Új hozzászólás Aktív témák

  • kreten67

    senior tag

    válasz gago1975 #65681 üzenetére

    Gondolom, a prémium garanciás gépekre "más" bánásmód jár,---- ezt rosszul gondolod. A TMX ugyanolyan szarfej minden Lenovo gariztatásnál. Én DELL és HP gépek garis szervizében dolgozom, szerviz ügyintézés terén mintha nem is egy bolygón dolgoznánk a TMX-el. A Dell néha még olyan javítást is jóváhagy, amit nem is lenne köteles , mert a felhasználó okozta. A TMX, egy általam elküldött prémium kategóriás zsanértörött gépet visszadobott, mert szerintük le volt ejtve (NEM VOLT!). Amikor elküldtem a gépet, akkor csak a baloldali zsanér szakadt ki a fedlapból, de a gép tökéletesen működött, majd ők egy hiányos és alaplaphibás gépet küldtek vissza. Ez az eset, lassan 5 hónapja nincs lezárva. Mielőtt elküldtem a gépet fotóztam és videóztam , de ez őket nem igazán zavarja, csak a hazudozás és ködösítés megy a részükről. Korábban egy Yogát háromszor küldtem nekik vissza (2 hónap alatt) alaplaphibával, de ő szerintük a gépnek semmi baja, mert az lenovo teszt sikeresen lefut. Hiába kértem hogy nézzenek 20 perc Youtube videót és látni fogják miről beszélek. Végül kiütöttem az alaplapot , és úgy küldtem vissza, hogy végre cseréljenek alaplapot a gépbe, de így összességében 3 hónapig kellett a tulajdonosnak nélkülözni a gépet. Egy másik esetben az Y530 tápja volt hibás, kértem őket, hogy csak a tápot küldeném a szervízbe, mert van egy másik ugyanolyan gyári 180w-os táp a szervizünkben, addig azt kölcsönadom a tulajnak, amig az ő eredeti tápját kicserélik. Ragaszkodtak a gép elküldéséhez is, nos ez esetben 3 hét alatt kaptuk vissza a gépet. Ugyanezt a tápcsere a DELL-nél --- a 80-as telefonszámon bejelented a hibát (csak a service-tag számot diktálod a telefonba /nem kell számla/ csak a neved - az email - a címed - és a telefonszámod) küldenek a címedre futárral 2-3 munkanapon belül egy másikat, és az eredeti hibásnak vélt tápra nem is kíváncsiak. A másik megoldás: beadod a hibás tápot hozzánk -- én tesztelem és megírom a munkalapot, 2 munkanap alatt nálunk az új táp (ez esetben nekünk vissza kell küldeni a rossz tápot). Személy szerint én a köreimben mindenkit lebeszélek a Lenovo termékeiről (kivétel a ThinkPad szériát, mert azt mi is gariztatjuk és javítjuk a szervízünkben) és nem azért mintha a Dell vagy Hp gépei az azonos kategórián belül jobbak lennének, de a Hp és Dell gépekre a garancia, az valóban az amire számíthat a tulaj a pénzéért.

Új hozzászólás Aktív témák