Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fücsök007

    őstag

    válasz k-adi #5489 üzenetére

    Alienware a jobb, ők még házhoz is jönnek ha garis a géped. MSI-nél nincs ilyen, de náluk a külföldön vett garis notit is biztosan lehet javíttatni, ha elromlik netán valami a gépben(viszont csak a gt72 és gt80-as notit lehet garivesztés nélkül szétszedni). Bár továbbra sem kell nagyon aggódni a nem BGA-s notik miatt, egy jó állapotú AW 17 R1 vagy AW 18-as noti sokáig kibírja, a hibás kártyát muerte75 kollégánál gariztathatod újabbra, ha nem feszeled túl a procit, akkor nem szoktak megdögleni a procik, GPU vagy GDDR5 ram cserében pedig én tudok segíteni. :))

    [ Szerkesztve ]

  • Muerte

    Topikgazda

    válasz k-adi #5489 üzenetére

    MSI-nek nincs itthon szervízháttere,a gariztatás úgy működik hogy rendelkezned kell magyar hivatalos forgalmozótól vásárolt géppel,annak számlájával és garancialevelével.Ha meghibásodás történik eljönnek a gépért és ha kész vissza is szállítják.Az illetékes cég lengyel és Albacomp névre hallgat.A gyakorlatban ez úgy néz ki hogy most olvastam egy több mint egy éve húzódó ügyről miszerint a gép Radiumból lett vásárolva,meghibásodott,a szervíz elvitte de vissza is küldte hogy javíthatatlan,az eladó cég viszont nem hajlandó cserélni,egymásra mutogatnak több mint egy éve,patthelyzet...se gép,se pénz...

    A dell gariztatás ha AW-ről van szó lényegesen jobb,ha nem a legjobb az összes gyártó közül,de persze itt is lehetnek már buktatók.Itthon gondolom nem szándékozol venni gépet mert kb.dupla áron adják mint bárhol EU.-ban :W Számla mindenképpen kell és honosítani kell a gépet,ha ez összejön akkor minden rendben.NBD gari szokott a gépekre lenni,azt gondolom tudod mit takar.A szervizek közül elsősorban a Humánsoft-ot emelném ki: (dell topik:[link] hozzá nyugodtan fordulhatsz bizalommal)... és a Getronics-t.
    Mindazonáltal hogy sok jó szakember van köztük,vannak "kevésbé" azok is és azt sem szabad elfelejteni hogy itthon a garis AW kb. a fehér holló kategória,elég sok esetben megtörtént az évek alatt hogy gariztatáskor kijött az ember és 5 percig csak nézegette a gépet mert élőben ,még nem is látott AW-t...Aztán volt aki feltalálta magát és letöltött egy service manual-t,de sokkal gyakoribb volt hogy ő kávézott én meg szétdobtam addig,vagy mondtam neki lépésről-lépésre hogy hogyan bontsa szét.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák