Új hozzászólás Aktív témák
-
kreten67
senior tag
válasz gago1975 #65681 üzenetére
Gondolom, a prémium garanciás gépekre "más" bánásmód jár,---- ezt rosszul gondolod. A TMX ugyanolyan szarfej minden Lenovo gariztatásnál. Én DELL és HP gépek garis szervizében dolgozom, szerviz ügyintézés terén mintha nem is egy bolygón dolgoznánk a TMX-el. A Dell néha még olyan javítást is jóváhagy, amit nem is lenne köteles , mert a felhasználó okozta. A TMX, egy általam elküldött prémium kategóriás zsanértörött gépet visszadobott, mert szerintük le volt ejtve (NEM VOLT!). Amikor elküldtem a gépet, akkor csak a baloldali zsanér szakadt ki a fedlapból, de a gép tökéletesen működött, majd ők egy hiányos és alaplaphibás gépet küldtek vissza. Ez az eset, lassan 5 hónapja nincs lezárva. Mielőtt elküldtem a gépet fotóztam és videóztam , de ez őket nem igazán zavarja, csak a hazudozás és ködösítés megy a részükről. Korábban egy Yogát háromszor küldtem nekik vissza (2 hónap alatt) alaplaphibával, de ő szerintük a gépnek semmi baja, mert az lenovo teszt sikeresen lefut. Hiába kértem hogy nézzenek 20 perc Youtube videót és látni fogják miről beszélek. Végül kiütöttem az alaplapot , és úgy küldtem vissza, hogy végre cseréljenek alaplapot a gépbe, de így összességében 3 hónapig kellett a tulajdonosnak nélkülözni a gépet. Egy másik esetben az Y530 tápja volt hibás, kértem őket, hogy csak a tápot küldeném a szervízbe, mert van egy másik ugyanolyan gyári 180w-os táp a szervizünkben, addig azt kölcsönadom a tulajnak, amig az ő eredeti tápját kicserélik. Ragaszkodtak a gép elküldéséhez is, nos ez esetben 3 hét alatt kaptuk vissza a gépet. Ugyanezt a tápcsere a DELL-nél --- a 80-as telefonszámon bejelented a hibát (csak a service-tag számot diktálod a telefonba /nem kell számla/ csak a neved - az email - a címed - és a telefonszámod) küldenek a címedre futárral 2-3 munkanapon belül egy másikat, és az eredeti hibásnak vélt tápra nem is kíváncsiak. A másik megoldás: beadod a hibás tápot hozzánk -- én tesztelem és megírom a munkalapot, 2 munkanap alatt nálunk az új táp (ez esetben nekünk vissza kell küldeni a rossz tápot). Személy szerint én a köreimben mindenkit lebeszélek a Lenovo termékeiről (kivétel a ThinkPad szériát, mert azt mi is gariztatjuk és javítjuk a szervízünkben) és nem azért mintha a Dell vagy Hp gépei az azonos kategórián belül jobbak lennének, de a Hp és Dell gépekre a garancia, az valóban az amire számíthat a tulaj a pénzéért.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban hirdetni TILOS!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED
- Lenovo IdeaPad 3 AMD Ryzen 5 (Hibás törött kijelző)
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell G15 Ryzen5 5600h Rtx3050 16Gb Ddr4 1TB SSD
- Macbook Air M1 2026-ig Garanciális.
- Surface Go 2 Pentium 4415Y Laptop+tablet 8 GB RAM 128 GB SSD jó aksi
- Garanciás új Acer Predator Helios 18 (i9/18IPS/32gb ddr5/2tb ssd/4070) eladó! Beszámítás is!
- Honor Magicbook Pro 16 - Ryzen 5 4600H - 16GB - 512GB NVMe SSD, FÉMHÁZ, ÚJSZERŰ