-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeni
félisten
válasz luciferc #26600 üzenetére
A faterom garos TV-jét az Oktogon szerviz Kft vagyis a Samsung szerviz javította LCD hibával. A berakott új LCD hibás volt (az öregem ki se próbálta, csak haza hozta) ezt jeleztem nekik, nem akarták elhinni. Le se tesztelték rendesen,csak átadták úgy ahogy van. Ezt vissza víve alapból nem volt nehéz,mert csak egy 32 cool Samu volt. Vagy 20x kértek bocsánatot amikor ezt megemlítettem nekik. 2 nap alatt kicserélték ami a 3. LCD volt a TV-be beszerelve. Át se vettem addig míg ott helyben le nem teszteltem minden porcikáját ,csak utána írtam alá a papírt.
Azóta rendesen működik.Régen minden tv hátlapjára fel volt ragasztva egy olyan matrica amely arra hívta fel a figyelmet a használóra,hogy a készülék burkolat megbontása életveszélyes.
A mai TV-k hátlapján mintha ez eltűnt volna.Érintésvédelmi szempontból életveszélyes!
Elég ezzel megtámadni a szervizt.
Szerintem is érdemes a bghistvan tagnak is erre hivatkoznia. Sőt kell is, mert érdemes azzal védekezni,nehogy a szerviz felől később valamilyen támadási felületet adjon arról,hogy a készülék nyitott állapotban van és ez már garancia vesztő a dolog. Most,hogy ott hagyták nincs bizonyíték arra nézve,hogy hátlapot cseréltek vagy rendesen elvégezték volna a munkát.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen