming közösségeit, sokkal többre mész egy patchlog elolvasával.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
csab991
#36785
üzenetére
Hogyne, csak rossz szövegmezőbe írtad be a kérdést. Próbáltad ezt?
-
stillmatic
aktív tag
válasz
csab991
#33398
üzenetére
Ja, az ajándékozás. Egy darabot nem veszek át és nem küldök, úgyis menni fog fel magától a százalék ha egy játékos sem küld senkinek semmit.
Most pörgettem ki tegnapelőtt egy Sesto Elemento FE-t, azt elküldtem egy új játékosnak de egyébként minden duplikált autót automatikusan törlök.Kenjék a hajukra ezt a tavalyi felmelegített gyermeteg bohóckodást!
-
válasz
csab991
#33398
üzenetére
Bocs, benéztem. Volt fönt egy videó erről, és ott annyit mondtak, hogy két út van, a szalon, a másikhoz pedig türelem kell, és azt hittem arra gondolnak, amit írtam.
De most végignéztem, és megkapja mindenki üzenetben, aki ebben a hónapban játszik a játékkal (jan 5ig átvehető). Bocs a félrevezető infóért.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
csab991
#32146
üzenetére
S1-ben a Schuppan 962CR ami közel van hozzá, és van ahol jobb is, mint az MT900S GT3 (mert tipikus GT1 autó, NASA aerodinamikája van, jó gyári motorral, és nagyon jól kanyarodik, jó széles hátsó gumikkal ráadásul, csak rossz a váltó), S2-ben meg a Brabham BT62 az a CCGT-vel vetekszik, néhol akár gyorsabb is, a Bad to the Blade meg az új legjobb autó kifejezetten kanyargós pályákra, pl. Volcan Sprint.

Vicces az MT900S GT3-at jelenleg online használni, mert még nem igazán ismert, de kanyarokban hozol az FXX-eken, és a Ford GT-ken, és az egyenesekben is egész jól tartja magát.

Kisgépkezelő: A Dodge Dartot, és a hasonló autókat próbáltad HW-n?
Elég vicces, ahogy kanyarodnak a HW tapadásával. Én akkor akadtam ki, amikor majdnem behozott egy sima Diablo S2-ben, úgy, hogy egy 1430 lóerős F1 GT-t vezettem.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
csab991
#32083
üzenetére
Megcsinálhatták volna úgy is, hogy egy darab szürke autót kapunk mint a csapatok, aztán a gyári festések közé teszik a 9 féle festést. Mert amúgy nagyjából csak annyiban különböznek egymástól, meg talán a futóműbeállításokhoz hozzányúlhatnak. De igazából az se baj, hogy kapunk minden csapat kocsijából egyet. A magam részéről én örülök neki, hogy betették ezeket a játékba, mert amúgy elég izgalmasak és látványosak szoktak lenni a futamok. Körönként egyszer lehet aktiválni a hyperdrive-ot, ami rövid időre némi extra teljesítményt nyújt, de ahogy nézem nem szántak rá 10 percet, hogy leprogramozzák.
kill_switch: Nem nagyon akarják takargatni, sőt még amikor bedobták az eventlabot a 4-be, akkor külön kiemelték, hogy tudják, hogy sok helyen megbolondul tőle az engine, de akkor is inkább hibáival együtt beteszik ezt a funkciót, minthogy az egészet kukázzák egy-két glitch miatt.
De én is elfogadnám egyébként azt, hogy kicsit lassan tölti be a távoli pályarészeket, azt viszont nem olyan jól, hogy olyanokat válogatnak be amikben alig van olyan két elem, amit sikerült rendesen összeilleszteni. -
NoMagix
addikt
válasz
csab991
#32015
üzenetére
Köszönöm szépen!
A tervezés és próba során találtam láthatatlan akadályokat, de azokat utólag mindig korrigáltam, de pl. a felugratóknál az alsó szintről ott az első ugratónál van hiba ami néha megdobja a kocsit néha nem!
Eddig 6 perc 10 volt nekem is a legjobb köridőm, amúgy egy kör 11,5 km hosszú. -
Atmil
aktív tag
válasz
csab991
#29785
üzenetére
Úgy látszik idáig rosszul kerestem.
Megvan. [8:39.169 idő] Ezt találtam. Egyedi tuning. Én még az ő tuningjával sem tudnám annyi idő alatt teljesíteni a Góliátot. -
csuvicsuva
addikt
válasz
csab991
#28921
üzenetére
Igen, mondjuk a Volvónak nem a sebesség az erőssége, ellenben oda van ragasztva a pályára. A böhöm német autókról ugyanezt nem lehet elmondani. Ha a hetedik, vagy nyolcadik helyről indulok, akkor még el tudom kapni az összes Drivatart, sőt, most ki is lehet őket "billenteni", utána viszont esélytelen. Ha jön csapattárs mögöttem, mindig próbálom gyorsan elengedni, hadd menjen, ne toljunk ki egymással. Egyszerű pozíció tartásnál viszont sajnos 10-ből 8-szor elszúrok egy checkpointot.
-
Qkackca
őstag
válasz
csab991
#28010
üzenetére
ilyet találtam [link]
Kiemelve (egy óra, 2 percenkénti bontásban, ezeket variálja, elvileg)
00: B-Reasonably Priced
02: S1-Any
04: B-Any
06: A-LandRover
08: A-Unlimited Offroad
10: A-Any
12: B-ClassicRally
14: C-Pickups&4x4
16: S1-ClassicRacers
18: S1-Hoonigan
20: A-HeavyHitters
22: S1-ModernMuscle
24: A-RuleBritannia
26: S1-Any
28: S1-UpgradeHeroes
30: S1-Any
32: C-Pickups&4x4
34: A-SuperSaloons
36: B-EVO vs Impreza
38: A-SportsUtilityHeroes
40: S1-ClassicRacers
42: A-Unlimited Offroad
44: S1-Any
46: A-BMW
48: C-Retro Rally
50: C-Pickups&4x4
52: S1-Any
54: S1-Chevrolet vs Dodge
56: D-Buggies
58: A-AnyCheetah: nagyon vagány az a malévos festés
-
.LnB
titán
válasz
csab991
#27781
üzenetére
Figy, nekem mindegy. Én magammal versenyzek. Top 1000 volt a cél. Aztán megszaladt, és mostanában a top 500-ban ingázok. De ha a képmentéseim nem csalnak, te egy hét alatt ugrottal 47000 helyet.
És az, hogy engem megelőztél, úgy hogy közben én is csináltam folyamatosan, az oké. Na de i@lex-et is!? Nekem az tűnt fel inkább. Ő így is jóval előttem volt. -
parandroid
félisten
válasz
csab991
#27544
üzenetére
35 db willyst vettem, az 35 szuperpörgetés, meg ami szintlépés a farmolás alatt összejött. Már ha farmolásnak lehet nevezni azt az összesen 4-5 alkalmat, amit mentem a ~20 perces autópályás versenyen. Ennél nekem a farmolás általában jóval időigényesebb dolgokat takar. Az 5 milkós házra pont elég volt. Amúgy a házakon kívül semmit nem vettem a játékban, AH-ba pl egyszer néztem be, mert láttam, hogy van egy olyan accolade, hogy vegyek egy 1 (?) milliós autót, úgyhogy behúztam egy Sestot, mert nem akart kiesni. Az más kérdés, hogy erre meg látom, hogy van egy 20M-s vétel accolade is, szóval kicsit gyűjthettem volna, és vehettem volna rögtön olyat is.
Amúgy meg valami autókat kénytelen leszek még venni, mert szintén egy accolade miatt 400--at kéne az autoshow-ból, annyit meg magamtól sose fogok, az is biztos. Most van kb 250 autóm az autógyűjteményből, és állandóan nyerek újakat.
Ha jól rémlik, valami 200+10-es szint körül vagyok a játékban, de ma talán végre lesz időm játszani.
p
-
zsiz
őstag
válasz
csab991
#27130
üzenetére
Akkor lehet nálam is ez volt most, mert nyomtam riválist. Talán éppen pont ellened, ha jól rémlik 😃 És igen, nekem is ugyanazt az időt adta be újra, hiába döntöttem meg. Azt hittem én vagyok a hülye, de akkor ezek szerint nem. Nagyon szedett-vedett még a játék. A Cyberpunk-kal nem volt ennyi bugom induláskor, mint ezzel.
Nyomtunk ma egy arcade-ot is. Hárman voltunk ott mikor kezdődött, de utána az egyik azonnal eltűnt a semmibe. A másikat láttam, hogy töri a pinyátákat, a következő kör meg rombolás volt, ott is láttam, hogy csinálja a feladatot. De a pontjait nem számolta, ha én leálltam, akkor nem pörgött a számláló. Persze már a második kör se lett meg így. Mikor letelt az idő, megkérdezte a játék, hogy szeretnék-e konvojban maradni velük. Akkor előkerült a harmadik tag is újra.
-
.LnB
titán
válasz
csab991
#26751
üzenetére
Hát szép. Így múlik el a drift dicsősége.
Willys Jeep...
Sebaj, megprobálom ezt megdönteni majd. Aztán valószínűleg lazán felülmúlod majd. Én meg megprobálok akkor a legjobb maradni a listán, a valóságban is driftre alkalmas kocsik között. Más választásom úgy néz ki, hogy nem lesz.
-
Qkackca
őstag
válasz
csab991
#26299
üzenetére
A magas, pozsgásabbat biztosan számolja, ne csak a kis nyuszifüles kaktuszt zúzd.
Én ott csináltam meg ahol a kincsesláda volt.
Nagy vagányan befaroltam, hogy egyszerre 3-4-et is elüssek aztán mindig elszabtam, max 1 volt
Miután megadta a 100-at, random farolgattam, akkor bezzeg sikerült a multikaktuszzúzás
.LnB: az ilyen csillagos meg pontgyűjtősnél olvasd el figyelmesen a kiírást
Az adott csillag vagy pont számít, hogy azt te 12*1 vagy 4*3 csillaggal/újrázássl éred el, az mindegy -
CJ4567
nagyúr
válasz
csab991
#26110
üzenetére
Én most maradok amíg lehet a gyári motor, no aero kombónál, mert nincs ranked, így online-ra több értelme van azt vinni, amit szeretsz vezetni, mint azt, ami jobban megy, de csúnyább.
Szerencsére a racing V12 hangján nagyon sokat javítottak, de amíg lehet, kerülöm. 
A GT1-es autók nagyon jók rallyra.
meg gondolom hátsókerekesként elég jól fog menni, ha hasonló, mint H4-ben. -
CJ4567
nagyúr
válasz
csab991
#26100
üzenetére
S1-ben a 991 GT2 RS elég jó... Összkerék + V12-vel.
Ha annál is jobbat akarsz, a 993-as GT2 RS S1-ben elég jól megy, gyári motorral, hátsókerekesként viszont RWB kittel, Greddy295 tett fel hozzá tuningot.
A két újabb GT3 RS-t próbáltam, a 2019-es a jobb, és az se az igazi sajnos, mert kb. mindegy mennyi erőt teszel bele, nem fog jobban gyorsulni, és aero nélkül alulkormányozott (legalább nem néz ki hülyén rajta). Forza szárnyakkal nagyon jól kanyarodik, viszont kb. ebben ki is merült a tudása.
Sajnos GT3 RS PO szintű Porsche nem lesz a játékban, viszont sokkal használhatóbbak a Porschék összességében, mint a H4-ben, szóval nekem ez így egy megfelelő kompromisszum.

-
Drizzt
nagyúr
-
gduck
addikt
válasz
csab991
#25871
üzenetére
Igen, közben rájöttem én is utolsó versenyre már fullos volt a mezőny. 5-en kezdtük, így az újaknak nem volt sok esélyük, az 5., utolsó verseny után nekem volt a legtöbb pontom
Igazából az első és második verseny után volt ez a sok várakozás, utána már működött rendesen. -
Bazunga
tag
válasz
csab991
#25413
üzenetére
én pl a 4 kerekes ford escorttal alap beállítással csak pörögtem versenyen, mint egy hülye, nagyon nem oda ment ahova szerettem volna
fh4-ben nem volt ilyen jellegű gondom. setup után persze sokat javult a helyzet. De sima betonos úton, igen, talán könnyebb nagy sebeséggel bevenni a kanyarokat. -
CJ4567
nagyúr
válasz
csab991
#23601
üzenetére
Én amit nem értek, hogy ott van sok tunernél a sok külső alkatrész, akkora hátsó szárny hogy egy GT3-as versenyautó megirigyelhetné, erre ott van hogy "non-adjustable", és jobb esetben kicsit segít, rosszabb esetben csak dísznek van rajta
Az a gond, hogy ennek már nagyon régi gyökerei vannak, nemrég emulátorban próbáltam a Motorsport 2-t, és már ott is megvoltak ezek, hogy non-adjustable, és nem csinál semmit, közben akkora a szárny, hogy versenyautók megirigyelnék. -
Tibiajax
nagyúr
válasz
csab991
#23567
üzenetére
nembbaj...
beírtam jutub-kommentbe, hogy ha megoldható, nem kérjük sem a szamár-összeszedegetést, sem pedig idóta játszótereket, főleg nem a bóvlingpályát, ellenben sokkal sokkal jobb motorhangokat, az autókra teljes customizációkat és sok sok altípust, a megtakarított energiákat felhasználva..nem hiszem, tudom, hogy elolvassák és figyelembe fogják venni a kéréseimet....
Új hozzászólás Aktív témák
- Robotporszívók
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Call of Duty: Black Ops 7
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fapados Biostar alaplap érkezett
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- A Retro Games feltámaszt egy legendát
- World of Tanks - OFF topic
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Router gondok
- További aktív témák...
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte M27UA 27 160Hz IPS UHD 4K 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Új, Aktiválatlan, iPhone Air (256 GB) (rendelhető)
- GYÖNYÖRŰ iPhone X 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3586
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG B760 i9 14900K 32GB DDR5 1TB SSD Asus ROG RTX 3090 24GB Zalman Z1 1000W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



Ezen pedig már versenyeztem.
És ez sok más autóra igaz.
IntelKiller7
